איך ליצור יתרון תחרותי בתור יזם אינטרנטי?

העידן הדיגיטלי הביא שינויים עצומים בתפיסת העולם ובתפיסת הפרנסה, הכסף והאושר. אם פעם היו אומרים לנו שאנחנו חייבים לעבוד קשה כדי להגיע למשהו בחיים, היום פחות נכון להזיע בעבודה. החוכמה של עידן הטכנולוגיה והאינטרנט היא להרוויח מיזמות חכמה. יזמי אינטרנט הם אלה שמקבלים את הטוב שבכל העולמות. הם עושים משהו שהם אוהבים, הם יוצרים שינויי בחיים של עצמם ובחיים של אחרים. הם מרוויחים לא בגלל שהם לא מתאמצים (כי הם כן) אלא בגלל שהם מבינים מהם נכסים דיגיטליים. אם אתם רוצים להתקדם בתחום היזמות הדיגיטלית והאינטרנטית, קבלו את הדרכים שיעזרו לכם ליצור יתרון תחרותי.

איך-ליצור-יתרון-תחרותי-בתור-יזם-אינטרנטי

חפשו את התשוקה שבאמת מניעה אתכם

אם אתם חושבים שאתם מיוחדים, אתם לא טועים. כל אחד מיוחד בדרכו, אבל הבעיה היא שהרבה פעמים אנשים פשוט מתפשרים. אם אתם רוצים ליצור יתרון תחרותי בתור יזמי אינטרנט, קלפו את כל מה שאמרו עליכם או אמרתם לעצמכם וחפשו מהי התשוקה שבאמת מניעה אתכם. חשבו מה היה יכול להיות הטוב ביותר שבשבילו תרצו לקום בבוקר. אם אתם "פריקים" של משחקים, כנראה שמה שעושה לכם את זה יהיה מיזם בתחום פיתוח משחקים. אם אתם יודעים המון על בעלי חיים כי תמיד גידלתם כלב או חתול כנראה יש להם גם המון ידע בתחום ותוכלו לחשוב על יזמות בתחום הזה. אם אתם אוהבים לבשל או לטייל או ספורט אקסטרים או כל דבר אחר, יתרון תחרותי יהיה קודם כל לבחור להרוויח ממה שאתם הכי אוהבים. כשיש לכם תשוקה לתחום שבו אתם מרימים יזמות, יש לכם משהו שלרוב מי שנמצא בתחום הזה – אין. זו לא בושה לרצות לעשות כסף, אבל טוב שיש תשוקה אמיתית, מעבר לזה.

לחתור לידע, המון ידע

עכשיו, ברגע שיש לכם כיוון כללי ליזמות ולפני שאתם פורטים את זה לתוכנית עסקית או ליוזמה מפורטת, חכו רגע. כדי ליצור יתרון תחרותי כיזמי אינטרנט, חתרו לידע, בלי גבולות ובלי פשרות. את הידע הזה אתם יכולים לרכוש בצורה עצמית, מספרים, מקורסים דיגיטליים, מהרצאות, משיחות עם אחרים ומעוד אלף ואחד מקורות. חתרו לידע מקיף ועמוק בתחום שבו אתם עוסקים או רוצים לעסוק וגם לידע בזירות הדיגיטליות השונות.

היו נדיבים במה שאתם נותנים

נניח שבתור יזמי אינטרנט החלטתם להעלות קורס דיגיטלי בתשלום. אתם רוצים להרוויח מהקורס שהשקעתם ופיתחתם, וזו זכותכם וזה טבעי לגמרי. יחד עם זאת, יש המון קורסים מחופפים ולא מושקעים ברשת (בחינם או בתשלום). לכן, כדי ליצור יתרון תחרותי וודאו שבקורס שלכם אתם נדיבים עד הסוף. העלו תכנים מפורטים וטיפים מגוונים. העלו הרצאה או דוגמא של שיעור, שבהם אתם נותנים שפע של תכנים וידע מועילים, שאנשים באמת יפיקו מהם תועלת. כאשר אתם תהיו נדיבים עם אחרים, אתם בונים את השם שלכם ויוצרים ערך שלא קיים אצל אחרים.

אל תפסיקו לחפש רעיונות חדשים

בתחום או בתחומים שאתם מתמקדים, לעולם אל תקפאו על השמרים. תמיד חפשו רעיונות חדשים ודברים שיתנו ערך לקהל שלכם. אם זה בהרצאות, אם זה בקורסים, אם זה בכל דבר אחר – תמיד חפשו את הצעד הבא ואת הדבר הנוסף. כאשר אתם תמיד לומדים ומשתנים, יש לכם משהו שאף אחד לא יכול לקחת מכם. כי בעידן הדיגיטלי כל הזמן יש התפתחויות חדשות, זירות חדשות, טרנדים חדשים. כשההתפתחות שלכם הולכת יחד עם ההתפתחות מסביב ואתם נמצאים בחזית, יש לכם יתרון על פני הרוב הגדול של היזמים האחרים.

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)