קידום עסקים אורגני בגוגל – עידכונים

כבר כמה שנים שהטרנד הכי חם בעולם השיווק הדיגיטלי הוא קידום עסקים אורגני בגוגל. כל חברת קידום עושה מאמצים רבים כדי להביא את הלקוחות שלה לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, של מילות המפתח המרכזיות. וכדי להצליח במשימה, צריך להיות כל העת עם היד על הדופק. ולכן, אתם רוצים להכיר לעומק את כל השינויים האחרונים שביצע מנוע החיפוש גוגל, באלגוריתמים המפעילים את מערך קידום האתרים האורגני:

עידכוני גוגל השונים במהלך השנים

  1. פנדה – העדכון הראשון והגדול ביותר של גוגל, יצא לאוויר העולם בשנת 2011. מטרתו העיקרית היא לדרג איכותית את דפי האתר של כל משתמש, וכך ליצור מדרג איכות כוללני של כל האתרים. המשמעות מבחינתכם היא שמאותה הנקודה ואילך, תוכן איכותי באתר האינטרנט שלכם, יכול לשפר משמעותית את החשיפה האורגנית.

  2. פינגווין – עדכון זה פועל באופן אקטיבי כדי למצוא אתרים שעושים שימוש בלינקים בעיתיים. כל לינק שבור באתר שלכם, עלול לפגוע משמעותית בתהליך קידום אתרים בגוגל. יחד עם זאת, עדכון פינגווין מאפשר לכם לתקן מידית את הבעיה. ולכן, חשוב לעקוב אחר איכות הלינקים באתר כל העת, ולבצע תיקון באם יש דרישה.

  3. האמינג בירד – בעדכון זה מתמקדת גוגל בתוצאות החיפוש ללקוח הקצה. העדכון מאפשר לכל משתמש גוגל לגלות תוצאות חיפוש גם אם לא הוקלדה מילת החיפוש המדויקת. המשמעות לתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל היא שיש צורך להתמקד ברעיון הכללי אותו אתם רוצים לקדם. כן, חשוב לבצע מחקר מילים מקיף, אבל כדאי גם לשלב ביטויים רחבים יותר כדי להגיע לתוצאות אורגניות איכויות יותר.

  4. יונה – עדכון יונה, משלים את תהליך ההתאמה של תוצאות החיפוש, כפי שנעשה בהאמינג בירד, תוך התייחסות למיקומו הגיאוגרפי של הגולש. העדכון מאפשר לכם לבצע תהליך קידום אתרים אורגני לעסק שלכם, על בסיס מילות חיפוש מסוימות. משתמש הקצה שירצה לחפש את העסק, יכול להקליד את מילת החיפוש ובהתאמה לקבל תוצאות של בתי עסק שנמצאים בקרבת מקום ומדורגים תחת אותה מילת המפתח.

  5. מובייל – בעדכון זה, גוגל יצרה עמודי חיפוש, עמודי תוצאות ואתרי אינטרנט שתואמים לשימוש במובייל. זאת, מתוך רצון לשמור על חוויית המשתמש האולטימטיבית, ולשמור על יחסי המרה איכותיים, גם למשתמשי מנוע החיפוש במובייל.

  6. רנק בריין – עדכון זה מנתח את החיפושים שמבצעים לקוחות קצה, ובשילוב עם עדכון האמינג בירד, הואלמשתמש את התוצאות הרלוונטיות ביותר. וגם כאן, מבחינת חברת קידום אתרים, המשמעות היא שמטרת העל היא יצרת תוכן רלוונטי לנישת הפעילות של האתר.

  7. אופוסום – עדכון זה הוא שכלול לעדכון יונה, שמבקש ליצור מפה וירטואלית מדויקת יותר של בעלי עסקים, כדי להציג את תוצאות החיפוש העדכניות ביותר. ולכן, עדכון זה, מחייב אתכם לשלב ביטויים לוקאלים בעמודי האתר, כדי שהאלגוריתם ימקם אתכם על המפה ויציג אתכם ללקוחות הרלוונטיים לכם.

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)