גיף עדן שרעבי

מחירון קידום אתרים

חבילת קידום בסיסית

מותאם לבעלי עסקים קטנים שרוצים להתקדם בגוגל
3,000 חודשי
  • קישור 1 חזק
  • 3 מאמרים לאתר
  • מעקב של 35 מילות מפתח
  • אופטימיזציה בסיסית לאתר
  • ניהול מוניטין בסיסי
  • דו"ח פעולות חודשי

חבילת קידום למתקדמים

מותאם לבעלי עסקים שרוצים לדחוף חזק בגוגל
5,000 חודשי
  • 2 קישורים חזקים
  • 5 מאמרים לאתר
  • מעקב של 60 מילות מפתח
  • אופטימיזציה מתקדמת לאתר
  • ניהול מוניטין מתקדם
  • דו"ח פעולות חודשי

חבילת קידום לטייסים

מותאם לאלו שרוצים לטוס למעלה בגוגל
7,500 חודשי
  • 3 קישורים חזקים
  • 10 מאמרים לאתר
  • מעקב של 120 מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה לאתר
  • ניהול מוניטין מלא
  • דו"ח פעולות חודשי

הערות על המחירון:

  1. ניתן גם שירותי בניית אתר בנפרד בעלות של כ-6,000  ש"ח.
  2. ניתן גם שירותי איחסון אתר בנפרד.
  3. מחפשים חבילה גדולה יותר? צרו קשר ונשמח לעזור.
  4. כל התשלומים מתבצעים לפני תחילת העבודה כנגד חשבונית מס קבלה.
  5. ניתן לשלם באשראי \ הוראת קבע.
  6. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את המחירים בכל עת.
  7. כל המחירים אינם כוללים מע"מ.

מה מבדיל שירות קידום אתרים מכל שירות אחר?

במרבית המקרים כשאדם פונה לקבלת שירות, הוא יודע שהוא ישקיע סכום כסף מסוים ובתמורה לו, יקבל את מה שחיפש.

כך למשל כשמישהו מזמין טכנאי מחשבים, הוא יודע שבתמורה לסכום מסוים הבעיה תיפתר. העניינים מתחילים להסתבך, כשהאדם שעתיד לבצע את העבודה, לא יכול לדעת במסגרת תפקידו מה יהיה היקף ההצלחה שלה.

מחיר של קידום אתרים – איך קובעים את המחיר לקידום האתר שלכם

קידום אתרים אורגני הוא עולם סבוך ומורכב, קצת כמו ג'ונגל. קיימת תחרותיות והישגיות מכל הכיוונים, בשטח נמצאים אנשים נוספים שנלחמים באותה המלחמה ובתכלס – אף אחד לא באמת יכול לדעת מי ינצח. ניסיון של איש מקצוע רציני יכול להיות משמעותי במיוחד בפוטנציאל שלו להצליח למנף את קידום העסק, אבל בשורה התחתונה – אף מקדם אתרים לא יכול לתת הבטחה חד משמעית ששיווק האתר יצליח. תחשבו על זה, כמה פעמים כבר יצא לכם לגשת לבעל עסק שלא יכול היה להבטיח לכם שהעבודה שיעשה תבטיח לכם תוצאה?

כל הסיטואציה המשונה הזאת, הופכת את עניין תמחור העבודה של מקדם האתרים לבעייתית במיוחד. מצד אחד, מקדם האתרים כמובן יעשה כל מה שהוא יכול ומצד שני – הוא לא באמת יכול להבטיח שזה יהיה מספיק, אך הוא כן יבקש כסף מראש לפי הצעת המחיר שדרש כשפניתם אליו בבקשת קידום האתר.

תמחור עבודה של מקדם אתרים הוא בעייתי למדיי ויכול להיתפס עבור בעלי עסקים שפונים לשירות המשונה הזה כ"שערורייתי", "מפתיע" או "משונה". אבל בשורה התחתונה? גם אם זה מצליח וגם אם לא, מדובר בעבודה סזיפית ומורכבת שדורשת הרבה זמן, השקעה ויצירתיות.

קידום אתרים – איזה מחירים עומדים על הפרק?

האמת היא, שאין באמת מחיר נכון אחד. כפי שאפרט בהמשך, קיימים פרמטרים רבים שיכולים להשפיע על תמחור שירות קידום האתרים, בינהם כמובן ההוצאות של איש המקצוע, המוניטין שתפס ומידת התחרותיות שמאפיינת את השוק של הלקוח. לכן, כשתשאלו כל מקדם אתרים "כמה יעלה לי לקדם אתר" התשובה הצפויה שהוא יגיד לכם היא: "זה תלוי".

כשאתם מתלבטים בין אנשי המקצוע השונים, חשוב שתבחנו מה התוצר שאתם בסופו של דבר עתידים לקבל – כמה מאמרים מקדם האתר מתכנן לכתוב בחודש? כמה קישורים הוא חושב שיוכל לעשות לאתר? האם הוא מתכנן לרוץ גם על הרשתות החברתיות? להקים לכם דף עסק בגוגל? מה בפועל הוא מתכנן לעשות בכסף ובזמן שאתם נותנים לו?

מה צריך לדעת על מחיר קידום אתרים בגוגל?

זה טבעי שהדבר הראשון שתרצו לדעת אותו יהיה קשור למחיר שאותו אתם נדרשים לשלם. בתור בעלי עסק תרצו לדעת כי אתם משקיעים את הכסף במקומות שמניבים תמורה. בו בזמן אם המחיר יהיה גבוה מידיי יהיה עליכם לחפש אחר אלטרנטיבות שונות. עם זאת המחיר של קידום אתרים במנועי החיפוש הוא לא מחיר אחיד. יכולים להיות פרמטרים רבים שמשפיעים עליו,

אותם פרמטרים יכולים להוזיל אותו וגם לייקר אותו. הצעת המחיר שאותה קיבלתם היום, לא בהכרח תהיה רלוונטית אחרי תקופת זמן מסוימת. הדינמיות הזאת מחייבת אתכם לבצע פעולות מהירות שיאפשרו לכם להגיע למקום שבו אתם רוצים להיות. התשלום שאותו תצטרכו לשלם הוא לא תשלום חד פעמי, מדובר על סכום חודשי. כמובן שהשאיפה הטבעית שתהיה לכם היא לנסות להכניס יותר מאשר הצלחתם להכניס עד כה.

למה קשה כל כך לקבוע מחיר?

הבעיה הכללית היא שקידום אורגני היא עבודה שהיא שונה במהות שלה מאשר כל עבודה אחרת באופי המורכב שלה.

1. עבודה מגוונת לבחירת איש המקצוע

העבודה שמקדם האתרים יכול לעשות היא מגוונת ונרחבת. כלומר, התקציב לא פעם לא רק מעיד על המקצועיות של מקדם האתרים, אלא גם על המורכבות של העבודה שהוא עתיד לעשות. כלומר, מקדם אתרים טוב שייתן מחיר נמוך עשוי להציע לכם עבודת קידום שהיא נעשית על מגוון מצומצם יותר של היבטים. עם זאת חשוב לקחת בחשבון שעבודת הקידום הטובה ביותר היא עבודה מגוונת ונרחבת, שכן באופן כזה תוכל להשפיע על כמה שיותר מהפרמטרים שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון בתיעדוף רשומת התוצאות. 

2. המטרה – תלויה בגוגל

לעומת עבודה של רופא, מהנדס או קונדיטור למשל, בה התוצר תלוי ישירות באיש המקצוע בחלק משמעותי מהמקרים, בקידום אתרים זה קצת שונה. אמנם מקדם האתרים יכול לנסות לבצע את העבודה הכי טובה שמתקבלת על הדעת אבל בשורה התחתונה – התוצאה תלויה בגורם שלישי והוא גוגל. לא המקדם קובע אם האתר מספיק אידיאלי בשביל להציע אותו בתחילת רשומת התוצאות, אלא מנוע החיפוש עצמו.

3. משלמים על פוטנציאל לתוצאה

כנגזרת מכך שהגעה לתוצאות תלויות בגוגל, לא משנה עד כמה מקדם האתרים שלכם הוא מקצועי ומנוסה, גוגל יכולים תמיד להפתיע. כלומר, הלקוח לא משלם על תוצאה מובטחת, אלא על תוצאה שהיא פוטנציאלית. מדובר בדבר שיותר מורכב לתמחר ביחס לדברים אחרים.

מחיר קידום אתרים - מה קובע את מחיר הקידום של האתר שלכם

עם זאת, חשוב לציין שיש סיבה לכך שעולם הקידום בוער עכשיו בעולם כולו – עבודת קידום מוכחת כבעלת השפעה וככזו שיכולה להביא להשפעות משמעותיות בהגדלת היקף החשיפה של אתרים שונים במנועי החיפוש.

בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם המחירים שעומדים על הפרק כשמדובר בקידום אתרים

1. קידום אתרים ב – 500 ש"ח

שירות קידום אתרים משמעותי לא באמת יכול להינתן בתעריף של 500 ש"ח. במקרים כאלה השירות שינתן יהיה דל למדיי ויכלול פרק זמן קצר של עבודה. כמות התוכן שתיכתב תהיה מועטה עד כדי אפסית וסביר שהתוצאות שתקבלו לא יהיו שוות את ההוצאה. במילים אחרות – אטרקטיבי ככל שישמע, מדובר בתקציב שלא ייתן מענה לצורך בקידום ממשי.

2. קידום אתרים ב – 1000 ש"ח

עבודת קידום אתרים שתתבצע בתעריף של 1000 שקלים, תהיה דלה למדיי. מטרת העבודה תהיה למקסם את ההישג באמצעות מינימום עבודה. הדבר יבוא כמובן לידי ביטוי בכמות מועטה של מאמרים שייכתבו והיעדר השקעה בדרכי פעולה נוספות שדורשות מאמץ מאיש המקצוע. במידה וקיימת תחרות מועטה במיוחד בתחום העיסוק שלכם, יכול להיות שזה יספיק – תבחנו מול איש המקצוע איזה שירות הוא מציע.

3. קידום אתרים ב – 1500 ש"ח

במידה ואתם מחליטים לגשת לפרילנס ושוק העבודה שלכם לא יותר מידי תחרותי ברשת, 1500 ש"ח הוא מחיר סטנדרטי למדיי. בתמורה לתקציב תוכלו לקבל קישורים, מאמרים ופעילויות נוספות. שימו לב – בהרבה מקרים חברות גדולות שמציעות לכם מחירים כאלה, בסופו של דבר יספקו שירות בינוני או חלש. בחנו את ההצעה במלואה לפני שאתם מתפתים למחיר.

4. קידום אתרים ב – 2000-3000 ש"ח

במידה ותחום העיסוק שלכם תחרותי במיוחד בעולם הדיגיטל, כנראה ששווה לכם להשקיע סכום כסף גבוה יותר. הסיבה לכך היא פשוטה – ככל שהשוק תחרותי יותר, כך מקדם האתר עתיד לעבוד שעות נוספות. זמן בסופו של דבר שווה כסף ולכם לגמרי יש אינטרס שמקדם האתר ישקיע את כל הזמן שנדרש. תקציב של 2000 ש"ח יספיק לקידום של אתר בשוק בעל תחרות בינונית. במידה והתחרות בתחום העיסוק של בעל האתר הוא קשה למדיי, סכום של 3000 יהיה כבר כנראה יותר הגיוני.

שימו לב – סכומים כאלה ייתנו מרווח נשימה לאיש המקצוע לבצע את העבודה שלו כמו שצריך. בסכומים כאלה התוצר שתקבלו יהיה איכותי וברמה גבוהה במיוחד.

5. קידום אתרים ב – 3000 ש"ח ואילך

בסופו של דבר, לחברות לקידום אתרים יש הוצאות רבות שאין לפרילנס טיפוסי – הן צריכות לדאוג לשלם שכר דירה על משרדי העסק, ארנונה, חשבונות וכדומה. ולכן, בהרבה מקרים המחיר שהחברות יבקשו יהיה גבוה יותר. אבל האמת היא, שמשלב מסוים (אזור ה-5000 ש"ח) כבר לא מדובר בפער סביר – במקרים כאלה יכול להיות שהחברה גוזרת עליכם קופון. קחו את העניין בחשבון.

אז בקיצור – על המחירים של קידום האתר שלכם

 

    • תקציב מינימלי לקידום אתרים לדעתי לא אמור לרדת מאלף ש"ח. במחירים זולים שכאלה, איש המקצוע יצטרך להיות יצירתי ולמצוא דרכים פשוטות למדיי להביא להישג מסוים מבלי להשקיע פרק זמן עבודה משמעותי. במילים אחרות, איש מקצוע שיציע לכם מחיר כל כך נמוך יבצע את פעולות הבסיס שבהרבה מקרים לא באמת יביאו לכם את התוצר הנדרש.

 

    • תעריף סטנדרטי לקידום אתרים יעמוד על מחיר של כמה אלפי שקלים – בתחום לא מאוד תחרותי ניתן להגיע להישג לפעמים בתעריף של אלפיים שקלים ובתחום תחרותי יותר יכול להגיע עד לחמשת אלפים שקלים.

 

    • במחירים גבוהים יותר מדובר בתעריפים שהרבה פעמים יציעו חברות ענק שיגזרו עליכם לא פעם קופון. שימו לב – השקעה של עשרת אלפים שקלים על קידום אתרים לא רק שלא מבטיחה לכם תוצאה, היא גם לא מבטיחה לכם איש מקצוע חזק. קחו את זה בחשבון.

    • יחד עם זאת – ישנם אתרי חדשות ואתרים בתחומים תחרותיים מאוד כמו צימרים / עריכת דין שימצאו את עצמם משלמים סכומים שמתקרבים לאזור הזה, וכל עוד ההשקעה מחזירה את עצמה – אף אחד לא מתלונן.

 

    • בהרבה מקרים, דווקא איש מקצוע עצמאי יכול לעשות עבורכם את העבודה בזול ולהביא לתוצאה משמעותית יותר, עוד על כך במאמר על מקדם אתרים פרילנסר.

אז איך מתבצע התמחור?

כיוון שעבודת הקידום היא כל כך מורכבת, התמחור של העבודה בהתאם נשען על מגוון רחב של פרמטרים רבים שחשוב לקחת בחשבון. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, ריכזתי עבורכם את ההיבטים החשובים שבעיניי משפיעים לא פעם על מחיר עבודת הקידום.

"זה תלוי" – אז לפי מה מתמחרים תהליך קידום אתרים?

או במילים אחרות – במה המחיר של קידום אתרים תלוי לעזאזל?

1. ניסיון עבר בקידום אתרים

אין ספק שניסיון העבר של איש המקצוע משמעותי בתמחור העבודה ובכלל, בהצלחת הפרוייקט. איש מקצוע עם תיק עבודות משמעותי, שביצע קידום אתרים בתחומים אסטרטגיים ותחרותיים במיוחד וצלח את הקשיים שהיו בדרך, ללא ספק אטרקטיבי יותר ממקדם אתרים בראשית דרכו. בלי קשר לעניין התמחור – בבחירת איש המקצוע חשוב לקחת את העניין הזה בחשבון. מקדם האתרים הנכון יהיה האחד שמכיר את העבודה כמו שצריך.

2. תחרותיות השוק

קיים מנעד רחב בעניין התחרותיות של התחומים השונים. התחרותיות של שוק כזה או אחר לא נקבעת לפי התחרותיות שלו בשטח, אלא בתחרותיות ברחבי הרשת האינטרנטית. למשל, יכול להיות שאתם הפיצרייה היחידה בשכונה שלכם – אבל בשביל למתג את עצמכם כמו שצריך ברשת ולקדם את עצמכם במעלה התוצאות, תידרשו להתמודד מול פיצריות רבות אחרות בתל אביב שקידמו את עצמן כמו שצריך. שוק תחרותי יותר משמעו כמובן יותר עבודה וכיוצא בזאת – תעריף עבודה גבוה יותר.

3. דרישות הלקוח ותיאום ציפיות

טרם סגירת החוזה, חשוב לבצע תיאום ציפיות בין מקדם האתרים ללקוח. במידה והייתם מעוניינים בקשר יומיומי עם איש המקצוע, ביכולת להעביר ביקורת על העבודה ולהיות מעורבים כמה שיותר בתהליך – הדבר כמובן ישפיע על מחיר הפרויקט של קידום האתר. אבל אם אתם שואלים אותי, בהרבה מקרים זה לגמרי שווה את זה – האינפוט של הלקוח משמעותי במיוחד.

4. עניין המשא ומתן על המחיר

בשורה התחתונה, בגלל שמדובר בעולם כל כך מעורפל, למשא ומתן יש חלק משמעותי בעניין. אני ממש לא אומר לכם להיות עם ראש בקיר ואני בהחלט לא ממליץ לכם להגיע לפינות לא נעימות עם איש המקצוע, אבל אם תתעקשו על תעריף נמוך מסוים, תוכלו לקבל תמורה זולה יותר אך כיוצא בזאת, פחות מקצועית ומושקעת. תעשו את השיקולים שלכם. 

5. המותג של הלקוח

במידה ואתם מנהלים חברה גדולה ומוכרת שיכולה להיות משמעותית בתיק העבודות של מקדם האתרים – יכול להיות שיש לו אינטרס אישי לעבוד מולכם. כך יוכל להציג את העבודה שביצע עם החברה שלכם ללקוחות חדשים ולסגור חוזי עבודה נוספים.

6. הוצאות בתהליכי קידום אתרים

בסופו של דבר, גם למקדמי אתרים יש הוצאות משלהם. כשמדובר בעובד פרילנסר ההוצאות נוגעות לקידום האתר עצמו – רכישת דומיינים ואחסון, פנייה לקישורים ושעות העבודה שמושקעות בכתיבת התוכן. כשמדובר בחברה ממוסדת ההוצאות יכללו כמובן גם את הוצאות המסגרת – ארנונה, שכר דירה, חשבונות וכדומה.

7. התרשמות לקוחות בעבר

המוניטין שהמקדם קיבל לאורך השנים מלקוחות העבר כפי שניתן למשל לראות בביקורות שקיבל בדף העסק שלו בגוגל, בדפים שלו ברשתות החברתיות ובפורומים שונים ישפיעו כמובן על האופן שבו הוא נתפס על ידי הלקוחות הפונטציאלים שלו ומכאן, על התמחור.

8. תפיסה עצמית של המקדם

האופן שבו המקדם תופס את עצמו משמעותי לתמחור שהוא מציע. מקדם שמאמין שהוא נותן עבודה חשובה, איכותית וכזו שיכולה לסייע מאוד ללקוחות שלו, סביר שיציע תמחור יותר גבוה.

9. הוצאות שוטפות של המקדם

כמו לכל בעל מקצוע אחר, גם למקדם האתרים שלכם יש הוצאות שוטפות. כשמדובר בפרילנס שעובד מהבית מרבית ההוצאות השוטפות נוגעות לשירותי התוכן, האחסונים, הדומיינים והחלפת קישורים אבל כשמדובר על חברת קידום או מקדם שעובד במשרד – מתווספות פה הוצאות של חשבונות, שכר דירה, תחזוקה שוטפת וכדומה.

תסבירו לי שוב – על מה מתבסס מחירון קידום אתרים?

 

    • הניסיון של חברת הקידום זה הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחירון. בעוד חברות קידום יכולות לספק בדיוק את אותה התמורה, יהיו חברות שייקחו קצת יותר מכולם. הסיבה לכך היא שלאותן חברות יש מוניטין וניסיון, שכמותו אין לחברות האחרות. החברות הללו יכולות לקחת יותר בידיעה כי עדיין יהיה ביקוש לשירותים שלהם. לפעמים לתשלום הגבוה שאתם משלמים לא תהיה הצדקה מלבד השם של החברה.

    • מידת התחרותיות תשפיע גם היא על המחיר שאותו תשלמו. הרי קידום אתרים אורגני במונח תחרותי יצריך משאבים מרובים בהשוואה לקידום אתרים במונח לא תחרותי. אף מקדם אתרים לא ייקח על עצמו את המשימה בידיעה כי הוא לא יעמוד בציפיות שלכם. כדי שזה יקרה יהיה עליכם להכניס את היד אל תוך הכיס, ולהעמיד את התקציב הנדרש.

    • התשלום שאתם משלמים לא נכנס כולו לכיס של מקדם האתרים. גם למקדם אתרים יש הוצאות שאותן הוא יידרש להוציא במסגרת קידום האתר שלכם. ככל שההוצאות של המקדם יהיו גבוהות יותר, כך מן הסתם תצטרכו לשלם בהתאם. המקדם ירצה לדעת כי בסופה של העבודה יישאר לו סכום מסוים שישקף את הזמן ואת העבודה שאותה הוא עשה.

    • הדרישות של הלקוח גם הן משפיעות על הצעת המחיר שאותה המקדם יספק לו. לקוחות תובעניים שדורשים המון בתמורה, יצטרכו לשלם על פי כמות הדרישות שלהם. אם הלקוח כל הזמן מגיע עם עוד דרישה או עוד בקשה יהיה עליו לדעת כי זה לא נפתר בחינם. כך יהיה אפשר גם מצידו של מקדם האתרים למתן את כמות הדרישות והבקשות.

מחיר גבוה – משמעותו קידום אורגני איכותי?

המחשבה כי המחיר לבדו קובע את איכות הקידום היא טעות נפוצה שהרבה נוטים לטעות לגביה. זה שאתם משלמים אלפי שקלים כל חודש זה לא אומר שתקבלו בדיוק את מבוקשכם. מתחת לפני השטח יכולים להיות דברים רבים שישפיעו על הקידום, כאלה שאף אחד לא שולט בהם. זוהי הסיבה שבגללה מקדמי אתרים לעולם לא יכולים להבטיח להגיע לתוצאה מוגדרת מראש.

בחירת מקדם אתרים רק על סמך הצעת המחיר שהוא ייתן לכם לא באמת תספק את התמורה הנדרשת. חוץ מזה שתדעו כמה אתם משלמים, לא תוכלו לדעת מה יהיה בסופו של יום. את הבחירה יהיה עליכם לעשות בהתאם לתיק עבודות ובהתאם להרגשה האישית שלכם. זה שהמחיר שתשלמו יהיה גבוה זה לא יעיד במאומה על האיכות של העבודה. תצטרכו לרדת לרזולוציות מעמיקות כדי להבין בדיוק מה תהיה התוצאה הסופית.

איך אפשר להוזיל את המחיר שאותו תשלמו?

 

    • קודם כל חשוב שתבינו כי אתם משלמים מחיר הגיוני על התמורה שאותה אתם מקבלים. אם המחיר יהיה נמוך באופן מחשיד זה עלול לספר הרבה על מה שיקרה הלכה למעשה. היכולות של המקדם יהיו מוגבלות כאשר תעמידו לרשותו תקציב שלא מאפשר מרחב תמרון. כמו שכבר אמרנו גם למקדם עצמו יהיו הוצאות שאותן הוא יידרש להוציא במהלך העבודה. מהסיבה הזאת אם הצעת המחיר תהיה נמוכה באופן מחשיד, אנו מציעים לכם לקחת צעד לאחור. כל הצעד מחיר שתקבלו צריכה להיות הגיונית ביחס לדרישות וביחס להבטחות שנאמרות בעל פה.

 

    •  הדרך הכי טובה להוזיל את המחיר היא לנסות לגלות גמישות בכל מה שקשור לעבודה עצמה. אם תאפשרו למקדם מרווח עבודה, יכול להיות שהוא ישיג תוצאות מעולות בתקציב שפוי. הבעיות מתחילות להגיע כאשר לכל לקוח יש את הדרישות שלו, שלא מתכתבות עם התקציב שיש לו. במקרה כזה הדרישה הטבעית תהיה לעלות את התקציב על מנת שיהיה אפשר להשיג את המטרות. עם תקציב נמוך גם התוצאות לא תמיד יהיו כאלה שישביעו את רצונכם. אם תגיעו בלי רצונות מיוחדים, תוכלו לראות כי המחיר יורד באופן מהותי.

 

    • מעבר לצורך לגלות גמישות, השוואת מחירים בין מקדמי אתרים שונים תאפשר להוזיל את העלויות. לכל מקדם אתרים יהיה את המחיר שאותו הוא לוקח על העבודות שאותן הוא מבצע. אחרי שתשוו מחירים תוכלו לראות איזה מקדם אתרים ייקח מכם את הסכום הכי אטרקטיבי על העבודה. בו בזמן יהיה צורך לדעת כי העבודה תתבצע על פי הסטנדרטים שחשובים לכם. אך ללא השוואת מחירים מקיפה לא תוכלו לדעת איזה מקדם אתרים ייקח את המחיר הכי כדאי. השוואה פשוטה יכולה לחסוך לכם מאות שקלים כל חודש, בסוף השנה תמצאו את עצמכם שומרים בכיס אלפי שקלים.

איך אני יודע שלא נעקצתי?

אם אתם שואלים אותי, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא שיח פתוח. אחרי שגיבשתם לעצמכם רשימה של כמה מקדמי אתרים שאתם מתלבטים בינם ובוחנים את התקצוב, חשוב שתשאלו את אנשי המקצוע מדוע זה התמחור שהם הציעו. תנסו להבין מה הם מתכננים לעשות עם הכסף ואיזו תוצאה הם מקווים להשיג מהעבודה שהם עתידים להשקיע בתקופה הקרובה. בנוסף, אנשי מקצוע שקיבלו ביקורות חיוביות בעבר לא בהכרח לא יעקצו אתכם במחיר – אבל סביר יותר שעל הכסף שתשימו הם ייתנו עבודה טובה.

אז איך בוחרים איש מקצוע לקידום אתרים?

או יותר נכון לשאול – איך אתם מחליטים שהצעת המחיר שקיבלתם על שירות קידום האתר היא משתלמת עבור מה שאתם תקבלו?

אם אתם שואלים אותי, מקדם אתרים עצמאי בהרבה מקרים עדיף על חברת קידום. נוסף על עניין המחיר שיכול להיות משמעותי, מקדם אתרים עצמאי במרבית המקרים יספק ללקוחות יחס אישי וזמין הרבה יותר. בחירה של איש מקצוע נכון, היא אף פעם לא פשוטה. אלו הם כמה דברים ששווה לכם לעשות לפני שאתם מוצאים את "האחד":

1. בחנו עבודות עבר של מקדם האתר

אחרי שמצאתם מקדם אתרים שנראה לכם מעניין, תוכלו כמובן לבחון את עבודות העבר שלו. תבדקו מול אלו לקוחות הוא עבד, תנסו להריץ חיפושים על האתרים שקידם ולראות אם הם עולים בקלות ואפילו תיגשו ללקוחות עבר במטרה לקבל חוות דעת. הדבר יסייע לכם בבניית רושם מלא על איש המקצוע ולהבין מה הוא באמת שווה.

2. השוו מחירים של מקדמי אתרים שונים

כמובן כמו בכל דבר – תמיד כדאי לכם לבצע השוואת מחירים כזו או אחרת. אל תבצעו השוואת מחירים יבשה – תשאלו את אנשי המקצוע השונים מה הם מוכנים לספק בתמורה למחיר שהם מציעים. ביחס לעבודה שמוצעת, תראו האם המחירים שעולים על קידום האתר נשמעים אטרקטיביים.

3. והכי חשוב – תוודאו שאתם על אותו הגל

בסופו של דבר, מדובר באדם שתבצעו איתו עבודה צמודה לפרק הזמן הקרוב. ולכן אם אתם שואלים אותי, יהיה חשוב שתוודאו שמדובר באדם שנמצא באותו הראש כמוכם – אם הוא גם מקצועי וגם מבין את ההומור שלכם, כנראה שמצאתם את מקדם האתרים המושלם.

אני כמובן בין מקדמי האתרים האחרים, מציע את שירותי לקהל הרחב. מוזמנים ליצור איתי קשר. שיהיה לכם המון בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)