על מה חשוב לא להתפשר כשפותחים עסק בתקופת הקורונה?

פותחים עסק בתקופת הקורונה

יזמים אשר מתכננים להקים עסק מסוים, עוברים שלבי חשיבה רבים לגבי אופן ההתנהלות שלו עד שהם מקימים את העסק בפועל. רבים מהם ערכו הכנות לכך בשנה או בשנתיים האחרונות וכשהגיע משבר הקורונה הם מצאו את עצמם בצומת דרכים והתלבטו אם להמשיך במיזם, או עדיף להם להמתין עוד כמה חודשים עד שהמשבר יחלוף. מדובר בהחלטה אינדיבידואלית אשר תלויה בתחום העיסוק. כמו כן היא תלויה בחוסן הפיננסי של היזם אם הוא מסוגל לעמוד בכל העלויות שכרוכות באופציה של פותחים עסק בתקופת הקורונה. זאת כדי לא להיכנס לסחרחרת של הוצאות שעלולות לגרום לבעיות כלכליות בעסק זה וגם ישפיעו על עסקיו האחרים של יזם זה.

על מה חשוב לא להתפשר כשפותחים עסק בתקופת הקורונה

לכן סוף מעשה במחשבה תחילה ויזמים מתוחכמים קובעים רף של עשייה כדי להגן על עצמם. אם מדובר לדוגמה בעסק שמייצר פריטים מסוימים, אי אפשר לסמוך רק על החנויות שמשווקות את המוצר ויש להיערך מבעוד מועד, לפנות לאנשי מקצוע אשר עוסקים בנושא בניית אתרי תדמית כדי שיבנו עבור סדרת מוצרים זו אתר תדמיתי שיחשוף בפני לקוחות פוטנציאלים את היכולות הייחודיות שלהם ובדרך זו ידרבן אותם לרכוש את המוצרים. כאשר יש גיבוי של אתר תדמיתי, נתיבי המכירה הם גם בחנויות באופן פיזי וגם באמצעות האתר המתאם לאחר מכן משלוחים לבית הלקוח ולכן בדרך זו העסק נבנה באופן יציב ויש בו פחות סיכונים פיננסיים.

פותחים עסק בתקופת הקורונה אשר בנוי על משלוחים

איכותם של המשלוחים היא מילת המפתח עבור הלקוחות. ברגע שהם החליטו להזמין פריט מסוים ושילמו עבורו, הם כבר רוצים שהוא יגיע לביתם. נוח להם מאד שהם אינם צריכים לנסוע לסניף הדואר או לחנות מסוימת במרכז המסחרי, כדי לאסוף את החבילה ולכן הם ממתינים בקוצר רוח להגעתו של השליח.

לכן כאשר פותחים עסק בתקופת הקורונה חשוב מאד לא להתפשר על נושא מערך המשלוחים. הקדמה הטכנולוגית מסייעת גם בנושא זה ובחברות רבות קיים מערך דיגיטלי ממוחשב בו הלקוח עוקב אחר הגעתה של החבילה. הוא יודע מתי לוקטו החפצים, מתי נארזו, מתי החבילה יצאה לדרך ובאיזה יום היא אמורה להגיע לביתו של הקונה.

האופציה של מעקב המשלוחים גורמת לרוגע אצל הלקוחות, כיוון שהם רואים שהנושא בטיפול ולכן המשלוח יגיע תוך פרק הזמן שנקבע מראש בעת ההזמנה באתר. ככל שהמשלוח יגיע מהר יותר, כך הלקוח יהיה מרוצה יותר.

שביעות הרצון של הלקוח היא נושא חשוב ביותר במערכת היחסים בין היזם ללקוח. ככל שיחסי האמון הללו קיימים והלקוח מרוצה מההתנהלות, קיימת סבירות גבוהה שהוא יזמין שוב ושוב מוצרים מאתר זה. לעומת זאת אם כאשר פותחים עסק בתקופת הקורונה ולא מייחסים חשיבות לנושא המשלוחים, הנושא אינו מתנהל באופן מסודר ולא בקצב מהיר, קיים חשש שלקוח זה לא יזמין פעם נוספת מוצרים מאתר זה.

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)