בניית דף נחיתה – מה זה והאם כדאי ?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי בודד הנועד להמיר גולשים לפניות(לידים), דף נחיתה יכול לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ולקדם מוצרים ושירותים.

דף נחיתה שונה מדפים אינטרנטיים אחרים בכך שהוא נועד ומיועד למטרה אחת- למשוך את צומת ליבם של הגולשים ולהניע אותם לפעולה או במילים פשוטות, דף נחיתה הוא כל עמוד שיש עליו טופס ואינו כולל הסחות דעת אחרות אלה מתמקד בנושא/מוצר/שירות אחד שאתם מעוניינים לפרסם או למכור. במאמר הבא הבאנו לכם את כל המידע שצריך לדעת לגבי דפי נחיתה.

מה-זה-דף-נחיתה-ואיך-לבנות

מהו דף נחיתה?

כשאתם רוצים לפרסם מוצר או שירות מסוים לפעמים פוסט בפייסבוק או באינסטוש אינם מספיקים. זה אולי יביא לכם כמה ליקים ושיתופים אך זה בקושי תשומת הלב שמגיע למוצר שלכם. אז נכון, יש לכם אתר אינטרנט מהמם שמספר עליכם, על השירותים ועל המוצרים שלכם אך לפעמים יש את לנו את הצורך למקד את הגולש בנושא אחד ולתת לו שתי אופציות- או להשאיר פרטים או לצאת מהאתר ולהמשיך בחייו וזה בדיוק התפקיד של בניית דף נחיתה, למשוך את הגולשים ולהניע אותם לפעולה, עמוד נחיתה צריך לכלול שני דברים טופס להשארת פרטים ותוכן שיווקי קולע וממוקד.

מתי משתמשים בדף נחיתה?

כאמור דפי נחיתה ממקדים את הגולשים במוצר או שירות אחד בלי הסחות דעת וקישורים לדפים אחרים, מידע בנושא אחר או כל דבר שאינו קשור לנושא המדובר ומספר בצורה הכי שיווקית היתרונות שלכם, למה לקנות דווקא ממכם ומניע את הגולשים לפעולה. אז מתי משתמשים בדפי נחיתה?

  • קמפיינים ממומנים(PPC) – כאשר אנחנו מפרסמים קמפיין ממומן חדש המבוסס PPC ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש אנחנו צריכים עמוד ייעודי "שיקלוט" את כל המקליקים, ייתן להם עוד פרטים בצורה ממוקדת ושיווקית וישכנע אותם להשאיר פרטים. היתרון והאפקטיביות של בניית דף נחיתה עבור קמפיין ממומן הוא אדיר, הוא משכנע אנשים שחיפשו או התעניינו במודעה שלכם והקליקו עליה ומוביל אותם למקום אחד ברור- טופס להשארת פרטים!
  • השקה של שירות/ מוצר חדש- כאשר מגיע אלינו מוצר או שירות חדש ואנחנו רוצים להתמקד בשיווק נושא ספציפי אחד ולתת לו דגש, להציג את היתרונות שלו ולשווק אותו בצורה יותר אינטנסיבית.
  • שיווק ובניית רשימת דיוור במייל- דפי נחיתה הינם מאוד שיווקיים לכן כאשר אנחנו מעוניינים לבנות רשימת תפוצה לשיווק במייל תוכלו לבנות דף נחיתה ייעודי שימשוך את הגולשים להשאיר את המייל שלהם ולהמשיך לקבל ממכם תוכן ולהצטרף לרשימת הדיוור שלכם. בנוסף, בדומה מאוד לקמפיינים ממומנים תוכלו להשתמש בדף נחיתה בקמפיינים שיווקיים לרשימת הדיוור שלכם במייל ולהוביל אותם ישירות לדף נחיתה סופר שיווקי שיסגור את העסקה.
  • הרשמה לקורסים- בין אם זה קורס אונליין או פרונטלי, בניית דף נחיתה איכותי ושיווקי יכול לעזור מאוד למשוך התעניינות מתלמידים פוטנציאלים מבלי להשקיע ולבנות אתר שלם ולשלם כמה אלפי שקלים וככה לחסוך בעלויות. בדף הנחיתה של הקורס תוכלו לתת את כל הפרטים הרלוונטיים והחשובים דבר שיחסוך לכם זמן בשיחת המכירה ויביא לידים חמים ורלוונטיים.
  • הרשמה לאירוע/ מפגש/ הופעה- בדומה לקורסים מקוונים, כשאנחנו מתכננים מפגש או אירוע מיוחד בניית דף נחיתה יכול לעזור לנו למשוך קהל, לתת פרטים על מה יהיה באותו ערב כמו לוח זמנים, הנושאים עליהם ידברו ומי יופיע וכו'. וכמובן בעלויות נמוכות וזמן הקמה מהיר.

ישנם עוד המון שימושים לדפי נחיתה אבל העיקרון די ברור, בניית דף נחיתה יכול לשמש אתכם לכל דבר שבו דרוש לכם הקמה מהיר וזולה, תוכן שיווקי ומוכר והכי חשוב למשוך גולשים להשאיר פרטים ולהמיר אותם ללידים.

היתרונות הברורים של בניית דף נחיתה

עלות הקמה נמוכה- הקמה של דף נחיתה הינה יחסית זולה לעומת אתר אינטרנט ויכולה להסתכם בכמה מאות שקלים לעומת אתר אינטרנט שיכול להגיע לכמה אלפים וזה בעיקר בגלל שמדובר בעמוד בודד אחד ולא באתר מורכב עם מספר גדול של דפים, בנוסף גם העיצוב והתכנות של עמוד נחיתה הוא יחסית קל. לכן עלות ההקמה של דף נחיתה היא זולה.

זמן הקמה מהיר-  בדומה מאוד לסיבות שדפי נחיתה הינם זולים, כך גם הם מהירים לביצוע. בגלל שמדובר על עמוד אחד בודד שבדרך כלל מאוד קל ליצור ולתכנת, ניתן להקים עמוד נחיתה שלם מההתחלה ועד הסוף בתוך מספר שעות בודדת.

שיווקי ומניע לפעולה- כאמור, דפי נחיתה הינם מאוד מאוד שיווקיים ומניעים לפעולה. דפי נחיתה נועדו על  מנת למשוך את הגולשים למקום אחד שבו הם יקבלו את כל הפרטים הכי חשובים לגבי המוצר או השירות בצורה הכי שיווקית שאפשר כשהמטרה העיקרית היא להניע את הגולש להשאיר פרטים וליצור אתכם קשר ולהמיר אותו התעניינות ללידים.

מה חשוב שיהיה בדף נחיתה?

על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם את התוצאות הכי טובות מדף הנחיתה שלכם חשוב מאוד שהעמוד יכלול מספר דברים:

  • תוכן שיווקי- התוכן הכתוב בדף הנחיתה שלכם זה אחד הדברים הכי חשובים שיש! התוכן שלכם חייב להיות שיווקי מאוד, חד וקולע למטרה בלי להתפזר יותר מדי. בנוסף, תשתדלו להתאים את התוכן לשפה הכללית של המותג שלכם וכמובן לקהל שלכם. התמקדו בדברים החשובים ובערך המוסך שהשירות/ מוצר שלכם מציע, ביתרונות והייחודיות שלכם מהמתחרים.
  • תוסיפו המלצות אוטנטיות- עוד כלי מאוד מאוד חשוב ושיווקי זה המלצות של לקוחות קיימים שלכם, המלצות מעלות את האמינות במוצר ובכם וגורם לגולשים להרגיש אתכם בנוח. השתדלו להישאר אוטנטיים ואמיתיים (תאמינו או לא הגולשים שלכם יודעים להבדיל) והוסיפו צילומי מסך, סרטונים מוקלטים ואפילו ביקורות שקיבלתם בגוגל עסקים ובפייסבוק.
  • עיצוב מנצח- העיצוב והנראות של העמוד הינם מאוד מאוד חשובים, דף נחיתה מסורבל ומיושן מוריד את האמינות ואפילו יכול לגרום לגולשים לעזוב את העמוד שלכם גם אם הצלחתם לעניין אותם. המטרה של עמוד הנחיתה ובעיצוב שלו בפרט היא למשוך את הגולשים להשאיר פרטים וליצור אתכם קשר והמראה הוויזואלי יוצר את הרושם הראשוני. חשוב שבעמוד יהיו תמונות באיכות גבוהה ובקוו עיצובי מודרני קליל ומושך עם פונט ברור שממקד את הגולשים ומניע אותם לפעולה.
  • טופס להשארת פרטים קליל- כאמור, דף נחיתה חייב לכלול טופס ליצירת קשר, אך גם כאן אפשר לחדד. הטופס עצמו צריך להיות קליל שיגרום לגולשים שלכם לרצות להשאיר פרטים. הרבה עסקים נופלים בסעיף המאוד חשוב הזה ויוצרים טופס ארוך ומסורבל שיכול לגרום לגולשים שלכם לברוח בחלק הכי חשוב.

בניית דף נחיתה – כי זה יכול לקדם את העסק שלך!

לעמודי נחיתה יש יתרונות רבים! כיום כל אחד יכול לבנות דף נחיתה באמצעות מדריכים באינטרנט אבל כדי למצות את הפוטנציאל המלא של עמוד הנחיתה ולהקים דף נחיתה ממיר ואיכותי צריך מקצוען אמיתי!

כתוב/כתבי תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)