לגבי מה כדאי להתייעץ עם מומחה כשמקימים עסק?

פתיחת עסק בתקופת הקורונה מלווה בהרבה מאד חששות לגבי סיכויי ההצלחה שלו מצד אחד מול הסיכון הקיים בכל עסק ולבטח בתקופת הקורונה. לכן לפני כל צעד, יש לבדוק את ההיתכנות באופן מעמיק כדי לא להיקלע לצרות. אחד הנושאים החשובים ביותר הוא קבלת ייעוץ מיועץ עסקי או כלכלי אשר יבחן את דרכי הפעולה המתוכננות ויחווה את דעתו לגבי האפשרויות השונות שהוצעו, אם כדאי לאמץ כל אחת מהן או עדיף לבצע שינויים כלשהם. יועץ עסקי מנוסה ומיומן הוא בעל ידע רחב וליווה עסקים רבים ולכן ההמלצות שלו יהיו בדרך כלל הנכונות ביותר והן יכללו חשיבה לטווח הארוך, כדי להקים עסק שיצליח. אם היועץ הכלכלי חושב שלעסק זה לא יהיו ככל הנראה הצלחות פיננסיות לאור המצב במשק, כדאי להקשיב לו ולא לפתוח את העסק הספציפי, אלא לחפש אופציות אחרות.

לגבי מה כדאי להתייעץ עם מומחה כשמקימים עסק

אם ההחלטה היא כן להקים עסק מכינים תוכנית עסקית מפורטת על פי ההצעה של ייעוץ ארגוני שהוכנה על ידי איש מקצוע בכיר שיתווה את דרך ההתנהלות בעסק החדש. ייעוץ זה כולל את כל ההיבטים של רבדי העשייה בעסק, כיצד לבצע וליישם אותם לשביעות רצונם של הלקוחות. קונים מרוצים, ייכנסו לעסק פעמים נוספות אך לקוחות לא מרוצים, גם לא יגיעו וגם יספרו על כך ברשתות החברתיות דבר שיגרום נזק רב לעסק. לכן יש לנקוט צעדים מדודים ומחושבים ולעשות כל שניתן כדי ששיטת העבודה בעסק תקצור הצלחה והקונים ישובו לרכוש שוב ושוב, הן אם מדובר בעסק מכירתי כמו חנות פיזית או בחנות מקוונת.

דפוסי החשיבה כאשר פותחים עסק בתקופת הקורונה

אם פותחים עסק בתקופת הקורונה, יש להתאים את התפעול שלו לזמנים יוצאי הדופן. לאור העובדה שעוברים מסגר לסגר, קיימת אי וודאות לגבי מועד פתיחת החנויות וגם לגבי סגירתם שוב, המגמה היא להתבסס בעיקר על חנות אינטרנטית בסיועו של איש מקצוע מוביל בתחום זה שיתווה את הדרך להצלחת המיזם. כאשר משקיעים באתר איכותי ומזמין, הלקוחות ממהרים להגיע.

חנות אינטרנטית אמורה להכיל פריטים רבים המחולקים באופן נוח לסיווגים השונים, תוך אפשרות לבחון כהלכה את הגדלים, המידות והצבעים. מחירים אטרקטיביים הם הגורם העיקרי שיסחוף את הלקוחות לרוכש באתר כמה וכמה פריטים.

נושא חשוב נוסף הוא הזמינות של הסחורה, זמן ההמתנה למשלוח והגעת ההזמנה הביתה באמצעות שליח. כדי שחנות אינטרנטית תצליח, היא חייבת מערך תפעולי יעיל ומהיר. ליקוט זריז של המוצרים מהמחסן, אריזה ומשלוח. מבחינת הלקוח כשהוא מזמין, הוא כבר רוצה שהסחורה תהיה אצלו בבית כמה שיותר מהר ולכן כשהמשלוח מגיע תוך פרק זמן קצר, שביעות הרצון של הקונה היא מקסימלית.

לכן השאיפה של האתר המקוון הוא ביצוע של משלוחים מהירים באמצעות מערך שליחים וזהו נושא שבונים ומתאמים לפני מהלך שבו פותחים עסק בתקופת הקורונה, כך שעם פתיחת העסק הכול יפעל כיאות.

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)