עדן שרעבי

עולם הקישורים - החלפת קישורים וקניית קישורים בכיף

בלי פירסומים מיותרים בפייסבוק

בלי החלפות מיילים מיותרות

תתחיל להרוויח כסף מהאתר שלך

חוסכים זמן

חוסכים מאמץ

חוסכים כסף

רשום? התחבר כאן!

עוד לא נרשמת? הירשם כאן!

שם פרטי*
שם משפחה*
טלפון*
אימייל*
שם משתמש*
ססמא*

איך המערכת שלנו נראית מבפנים?

1. האינדקס הטוב ביותר בישראל להחלפת קישורים

מערכת עולם הקישורים החלפת וקניית קישורים-1

2. מבחר ענק של קישורים לקנייה כולל כתיבת תוכן מקורית

מערכת עולם הקישורים החלפת וקניית קישורים-2

3. העלה את האתרים שלך לאינדקס והתחל לבצע החלפות!

מערכת עולם הקישורים החלפת וקניית קישורים-3

4. נהל את כל החלפות הקישורים שלך ממקום אחד

מערכת עולם הקישורים החלפת וקניית קישורים-4

5. התחל למכור קישורים מהאתרים שלך דרך המערכת שלנו!

מערכת עולם הקישורים והחלפות קישורים-6

6. יש לך הרבה אתרים? אנחנו נעלה אותם למערכת בשבילך, בחינם!

מערכת עולם הקישורים החלפת וקניית קישורים-5

קצת על רשומת התוצאות המדוברת

שיווק דיגיטלי הוא תחרות. כשאתה כבעל עסק יושב מאחורי המקלדת, כותב תכנים לאתר שלך, מעלה פוסטים אטרקטיביים לרשתות החברתיות ומפגין פעילות, אתה מתחרה בחברות המקבילות בתחום העיסוק שלך. החלפת קישורים היא כלי אטרקטיבי, משמעותי ועוצמתי במיוחד בכל הנוגע לתחרות המיתוגית בעולם הדיגיטל.

כשאדם מחפש איש מקצוע, הוא לרוב יפנה לשורת החיפוש בגוגל, יזין ביטוי הנוגע לשירות שמחפש ויבחן את רשומת התוצאות הענקית שנחשפת מול עיניו. לרוב יעבור על הדף הראשון, לעיתים על הדף השני, אבל אם אתם בדף השלישי או שלא נדע, החמישי או השביעי – הלקוח הפוטנציאלי שאתם כל כך רוצים שילמד להכיר אתכם מקרוב, אפילו לא ידע שאתם שם. לבעיה המשמעותית הזאת, בא כמובן פתרון מתבקש – העלאת אתר העסק שלנו במעלה רשומת התוצאות באמצעות שיווק אורגני נכון, קידום ממומן, הקמת דף עסק בגוגל ואמצעים רבים נוספים, בינהם כמובן כפי שיכולתם לנחש, החלפת הקישורים.

מה עולם החלפת הקישורים יכול לתת לך?

1. ישדרג את מעמד האתר שלך ברשומת התוצאות

הדרך בו גוגל בוחרת לסדר את רשומת התוצאות היא לא אקראית בכלל. גוגל, כמנוע חיפוש, המעוניינת לתת את המענה הטוב ביותר לכל גולש שיבצע בה שימוש, משתדלת להתייחס לכמה שיותר פרמטרים שיכולים להשפיע על טיב חווית הגלישה והחיפוש. בין הקריטריונים שגוגל לוקחת בחשבון ישנו משך הבילוי של הגולשים באתר, מידת הקשר בין כותרות האתר לתוכן שהוא מציע בפועל ובין היתר גם מהימנות של אתרים, באמצעות אמידת הקישוריות של האתר לאתרים נוספים. אתר שמקושר ליותר אתרים נתפס על ידי גוגל כאתר אמין יותר, בטוח ורלוונטי וכיוצא בזאת – באתר שסביר שהגולשים יהיו מעוניינים להתרשם ממנו.

2. יפיץ את הבשורה במקומות נוספים

שימוש נכון בהחלפת קישורים תאפשר לגולשים להכיר אתכם גם באמצעות גלישה באתרים אחרים. לינק לאתר שלכם שיופיע במקומות אחרים, ללא ספק יכול גם מהבחינה הזאת לאפשר ללקוחות לקפוץ לביקור אצלכם. ולכן, חשוב לדאוג לשלב את הלינק בצורה אטרקטיבית ונעימה לעין – אופן השילוב משמעותי בהעלאת הסיכויים שגולשים יהיו מעוניינים להיכנס לקישור.

אלו סוגי החלפות קישורים יש?

1. החלפה הדדית

במצב כזה שני בתי העסק מעוניינים להיות מקושרים זה לזה. אתר א' מפרסם תוכן עם לינקים לאתר ב' ולהיפך. חשוב לשים לב שקישור הדדי בהיקף משמעותי ונרחב נתפס כבעייתי בגוגל ויכול לסבך בעלי אתרים בבעיות. אם תדאגו לשמור על היקף מצומצם של החלפות הדדיות, כנראה שהכל יהיה בסדר – אתרים ללא קשר לעולם השיווק מבצעים את הפעולה הזאת באופן טבעי. החלפת קישורים הדדית ברמה משמעותית יכולה להדליק אור אדום בגוגל שיביא לאזהרה ולעיתים אף לענישה.

2. החלפה לא הדדית

החלפה לא הדדית היא החלפה עם קשר מעט פחות מובהק. לצורך העניין, אתר א' מעלה תוכן עם קישור לאתר ב' ובתמורה, בעלי אתר ב' מעלה מאתר נוסף שקשור אליו, אתר ג', תוכן עם קישור לאתר א'. מדובר לכאורה בשיטה יותר מתוחכמת שנהוג להניח שתתפוס פחות תשומת לב בקרב מנועי החיפוש ועדיין חשוב להיזהר. במידה והאתרים השונים מאוחסנים על אותה הכתובת IP, מאוחסנים באותו המקום ואפילו רשומים על שם אותה החברה – גוגל יכולה בקלות להניח שמשהו חשוד קורה. זהירות.

בהחלפה לא הדדית ולמעשה, גם בהחלפה הדדית שווה לשאוף לשונות גבוהה עד כמה שניתן בשביל להימנע מבעיות. גוונו את האנקורים בהם יהיה לינק ההפניה, וודאו שכתובות ה-IP והדומיינים המקשרים יהיו שונים, גוונו בסוג הקישורים ובמילים אחרות – שמרו על יצירתיות וקשב. כל זה בשביל לוודא בסופו של דבר שהפעילות של האתרים תיראה טבעית.

3. החלפה חד צדדית

אפשרות נוספת היא לבצע החלפה שהיא חד צדדית. כלומר, אתר א' מפרסם תוכן לאתר ב'. דוגמא פופולארית למקרה כזה היא מאמר שכתב אורח – במשוואת תמחור בתוצרת תוכן תמורת לינק. אפשרות נוספת כמובן היא פרסום של מאמרי קישור בתשלום, כמו שלמשל יקרה כאשר בית עסק יהיה מעוניין לפרסם את עצמו באתרים גדולים ומשמעותיים כמו אתרי חדשות או בלוגים פופולאריים.

דוגמאות לדרכי החלפת הקישורים

נוסף על עצם שתילת הלינק, חשוב כמובן לדבר על הדרכים השונות בו ניתן לשלב את הלינק בתכני האתר.

1. קישור קבוע המוטמע בדף באתר

אפשרות קלאסית ופשוטה להחלפת קישורים תהיה למקם לינק במקום קבוע באתר. לצורך העניין בטקסט כלשהו באחד מדפי האתר, לדוגמא בדף הבית. מומלץ על מנת לשלב את הלינק באופן טבעי, לפרסם אותו בדף אחד נקודתי ולהוסיף טקסט שנותן לו הקשר מסוים, כך שייתפס כנעים לעין הקורא וכמובן גם למנועי החיפוש.

2. קישור שמוטמע במאמר שנכתב באתר

בתי עסק רבים אוהבים לפרסם באתר העסק שלהם מאמרים מקצועיים או אישיים. מדובר בדרך מאוד פשוטה להעמיק את הקשר עם הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים וחשוב לא פחות – להנות מקידום טבעי של האתר במעלה רשומת התוצאות במנועי החיפוש. שימוש נפוץ נוסף בתכנים הוא כמובן בעולם החלפת הקישורים. לצורך העניין, בעל אתר א' יכול לפרסם מאמר מקצועי שקשור לעולם התוכן שלו ועל הדרך לשלב במאמר לינק לאתר של בית עסק אחר, הקשור לעולם התוכן של הכתוב. באופן כזה התוכן ישרת הן את בעל האתר והן את בעל האתר השני הנעזר בו – מדובר ב-win win situation שיכול להיות נחמד ונוח לכולם.

הקריטריונים לפרטנר המושלם

בעלי אתרים רבים מעוניינים להשתלב בשוק החלפת הקישורים, אבל כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות שעומדות על הפרק – כנראה שתחפשו מחוון שיאפשר לכם למצוא את השותף המושלם. בשורה התחתונה, הפרטנר הכי טוב יהיה כמובן בעל האתר שיאפשר לכם להנות מהחשיפה המשמעותית ביותר שסביר שיזרים אליכם גולשים חדשים שלא הכירו את האתר שלכם לפני כן ויעלה את דירוגכם בגוגל. באופן מעט יותר מפורט, אלו הם כמה פרמטרים שחשוב שתיקחו בחשבון:

1. פופולאריות

אתר פופולארי שבנה מוניטין, יהיה כמובן אתר שנכנסים אליו גולשים רבים. מדובר באתר שנמצא בפעילות שותפת, מסקרן את הגולשים וזוכה לכניסות רבות באופן יומיומי או שבועי. פופולאריות האתר מגדילה כמובן את הסיכויים שיהיו אנשים שילחצו על הקישור ויגיעו לבסוף לאתר האישי שלכם.

2. מיקום ברשומת התוצאות

קריטריון חשוב לא פחות שיכול גם הוא להשפיע על מידת ההצלחה בקשר, יהיה כמובן המיקום ברשומת התוצאות. אתר שנמצא גבוה במעלה התוצאות צפוי למשוך אתכם למעלה ביחד איתו ולהשפיע על הדירוג האישי שלכם בגוגל.

3. דירוג Citation Flow

מדד משמעותי לאמידת מעמד האתר שלנו יהיה Trust Flow. המדד בוחן את איכות האתרים בהם נמצאים הלינקים שמקשרים לאתר שלנו משמעותי במיקום האתר שלנו ברשומת התוצאות. דירוג גבוה יביא כמובן לשדרוג מיקום האתר במעלה התוצאות.

אתר עם דירוג Citation Flow גבוה יהיה אתר המקושר למספר דומיינים גדול יותר וקישור של אתר כזה לאתר האישי שלנו, יכול מאוד להועיל לדירוג ה-Trust Flow של האתר שלנו. במילים אחרות, מומלץ לבחון את דירוג ה- Citation Flow על מנת להנות מהתוצאות המשמעותיות ביותר בהחלפת קישורים. את הדירוג ניתן לבדוק באתרים שונים, בינהם majestic, Ahrefs, Moz ופלטפורמות רבות נוספות.

4. דירוג PR

PR הוא הציון שמנועי החיפוש נותנים לכל האתרים והדפים שבהם. הדירוג מושפע בין היתר מאופי האתרים שמקושרים לאתר ושהות המשתמשים באתר. קישור אתר עם דירוג PR גבוה לאתר האישי שלנו בעל פוטנציאל להעלות את דירוג האתר שלנו ולקדם אותו במעלה התוצאות. על מנת לבחון את דירוג האתר של הפרטנר הפוטנציאלי או לחילופין, את הדירוג שלכם, תוכלו להתקין את תוכנת Seo Quake שרצה על סרגל הכלים של גוגל ותאפשר לכם לבצע את הבדיקה.

עשה ולא עשה – איך מחליפים קישורים באופן נכון?

1. העדיפו איכות על כמות

כמו שכבר ציינתי ממקודם, שימוש רב בהחלפת קישורים הדדית יכול להזיק לקידום האתר ויתרה מכך, גם ניהול של החלפות קישורים מרובה עם משתתפים שונים במקרים מסוימים יכולה להיות בעייתית. בשביל לשמור על פעילות טבעית ונקייה, חשוב שתקפידו על כמות הגיונית של קישורים. ככלל אצבע – שניים עד חמישה לינקים בשבוע ייתפסו על ידי מנועי החיפוש ככמות הגיונית וסבירה לחלוטין שתאפשר לכם לנהל את קידום האתר באופן בריא.

בנוסף, ישנם אתרים המציעים אפשרות קנייה של מאות לינקים ואפילו יותר ביום. ההצעה המופלאה הזאת נשמעת מאוד אטרקטיבית אבל בפועל, לרוב מדובר בקישורי ג'אנק מאתרים מאוד חלשים שככל הנראה לא יביאו יותר מידי תועלת לדירוג האתר שלכם. בנוסף, גוגל בשנים האחרונות נלחמת בתופעה הבעייתית הזאת כך שסביר שבשלב כזה או אחר ייתכן שתקבלו הודעת אזהרה ואפילו ענישה שתפגע לכם בדירוג האתר בגוגל בצורה אנושה ואפילו תביא למחיקתו מתוצאות החיפוש.

2. גוונו במילות המפתח

דרך נוספת לשמור על גיוון ולהימנע מבעיות מול מנועי החיפוש, תהיה לגוון במילות המפתח. חשוב שתשלבו גם ביטויים קרובים למילות המפתח שמצאתם שגם עליהם יוטמא הלינק, בשביל לשמור על פעילות טבעית. נוסף על שימוש במילת המפתח הנקייה, בחלק מהמקרים לכו דווקא על מילת המפתח בתצורה של ביטוי סמיכות או בשילובו בתוך משפט. למשל, השתמשו פחות בביטויים גנריים כמו "לחץ כאן" והשתמשו יותר בביטויים רלוונטיים לנושא כמו כמו "שירות תיקון מזגנים" במידה ומדובר באתר המציע בשירותי תיקון מזגנים.

3. תתעדפו החלפת קישורים חד צדדית על פני החלפה הדדית

כמו שכבר אמרתי, שימוש בהחלפה הדדית היא מתבקשת ונוחה במיוחד, אבל כמו בכל דבר אטרקטיבי – חשוב לבצע אותה בזהירות. תתעדפו שימוש בהחלפת קישורים חד צדדית על פני החלפה הדדית ואת ההחלפות ההדדיות שאתם מבצעים, בחרו בזהירות ונהלו בקפדנות.

4. לכו על מבחר אתרים בדירוגים שונים

על מנת לשמור על פעילות טבעית עד כמה שניתן, חשוב שתשמרו על מגוון אתרים בהם תבצעו את החלפת הקישורים. כלומר, במקום ללכת רק על האתרים החזקים בעלי הנוכחות, גוונו ושלבו גם אתרים מעט יותר חלשים שיתנו נופח יותר טבעי לפרופיל הקישורים של אתרכם. גם אלה באופן מפתיע יעזרו.

5. היעזרו בקישורים פנימיים

דרך שאולי תישמע מעט מטופשת אבל יכולה גם לעזור לפעמים, היא לבצע קישורים פנימיים בין הדפים השונים באתר האישי שלכם, בדגש על דפי האתר החזקים. כמובן שגם כאן חשוב לשמור על פעילות טבעית עד כמה שניתן ולא להגזים.

6. שלבו את הקישור באופן מסקרן

בסופו של דבר, מחשבה על רצון הגולשים להיכנס ללינק חשובה לא פחות משילוב הלינק בעצמו באתר החדש. החלפת הקישורים הטובה ביותר תהיה כזו שתשלב את הקישור באופן שימשוך את הגולש להיכנס. שלבו את הקישור במשפט במהלך מאמר, הוסיפו אותו כהמלצה של מנהל האתר למקור מידע רלוונטי וענייני ובעיקר – תשמרו על יצירתיות וראש פתוח.

מה הפורמט שלנו מציע ואיפה אתם נכנסים לסיפור?

חיפוש פרטנר להחלפת קישורים היא דבר פופולארי ונעשית כיום בפלטפורמות שונות, בינהן בפייסבוק. אם אתם שואלים אותי, המגוון מעולם לא היה הבעיה. מתפרסמים בקבוצות האלה בלי סוף הצעות ברמה שבועית ואפילו יומיומית. אבל הבעיה היא שלמרות שמדובר בתהליך פשוט למדיי, בפועל הדבר השימושי הזה שאמור להסתכם בשרשור מיילים פשוט וענייני משתרך לימים, שבועות ולעיתים אפילו חודשים של שיח, משא ומתן ותיאום.

לא מזמן עלה לי הרעיון לפתוח פורמט מעט יותר יעיל שיחסוך את הכאבי ראש. הפורמט שיצרתי נועד לאפשר סגירה של החלפת לינקים בצורה נוחה ונגישה לאנשים ובתי עסק שיודעים בדיוק איזה החלפה הם מחפשים ומעוניינים לסגור את ההתנהלות ברמה עניינית ככל הניתן. אז מה בעצם אני מציע לכם?

1. פורמט נוח לניהול שיח

אם כבר יצא לכם לעבוד על החלפת קישורים בפייסבוק, כנראה שכבר יצא לכם להבין שזה הרבה פעמים לא הולך כמו שצריך. הפלטפורמה שלנו מאפשרת למעוניינים בהחלפת קישורים להתנהל אחד מול השני בצורה יעילה, נוחה ונגישה יותר. בנוסף, תוכלו להציע קישורים מהאתר שלכם למכירה ובאופן כזה, להנות מהכנסה נוספת מבלי להתאמץ יותר מידי.

2. תיווך במידת הצורך

במידה והתעייפתם מניהול המשא ומתן עם פרטנרים שונים להחלפה, תוכלו להיעזר בשירות התיווך שלנו. אנחנו נשמח למצוא עבורכם פרטנרים פוטנציאליים, לעשות סקר שוק ולמצוא את דיל החלפת הקישורים שנראה הכי טוב עבורכם. בנוסף, אם אתם פחות מתחברים לעולם הכתיבה ומחפשים אדם שידאג עבורכם לכתיבת התוכן, אנחנו נשמח לספק לכם שירותי כתיבה איכותיים שיאפשרו שילוב נכון של הקישורים וכיוצא בזאת – יעלו את הסיכויים למימוש הפוטנציאל של המהלך השיווקי.

ובנימה מעט יותר אישית – בחוויה האישית שלי, בהתנהלות של החלפת לינקים תמיד מעורב עניין של אגו. אף אחד לא רוצה "לצאת פראייר", כולם רוצים להרוויח הכי הרבה שאפשר ובסופו של דבר, פעם אחר פעם העסקאות האלה מביאות לכאב ראש לא פחות משהן מביאות לתועלת. חשוב לשמור על אווירה טובה, לקחת את כל השיקולים שנכללים בעניין בחשבון ולשמור על תחושה של חברות.

אני מזמין אתכם להנות מהממשק, להתרשם ולקדם את האתר שלכם בכיף ובנחת. בהצלחה!

למעבר אל מפת אתר
ישראל, בת ים, ניסנבאום 29.
קבוצת אידי – מספר עוסק 558399663
עדן – 050-9595003
שימי – 050-9595004
© כל הזכויות שמורות אל קבוצת ED שנת 2021 ©

0
מקדמים שהצטרפו
0
אתרים במערכת
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)