איך לקדם את האתר שלכם בגוגל מבלי לשבור חסכונות?

האבולוציה של האינטרנט יצרה מצב שבו כל עסק כמעט חייב נוכחות משמעותית. הבסיס הוא מיקום גבוה בדפי תוצאות החיפושים הרלוונטיים – כדי להופיע על המסך של הלקוחות הפוטנציאליים בדיוק בנקודת הזמן שבה הם מחפשים מידע שיעזור להם לקבל את ההחלטות הנכונות מבחינתם.

איך לקדם את האתר שלכם בגוגל מבלי לשבור חסכונות?

בהתאם, קידום אתרים בגוגל הוא שירות מועיל במיוחד, אבל גם כך ישנו רצון מובל לצמצם את העלות שלו. איך אפשר לקדם אתר בלי להזדקק לפתרונות מימון יקרים? אלה הדרכים שבהן משתמשות חברות מובילות בתחום כדי לעשות זאת נכון:

אוטומציה

זמן הוא משאב יקר באופן כללי, ובמסגרת קידום אתר זמן העבודה של אנשי ה-SEO הוא אחד המרכיבים העיקריים בעלות התהליך. ככל שהקידום כולל יותר פעולות שמתבצעות באופן אוטומטי – כמובן לאחר תכנון מוקדם כדי שכל אותן פעולות תהיינה המועילות ביותר – כך התשלום הנדרש עבור קידום האתר יהיה נמוך יותר.

חשוב להדגיש שאוטומציות חכמות מבוססות הן על תרחישים קבועים מראש והן על הנתונים העדכניים שניתן לשאוב מכלים מקצועיים כמו ה-Google Search Console וה-Google Analytics.

מחקר מקיף

לכאורה מחקר מקיף מייקר את עלות קידום האתר משום שהוא כמובן מחייב השקעת זמן רבה. בפועל, קידום אתרים מחיר זול דווקא מחייב מחקר יסודי. בדיוק כפי שמי שקונה בזול עלול לשלם ביוקר, כך גם בתחום ה-SEO: ללא מחקר מילות מפתח מעמיק ובנוסף אליו מחקר מתחרים משמעותי, אין שום דרך לבנות אסטרטגיה מדויקת לקידום.

לעומת זאת, כשיש אסטרטגיה מדויקת, הקידום עצמו יעיל במיוחד ולכן ניתן להגיע להישגים הרצויים בתוך מסגרת התקציב ובלי לשבור חסכונות או לקחת הלוואות יקרות.

מדידה מתמדת

הכלים השונים שמציעה גוגל, ולצידם כלים נוספים של חברות מובילות אחרות, מספקים לכל מי שמקדם אתר כזה או אחר מידע רב. המידע הזה הוא אוצר של ממש, משום שבעזרתו ניתן לדעת בזמן אמת אילו פעולות מועילות מאוד ואילו תורמות פחות להתקדמות של האתר במעלה דפי התוצאות של גוגל. באמצעות מדידה מתמדת של ביצועי האתר וההשפעות של כל הצעדים שננקטו אפשר להשביח את התהליך תוך כדי תנועה, ולהפיק ממנו מקסימום תועלת – וכך להגיע ליחס עלות-תועלת משתלם במיוחד (ובסופו של דבר, זוהי המטרה האמיתית ולאו דווקא הורדת המחיר של הקידום).

תוכן עם ערך מוסף לגולשים

הכלל הנ"ל – דברים זולים עלולים לעלות ביוקר, ולעומת זאת יש השקעות שמתגלות כמשתלמות במיוחד – תופס גם לגבי התוכן שמועלה לאתר. תוכן זול עלול להיות נחות ולא לשרת את המטרה. תוכן איכותי, כלומר כזה שמספק לגולשים ערך אמיתי, מייצר חוויית משתמש טובה מאוד. חוויה כזו באה לידי ביטוי גם בציונים שגוגל מעניק לדפים השונים של האתר וגם במידת הנכונות של הגולש או הגולשת ליצור את האינטראקציות המבוקשות מבחינת בעלי העסק, כך שמדובר ברווח כפול ומכופל.

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)