7 צעדים שיעזרו לך למכור את המוצר שלך טוב יותר

אנשי מכירות יודעים שתהליך מכירה צריך להיות אפקטיבי וכזה שבסופו של דבר, יביא לרכישת מוצר או שירות. אז איך אפשר לייעל את התהליך? המשיכו בקריאה…

להבין את הצרכים של הלקוח

כאשר נבין את הצרכים של הלקוח שעומד מולנו, נוכל להתאים לו את המוצר המתאים. הרי תסכימו איתנו שזה לא מספיק שאנחנו כמוכרים אוהבים את המוצר וחושבים שהוא מצוין, עלינו גם לבדוק שהוא באמת מתאים גם לצד השני (כלומר לקונים). עלינו גם להכיר בצורה הטובה ביותר ולעומק את המוצר שלנו, כך שבמידה והקונה ישאל כל מיני שאלות לגבי המוצר, אופן פעולתו וכו', יהיו לנו את התשובות המדויקות והנכונות לספק לו. כל זה עולה כחלק משמירה על יחסי אנוש טובים בעסק מול הלקוחות.

ההחלטה הטובה ביותר

אנשי המכירות צריכים להיות בקשר עם אותו גורם שיבצע את הרכישה בפועל. לדוגמה, אם מדובר על לקוח פרטי אין בעיה שכן הלקוח הוא הגורם הראשי, מנגד אם מדובר על מכירת מוצרים לחברה או לעסק, אז אנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו מדברים לא רק עם האדם שמבין את הצרכים של העסק אלא עם האדם שהוא גם הגורם המחליט  בעסק. כאן נציין, שבמידה ואינכם מצליחים להגיע לאותו גורם, אז רצוי להתקשר ישירות לחברה או לעסק ולשאול מי האדם שהוא הגורם המוסמך ולשוחח איתו.

תשובות לצרכים של הלקוחות

כאשר עוסקים במכירה, יש לעשות מחקר צרכים מקדים ומקיף. את אותו המחקר, אפשר לשתף עם מי שמקבל את ההחלטות בחברה או בעסק שמעוניינים להציע להם את רכישת המוצרים. כאשר מתקיים תהליך המכירה, יוצגו המוצרים ככאלה שיתנו פתרונות מתאימים ויעילים ויענו על צרכי הלקוחות.

התמודדות עם התנגדויות

תהליך מכירה הוא לא פשוט, מה שכן אם מגיעים מוכנים, הרי שאפשר לתת את התשובות לכל מיני התנגדויות שעשויות להופיע מצד הקונים. התנגדויות כאלה יכולות להיות קשורות לבעיות תקציב, לצרכים שונים, למסגרת זמן מוגבלת ועוד. המכירה תהיה יעילה כאשר איש המכירות יראה את היתרונות שיש במוצר מול ההתנגדויות. לדוגמה, אם יש התנגדות שקשורה לבעיית תקציב, אז יש להציג את נושא החיסכון הכספי בשימוש במוצר כיתרון גדול ומשמעותי.

לא לוותר על הקשבה ללקוח

אנשי מכירות מכירים את המוצרים שהם רוצים למכור ללקוחות טוב מאוד, אבל זה לא הכל. חשוב מאוד להקשיב לצרכים של הלקוחות, להדגיש את המאפיינים של המוצרים ולהציג את המוצר או המוצרים בצורה פחות יבשה ויותר בצורה שכוללת שיחה על המוצר.

שיחה שמכוונת לרכישה

אחרי שהמוצר הוצג, אפשר לתת ללקוחות לבחור את הצעד הבא. יכול להיות שהם עדיין מרגישים לא מוכנים לרכישת המוצר. במצב כזה, אפשר לכוון אותם לבצע כל מיני פעולות כמו, הרשמה לניוזלטר, הרשמה להתנסות, מתן מוצר להתנסות וכו'.

להרחיב את הידע באמצעות קורס מכירות

קורס מכירות בשיטת הגישור, יתרום ידע נוסף גם לאנשי המכירות המנוסים והמוצלחים ביותר ומדוע? כי קורס כזה כולל שיטה ייחודית וחדשנית לניהול מכירות, עוזר בריענון תהליך המכירה של אנשי המכירות הוותיקים בתחום, מסייע בשיפור שיח המכירה ועוד.

כעת לאחר שקראתם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל, תוכלו לצאת לדרך ולבצע מכירה מוצלחת.

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)