גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרים לצלמים – איך לקדם אתר תמונות של צלם בגוגל?

קידום אתרים לצלמים – איך לקדם אתר תמונות של צלם בגוגל?

מה זה קידום אתרים לצלמים?

בעולם של ימינו כולם מעבירים את הזמן באינטרנט. האינטרנט בכלל ומנועי החיפוש בפרט הפכו לכלי שימושי במיוחד עבור הגולשים למגוון ענקי של דברים – החל מהתעדכנות בחדשות בארץ ובעולם ושמירה על קשר עם חברים ועד ליצירת תחביבים, מציאת רעיונות חדשים, היעזרות באנשי מקצוע ואפילו שופינג.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, זה לא באמת מפתיע שהאינטרנט הפך לפלטפורמת קידום אידיאלית בכלל ובפרט לצלמים מוכשרים. כיום כשאדם מעוניין למצוא איש מקצוע, המקום הראשון שהוא יעשה את זה זה האינטרנט, ולכן ללא ספק מדובר בדבר שכדאי לנצל. קידום אתרים מגיע במגוון רחב של טכניקות, כשהבולטת בה היא ללא ספק הקידום האורגני. טכניקות הקידום השונות באינטרנט נועדו בסופו של דבר לאפשר לגולשים להגיע בקלות לאתר העסק של הצלם, להתרשם ממנו ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותים שלו. האינטרנט הוא פלטפורמה שימושית עבור גולשים רבים ועל כן, אידיאלית עבור הצלמים שביננו למיתוג ושיווק העסק האישי שלהם.

איזה טכניקות קידום יש כשמדובר בקידום אתרים לצלמים?

כאמור, ישנן שיטות קידום מגוונות בהן מקדמי אתרים משתמשים בקידום האתרים השונים וביניהם גם בשביל לקדם אתר תמונות לצלם בגוגל. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, הנה כמה שיטות שכנראה שווה לכם להכיר אם התחום מסקרן אתכם.

1. קידום ממומן לצלמים

מכירים את אלה שרוצים תוצאות כאן ועכשיו ולא רוצים לחכות? בשביל אנשים כאלה, נועד הקידום הממומן. הקידום הממומן הוא פלטפורמת קידום שגוגל מציעה בתשלום (סימלי יותר או פחות, ניתן להתווכח על זה). גוגל בשירותיה מציעה לאתרים שנעזרים בה להציג את הקישור לאתר העסק של הצלם בראשית רשומת התוצאות, עבור חיפושים ספציפיים רלוונטיים.  מדובר באחלה דרך להשיג חשיפה במהירות ובקלות אבל יש לדבר הזה שני חסרונות עיקריים.

הראשון, המחיר – כיום אנשים רבים מתלוננים על המחירים שגוגל דורשת עבור קידום ממומן. מדובר באחלה פתרון שיווקי לשבוע, שבועיים או בגג כמה חודשים כי מעבר לזה זה נהיה מאוד לא כלכלי. השני, סוג הפרסום – גוגל מציגה אמנם את הקישורים לאתרים שנעזרים בשירותי הקידום שלה באמת בתחילת רשומת התוצאות, אבל מציינת עבור הגולשים שמדובר בפרסומת. כל חשיפה כמובן היא חיובית, אבל יש יתרון בכך שהמשתמש חווה את הקישור לאתר שלך כמשהו טבעי שהוא מגיע אליו.

2. קידום ברשתות החברתיות לצלמים

בעולם של ימינו, אין אחד שלא נמצא ברשתות החברתיות ולכן מדובר בפלטפורמת שיווק ומיתוג אטרקטיבית כמעט כמו גוגל. שימוש ברשתות חברתיות זאת דרך מצוינת ליצור שיח שגרתי עם הגולשים שהוא בגובה העיניים. דרך הרשתות החברתיות תוכלו להציע הגרלות, מבצעים והטבות לאלו שמשתפים פוסטים, מגיבים או מתייגים. במילים אחרות, לעומת גוגל שבה אנשים משתמשים לרוב לטובת חיפוש ייעודי אחר דברים, אנשים ברשתות החברתיות לא פעם יכולים להגיע אליכם במקרה ולהתלהב מהעבודה שלכם ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותים שלכם.

קידום אתרי צלמים בגוגל

3. רישום באינדקסים לצלמים

גולשים רבים כשהם מחפשים צלם איכותי או כל איש מקצוע אחר למעשה, נוטים לפנות לאינדקסים שמרכזים בעלי מקצוע שונים בשביל לבחור את איש המקצוע האידיאלי עבורם. מדובר בדרך נוחה למדיי עבור הגולשים – ניתן לבצע השוואה בין הצעות, ליצור במקביל קשר עם כמה צלמים ולהיות בטוח שהוא בסוף מצליח למצוא את האדם הנכון. בין האינדקסים האטרקטיביים עבור צלמים ישנם "וואלה מזל טוב", “mit4mit”, "מתחתנים" "חתן וכלה" והרשימה עוד ארוכה.

4. קידום אורגני לצלמים

קידום אורגני בעיניי הוא ללא ספק גולת הכותרת של אפשרויות הקידום שקיימות כיום. קידום אורגני ניעזר במאפיינים של האלגוריתם של גוגל שמתעדף ומדרג את האתרים השונים ועל בסיס אלה, משדרג את נראות ותוכן האתר כך שתתאים לפרמטרים שגוגל מעדיפה. באופן כזה, עם עבודה טובה, התוצאה של קידום אורגני איכותי תהיה זינוק של הקישור לאתר למעלה רשומת תוצאות החיפוש. מדובר בתהליך שדורש זמן ובכל זאת – ההשקעה לגמרי משתלמת.

קידום אתרים לצלמים בגוגל-2

אז למה קידום אורגני לצלמים הוא האיכותי ביותר?

אז נכון, יש בלי סוף אפשרויות קידום ובכל זאת אם אתם שואלים אותי – קידום אורגני הוא האפשרות האיכותית והטובה ביותר בשוק. אז מה כל כך מיוחד בקידום אורגני?

1. כולם משתמשים בגוגל

בתכלס כולם משתמשים בגוגל. עד לפי עשור או שניים, כשבית עסק היה מעוניין לשווק ולמתג את עצמו, הוא היה נעזר בפרסומות ברדיו או בטלוויזיה ולחילופין, נתמך בחלוקת פלאיירים ברחוב. העולם שלנו מעט השתנה וכיום הדיגיטל הוא ללא ספק המקום שבו אנחנו נמצאים הכי הרבה זמן. עבודה איכותית וטובה בגוגל תגדיל משמעותית את החיפה לבית העסק ותאפשר לכם להנות מתוצאות מאוד יפות.

2. תחושה של טבעיות

לעומת קידום ממומן, שאמנם לוקח מעט זמן אבל מסמן את הקישור לאתר כפרסומת – קידום אורגני הוא טבעי לחלוטין. הגולש שיראה את הקישור לאתר יבין כי האתר אכן נבחר עבורו במיוחד וכי הוא ככל הנראה הרלוונטי ביותר למה שהוא מחפש. את התחושה הזאת האמת היא שאי אפשר להחליף בשום דבר.

3. תוצאה שלא מוגבלת בזמן

לעומת פרסומת בטלוויזיה או ברדיו, ואפילו קידום ממומן, כשמדובר בקידום אורגני – אין איזה דדליין ברור. כל עוד נעשתה עבודה איכותית ומתבצעת עבודת תחזוקה שוטפת, אין סיבה שאתר העסק שלכם לא ימשיך להנות מחשיפה משמעותית כל כך לעוד הרבה מאוד זמן. אז נכון, גוגל משנה מידי פעם את הפרמטרים של דירוג התוצאות ובכל זאת – במקרים רבים ההישגים נשמרים לפרק זמן ממושך למדיי.

אז למה אנשים מחליטים בכל זאת לפנות לפעמים לקידום ממומן?

בקצרה – לחץ של זמן. בין אם מדובר באדם שלחוץ בלקוחות ורוצה להרחיב את קהל היעד שלו כבר עכשיו או איש מקצוע שהוא פשוט חסר סבלנות – קידום ממומן היא דרך אידיאלית (יחסית) להגיע לתוצאות בפרק הזמן הקצר ביותר. ובכל זאת אם אתם שואלים אותי, זה לא באמת שווה את זה. מדובר באחלה פתרון לכמה שבועות ואולי כמה חודשים אבל עבור תמורה באמת איכותית – חשוב תוך כדי הקידום הממומן, לדאוג לתשתית קידום אורגני שתיתן תוצאות טובות יותר, משתלמות יותר כלכלית וארוכות טווח בהמשך. קידום אורגני הוא תהליך שללא ספק דורש הרבה זמן והשקעה אבל כאשר איש מקצוע איכותי עושה אותו – אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה תשתלם.

אז איך מתבצע קידום אורגני לאתר של צלמים?

קידום אורגני כאמור הוא עולם עשיר ומגוון למדיי. זאת כיוון שהאלגוריתם של גוגל בתיעדוף ודירוג האתרים השונים, לוקחת בחשבון מגוון עשיר של פרמטרים. בשביל לסבר לכם קצת את האוזן, אלו כמה דברים שמקדם האתרים שלכם כנראה יעשה בשביל לקדם את אתר הצילום שלכם.

1. חקר מילות מפתח לצלמים

חקר מילות מפתח הוא ללא ספק הדבר הראשון שכל מקדם אתרים עושה כשהוא ניגש למלאכת קידום. בחקר מילות המפתח המקדם מאפיין את סגנון החיפוש של הגולשים, כאשר הם מחפשים בתי עסק אשר דומים לשלכם. במהלך המחקר המקדם יגבש רשימה של עשרות עד מאות מילות מפתח, אותן מילות חיפוש בהן גולשים משתמשים כשהם מחפשים אתכם, בהן ייעשה שימוש לכתיבה של תכנים. חקר מילות המפתח ייתמך לא פעם במחקר על מתחרות בתחום, שיעזור למקדם האתרים ולכם למצוא רעיונות חדשים למילים שלא נמצאו לפני כן.

קידום אתרים לצלמים בגוגל-3

2. העלאת תכנים לצלמים

עכשיו כשיש לנו מילות מפתח, הגיע הזמן להעלות תכנים. לא סתם אומרים שבאינטרנט התוכן הוא המלך – גוגל מאוד אוהבת אתרים שיש בהם תוכן אטרקטיבי שרלוונטי לגולש. מקדם האתרים ידאג להעלאה של מגוון תכנים לאתר הצילום שלכם שיכללו את אותן מילות המפתח שהוא גיבש לפני כן. את המאמרים נהוג להעלות לבלוג ייעודי שיהיה נגיש לגולשים ולגוגל ולא יפריע לגלישה השוטפת באתר. ניתן יהיה להעלות מאמרים שנוגעים לזמנים בהם שווה להיעזר בצלם מקצועי, איך בוחרים צלם איכותי לחתונה, איך מצלמים תמונה טובה עם הפלאפון והרשימה עוד ארוכה.

3. החלפת קישורים

גוגל תופסת קישורים באופן דומה לאיך שאנחנו תופסים המלצות במציאות. ככל שהאתר שלכם יהיה מקושר יותר דרך אתרים אחרים, ככה גוגל תתרשם מכם יותר לטובה. אז נכון, זה דבר שאפשר לעשות גם בעצמכם, כשמדובר בלינק אחד, שניים או לפעמים אפילו שלושה – אבל כמות כזאת לא מספיקה. לכן מקדם האתרים בעבודתו שמכיר מקרוב את התחום ידאג עבורכם לשלל שיתופי פעולה להחלפת קישורים שיעניקו לכם את אותה אסמכתא שגוגל מחפשת. ככל שהאתר שלכם יהיה מקושר ליותר אתרים וככל שאתר יהיו איכותיים יותר מבחינת גוגל – כך יתקבלו תוצאות יותר משמעותיות.

4. אופטימיזציה למבנה ותוכן האתר

גוגל אוהבת לבחון אתרים שנמצאים במבנה שנגיש לה ועל כן, יש חשיבות לביצוע אופטימיזציה למבנה של האתר והתוכן שלו. בבחינת מבנה האתר, המקדם ידאג שהאתר בנוי היררכית הגיונית – דף הבית ומתחתיו כמה דפים ראשיים שמפנים לדפים מעט פחות ראשיים, שמפנים לדפים יותר שוליים וכו'. בבחינת התוכן, המקדם ידאג שהתוכן באתר ממוקם במבנה של כותרות, תת כותרות ופסקאות, יבחן את כותרות המטא ותיאורי מטא ויבדוק שישנן תגיות לתמונות שיסייעו למנועי החיפוש להבין את תוכן התמונה. בנוסף כשמדובר בתמונות, יש לבחון שהתמונות נטענות באופן חלק ונקי ומנגד, שהרזולוציה שלהן גבוהה מספיק.

5. שדרוג חווית משתמש

חווית המשתמש אכן חשובה מאוד עבור הגולשים וחשוב לדעת שמדובר גם במשהו שגוגל לוקחת בחשבון. גוגל אוהבת אתרים שהגולשים שוהים בהם זמן ממושך, כי מדובר בסימן לכך שמדובר באתר שהוא לא רק אטרקטיבי אלא גם נגיש לגולשים. על כן, גוגל תבחן פרמטרים כמו מהירות הגלישה באתר, אבטחת האתר, יכולת ניווט זמינה באתר, נגישות של האתר בסמארטפון והרשימה עוד ארוכה.

האם צלמים יכולים לקדם את האתר שלהם לבד?

אז נכון, עקרונית כל הידע שאתם צריכים בשביל לקדם את אתר הצילום שלכם לבד נמצא באינטרנט ונגיש לכולם. ובכל זאת אם אתם שואלים אותי, אני לא ממליץ לכם לקדם את אתר הצילום שלכם בעצמכם. למידה של עולם הקידום היא מורכבת ודורשת זמן והשקעה – מדובר בעבודה של ממש. וגם כשאתם מכירים את התחום, עבודת הקידום כל כך עמוסה ומגוונת, שהדבר בוודאות יגבה מכם זמן על חשבון העבודה האמיתית שלכם – צילום. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות משמעותיות ולחסוך לעצמכם הרבה מאוד זמן, כנראה ששווה לכם להיעזר באיש מקצוע שמומחה בתחום.

אז היי, אני עדן, מקדם אתרים לצלמים במקצועי. בשנותיי בתחום הספקתי לקדם אתרים רבים של בתי עסק וחנויות אינטרנטיות, בינהן יותר מעשר חנויות אישיות שלי. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר ולהתלבט או לחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי הקידום שלי. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרים לצלמים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרים לצלמים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרים לצלמים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרים לצלמים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרים לצלמים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)