איך מתחילים לפרסם בגוגל?

רוצים לדעת איך להתחיל לפרסם בגוגל ולנהל קמפיינים מצליחים שמביאים לתוצאות הרצויות? רוצים לחשוף את העסק שלכם בפני קהל יעד רחב ולהגדיל מכירות?

בעלי עסקים קטנים מבינים את חשיבות הפרסום בגוגל אך משיקולי תקציב הם מעדיפים לנהל את הקמפיינים בכוחות עצמם. פרסום בגוגל דורש הכרות עם המערכת וניסיון, לכן אם אתם רוצים להפיק את המיטב ממערכת הפרסום של גוגל כדאי לפנות לאנשי המקצוע המנוסים, עם זאת אתם יכולים לפרסם גם לבד ולקבל לידים איכותיים גם בתקציב פרסום נמוך יחסית.

פתיחת חשבון במערכת הפרסום גוגל אדס

כדי לנהל קמפיינים מוצלחים במערכת הפרסום של גוגל עליכם לבצע רישום במערכת גוגל אדס (ניתן לקרוא במדריך המורחב שכתבתי על פרסום ממומן בגוגל). הרישום מהיר ועליכם למלא כמה פרטים כמו דואר אלקטרוני, ארץ, אזור זמן ומטבע. בהמשך עליכם להוסיף פרטים לחיוב כרטיס האשראי ונתונים נוספים. לאחר הרישום אתם יכולים ליצור את הקמפיין הראשון שלכם, יש ללחוץ על הלשונית קמפיינים ולבחור בסוג הקמפיין המתאים ביותר.

הגדרת קמפיינים במערכת גוגל אדס

בשלב הגדרת הקמפיין עליכם לבחור שם ייעודי לקמפיין ולאחר מכן תוכלו להגדיר האם להציג את מודעת הפרסום ברשת המדיה או ברשת החיפוש של גוגל. כדאי להתחיל קמפיין ברשת החיפוש של גוגל, המודעה תופיע מעל התוצאות האורגניות, כאשר המיקום הבולט והמרכזי מבטיח הקלקות רבות על המודעה. אפשר לנהל קמפיין גם ברשת המדיה, כך המודעה תופיע גם באתרים מובילים המשתפים פעולה עם גוגל.

בשלב הבא עליכם להגדיר תקציב כולל לקמפיין, מומלץ לבחור באפשרות הידנית כדי לקבוע את המחיר המקסימלי אותו אתם מוכנים לשלם עבור לחיצה על מודעת הפרסום, אפשר לבחור באפשרות שהמערכת תגדיר אוטומטית את הצעת המחיר כדי לקבל יותר קליקים בהתאם לתקציב היומי שקבעתם.

כעת יש לבחור מילות מפתח רלוונטיות לקמפיין הפרסומי שלכם, לאפיין את קהל המטרה לפי פרמטרים כמו גיל, מין, שפה, אזור גיאוגרפי ופרמטרים נוספים. יש הגדרות מתקדמות כמו תזמון, הגדרת סבב מודעות ועוד, אלו כלים מתקדמים שכדאי להתייחס אליהם לאחר שצוברים ניסיון בניהול קמפיינים בגוגל אדס.

מערכת גוגל אדס מאפשרת לכם ליצור מודעות טקסט, מודעות רספונסיביות ומודעות מסוגים נוספים, לדוגמה תמונה או וידאו. כל קמפיין כולל כותרת שיש לנסח היטב, עדיף לשלב בכותרת מילת מפתח מרכזית, וחשוב לנסח תיאור כללי ולהוסיף קישור לאתר או לדף נחיתה.

באופן כללי, מומלץ לבנות 2 עד 3 מודעות שונות כדי לבחון איזה קמפיין משיג את התוצאות הטובות ביותר. בכל שלב אתם יכולים לעצור את הקמפיין כדי לשדרג את המודעה ולערוך אותה מחדש.

את החשבון שפתחתם בגוגל אדס חשוב לקשר לגוגל אנליטיקס כדי לנטר ולבחון את תוצאות הקמפיינים. כך תוכלו לשדרג את המודעות שלכם ולנהל קמפיינים מנצחים שתורמים משמעותית לחשיפה העסק ולגידול במכירות.

לסיכום, רבים שואלים איך להתחיל לפרסם בגוגל, לאחר קריאת הכתבה אתם נוכחים לדעת כי כל אחד יכול לנהל קמפיינים לבד, אך כדי לחסוך זמן ולמקסם תוצאות מומלץ להשאיר את ניהול הקמפיינים למומחי הפרסום בגוגל.

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)