גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » להיות ראשון בגוגל – איך להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש?

להיות ראשון בגוגל – איך להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש?

למה להיות ראשון בגוגל?

אתר העסק הוא ללא ספק המקום הקדוש של בית העסק. הוא מאפשר לבעלים להביע את האישיות המיוחדת של העסק ולהעביר את הדברים שהופכים אותו לכל כך מיוחד ביחס למתחרות.

האזינו לכתבה

ולכן, זה לא באמת מפתיע שאנשים פונים יותר ויותר להקמה של אתר עסק – מדובר באחלה דרך לשווק את העסק ולעזור ללקוחות פוטנציאלים לדעת על עצם קיומו.

להיות ראשון בגוגל

למה שתרצו להביא את האתר למקום ראשון בגוגל?

יש כאלה שמרימים גבה כאשר הם שומעים על העבודה המאומצת שאותה נדרש לעשות. הרי מבחינתם העסק עובד גם מבלי שהוא יהיה בתוצאות החיפוש הראשונות, אפשר להסתפק בפחות מכך. קידום אתרים אורגני חשוב מכל מיני סיבות שונות, גם סיבות שאינכם רואים אותם כרגע. קודם כל גם אם העסק שלכם עובד, אין סיבה שהוא לא יעבוד ויתר ממה שהוא עובד היום. אתם צריכים תמיד לשאוף להגדיל את העסק, ולא לעשות את הפעולה ההפוכה.

גוגל כפי שאתם בטח יודעים, הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר כיום בעולם ולא סתם – מדובר במנוע חיפוש חכם, נגיש ונוח למשתמש. לצד מנוע החיפוש של חברת הענק הזאת, גוגל מציעה פיצ'רים מתקדמים רבים שיכולים לעזור לשיווק העסק שלכם, בינהם כמובן פרסום ממומן, הקמת דף עסק ושימוש באמצעי ניתוח כמו גוגל אנליטיקס וקונסול.

כך תביאו את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל:

  1. סבלנות היא עניין מרכזי כאשר רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. אף אחד לא יפתח אתר, ובתוך מספר ימים הוא יגיע לתוצאות החיפוש הראשונות. זה לוקח זמן, אתם מוכרחים להיות מודעים לעניין הזה לפני שתכניסו את עצמכם אליו. הרי אם לא תהיו ערוכים לכך, תוכלו למצוא את עצמכם מרימים ידיים. דווקא כאשר נדמה שהקידום לא מצליח, יהיה עליכם ללחוץ על דוושת הגז בכל הכוח.

  2. בשלב הראשון יהיה עליכם לבנות את האתר בצורה נכונה על פי הדרישות של גוגל. האתרים שנמצאים בתוצאות החיפוש הראשונות הם ברוב המקרים אתרים שבנויים נכון. אתר שבנוי נכון הוא אתר שלאלגוריתם של גוגל יהיה קל לסרוק אותו בצורה אפקטיבית. כל זאת לא אמור לגרוע מהעובדה שהאתר שאתם בונים יכולים להיראות מרשים במיוחד. אפשר למצוא את השילוב בין אתר מרשים לבין אתר שמתאים לגוגל. 

  3. בחירת מילות מפתח נכונה היא עוד דרך שתסייע לכם להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות. הבעיה של רוב בעלי האתרים היא שהם בוחרים את מילות המפתח עם התחרות הכי גדולה. תחרות גדולה היא תמיד קשה, בטח כאשר התחרות היא מול אתרים חזקים במיוחד. אז מה אנו מציעים לכם לעשות? לחפש מילות מפתח עם תחרות בינונית או אפילו תחרות קלה. מוטב כי תתמקדו במילות המפתח האלה, כך תוכלו להביא את האתר שלכם למיקום גבוה.

  4. הכניסו בקביעות תוכן איכותי לאתר שלכם, על בסיס יומיומי. התוכן הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בדירוג של גוגל, הוא יבטיח לכם דירוג גבוה. התוכן צריך להיות מעניין מצד אחד, ומצד שני כזה שמתאים לדרישות של גוגל. תוכלו להשתמש בכל מיני תוספים שונים שיסייעו לכם לבנות את התוכן בצורה נכונה. רק תדאגו לעדכן את האתר בכל יום על מנת שהאלגוריתם של גוגל יראה שתם לא עוצרים.

  5. תדאגו להוציא קישורים מאתרים חזקים ישירות לאתר שלכם – לעמודים שונים. בניית מערך קישורים איכותי היא עניין מהותי מאוד שיסייע לכם לקפוץ בתוצאות החיפוש. עם הזמן ככל שתוציאו יותר קישורים איכותיים לאתר שלכם, כך הוא יעלה עוד מקומות. בסוף תמצאו את עצמכם במצב שבו תגיעו לתוצאות החיפוש הראשונות במילות מפתח מגוונות. הקישורים מהאתרים השונים יאפשרו לגוגל לסרוק את אתרכם באופן קבוע.

  6. האתר שלכם נתקע באותו המקום? תנסו להבין מה אתם לא עושים בצורה נכונה. הרי בסוף הפעולות שאתם עושים הן אלה שאמורות להביא אתכם למקום הרצוי. אם תשאירו את המצב כמו שהוא זוהי עשויה להיות בעיה שתקשה עליכם להתקדם. לא מעט בעלי אתרים נשארו תקועים באותו המקום רק בגלל שהם לא היו עם האצבע על הדופק. כל יום שעובר הוא קריטי להשגת התוצאות הרצויות.  

בשורה התחתונה – עסק שיימצא "ראשון" בגוגל יהיה עסק שיזכה בתהודה, ייהנה מכמות גולשים גדולה וכמובן, ירוויח עוד לקוחות. כל הסיבות האלה הופכות את גוגל למנוע חיפוש אטרקטיבי במיוחד לבתי עסק ולכזה שחשוב להתבלט בו.

איך אפשר לנצח מתחרים חזקים במקומות הראשונים?

צריך להודות על האמת, לא תמיד תהיה לכם אפשרות לנצח אתרים חזקים כמו שאתם רוצים. ישנם אתרים שעושים עבודה מעולה, כאלה שכבר התבססו במקומות הראשונים. גם להודות במציאות זוהי תכונה חשובה, בטח כאשר תרצו להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים. אם תמשיכו ללכת עם הראש בקיר, זה לא אומר שמשהו ישתנה. זה כן אומר שאתם תבזבזו לעצמכם את הזמן מבלי להשיג את התוצאות הרצויות.

אם אתם מזהים תחרות שלא תוכלו לנצח אותה, תוכלו לחפש ביטויי חיפוש אחרים. כל מיני מילות מפתח אחרות שבהן המתחרים החזקים לא מופיעים, שם לא תהיה לכם תחרות. זוהי הדרך הבטוחה להגיע למצב שבו לא תמצאו את עצמכם חווים כישלון אחד אחרי השני. עדיף לכם להיות מדורגים במקומות הראשונים במילות מפתח קצת פחות מחופשות, אך עדיין להשיג הישגים. זה שאתם נמצאים מאחורי כולם זה לא בהכרח נותן לכם פלוס מסוים.

מתי זה לא יעבוד?

למרות שעל הכתוב להיות "ראשון" בגוגל נשמע מאוד אטרקטיבי, האמת היא שזה לא תמיד אפשרי. גוגל מכילה כמות אדירה של אתרים בכלל ואתרי עסק בפרט שמתחרים על אותו מקום נכסף ואפילו על התוצאות שנמצאות בדף הראשון. אז באלו מקרים יהיה מאוד קשה להשיג תוצאה?

1. בחיפושים מאוד כלליים

אם אתם לצורך העניין עוסקים בעולם תחרותי ונפוץ במיוחד כמו אינסטלציה – סביר שהגעה לתוצאה הראשונה בגוגל תחת המונח "אינסטלטור" תהיה כמעט בלתי אפשרית. אבל האמת היא, שאם אתם שואלים אותי גם לא מדובר בשאיפה כל כך משמעותית – יהיה חשוב להתמקד באנשים שיחפשו אנשי מקצוע באזור שבו תציעו שירות וספציפית את השירות שאתם מציעים ולא לפנות ולשווק את עצמכם ברחבי הארץ ללא שום מיקוד.

להיות ראשון בגוגל איך תעשו את זה נכון

2. בתחום תחרותי במיוחד

כשמדובר בשוק מאוד תחרותי, יהיה קשה להופיע בתוצאה הראשונה בגוגל. בתי עסק רבים ייאבקו על אותו מעמד נכסף וישקיעו מאמצים רבים בשביל להגיע אליו. אני לא אומר שזה לא אפשרי – אני אומר שיהיה מדובר במלחמה קשה.

3. כשיש ערמות של מודעות ממומנות

מודעות ממומנות יופיעו במרבית המקרים בתוצאות העליונות. אמנם כשיש מודעות ממומנות, התוצאות הרגילות אכן לא יופיעו ראשונות – ועדיין, קיים יתרון לתוצאה רגילה שנמצאת קצת יותר נמוך בחיפוש ולא מסומנת לגולשים בתור פרסומת.

אז איך מגיעים למקום הראשון בגוגל?

להיות "ראשון" בגוגל זה לא תהליך פשוט, אבל הוא בהחלט אפשרי. בשביל לעשות לכם קצת סדר ולעזור לכם למצוא את הדרך האישית שלכם – ריכזתי עבורכם את כל הצעדים שאתם צריכים לקחת בשביל להגיע לתוצאה הנכספת.

1. תגרמו לגולשים לרצות להישאר

כבר יצא לי לדבר על אלגוריתם הדירוג של גוגל. לגוגל קיים אינטרס אישי בתור מנוע חיפוש לספק לגולשים את התוצאות האטרקטיביות ביותר. אתרים אטרקטיביים שיסקרנו את הגולשים ויספקו להם חוויית גלישה נעימה יתוגמלו ויקוטלגו בגוגל כאתרים אמינים וטובים. האלגוריתם המתקדם מתגמל אתרים בין היתר על חוויית משתמש נוחה ועל משתמשים שבוחרים להישאר באתרים פרק זמן ממושך. בקיצור – תשקיעו בעיצוב נוח, בטקסט מעניין, בתמונות ובסרטונים שיהפכו את חווית הגלישה לכיפית במיוחד. תהיו בטוחים שאתר שווה לא רק יקדם אתכם בגוגל אלא גם יגרום ללקוחות להיות סקרנים במיוחד.

2. בוחרים מילות מפתח חכמות

על עולם השיווק האורגני אני מברבר לכם כבר בלי סוף, אבל זה כמובן יהיה רלוונטי גם בהקשר הזה. אמנם בחירת מילות מפתח כלליות מידי לא תיתן את העבודה, אבל מילות מפתח ממוקדות, חכמות ומדויקות יכולות לעזור לכם להתבלט בין המתחרות, למילות המפתח האלו קוראים ביטויי זנב ארוך שלמעשה הן הרבה יותר ממוקדות שעליהן יש הרבה פחות תחרות, ואותן מחפשים בדרך כלל לקוחות יותר ממוקדים ומבושלים לקניה או מה שנקרא בשפה המקצועית – קהל חם.

3. משקיעים בתוכן

אחרי שעשיתם מחקר מילות מפתח מעמיק, תוכלו כמובן להעלות תוכן אטרקטיבי וסוחף לאתר שלכם שכולל את אותן המילים. כמות גדולה של תוכן שמשלב את מילות המפתח יעזור לכם לעלות בדירוג ומצד שני – תיזהרו לא להגזים בכמות התוכן אם זה מרגיש לכם מרוח ומיותר. אין כלל של כמה מילים כדאי לרשום בכל מאמר, אבל ככלל אצבע לא הייתי יורד מ-400 מילים בכל דף, זה המינימום בעיניי למאמרים שיוכלו לעשות את העבודה ולמנוע מכם להסתבך עם גוגל.

4. תקשרו את האתר

קישורים בין הדפים השונים באתר ובין אתרים אחרים לאתר שלכם הם אטרקטיביים במיוחד לגוגל. גוגל תופסת אתרים מקושרים ככאלה אמינים יותר וכמובן תפרגן לאלה בדירוג יותר גבוה. תבקשו טובה מבעל עסק שמתעסק בתחום דומה ותקשרו את הדפים הפנימיים באתר שלכם בהפניות ענייניות.

5. תפתחו דף עסק

כמו שכבר יצא לי לומר בעבר – פתיחת דף עסק בגוגל היא ללא ספק אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בשיווק של בית העסק שלכם. מדובר בפיצ'ר חינמי שגוגל מספקת שיאפשר לגולשים למצוא אתכם על המפות שגוגל מספקת, להשאיר עליכם חוות דעת ולמצוא פרטים נגישים על העסק והשירות שאתם מציעים. דף עסק מוצלח עם ביקורות חיוביות שמקושר לאתר האישי שלכם יעזור לו לצמוח בדירוג, להנות מתמיכה של גוגל וכך כמובן גם להתקדם במעלה התוצאות.

6. מוודאים אינדוקס

במידה והשקעתם מאמצים רבים בקידום האתר שלכם ואתם פשוט לא מצליחים לראות אותו בתוצאות החיפוש בשום אופן – יכול להיות שהאתר שלכם פשוט לא אונדקס בגוגל. למרות שגוגל לרוב דואגת לתהליך, קיימים מקרים בהם אתרים פשוט נופלים בין הכיסאות. אבל אל דאגה – מדובר בבעיה שקל לפתור. כל מה שנדרש מכם הוא להעביר את מפת האתר לגוגל ומשם היא כבר תדאג לשאר. למדריך המלא על שליחת מפת אתר לגוגל, מוזמנים להיכנס לקישור הבא.

7. ומה עם תוכן ממומן?

אם אתם שואלים אותי, שילוב של שיווק אורגני וממומן תמיד היה ותמיד יהיה הפתרון הטוב ביותר למיקסום פוטנציאל ההצלחה של העסק שלכם. שיווק אורגני הוא תהליך שלוקח זמן ודורש השקעה רבה – אני ממליץ לכם לפחות בתחילת הדרך לשלב בתהליך השיווק גם פרסום ממומן בגוגל ולהנות מתוצאות נגישות ונוחות. אמנם לא מדובר בפתרון אידיאלי – אבל באופן זמני מדובר בחלופה לא רעה.

ואיך בודקים אם הצלחנו להגיע למקום הראשון בגוגל?

קיימים ממשקים רבים שיוכלו לעזור לכם לבדוק את מיקום האתר שלכם בתוצאות הגולשים. בין התוכנות תוכלו למצוא את זפו, Advanced Web Tracking ו-Kolyom. מרבית מהפלטפורמות יאפשרו לכם לא רק לבחון את המיקום של אתר העסק שלכם בתוצאות, אלא גם את האתרים המתחרים בסוגה ואת השוני בהופעת התוצאות בסוגי המכשירים השונים במידה ויש. שימוש נכון בפלטפורמה שכזו יוכל לעזור לכם לעקוב אחרי ההצלחה שלכם ולוודא שאתם הולכים בכיוון הנכון. לקריאה נוספת על בדיקת מיקומים בגוגל.

האם אפשר להגיע למקום הראשון בגוגל באופן עצמאי?

על הנייר הכל אפשרי, בטח אם יש לכם את הרצון ללמוד ולהכיר את התחום. אך תדעו כי להגיע למקום הראשון בגוגל זה לא קל, בטח אם זוהי ההתנסות הראשונה שלכם בקידום אורגני. יהיה עליכם להבין כי אתם עושים כאן מהלך שאולי בסוף לא יאפשר לכם להשיג את התוצאה הרצויה. אך מי שלא חולם בגדול, לא יצליח לנפץ את תקרות הזכוכית שעוצרות בעדו להתקדם.

אם בכל זאת החלטתם לנסות לקדם את האתר לבד, חשוב שתכירו את התחום על בוריו. יש לא מעט מדריכים שונים שיכולים לקדם אתכם עוד צעד אל עבר השגת המטרה. הבינו כי מצפה לכם משימה לא קלה, כזאת שתדרוש מכם לא מעט תשומת לב. אך הכי חשוב זה שבסוף תוכלו לקצור את הפירות על העבודה שאתם עושים. עם זאת תבינו כי אם אינכם מסוגלים לעשות את העבודה לבד, יש אל מי לפנות.

למה כדאי לקדם את האתר עם מקדם אתרים מקצועי?

אם הבנתם כי אינכם יכולים לקדם את האתר בעצמכם מוטב כי תפנו למקדם אתרים שיעשה את העבודה. מקדם אתרים הוא איש מקצוע שמתעסק עם קידום אתרים מכל הסוגים ומכל התחומים. לקידום אתרים אורגני על ידי איש מקצוע מיומן יש יתרונות רבים שאתם צריכים לקחת אותם בחשבון. יכול להיות כי בסוף תבינו כי עבודה עם מקדם תהיה נכונה לכם כדי להשיג את המטרות ואת כל השאיפות שניצבות לפניכם.

  • מקדם אתרים מנוסה מגיע עם תוצאות מוכחות. כלומר הוא יכול להציג לכם רשימה של אתרים שהוא הביא אותם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. מה שאומר שהוא יכול לעשות בדיוק את אותו הדבר גם לאתר הספציפי שלכם. אף אחד לא יכול להבטיח כי זה מה שיקרה, אך בהחלט הסיכויים לטובתכם. כל זאת בשונה מהסיטואציה שבה תנסו לקדם את האתר לבד מבלי שיהיה לכם את הידע הדרוש.  

  • איש מקצוע המתמחה בקידום אתרים ידע כיצד לגבור על מתחרים שונים. בסוף המשימה האמיתית שלכם תהיה לדעת איך תוכלו להשאיר לכל המתחרים אבק. מתחרים שנמצאים זמן רב במקום הראשון בתוצאות החיפוש יישארו מאחוריכם. מדובר על עניין מהותי מאוד בתחרות על תשומת הלב של הלקוחות השונים. מבחינתכם תרצו לדעת כי כל לקוח יפנה אליכם ראשונים עוד לפני שהוא פונה לכל השאר.

  • קידום אתרים זוהי עבודה במשרה מלאה, יש כאלה שיגידו כי היא יותר מעייפות מאשר העבודה הרגילה. אם אתם עושים כמה דברים במקביל יהיה לכם מאוד קשה להשיג את התוצאה הרצויה. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות יהיה עליכם לעבוד עם מקדם אתרים. יש לו את הזמן, ויש לו את הסבלנות להביא אתכם למטרה הרצויה. לבד אתם תמצאו את עצמכם נתקלים כל הזמן בתקרות זכוכית שונות שנובעות מבעיות של זמן. הכי טוב מבחינתכם יהיה להעביר את המושכות לידיים פנויות.

מה זה שירותי קידום אתרים?

בעולם של ימינו, אין אחד שלא משתמש באינטרנט. כולנו מעבירים את הזמן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ובאמצעותן שומרים על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים, צוברים ידע חדש, מתעדכנים בחדשות בארץ ובעולם, מפתחים תחומי עניין, עושים שופינג וכמובן – מחפשים אנשי מקצוע.

1. שירותי קידום אתר בפלטפורמה אידיאלית

האינטרנט הפך בשנים האחרונות לפלטפורמת קידום אתרים שהיא לא פחות מאידיאלית. כולם משתמשים כיום באינטרנט ולכן החשיפה היא נרחבת במיוחד. עם עבודה נכונה, דרך האינטרנט יכול להגיע אליכם כמעט כל אדם שירצה לחפש אתכם, בקלות ובמהירות.

2. שירותי קידום אתרים שמעניק חשיפה לא קצובה בזמן

עד לפני כמה שנים אנשים שהיו מעוניינים לקדם את בית העסק שלהם נעזרו לא פעם ברדיו, הטלוויזיה ואפילו חלוקה של פלאיירים ברחוב. מדובר באחלה דרך להשיג תשומת לב אבל יש לה בעיה עיקרית אחת – היא זמנית. הדבר אגב נוגע גם לשירותי קידום ממומן שגוגל מציעה לקהל הרחב. אתם משלמים על זמן חשיפה מסוים ובמהלכו האנשים שנחשפים לתכנים יכולים לגבש עליכם רושם, עד תומו. אז נכון שהאלגוריתם שמתעדף ומדרג את האתרים השונים בגוגל משתנה מידי פעם אבל בגדול, משך החשיפה של אתר שמקודם

שירותי קידום אתרים שיקפיצו אתכם למקום הראשון בגוגל

3. ובשורה התחתונה – רווחים

בשורה התחתונה, אתר שמקדם את עצמו, מושך תשומת לב ונחשף ליותר גולשים הוא אתר שזוכה ליותר לקוחות וכיוצא בזאת – מגדיל את הרווחים שלו. אם אתם מנהלים בית עסק איכותי ומחפשים את הדרך להגדיל את ההכנסות – למצוא שירות קידום אתר עבור בית העסק שלכם הוא ללא ספק המהלך הנכון לעשות.

אז איך מבצעים שירותי קידום אתרים איכותי?

אלגוריתם החיפוש של גוגל לוקח בחשבון בדירוג ותיעדוף האתרים השונים מגוון אדיר של פרמטרים. על כן, עבודת קידום איכותית צריכה להיות מגוונת כמה שיותר, כך שגוגל יתפוס את האתר באור חיובי מכמה שיותר היבטים. בשביל לסבר לכם את האוזן, אלו הן כמה פעולות שמקדם האתרים שלכם צפוי לשלב בעבודתו.

1. מחקר מילות מפתח

אין מקדם אתרים שלא יגיד לכם שעבודת קידום אתרים איכותית נפתחת לרוב עם חקר מילות המפתח. חקר מילות המפתח מאפשר למקדם האתרים לאפיין את אופי הגלישה בתחומו של האתר ולסמן את מילות המפתח, אותן מילות החיפוש בהן הגולשים משתמשים על מנת למצוא אתכם במנועי החיפוש. בסיום חקר מילות המפתח, מקדם האתרים שלכם יגבש רשימה של עשרות עד מאות מילות מפתח, באלה ייעשה שימוש בכתיבת התוכן לאתר.

2. כתיבת תוכן איכותי

לא סתם אומרים שבאינטרנט התוכן הוא המלך – לתוכן איכותי עשיר במילות מפתח יש משמעות חזקה על האופן שבו גוגל תופס את הרלוונטיות של האתר שלכם עבור הגולשים. מקדם האתרים בעבודתו ידאג להעלאה של מאמרים לבלוג האתר ותוכן לדפיו השונים של האתר שישלבו באופן טבעי את מילות המפתח שמצא לפני כן. התכנים האלה יסייעו כמובן לגולשים להתרשם מהאתר שלכם אך חשוב לא פחות – גם להרשים את מנועי החיפוש. כתיבת התוכן תיעשה בהתאם להלך הרוח בתחום העיסוק של האתר ותכלול התייחסות לנושאים שקשורים אליו. למשל, תוכן שיועלה לאתר של עורך דין מקצועי יהיה שונה מאוד באופיו מתוכן שיועלה לאתר של חנות מתנות או קונדיטוריה שכונתית לצורך העניין.

3. שירותי קידום אתרים בנושא החלפת קישורים

גוגל תופס קישור של אתר דרך אתר אחר באופן דומה לאיך שאנחנו תופסים המלצות. אתר שיהיה מקושר דרך יותר אתרים באינטרנט, ייתפס עבור גוגל כאטרקטיבי יותר עבור האתרים וכיוצא בזאת – כרלוונטי לגולשים. מציאה של שיתוף פעולה להחלפת קישור אחד, שניים או שלושה היא דבר שיחסית פשוט לעשות אבל התוצאות המשמעותיות יגיעו מהחלפה נרחבת הרבה יותר. מקדמי אתרים בעבודתם דואגים לשיתופי פעולה נרחבים לטובת החלפת קישורים, שיועילו מאוד עם המוניטין של האתר שלכם מול מנועי החיפוש. פרופיל הקישורים יכלול מגוון אתרים בעלי טראפיק משתנה – אתרים פופולאריים במיוחד לצד אתרים נישתיים כאחד.

4. שיפור התשתית הטכנית

אז נכון, לשדרוג היבטים שמתייחסים פרופר להיבטים הקידומיים של האתר יש חשיבות רבה באופן שבו גוגל תופס את הרלוונטיות של האתר לגולשים. עם זאת, גוגל בדירוג ותיעדוף האתרים השונים לוקח בחשבון גם היבטים טכניים של האתר בינהם האחסון, מערכת ניהול התוכן, אבטחת האתר, מהירות הגלישה, חווית המשתמש והתאמה של ממשק האתר למובייל.

5. אופטימיזציה למבנה ותוכן האתר

חלק משמעותי מהעבודה של מקדם האתרים היא לבצע אופטימיזציה לתוכן והמבנה של האתר, כך שהאתר יהיה נגיש ונוח לניתוח עבור מנועי החיפוש. אופטימיזציה למבנה תבחן את המבנה ההיררכי של מבנה האתר. חשוב שמבנה האתר יהיה כך שתחת דפים ראשיים, יהיו דפים פחות ראשיים ותחת הדפים הפחות ראשיים ישבו דפים נישתיים – מהמרכז לשוליים של האתר. עבודה על התוכן תכלול סידור היררכי של התוכן לכותרות, תת כותרות, פסקאות ותגיות ALT, שיכללו תיאור לתמונות והמדיה שמועלה לדפי האתר.

6. שדרוג תגיות מטא דיסקריפשן

תגיות המטא של האתר הן התיאור הקצר לתוכנו של האתר כפי שנמצא ברשומת תוצאות החיפוש בגוגל. שלוש תגיות המטא החשובות הן תג הכותרות, שהוא תכלס הכותרת של הקישור לאתר, תג התיאור שהוא התיאור עצמו של תוכן האתר וכתובת הדף שיכולה בניהול נכון להיות אינפורמטיבית ונגישה לגולשים.

איך נראית עבודת שירותי קידום אתר איכותית?

הדבר המאתגר בעבודת קידום, לעומת עבודות רבות אחרות הוא שהתוצאה לא נובעת ישירות מהעבודה. כלומר, המקדם יכול לבצע את עבודתו באופן איכותי במיוחד אבל מה שיקבע בסופו של דבר אם האתר יעלה ברשומת התוצאות או לא, הוא כמובן מנועי החיפוש. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן ולהבין אם המקדם שמצאתם עושה עבודה איכותית, הנה הם כמה קווים מנחים בעבודת קידום טובה.

1. עבודת קידום מגוונת

כאמור, האלגוריתם של גוגל שמתעדף ומדרג את האתרים השונים במנוע החיפוש, לוקח מגוון אדיר של פרמטרים בחשבון. כלומר, עבודת קידום איכותית בהתאם, צריכה להתייחס לכמה שיותר סממנים של האתר. אם מקדם האתרים לצורך העניין ידאג להוספה של מבחר תכנים אטרקטיביים לאתר שלכם אבל לא יבחן את מהירות הגלישה והמבנה של האתר – סיכוי לא רע שזה לא יהיה שווה כלום.

2. עבודת קידום אתר משותפת

עבודת קידום איכותית נעשית על הצד הטוב ביותר כאשר היא בשיתוף עם הלקוח. אמנם מקדם האתרים יודע את עבודת הקידום באופן הטוב ביותר, אבל בסופו של דבר מי שמכיר את השוק, הלך הרוח והתחרות בתחום הוא ללא ספק הלקוח עצמו. העבודה צריכה עם כך להיות משותפת, לכלול שיח פתוח, דדליינים ברורים והתייעצות שהיא הדדית.

3. המשכית

אז נכון, הדבר הכי מעניין בעבודת הקידום היא להגיע לתוצאות. אבל חלק משמעותי וחשוב לא פחות הוא כמובן לשמר את אלה. על כן, עבודת קידום איכותית היא המשכית במידה מסוימת וכוללת בקרה מחושבת.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בעצמי או שחייב להיעזר בשירותי קידום אתר חיצוני?

אז נכון, עקרונית כל המידע שאתם צריכים בשביל לקדם את האתר האישי שלכם בגוגל נמצא ממש בלחיצת כפתור. עם זאת, עולם הקידום הוא עשיר ומגוון ועל כן, למידה שלו היא עבודה של ממש. בנוסף, כיוון שעבודת הקידום היא נרחבת, ביצוע שלה בעצמכם לצד ניהול העסק עשויה לגבות מכם זמן יקר. על כן אם אתם שואלים אותי, כנראה ששווה לכם להיעזר במקדם אתרים או לכל הפחות ביועץ קידום שיסייע לכם בביצוע התהליך. באופן כזה תוכלו להנות מהתוצאות הטובות ביותר ועל הדרך לחסוך לכם זמן יקר.

איך בוחרים מקדם אתרים איכותי שיספק שירות קידום אתרים איכותי?

מציאה של מקדם אתרים היא לא יותר מידי מסובכת – חיפוש זריז יעניק לכם רשומה ענקית של מקדמים שרק מחכים שתיעזרו בשירותי הקידום שלהם. עם זאת, מציאה של איש מקצוע רציני היא כבר קצת יותר מורכבת. חשוב שתבחנו את הניסיון של מקדמי האתרים השונים שסימנתם לכם ואת הביקורות שקיבלו מלקוחות העבר שלהם. בנוסף, בצעו השוואה לא רק בין הצעות המחיר של המקדמים השונים, אלא השירותים שהם מציעים עם התקציב המדובר – ייתכן שמקדם אחד יהיה יקר יותר כי הוא מתכנן לבצע עבודה שהיא הרבה יותר נרחבת, מאשר של המקדם הזול. עם זאת, ישנם גם מקדמים שדורשים מחירים גבוהים מידי מהנדרש ומהם כדאי להיזהר.

אחרי שסימנתם את המקדמים שהותירו עליכם הכי הרבה רושם תעלו לעצמכם בראש את השאלה הבאה – עם מי הכי הייתם רוצים לעבוד? בסופו של דבר מדובר באיש מקצוע שצפוי ללוות אתכם לתקופה ממושכת ולעבוד על הדבר שהכי יקר לליבכם, העסק שלכם. לכן חשוב שיהיה מדובר באדם שאתם מרגישים בנוח לעבוד איתו ולדבר איתו בגובה העיניים וכמובן – להנות מההצלחות.

כמה עולה להביא את האתר למקום הראשון בגוגל?

כל בעל עסק ירצה לדעת מראש כמה הוא יידרש לשלם כדי להביא את האתר למקום הראשון. עם זאת עליכם לדעת כי המחיר משתנה בין מקדמי אתרים שונים ובין אתרים כאלה ואחרים. קשה מאוד להגיד מחיר ספציפי שיבטיח לכם להגיע אל התוצאות שאותן תרצו להשיג. עם זאת ככל שהמשאבים יהיו גדולים יותר, כך יהיה אפשר לבצע מהלכים גדולים ומשמעותיים. אם המשאבים יהיו מוגבלים יהיה מאוד קשה להשיג תוצאות מרשימות.

אז כמה יעלה לכם להביא את האתר למקום הראשון בגוגל? המחיר לקידום אתרים באופן כללי מתחיל לרוב ממחיר של 1500 ₪ עד 2000 ₪. אך כמובן שמדובר על קידום יחסית בסיסי כזה שמיועד במקרה שבו התחרות קלה. אם התחרות תהיה קשה יהיה עליכם לשלם סכום אחר על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. העלות של קידום אתרים אורגני יכולה להגיע גם לסכומים של 2500 ₪ עד 3000 ₪. כמובן שכל הסכום הם סכומים חודשיים, חובה להתמיד על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. מוטב כי תקבעו מראש כמה אתם מוכנים לשלם על קידום האתר בפלטפורמות השונות.

שאלות נפוצות על להיות ראשון בגוגל

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על להיות ראשון בגוגל. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי להיות ראשון בגוגל בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של להיות ראשון בגוגל הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על להיות ראשון בגוגל?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בנתניה

קידום אתרים בנתניה

קצת על מיתוג ושיווק נתניה היא ללא ספק אחת הערים הכפיות ביותר במדינה – היא קרובה לחוף, מלאה באנשים טובים ונהפכת בשנים האחרונות לפופולארית יותר

קרא עוד »
קידום אתרים בעכו

קידום אתרים בעכו

מה זה קידום אתרים בעכו ואיך זה יכול לעזור לכם? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים את הזמן באינטרנט. האינטרנט נהפך כיום לפלטפורמה שימושית במיוחד במגוון

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)