איך לעצב מודעה גרפית מנצחת ב-5 צעדים

מודעה גרפית אינטרנטית היא דרך מצוינת למשוך קהל יעד אל האתר שלך בלחיצת כפתור.
אבל כדי לעשות זאת, חובה להכיר את חמשת הצעדים העיקריים לעיצוב מודעה שתמשוך את העין ותהיה יעילה עבורך.
רגע לפני שתשקיע כסף על פירסום ממומן באינסטגרם או ברשתות החברתיות האחרות, כדאי שתלמד למקסם את היעילות של המודעה שאותה אתה בונה מהבחינה הויזואלית.

גודל המודעה

מציאת הגודל המתאים למודעה שלך היא לא דבר פשוט ודורשת ניסוי וטעיה. בדוק גדלים שונים של המודעה לפני שאתה מפרסם אותה, עד שתמצא את הגודל שנראה לך מתאים.  מודעה שהגודל שלה נכון, תיראה טבעית, מקצועית ותתפוס את העין.

במידה וקשה לך להחליט על הגודל הנכון, פרסם את המודעה בשני גדלים שונים ובדוק איזה מהם עובד טוב יותר עבורך ומביא לך תנועה רבה יותר לאתר.

איזון בין חלקי המודעה

עיצוב המודעה מבוסס על איזון נכון בין הלוגו, הצעת הערך והקריאה לפעולה.
לוגו החברה חייב להיות נוכח במודעה כדי לבנות מודעות למותג שלך. יש לוודא שהוא בולט מספיק במודעה, אבל לא בולט יותר מהצעת הערך או הקריאה לפעולה. וודא שיש עקביות בין האתר שלך לבין המודעה מבחינת המותג והלוגו.

הצעת הערך נועדה להציג את השירות או המוצר שאתה מספק וצריכה להיות הדבר הראשון שהגולשים רואים במודעה. היא צריכה להכיל הצעה מפתה כמו הנחה כלשהי או הגבלה כלשהי במחיר או בכמות וליצור תחושת דחיפות אצל הגולשים.

הקריאה לפעולה היא הכפתור שעליו לוחץ הגולש כדי להגיע לאתר שלך וצריך להיות בצבעים בולטים ומנוסח נכון.

שימוש בגרפיקה ובתמונות

אין חובה להשתמש בתמונות או בגרפיקה. כיתוב שמושך את העין או רעיון שמנוסח היטב יכולים להשיג תוצאות מעולות.

אבל, אם בכל זאת בחרת להשתמש בגרפיקה או בתמונות, בחר כאלה שמתאימות למודעה, מבליטות את המסר שאתה רוצה להעביר וקשורות למוצר או לשירות.

שימוש נכון בצבעים

צבעים שונים משדרים ומעוררים תחושות ורגשות שונים והם הדבר הראשון שבו יבחינו הגולשים. לכן, חשוב להבין אילו רגשות אתה רוצה לעורר בקהל היעד שלך.

שים לב שלצבעים יש גם פירושים שונים בתרבויות שונות ולכן חשוב להכיר את קהל היעד שלך ולהבין את התרבות לפני שאתה בוחר את הצבעים למודעה שלך.

מיקום נכון של המודעה

וודא שהמודעה שלך מוצגת במקום בולט וקרוב לתוכן הדף. רצוי מיקום שבו המודעה תשתלב עם עיצוב האתר ותיראה טבעית לגולשים, מצד אחד, ומצד שני תהיה בולטת מספיק כדי שהגולשים יוכלו להבחין בה.

נכתב בשיתוף פעולה עם אברהם בדוש מריידאון שיווק דיגיטלי.

איך להמשיך מכאן ?

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)