איך להחזיר חשבון מודעות אינסטגרם מושבת לפעילות?

קצת על חשבון המודעות באינסטגרם

עד לא מזמן, במיתוג בית העסק שלנו היינו נעזרים בטלוויזיה או הרדיו ואפילו מפרסמים מודעות ברחובות שמפרטות על השירותים שאנחנו מציעים לקהל הרחב. בעולם של היום, ביחד עם ההתקדמות הטכנולוגית גם עולם המיתוג השתדרג. שיווק נכון של בית העסק יתנהל כיום דרך גוגל והרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר וכמובן – האינסטגרם.

אינסטגרם היא האחות הקטנה של פייסבוק והאמת היא שיש לה את היתרונות שלה – היא מתבססת על תמונות, מאפשרת העלאה של תכנים איכותיים וכיום פופולארית כמו פייסבוק אם לא יותר. בהתאם לשימוש הנרחב באינסטגרם, בעלי עסקים רבים נעזרים ברשת החברתית המופלאה הזאת כפלטפורמה שיווקית של ממש, זאת באמצעות חשבון מודעות. חשבון מודעות אינסטגרם הוא חשבון שבאמצעותו בעל העסק יכול לפרסם בתשלום מודעות אישיות של בית העסק שלו ובתמיכה של אינסטגרם, לאפשר לאלה למצוא את דרכן לקהל היעד הרלוונטי.

למה בכלל שחשבון המודעות שלי באינסטגרם ייחסם?

חסימה של חשבון מודעות האינסטגרם של בית העסק יכול להיות שיברון לב של ממש – המידע שאספתם לאורך זמן על יעילות הקמפיין, הדרך שעברתם וכמובן המשתמשים שהחליטו לעקוב אחריכם ייעלמו בן רגע ויותירו בליבכם חלל עמוק. אז נכון, נעשה לכם עוול, אבל האמת היא שיש לזה סיבה. חברת פייסבוק שמנהלת גם את הרשת החברתית אינסטגרם יצרה מדיניות פרסום משלה שכוללת חוקים נוקשים וברורים בנוגע לסוג התכנים שניתן להעלות ולאופן בו המשתמשים נדרשים להעלות אותם. במידה וחשבון מודעות האינסטגרם שלכם נמחק – כנראה שבמודע או לא במודע, עברתם על כללי השימוש.

בשביל להבין קצת יותר לעומק את המדיניות עליה אני מדבר, אני ממליץ לכם לקרוא ולהעמיק בדף מדיניות הפרסום של פייסבוק. ככה תוכלו לקבל תמונה רחבה יותר ואולי אפילו להבין איפה הדברים התמסמסו.

איך כל העסק הזה מתנהל?

כיאה לפייסבוק, חברה גדולה עתירת משאבים, אין אדם שיושב בצד השני ובוחן את הפוסטים שלכם. הדבר נעשה באמצעות בינה מלאכותית איכותית שפייסבוק בנו עם הזמן. את האלגוריתם של המכונה פייסבוק הולכת ומשדרגת – כלומר, גם אם שנים הפרסומים שלכם הועלו בשגרה בצורה מסוימת ולא עוררו בעיות, יכול להיות שיום אחד עקב שינוי של האלגוריתם הפוסט שלכם ייחסם רטרואקטיבית ותיכנסו לבעיה.

במרבית המקרים פייסבוק טורחת להתריע על פוסט בעייתי עוד לפני שבעל העסק מסיים את תהליך ההעלאה שלו, אבל אף אחד לא מושלם, גם לא פייסבוק – ישנם מקרים לא מועטים בהם נעשית חסימה של פוסט שכבר הועלה, לפעמים גם לאחר זמן רב. אם אתם שואלים אותי, חשוב וכדאי תמיד להקשיב להנחיות התקנון גם אם לא תפסו אתכם עד עכשיו.

אז מאלו תכנים כדאי לכם להימנע בפירסום באינסטגרם?

1. הקריטריונים הברורים

בסופו של דבר, ההעדפות הבסיסיות של פייסבוק לא יותר מידי יפתיעו אתכם. לפני הכל, פייסבוק תעשה ככל שביכולתה למנוע העלאה של מודעות עם תוכן מיני, מרומז או ישיר כאחד. בנוסף, פוסטים מפלים, או פוסטים שמזכירים סמים, נשקים, מוצרי טבק, תכנים קשיים לצפייה או הפרות זכויות יוצרים כמובן אף הם יכולים להיות מוסרים.

2. דברים שאולי לא יצא לכם לחשוב עליהם

פייסבוק ואינסטגרם הם מותגים שמעוניינים לשמור על המוניטין שלהם והכבוד שצברו לאורך השנים. אחד הדברים שאולי לא יצא לכם לחשוב עליהם ועשויים להביא לפסילת הפוסט או החשבון הוא שימוש בסממני המותגים – סמלי החברות, שמות המותגים ואזכורים שונים אחרים שלהם. זאת במטרה למנוע מצב בו משתמש שיקרא את הפרסום שלכם יחשוב שאינסטגרם כשלעצמה היא האחראית על הפרסום ושהתוכן של המודעה שלכם באיזשהו אופן מיוצג על ידה.

בנוסף, פייסבוק תשתדל למנוע ולפסול פרסום עד כמה שאפשר של מודעות שכוללות פנייה ישירה למשתמש. תחשבו עליכם יושבים מול המסך וקוראים מודעה כמו "מחפש את הדרך הנכונה למתג את בית העסק?", בתקופה קריטית בה כל מה שדיברתם עליו עם החברים הקרובים אליכם הוא העובדה שאתם מתקשים למתג את העסק כמו שצריך. מדובר בחוויה לא נעימה, פולשנית וכזו שיכולה לגרום לכם להרגיש שהרשתות החברתיות "עוקבות" אחריכם. שימוש בניסוחים כלליים יותר שמתייחסים לבית העסק יותר מאשר לאדם שעשוי להיעזר בשירותים משמעותי עבור פייסבוק ואינסטגרם ויכול למנוע על אמת חסימה של הפוסט.

הדבר האחרון ואולי המשמעותי ביותר ששווה לכם לבחון הוא מידת הרלוונטיות של התוכן – האם דף הנחיתה אליו מקושר הפוסט רלוונטי לתוכן של הפוסט? האם המדיה שצירפתי קשורה לתוכן של הפוסט? במצבים של חוסר תיאום שנעשה במכוון או בשוגג, פייסבוק יכולה להסיר את הפוסט הבעייתי.

אני ממליץ לכם גם אם לא חסמו לכם את חשבון מודעות אינסטגרם שלכם לעבור מחדש על הפרסומים שלכם ולוודא אם לא עברתם באיזה אופן את ההנחיות – הקדמת תרופה למכה יכולה לחסוך לכם המון צרות.

איך החסימה בחשבון מודעות של אינסטגרם באה לידי ביטוי?

החסימה יכולה להיעשות בשתי דרכים עיקריות – חסימה של פוסט ספציפי שהוא המקרה הקל או חסימה של החשבון כולו, מצב מעט יותר מסובך.

במידה וחסמו לכם מודעה ספציפית, אני ממליץ לכם לעבור על התכנים שהוא כולל מחדש, לערוך את הפוסט, לוודא שהדברים נראים יותר טוב ולשלוח בקשה להעלאה מחודשת של התוכן. במידה ובכל זאת פסלו לכם את הפוסט, תנסו לעבור על הדברים מחדש ובמידה ואתם בטוחים לחלוטין שלא נעשתה שום הפרה – תוכלו לבקש שתיעשה בדיקה חוזרת.

במצב של חסימת משתמש אני ממליץ לכם קודם כל לבחון את הפרסומים שלכם – האם יכול להיות שביצעתם הפרה מבלי שהייתם מודעים אליה? יכול להיות שיש תכנים שיכולים להיות בעייתיים בפרסומים? האם יכול להיות שדף הנחיתה לא קשור לתוכן של הפוסטים שהעלאתם? אחרי שתעברו על החשבון שלכם, תתקנו את הכשלים ותוודאו שהחשבון נראה בסדר, תוכלו להגיש לפייסבוק בקשה לביטול החסימה. למרות שרבים מתלוננים על כך שפייסבוק לא משתפת פעולה, יכול להיות שהיא תסכים לשחרר את החשבון שלכם.

ומה אם כל זה לא עובד?

אז האמת היא שהמצב לא אבוד. אם אתם לא מצליחים למצוא את הכשלים, אם אתם לא מצליחם לתקשר עם פייסבוק ואם כל ההתנהלות הזאת מתישה ומעצבנת אתכם – יכול להיות שפשוט שווה לכם לגשת לאיש מקצוע.

אם אתם מחפשים מישהו אחראי ובעל ניסיון שידבר איתכם בגובה העיניים ויציג לכם את המציאות כמו שהיא בלי להסתיר מכם כלום – יכול להיות שאני האיש הנכון עבורכם. במהלך השנים הספקתי לצבור ניסיון רב בשיווק עסקים, בין היתר באמצעות דפי אינסטגרם ויותר מאשמח לחלוק את הידע שלי.

אני מבין כמה זה כואב – העסק והמכירות נעצרו ברגע אחד

בדיוק בשביל זה אני כאן לעזור.
אם אתם מעוניינים לעבוד עם איש מקצוע רציני, שייצג אתכם מול אינסטגרם ויחזיר אתכם לפירסום צ'יק צ'אק ובלי עיכובים מיותרים – אני האיש שלכם.

איך אני אוכל לעזור לך בפיתרון הבעיה?

אני אפתח מהסוף – אני לא אינסטגרם, ולא עובד אצל אינסטגרם.
אני משווק שיש לו הרבה ניסיון מול האלגוריתם של אינסטגרם, ומכיר את הנפשות הפועלות.
במילים פשוטות – עברתי לא מעט חרא בנושא (כולל הרבה השבתות של חשבונות פרסום שלי באינסטגרם), ולמדתי על בשרי איך פועלים בסיטואציות האלו ואיך נוכל בסופו של דבר להחזיר אותך לפרסם ובמהירות האפשרית.

החזרת-חשבון-מודעות-מושבת-בפייסבוק-1

אז בוא נדבר תכל'ס

אני מתכוון לעזור לך ב-3 מישורים עיקריים:

1. אני אנסה לנתח מה הבעיה ולמה בכלל השעו לך את חשבון המודעות, כדי שתדע לא לחזור על הטעות הזו בפעם הבאה. אינסטגרם לרוב אוהבים להיות מסתוריים ולחסום חשבונות על ימין ועל שמאל מבלי להסביר יותר מדי, מה שיכול להיות ממש ממש מתסכל.

2. אפנה בשמך לתמיכה של פייסבוק (שלמעשה מנהלים את אינסטגרם) – ננסה לפנות ללב הטוב שלהם ולהסביר להם שלא הייתה טעות / שהייתה טעות בתום לב ונשלח את חשבון המודעות שלך לבדיקה בתקווה לתשובה חיובית.
ועד שאינסטגרם יחזרו אלינו, נשב בחיבוק ידיים? ממש לא!
בשביל זה יש לנו את שלב מספר 3.

3. הכי חשוב – נסדר לך חשבון מודעות פעיל כדי שתוכל לחזור ולמכור במהירות. (השלב הזה מאוד משתנה בין חשבון לחשבון לפי חומרת ההשבתה ולכן חשוב לדבר איתי לפני שיוצאים לדרך).

מה חשוב שתזכור?

שוב – אני לא אינסטגרם, ולכן אני אף פעם לא יכול להבטיח 100% הצלחה, אני כן יכול להבטיח שאנסה את כל מה שאני יודע, אבל חשוב שתיקח את זה בחשבון לפני שתפנה אלי.
ישנם מקרים בהם האלגוריתם מסמן אתכם בתור מפרי מדיניות שוב ושוב, ואף אחד לא יהיה מוכן להחזיר את החשבון שלכם לפעילות, במקרים כאלו יש נזק, אבל אנחנו נמזער אותו כמה שאפשר.

כמה יעלה שירות של השבת חשבון אינסטגרם מושבת?

תלוי בחומרת המקרה, לרוב השירות ינוע סביב 300 + מע"מ.

מתאים לך?

שלח לי הודעת וואצפ בכפתור המצורף מטה, תן לי קצת רקע ונצא לדרך, שיהיה בהצלחה 😊

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)