למה עדיף לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר?

מי תכלס לא רוצה להיות ראשון בגוגל?

כולנו משתמשים בגוגל – החל מילדים ונוער ועד לסבים והסבתות שלנו. מדובר במנוע חיפוש נגיש במיוחד למשתמש ובאחד שזכה במוניטין משובח במיוחד על היכולת המופלאה שלו לבצע הפרדה פשוטה בין עיקר לתפל. השימוש המאסיבי במנוע החיפוש הפופולארי הזה, האמינות שאנשים רוחשים לו והשליטה שלו בשוק הופכים את גוגל ללא ספק למנוע החיפוש האטרקטיבי ביותר בעיניי כל אתר עסק וכמובן, גם בקרב העוסקים בעולם השיווק הדיגיטלי.

למה עדיף לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר

למקדם אתרים תפקיד אחד פשוט – לדאוג שאתרי העסק של הלקוחות שלו מתקדמים במעלה התוצאות. בשביל לבצע את העבודה שלו הוא יוכל לפנות לעולם הקידום הממומן, לכתיבת כמויות תוכן מתקדמות ולטריקים קטנים ומשמעותיים שלגמרי יוכלו לעשות את העבודה. ועם הסבלנות הנכונה, יכולות העבודה המתאימות והגישה הנדרשת – כנראה שתוך כמה שבועות עד כמה חודשים, התוצאות כבר ייראו על פני השטח.

ידעתם ששליחי וולט הם פרילנסרים?

עולם הפרילנס נעשה עם הזמן פופולרי יותר ויותר ולא סתם – לאנשי הפרילנס יש הרבה מאוד חופש. הם מנהלים לעצמם את סדר היום באופן חופשי, בוחרים את כמות העבודה שלהם ובתכלס, הם הבוסים של עצמם. תופתעו לגלות שאפילו שליחי המזון של וולט, חברת המשלוחים הפופולרית ביותר כיום בישראל עובדים בפרילנס. הדבר חוסך להם ולפרילנסרים בכל עולמות העבודה דמי שכירות ותשלומים רבים נוספים.

כשאדם מחליט לגשת לשירות קידום אתרים, עומדות בפניו שתי אפשרויות. הראשונה, לגשת לחברת דגל לקידום אתרים. אחת עם שם חזק בשוק, שמבטיחה לבצע את העבודה במהירות בזק וברמה הגבוהה ביותר. האפשרות השנייה תהיה כמובן לגשת לאיש מקצוע פרילנס, שכל מה שיש לו להציע זה את שמו הפרטי ואת המוניטין שבנה עם הזמן. האמת היא שעד לא מזמן, גם אני הייתי בוחר במקרים רבים לגשת לחברות המוסדרות והמוכרות בשוק, אבל ככל שעובר הזמן שוק הפרילנס מתחזק והעולם הזה נהיה אטרקטיבי יותר ויותר.

אז למה לגשת למקדם אתרים עצמאי?

1. יחס אישי

חברת ענק תעבוד מול כמות לקוחות אדירה במקביל לעבודה שהיא מנהלת מולכם. הדבר יבוא לידי ביטוי בפרק הזמן שייקח לעבודה להתבצע, בהתנהלות היומיומית מול חברת הענק וכמובן – בתחושה האישית הלא נעימה שתקבלו ממנה. אני ממש לא אומר שכל חברות קידום האתרים יתנו לכם יחס לא אישי – אבל אני יכול להבטיח לכם שבמרבית המקרים מקדם אתרים פרילנס יהיה כולו שלכם.

2. על מי תיפלו?

אמנם איש היח"צ שישוחח איתכם יעשה עבודה מופלאה, אבל בשורה התחתונה אין לכם תכלס שום דרך לדעת מיהו אותו האדם מהחברה שמולה תבצעו את העבודה יעמוד לרשותכם. לחברה עצמה יש מוניטין חזק במיוחד – אבל מה אם תיפלו על איש מקצוע חלש? במילים אחרות, כשאתם מעבירים את העבודה לחברה מוסדרת, יכולות להיות נפילות…

3. הפרשי מחירים

בסופו של דבר, למקדם אתרים פרילנסר נחסכות לא מעט הוצאות. הוא יכול לבצע את העבודה מהבית ובכך לחסוך לעצמו הוצאות משמעותיות במיוחד כמו שכירות למשרד, ביטוחים וכדומה. כשאתם פונים לחברת קידום אתם לא רק משלמים על השירות שהיא מעניקה לכם אלא גם על כל אותן הוצאות נלוות וכמובן, דמי התיווך בין המנהלים לאנשי המקצוע שהם מעסיקים. ההפרש בהוצאות הללו יהיה משמעותי במיוחד בקביעת המחיר של עובד הפרילנס, לעומת החברה הגדולה מולה תעבדו.

4. זמינות

בהרבה מקרים כשתפנו לחברה גדולה הם יהיו עמוסים בעבודה ולא יוכלו לעמוד לרשותכם כפי שאולי הייתם רוצים, שלא נדבר על החברות האלו שאתה צריך לעבור דרך מרכזייה מתישה בכל פעם שתרצו ליצור איתם קשר ולשאול איך מתקדם תהליך קידום האתר שלכם. הסטטיסטיקה אומרת שלאיש פרילנס יהיה הרבה יותר זמן להקדיש לכם בביצוע העבודה ולא פעם יהיה פנוי להתחיל כבר ביום שבו תפנו אליו. מגניב, לא?

5. אלמנט התוצאה

הרבה נוטים ללכת לחברות עם מוניטין משמעותי ולשלם סכומי כסף גבוהים במיוחד בגלל שהם בטוחים שאלה יבצעו את העבודה באופן הטוב ביותר. על האמירה הזאת יש לי כמה סייגים.

ראשית, בחלק מהמקרים העבודה היא פשוטה למדיי, מה שאומר שגם אם תקחו מקדם אתרים עצמאי ב-70% מחיר, יש סיכוי לא רע שתגיעו לאותה התוצאה ואף טובה הרבה יותר.
שנית, המחיר הגבוה שחברה גדולה תיקח מכם לא משליך על איכות התוצר – זיכרו שבתוך הצעת המחיר שלהם מגולמים כמובן התשלומים על המשרדים היוקרתיים, המרכזייה המהודרת שגורמת לכם להתייבש על הקו והמזגנים הנעימים שלהם. אם אתם רוצים לגשת לאיש המקצוע הטוב ביותר אני ממליץ לכם לקרוא ביקורות ברשת, להתרשם ולהשוות בין העסקים השונים. לא פעם איש פרילנס שייקח מכם מחיר משמעותית יותר נמוך, יוכל לעשות עבורכם את העבודה ברמה גבוהה במיוחד.

מתי לגשת למומחה לקידום אתרים?

מתלבטים אם לגשת למומחה לקידום אתרים?
קידום אתרים הוא ללא ספק כלי משמעותי במיוחד בשיווק האורגני והדיגיטלי של העסק שלכם באופן הטוב ביותר. אמנם קידום אתרים יכול להתאים בכל מצב, אבל בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה מקרים בהם כנראה שווה לכם לפנות למקדם אתרים.

1. העסק שלכם חדש?

אם פתחתם עסק חדש וביחד איתו הקמתם אתר עסק – כנראה שהבעיה העיקרית שעומדת על הפרק היא עניין הלקוחות. דרך משמעותית ביותר לעזור ללקוחות למצוא אתכם תהיה כמובן, לקדם את עצמכם בגוגל! במידה ואתם מציעים למשל שירות למידה לפסיכומטרי והייתם רוצים למצוא את עצמכם בשוק, הדבר המשמעותי ביותר יהיה כמובן להופיע בין המתחרות.

2. מחפשים לקוחות נוספים?

אם נפתחו לכם תקני עובדים נוספים, אם הרחבתם תקציבים ואם סתם העסק שלכם קצת דעך – אתם כנראה מחפשים לקוחות נוספים. שיווק נכון וקידום האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש יוכל כמובן לעזור ללקוחות למצוא אתכם ולפנות אליכם בבקשות.

3. רוצים לזרום על הגל?

אם העסק שלכם תפס תאוצה בתקופה האחרונה, מדובר באחלה הזדמנות לשווק את עצמכם. בקידום האתר שלכם תוכלו להתייחס להצלחה הכבירה שלכם בתקופה האחרונה ובכך לשכנע את הלקוחות לפנות אליכם ולהנות משירות מוצלח במיוחד!

אז איך מקדמי אתרים פרילנסרים עושים את העבודה?

בסופו של דבר, קידום אורגני היא לא עבודה יותר מידי קשה, אלא עבודה שבעיקר דורשת הרבה זמן. שיווק אורגני נכון ייעשה בשילוב של יצירתיות, מחשבה והרבה מאוד סבלנות – אל תצפו לראות תוצאות תוך יומיים שלושה, התוצאות יגיעו רק תוך כמה שבועות ואפילו חודשים. אז איך תכלס מקדמי האתרים עושים את העבודה?

1. יכתבו תוכן

בשורה התחתונה, מקדם אתרים יכתוב עבורכם הרים על גבי הרים של תוכן. יהיה מדובר במאמרי קידום קצרים למדיי שיילוו במילות החיפוש המשמעותיות דרכן הייתם רוצים שהגולשים ימצאו אתכם. את התוכן מקדמי האתרים ישלבו בבלוג האתר שלכם, בדפי מוצרי החנות שלכם, עמוד השירותים או כל אזור אחר באתר העסק שלכם בו התוכן יוכל להשתלב בטבעיות.

2. ידאגו לאסטרטגיית קישורים

גוגל ללא ספק אוהבים מאוד קישורים – הוא אוהב אתרים שמקושרים אחד לשני, דפים בתוך אתרים שמקושרים זה לזה והפניות מפלטפורמות שונות. מדובר באחלה דרך לשדרג את דרגת האמינות של האתר בגוגל ולעזור לו כמובן, להתקדם במעלה תוצאות החיפוש.

3. יפתחו וישדרגו את דף העסק

במידה ואין לכם דף עסק בגוגל, מקדם האתרים שלכם כנראה יפנה לפתוח לכם אחד. מדובר בדרך פשוטה וחינמית לקדם את העסק שלכם ואת האתר. בדף העסק תוכלו לפרט על שעות הפתיחה, המיקום של העסק (שיופיע גם במפות של גוגל) וכמובן – להפנות לאתר שלכם!

4. ועוד, ועוד, ועוד…

מקדמי האתרים יפנו לשיתופי פעולה עם בתי עסקים שקרובים לתחומכם, יוודאו שהאתר שלכם מאונדקס כמו שצריך במנוע החיפוש ויעזרו לכם בשיפור מבנה האתר שיסייע בקידומו בגוגל. במילים אחרות – יש אינסוף דברים שמקדמי אתרים יוכלו לעשות עבורכם בשביל למקסם את פוטנציאל ההצלחה של האתר.

אז במי תבחרו?
בין אם תבחרו בסוף לגשת למקדם פרילנס ובין אם תיגשו דווקא לחברה – תמיד אפשר לדאוג לבחור נכון. תקראו ביקורות שכתבו לקוחות עבר על איש המקצוע, תוודאו את הפרטים הקטנים, תשוו מחירים והכי חשוב – תוודאו שיש לכם דיבור משותף. שיהיה לכם המון בהצלחה!

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)