גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » מקדם אתרים פרילנסר עצמאי – למה צריך מקדם אתרים פרילנסר?

מקדם אתרים פרילנסר עצמאי – למה צריך מקדם אתרים פרילנסר?

קצת על קידום אתרים בגוגל

בעולם שלנו, אין אחד שלא נמצא באינטרנט. מנועי החיפוש הפכו למעין עוגן עבור רבים מאיתנו, מקום שממנו אנחנו יוצאים על מנת לחקור ולהכיר את העולם. דרך מנועי החיפוש והרשת האינטרנטית אנחנו שומרים על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים, לומדים דברים חדשים, מתעדכנים בחדשות ובמה שמתרחש בארץ וברחבי העולם וכן – אפילו גם לעשות שופינג.

האזינו לכתבה

ולכן, זה לא ממש מפתיע שבתי עסק רבים החליטו להקים אתר עסק משלהם באינטרנט, ולהנות מחשיפה נרחבת של הגולשים באינטרנט.

עם זאת, המציאות קצת יותר מורכבת מזה. בפועל, כיוון שבתי עסק רבים ברחבי הארץ מחליטים להקים אתר עסק משלהם, יש תחרות משמעותית על החשיפה ובמילים אחרות, על התיעדוף והדירוג הגבוה של אתרי העסקים באלגוריתם של גוגל. גוגל בתור מנוע חיפוש איכותי מעוניינת להעניק לגולשים את הקישורים לאתרים הרלוונטיים והאטרקטיביים ביותר עבור הגולשים שלהם ובהתאם, מציגה ברשומת התוצאות לפני הכל את האתרים שהיא התרשמה מהם לטובה.

עבודת קידום אורגני איכותית בגוגל, כאשר היא נעשית כמו שצריך, נועדה לשפר את מגוון היביטיו של האתר על מנת שהאלגוריתם של גוגל יתפוס אותו באופן חיובי – ומכאן עד לעלייה ברשומת התוצאות ולחשיפה המשמעותית הדרך כבר מאוד קצרה.

1. ערוץ שנגיש לכולם

לעומת פרסום בודד ברדיו או בטלוויזיה שרלוונטי רק עבור הקהל הרלוונטי לאותו הרגע בלבד, הרשת היא נצחית. כלומר, אם תפרסמו עכשיו את התוכן שלכם ותדאגו לשווק אותו כמו שצריך, היפוטתית כל אדם שמעוניין בכך יכול למצוא אתכם. כלומר, מדובר בדרך מצוינת לחשוף את עצמכם לקהל הרחב, ללא זמן מוגבל במחיר משתלם ביחס לתמורה.

2. מקידום להכנסה של ממש

בשורה התחתונה, קידום נכון יכול לאפשר לכם להגדיל את קהל הלקוחות של בית העסק שלכם. עם ההשקעה הנכונה, לקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא אתכם בקלות, לגשת אליכם ובמידת הצורך להנות מהשירות שאתם מציעים.

האם אני יכול לקדם את אתר העסק שלי בעצמי?

עקרונית, אם אתם שואלים אותי אז בקצרה התשובה היא כן. בעולם של ימינו כל המידע שאתם צריכים לכל תחום, גם לקידום אתרים זמין לכם באינטרנט בלחיצת כפתור. בפועל זה קצת יותר מורכב מזה. קידום אתרים אורגני ובכלל הוא התחום מסובך, מסועף ועמוס בדברים שחשוב לדעת בשביל לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. כלומר, הלמידה כשלעצמה של עולם הקידום היא עבודה שתגבה מכם זמן, סבלנות והרבה כוחות נפשיים.

בנוסף וחשוב לא פחות, ישנה כמובן העבודה השוטפת. עבודת הקידום היא עשירה, מגוונת ונרחבת ודורשת הרבה זמן והשקעה. אם אתם מנהלים עסק, כנראה שההתעסקות באתר האישי שלכם והקידום שלו הם דברים שאין לכם כל כך זמן להתעסק בהם. אם אתם רוצים להנות מתוצאות טובות ועל הדרך לחסוך לעצמכם הרבה זמן והשקעה שאין לכם לתת – מקדם אתרים איכותי הוא כנראה בדיוק מה שאתם צריכים.

שאלת השאלות – חברת קידום אתרים או פרילנסר לקידום אתרים?

אז החלטתם שאתם צריכים להיעזר באיש מקצוע שיבצע עבורכם את עבודת הקידום של האתר שלכם ועכשיו הגיעה העת להתלבט באיזה איש מקצוע אתם בוחרים. לפני שאתם מתלבטים בין האנשים השונים, כנראה שבכלל עלתה לכם השאלה איזה סוג מקצוען אתם רוצים – האם אתם מעדיפים חברת קידום אתרים גדולה או מפותחת או דווקא איש מקצוע עצמאי שמנהל את העסק שלו לגמרי בעצמו. חברות קידום אתרים זכו להוד ותהילה וכמובן שאלה מבצעות את עבודתם נאמנה, אבל האמת היא שלדעתי יש כמה יתרונות משמעותיים לאיש מקצוע פרטי על פני החברות הגדולות. אז מה הופך עבודה עם פרילנסר לכל כך משמעותית בעיניי?

ידעתם ששליחי וולט הם פרילנסרים?

עולם הפרילנס נעשה עם הזמן פופולרי יותר ויותר ולא סתם – לאנשי הפרילנס יש הרבה מאוד חופש. הם מנהלים לעצמם את סדר היום באופן חופשי, בוחרים את כמות העבודה שלהם ובתכלס, הם הבוסים של עצמם. תופתעו לגלות שאפילו שליחי המזון של וולט, חברת המשלוחים הפופולרית ביותר כיום בישראל עובדים בפרילנס. הדבר חוסך להם ולפרילנסרים בכל עולמות העבודה דמי שכירות ותשלומים רבים נוספים.

כשאדם מחליט לגשת לשירות קידום אתרים, עומדות בפניו שתי אפשרויות. הראשונה, לגשת לחברת דגל לקידום אתרים. אחת עם שם חזק בשוק, שמבטיחה לבצע את העבודה במהירות בזק וברמה הגבוהה ביותר. האפשרות השנייה תהיה כמובן לגשת לאיש מקצוע פרילנס, שכל מה שיש לו להציע זה את שמו הפרטי ואת המוניטין שבנה עם הזמן. האמת היא שעד לא מזמן, גם אני הייתי בוחר במקרים רבים לגשת לחברות המוסדרות והמוכרות בשוק, אבל ככל שעובר הזמן שוק הפרילנס מתחזק והעולם הזה נהיה אטרקטיבי יותר ויותר.

אז למה לגשת למקדם אתרים עצמאי

חברת קידום אתרים או פרילנסר

מיהו אותו מקדם אתרים?

מקדם אתרים כשמו כן הוא, הוא איש מקצוע שתפקידו הוא לקדם את האתר שלכם. גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר שישנו כיום מעוניין לספק לגולשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר. זאת הוא עושה באמצעות אלגוריתמים רבים שמבוססים על האטרקטיביות של תוכן האתר לגולשים, מהירות הגלישה, אופן ארגון האתר ופרמטרים רבים אחרים.

1. פרילנסר בעל יותר זמינות ויחס אישי עבורכם

כשמדובר בעבודה עם מקדם אתרים פרטי, לעומת עבודה עם חברה היא עבודה מול איש מקצוע אחד. כלומר, כשאתם מעוניינים לתקן משהו באתר, לדבר סתם או להתייעץ ולחשוב – יש אדם ספציפי שאתה עובד מולו וזמין לך. כשאתה עובד מול חברה קודם כל אין תמיד את האיש הזה וגם כשיש – לא פעם תצטרכו להתקשר לחברה ולחכות לניתוב לאיש המקצוע הספציפי, לשלוח מייל שלא תמיד ייענה ולהתחרות על הזמן שאין לו להשקיע בכם.

בגדול היופי בעבודה עם פרילנסר היא שהוא הפרויקטור של העבודה – הוא מרכז אותה מא' עד ת' ועל כן הוא יכול לתת מענה לכל השאלות והתהיות שלכם. לא פעם דווקא היעילות בחברות הגדולות שבאה לידי ביטוי בחלוקת העבודה, הופכת אותה למעט מפוזרת ופחות נגישה עבור הלקוח. כשמדובר בפרילנסר, במיוחד בתחילת הדרך הוא יכול להשקיע המון זמן ואנרגיה בלקוחות שלו ועם זה אי אפשר להתווכח.

2. תעריף נגיש לקידום האתר שלכם בגוגל

זה לא סוד שכשעובדים עם חברה גדולה, חלק מהתעריף לוקח בחשבון גם את השכירות, החשבונות והמשכורות של העובדים, גם כשמדובר בעובדים שלא רלוונטיים לפרויקט הקידום שלך. כשעובדים עם מקדם עצמאי, הוא לרוב עובד מהבית ובהתאם ההוצאות האלה נחסכות ובהתאם העלויות מוזלות באופן משמעותי. למקדם עצמאי קל יותר לתת מחיר נוח ועדיין להישאר ריווחי וכמובן להקדיש ללקוחות שלו את תשומת הלב הנדרשת. כשמדובר בפרויקט קידום גדול לא פעם המחיר יכול להיות אלמנט משמעותי בבחירת איש המקצוע – חשוב לדעת שהפרילנסרים יהיו כנראה אלה שיציעו לכם את ההצעות האטרקטיביות ביותר.

3. בשורה התחתונה – תוצאות אמיתיות

יש מן תחושה כזאת באוויר שחברות קידום הן מנוסות יותר, מכירות יותר את התחום ונותנות עבודה משמעותית יותר. תנו לי לגלות לכם – זה ממש אבל ממש לא נכון. יכול להיות פרילנסר מומחה בתחומו לחילופין חברת קידום עם כמה עובדים גרועים במיוחד. כשמדובר בעיקר בעבודות בסיסיות כמו אופטימיזציה, החלפת קישורים בסיסית וארגון של רשת קישורים פנימיים וסידור הההיררכיה באתר, מדובר בעבודות פשוטות שכנראה ייקחו אותו הזמן למקדם אתרים עצמאי ולחברת קידום ויביאו לאותן התוצאות בכל זאת, עבור המקדם העצמאי ייקח עליה תעריף מופחת. במקרים רבים כשהלקוח משלם לחברת קידום על העבודה, הוא לא פעם משלם על המותג. המקדם, האיש מקצוע כשלעצמו ולא החברה שהוא נמצא בה או לא נמצא בה, הוא שמגדיר את איכות העבודה.

מתי לגשת למומחה לקידום אתרים?

מתלבטים אם לגשת למומחה לקידום אתרים?
קידום אתרים הוא ללא ספק כלי משמעותי במיוחד בשיווק האורגני והדיגיטלי של העסק שלכם באופן הטוב ביותר. אמנם קידום אתרים יכול להתאים בכל מצב, אבל בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה מקרים בהם כנראה שווה לכם לפנות למקדם אתרים.

1. העסק שלכם חדש?

אם פתחתם עסק חדש וביחד איתו הקמתם אתר עסק – כנראה שהבעיה העיקרית שעומדת על הפרק היא עניין הלקוחות. דרך משמעותית ביותר לעזור ללקוחות למצוא אתכם תהיה כמובן, לקדם את עצמכם בגוגל! במידה ואתם מציעים למשל שירות למידה לפסיכומטרי והייתם רוצים למצוא את עצמכם בשוק, הדבר המשמעותי ביותר יהיה כמובן להופיע בין המתחרות.

2. מחפשים לקוחות נוספים?

אם נפתחו לכם תקני עובדים נוספים, אם הרחבתם תקציבים ואם סתם העסק שלכם קצת דעך – אתם כנראה מחפשים לקוחות נוספים. שיווק נכון וקידום האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש יוכל כמובן לעזור ללקוחות למצוא אתכם ולפנות אליכם בבקשות.

3. רוצים לזרום על הגל?

אם העסק שלכם תפס תאוצה בתקופה האחרונה, מדובר באחלה הזדמנות לשווק את עצמכם. בקידום האתר שלכם תוכלו להתייחס להצלחה הכבירה שלכם בתקופה האחרונה ובכך לשכנע את הלקוחות לפנות אליכם ולהנות משירות מוצלח במיוחד!

אז מה מקדמי אתרים פרילנסרים עושים בעצם?

בסופו של דבר, קידום אורגני היא לא עבודה יותר מידי קשה, אלא עבודה שבעיקר דורשת הרבה זמן. שיווק אורגני נכון ייעשה בשילוב של יצירתיות, מחשבה והרבה מאוד סבלנות – אל תצפו לראות תוצאות תוך יומיים שלושה, התוצאות יגיעו רק תוך כמה שבועות ואפילו חודשים. אז איך תכלס מקדמי האתרים עושים את העבודה?

1. יכתבו תוכן

בשורה התחתונה, מקדם אתרים יכתוב עבורכם הרים על גבי הרים של תוכן. יהיה מדובר במאמרי קידום קצרים למדיי שיילוו במילות החיפוש המשמעותיות דרכן הייתם רוצים שהגולשים ימצאו אתכם. את התוכן מקדמי האתרים ישלבו בבלוג האתר שלכם, בדפי מוצרי החנות שלכם, עמוד השירותים או כל אזור אחר באתר העסק שלכם בו התוכן יוכל להשתלב בטבעיות.

2. ידאגו לאסטרטגיית קישורים

גוגל ללא ספק אוהבים מאוד קישורים – הוא אוהב אתרים שמקושרים אחד לשני, דפים בתוך אתרים שמקושרים זה לזה והפניות מפלטפורמות שונות. מדובר באחלה דרך לשדרג את דרגת האמינות של האתר בגוגל ולעזור לו כמובן, להתקדם במעלה תוצאות החיפוש.

3. יפתחו וישדרגו את דף העסק

במידה ואין לכם דף עסק בגוגל, מקדם האתרים שלכם כנראה יפנה לפתוח לכם אחד. מדובר בדרך פשוטה וחינמית לקדם את העסק שלכם ואת האתר. בדף העסק תוכלו לפרט על שעות הפתיחה, המיקום של העסק (שיופיע גם במפות של גוגל) וכמובן – להפנות לאתר שלכם!

4. ועוד, ועוד, ועוד…

מקדמי האתרים יפנו לשיתופי פעולה עם בתי עסקים שקרובים לתחומכם, יוודאו שהאתר שלכם מאונדקס כמו שצריך במנוע החיפוש ויעזרו לכם בשיפור מבנה האתר שיסייע בקידומו בגוגל. במילים אחרות – יש אינסוף דברים שמקדמי אתרים יוכלו לעשות עבורכם בשביל למקסם את פוטנציאל ההצלחה של האתר.

5. חקר מילות מפתח

חקר מילות המפתח הוא החלק הקלאסי והמוכר ביותר בעבודתו של מקדם האתרים האורגני. בסופו של דבר, לא ניתן לגרום לגולשים למצוא את האתר שלנו בכל חיפוש וחיפוש – חשוב לשמור על מידה מסוימת של מיקוד. חקר מילות המפתח נועד לאפשר למקדם (וגם כמובן לכם), להבין אלו מילות חיפוש בעלות שימוש נפוץ בקרב הגולשים שמחפשים אנשי מקצוע בתחומכם. על בסיס מילות המפתח החזקות שנמצאו, מקדם האתרים ידאג בשיתוף איתכם להעלות תוכן איכותי לאתר שלכם, שיכלול את מילות המפתח. את התוכן ניתן להעלות לבלוג של האתר, לאזור ייעודי ואפילו לדפים שקשורים לשירותים שהאתר שלכם מציע.

מה זה מקדם אתרים בגוגל-2

6. מחקר על המתחרים בתחום

אחרי שנעשה מחקר מילות מפתח, כעת ניתן להעמיק את המחקר ולבחון גם את דפוס הפעילות של המתחרים בתחום. ראשית, מחקר על מתחרות זאת דרך מצוינת למצוא שיתופי פעולה להחלפת קישורים ותוכן. חשוב לא פחות, המחקר מאפשר למצוא השראה נוספת למאמרים ודפים חדשים שניתן ליצור, על בסיס מילות מפתח חדשות שלא חשבנו עליהן. את המחקר על המתחרים ניתן לבצע באמצעות כלים מתקדמים או בבדיקה ידנית פשוטה.

7. היבטים טכניים

נוסף על בונה האתר שלרוב מתעסק בהיבטים טכניים, גם למקדם האתרים יש יכולת לתרום בהיבטים בתחום שהמקדמים לעיתים מזניחים. מקדם האתרים יכול להביא לשיפור מהירות הגלישה באתר, הסרה של עמודי זבל, יצירה של סכמות, שיפור רמת האבטחה של האתר ונגישות מערכת הניהול.

8. החלפת ובניית קישורים

נוסף על הרלוונטיות של התוכן, על מנת לבחון את הרלוונטיות והאטרקטיביות של התוכן גוגל בוחן את הקישוריות של האתר ברחבי הרשת. קישוריות של האתר מאותת לגוגל שלאתר יש ביקוש בקרב הגולשים. מקדם האתרים ידאג לפעולות יזומות לקישור האתר עם אתרים אחרים ובתוך האתר עצמו.

9. אופטימיזציה לתוכן וארגון האתר

אחד הפרמטרים המהותיים ביותר באלגוריתם של גוגל שמבצע את ארגון רשומת התוצאות, הוא התוכן והמבנה של האתר. אתר שמאורגן באופן היררכי והגיוני הוא דף שיהיה פשוט יותר ונגיש לגוגל לפענח. חשוב שהדפים המרכזיים למשל יהיו מקושרים דרך דף הבית או התפריט הראשי ושהעמודים המרכזיים פחות יהיו מקושרים דרך הדפים הראשיים דרך קישורים פנימיים או תפריטים צדדיים.

בנוסף, כשמדובר בתוכן האתר כמו תמונות או סרטונים, חשוב לתת להם תיאורים. לגוגל אין יכולת לפענח את התוכן של הסרטון וכיוצא בזאת, גם לא את הרלוונטיות שלו עבור הגולשים. מקדם האתרים נדרש לבצע אופטימיזציה שוטפת לאתר ולוודא שהתכנים מאורגנים באופן נגיש. העבודה לוקחת זמן ומשאבים ועשויה לקחת יותר מכמה חודשים, בהתאם לנפח האתר ואספקטים נוספים.

איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי בגוגל?

אז מציאה של מקדם אתרים מקצועי היא לא עניין יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומת תוצאות ארוכה במיוחד. בסופו של דבר המקצוע שלהם זה לעזור לאנשים למצוא אתרים בגוגל – הם מיומנים גם בלקדם את האתר האישי שלהם. עם זאת, מציאה של מקדם איכותי ומקצועי שיודע את העבודה היא מעט יותר מורכבת. בשביל לעזור לכם למצוא את המקדם המושלם עבורכם, ריכזתי עבוכם כמה טיפים שאולי יוכלו לעזור.

ברשת תוכלו למצוא בקלות מבחר אדיר של מקדמי אתרים – חברות קידום, מומחים פרטיים ושלל אנשי מקצוע שיותר מישמחו לעזור. אז נכון, ישנם הרבה אנשים איכותיים ובכל זאת, חשוב לוודא שאתם בוחרים את האיכותי ביותר והמתאים ביותר עבורכם.

1. קראו ביקורות של לקוחות עבר

כשאתם מוצאים מקדם אתרים חדש שלא הכרתם, דבר ששווה לכם לעשות זה לקרוא ביקורות של הלקוחות הקודמים שלו. את הביקורות ניתן למצוא בקלות בדף העסקי של המקדם בגוגל, באתר האישי שלו או לחילופין גם בדף הפייסבוק. בסופו של דבר מקדם איכותי וטוב הוא מקדם שזכה בעבר לביקורות חיוביות עבור הלקוחות שלו.

2. בחנו את הניסיון והידע שלו בתחום הקידום

דרך משמעותית נוספת לבחון אם מקדם האתרים יודע לתת עבודה, היא לנסות להבין איך הוא צבר את הניסיון והידע שלו. בסופו של דבר, איש שהחליט לראות כמה סרטונים על קידום ביוטיוב, הוא לא באמת מקדם אתרים. תנסו להבין אלו אתרים יצא לו לקדם ובאיזה תחומים, כמה זמן הוא נמצא בעולם הקידום ובכלל, את ה'אני מאמין' שלו בעולם הקידום.

3. עברו על האתר האישי שלו

אתר של מקדם אתרים צריך להיות נעים לעין, נגיש לגולשים, אטרקטיבי וענייני. בסופו של דבר מדובר בדיוק במקצוע שלו – דרך האתר האישי של המקדם תוכלו להתרשם מהמיומנות שלו בתחום ולראות אם מה שהוא עשה עם האתר שלו יכול להתאים לכם גם עם האתר האישי שלכם.

4. התרשמו מהתמחור

אז נכון, התמחור מושפע לא פעם מהמוניטין שמקדם האתרים גיבש עם הזמן והניסיון והמקצועיות שרכש לאורך הזמן בעולמות קידום האתרים. עם זאת, חלק משמעותי נוסף שמשפיע על התמחור הוא המורכבות של הפרויקט והמשאבים שצריך להשקיע בפרויקט. כשאתם משווים בין הצעות מחיר של מקדמי אתרים שונים, חשוב שתנסו להבין גם מה כל מקדם אתרים מציע כחלק מהעבודה שלו. יכול להיות שמקדם אחד יציע מחיר מעט יותר יקר אבל העבודה שלו תהיה מגוונת, נרחבת ומשמעותית יותר. בנוסף, מקדם שלא שקוף איתכם על המחיר ועל השימוש בתקציב עשוי ומסתיר מכם דברים נוספים, עשוי להיות איש מקצוע שמרמה אתכם – תיזהרו.

5. נסו לדמיין עבודה משותפת

אז נכון, אתם לא חייבים להיות החברים הכי טובים של מקדם האתרים שלכם אבל לחיבור אישי טוב יש חשיבות טובה בביצוע עבודה איכותית. עבודת קידום טובה תיעשה בשיתוף בין מקדם האתרים לבין הלקוח – המקדם מכיר אמנם את עולם הקידום על הצד הטוב ביותר, אבל הלקוח מכיר יותר טוב מכולם את העסק שלו ואת אתר העסק שלו. חשוב שיהיה מדובר באדם שתרגישו בנוח לדבר איתו, לשאול אותו שאלות, להציע רעיונות חדשים ובכלל – לדבר איתו בפתיחות.

למה בכלל צריך מקדם אתרים מיומן?

עליכם לקחת בחשבון כי איש מקצוע מיומן ככל הנראה ידרוש מכם יותר כסף. עם זאת למקדם אתרים עם מיומנות גבוה יש יתרונות רבים על פני מקדם ללא מיומנות בכלל. אתם מהצד שלכם לא יכולים לקחת סיכונים כאשר זה נוגע לקידום האתר שלכם. בסוף התוצאות בשטח הן אלה שאמורות לעניין אתכם בהסתכלות כוללת. השאיפה שלכם תהיה לראות את אתרכם מדורג בתוצאות החיפוש הגבוהות. כמובן שיהיה עליכם לדאוג שזה לא יבוא על חשבון העבודה בתוך העסק עצמו.

  • מקדם אתרים מפנה לכם זמן יקר להתעסק עם העסק עצמו. זה שאתם מקדמים את האתר זה לא אומר שתצטרכו לוותר על הפעילות העסקית. בסוף הלקוחות שמגיעים דרך האתר ירצו לראות סיבה לכך בעסק עצמו. אם העסק לא יפעל כמו שצריך, המוניטין שלו רק ילך וירד ככל שעוברים הימים. לכן מקדם אתרים יאפשר לכם להמשיך לעבוד ללא הסחות דעת מיותרות.

  • לא משנה איך תנסו להסתכל על זה, מקדם אתרים מיומן פשוט יביא את התוצאה הרצויה. אם הוא יבטיח לכם הבטחה כזאת או אחרת ככל הנראה יהיה לה כיסוי. לעומת מקדמי אתרים אחרים שאין להם את המיומנות לעמוד מאחורי ההבטחות. מה שאמור לעניין אתכם זה לעלות בתוצאות הדירוג של גוגל הכי גבוה שיש. התוצאה הסופית חייבת להיות כזאת שתואמת לשאיפות ההתחלתיות שלכם.

  • המיומנות של המקדם תאפשר לו להתמודד עם כל מיני דברים לא צפויים במעלה הדרך. הרי קידום אתרים זוהי לא תורה כתובה, כל הזמן הדברים עשויים להשתנות בהשוואה למה שהם היום. בזכות היותו מיומן ומנוסה המקדם ידע מה נכון לעשות בצעד הבא שלו. אם יהיו שינויים הוא ידע לעשות את ההתאמות הדרושות כדי להוציא את התועלת המרובה. תזכרו כי הטעויות הקטנות לאורך הדרך עלולות להחזיר אתכם לאחור.

  • העבודה עם מקדמי אתרים היא לרוב לא עבודה חד פעמית. מדובר כאן על שיתוף פעולה שאתם אמורים להיות מרוצים ממנו. אתם מהצד שלכם תרצו לדעת כי מי שיהיה השותף שלכם יהיה מנוסה. כמו שהלקוחות שלכם לא מתפשרים כאשר הם בוחרים בכם, כך אתם לא צריכים להתפשר. בתור בעלי עסק מכל סוג שהוא יהיה עליכם לדעת כי אתם עושים בחירה שתעניק לכם שקט ושלווה.

איך בוחרים מקדם אתרים מיומן שיעשה את העבודה

איך לבחור מקדם אתרים מיומן בלי חוכמות?

1.    המלצות של לקוחות קודמים

יש לכם עוד קולגות שאתם מכירים? אתם בוודאי יכולים לסמוך עליהם שהם יספקו לכם המלצה על מקדם אתרים מעולה. לכל עסק יש היום אתר באינטרנט, וכל אחד מהם ירצה לעבוד עם מקדם. מספיק שתקבלו מספר המלצות על אותו המקדם, תוכלו לדעת כי הוא אחד שמספק תוצאות. המלצות ניתן למצוא גם באינטרנט, ובכל מיני פלטפורמות אחרות שיהיו זמינות מבחינתכם. כל דרך לבחון המלצות היא טובה לכם לבדוק מול מי אתם עומדים.

ככל שכמות ההמלצות תהיה גדולה יותר, כך תוכלו להיות בטוחים בבחירה שאתם עושים. אם לאיש מקצוע מסוים, בטח אם מדובר על מקדם אתרים, אין המלצות זה חשוד. רוב מקדמי האתרים המומלצים הם כאלה שיש להם שבחים מפה ועד הודעה חדשה. לכן אתם צריכים לנצל את העניין הזה כאשר אתם עושים את הבחירה. בחינת ההמלצות תימנע מכם להכניס ראש בריא אל תוך מיטה חולה. הרי המקדם חייב להיות איש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

2.    מקדם שמתעסק רק עם קידום אתרים

כאשר אתם נותנים את המושכות לאיש מקצוע מסוים, תרצו לדעת שהוא מומחה בתחום. יש מקדמי אתרים שלא מתעסקים רק עם קידום אלא עושים עוד דברים במקביל. אם מקדם אתרים לא חי ונושם את העולם הזה, הוא לא ידע להביא אתכם למקום הרצוי. אתם תרצו לפנות ישירות לאיש מקצוע שמתעסק עם קידום של אתרים מבוקר עד ערב. לכן תחפשו איש מקצוע שמספק אך ורק שירותי קידום, ולא אף שירות אחר בנוסף.

אם אתם רוצים שירותים משלימים לשירותי הקידום תוכלו לפנות לאנשי מקצוע אחרים. באופן עקרוני איש מקצוע שלא מתמחה בתחום אחד תמיד יעשה את העבודה קצת פחות טוב. אתם מבחינתכם לא יכולים לקחת סיכון שהקידום לא יהיה כפי שאתם רוצים. הרי בסוף מה שיעניין אתכם זוהי התוצאה שאותה המקדם ישיג לכם. אם האתר יתקדם במנועי החיפוש, זה יהיה ההישג הכי גדול וההצלחה הרצויה מנקודת מבטכם.

3.    תנו עדיפות למומחה קידום SEO

יש כאלה שבכלל לא מבינים את ההבדלים בין קידום אורגני לבין קידום ממומן. קידום אורגני הוא קידום טבעי של האתר בתוצאות הדירוג של גוגל. היתרון המובהק של קידום SEO הוא שהאפקטיביות שלו נשארת לזמן רב. לעומת קידום ממומן שנעלם ברגע שאתם מפסיקים לשלם לגוגל ישירות. בעלי עסק צריכים להתמקד באפשרות של קידום אורגני על פני האפשרות של קידום ממומן. בסוף מדובר כאן על ריצת מרתון, ולא על ריצה למרחקים קצרים.

איש מקצוע שלא מתמחה בקידום אורגני ימצא את עצמו עושה לא מעט טעויות. כמו שכבר הבנתם אסור לכם להשאיר פתח לטעויות שעשויות להגיע מצידו של המקדם. המקדם של האתר הוא האדם שעליו אתם אמורים לסמוך בהקשר הזה. לכן אנו מציעים לכם לקחת את זמן ולבחון היטב במי אתם בוחרים. זוהי הסיבה שבגללה אתם מנסים ללמוד למי כדאי לכם לפנות ולמי לא כדאי לכם לפנות. הבחירה הסופית שלכם תשפיע לא מעט.

4.    איש מקצוע שמוכן לעשות הסכמים

אתם מבחינתכם לא יכולים לפנות לאיש מקצוע שלא מוכן להתחייב לכם על משהו. כמובן שהוא לא יכול להתחייב לכם שהאתר יגיע למקום מסוים בתוצאות החיפוש. עם זאת הוא כן אמור להתחייב על הדברים שאותם הוא אמור לספק לכם. כך לא תמצאו את עצמכם משלמים כל חודש בחודשו מבלי לקבל את התמורה הרצויה. איש מקצוע שלא מוכן להתחייב בהסכם כתוב וברור יהיה כזה שמוטב לכם לשמור ממנו מרחק. הרי מבחינתכם ההסכם הוא העניין הכי מהותי והכי חשוב שיש.

את ההסכם אתם צריכים להכין בעצמכם, אל תקבלו הסכם שאותו מקדם אתרים הכין מראש. בסוף ההסכם אמור להיות הסכם שמשרת את האינטרסים שלכם, ולא להפך. אם המקדם סיפק לכם הסכם משלו, תדאגו להעביר אותו דרך עורך דין על מנת שתהיו רגועים. בסוף מדובר כאן על עניין מהותי שאינכם יכולים לקחת סיכונים לגביו. הקידום של האתר מבחינתכם הוא עניין שתרצו להיות מאוד ברורים לגביו.

5.    הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה

הצעת המחיר היא הרבה יותר מעוד סתם הצעה שבה יהיה כתוב המחיר שאותו תשלמו. הצעת מחיר חשובה ראשית כדי שתדעו שאתם תשלמו מחיר קבוע, ללא משחקים בהקשר הזה. מעבר לכך יהיה עליכם להיות בטוחים כי מדובר על מחיר שאתם תהיו מסוגלים לעמוד בו. אל תשכחו כי המחיר שתשלמו הוא מחיר קבוע בכל חודש, לכן יהיה עליכם לדעת כי המחיר הוא מחיר הגיוני. לכל מקדם אתרים יש את היכולת לקבוע את המחיר שאותו הוא רואה לנכון.

אז מה עוד תוכלו לדעת מהצעת המחיר שאותה אתם עומדים לקבל? תוכלו לראות מי מקדם אתרים מיומן יותר, ומי באופן טבעי יהיה קצת פחות מיומן. הצעות מחיר נמוכות באופן חריג ניתנות ברוב המקרים על ידי מקדמים קצת פחות משופשפים. כאלה שאולי ינסו להשתפשף על חשבונכם, דבר שלא תוכלו לתת לו יד. לכן המחיר שתקבלו חייב להיות מחיר הגיוני בהתאם לעבודה שאותה המקדם אמור לעשות.

6.    תיק עבודות להתרשמות כללית

הטעות הכי נפוצה תהיה לא לבקש לראות תיק עבודות מכל מקדם אתרים שאליו תפנו. מה אמור לכלול בתוכו תיק עבודות של מקדם אתרים? כמות של אתרים שאותם המקדם הביא עד לתוצאות החיפוש הראשונות. אולי יצא לכם לראות כל מיני אתרים שונים שדומים מאוד לאתר שאותו אתם רוצים לקדם. אך תיק עבודות הוא חשוב מאוד כדי שתוכלו לעשות החלטה שתהיו שלמים איתה. אל תעשו בחירה שלא תהיו בטוחים לגביה באופן מוחלט.

מקדם אתרים שמסיבה כזאת או אחרת לא מציג תיק עבודות אמור להילקח בערבון מוגבל מבחינתכם. הרי איך תוכלו לסמוך על איש מקצוע שלא מציג לכם תוצאות שונות שהוא השיג אותן? זוהי אחת מהחובות הבסיסיות של כל איש מקצוע באשר הוא. גם מקדמי אתרים יכולים להציג לכם תיק עבודות בצורה ברורה שלא תבלבל אתכם. כמובן שכמות האתרים שנמצאת בתיק העבודות אמורה להעסיק אתכם לא מעט. תרצו שהתיק יהיה מלא באתרים שונים עם תוצאות מרשימות.

7.    שקיפות מלאה לכל אורך הדרך

העבודה עם מקדם אתרים היא לא עבודה פשוטה, בכל זאת יש המון תוצאות להשיג. אם תבחרו את האיש הנכון התוצאות אמורות להגיע אחת אחרי השנייה ללא היסוס. בכל זאת עליכם להבין כי השקיפות היא חשובה, אתם לא יכולים לשבת מנותקים ולהמתין שהתוצאות פשוט יגיעו. אתם חייבים להיות מעורבים, לקחת חלק פעיל בכל מה שקורה באתר שלכם. בסוף אתם אלה שאמורים לקצור את הפירות על כל העבודה שהמקדם עושה.

מבחינתכם חשוב לשים את העניין של השקיפות כאחד מהעניינים הכי חשובים שיש להסדיר אותם. אם המקדם לא יהיה מספיק שקוף מולכם, האחריות שלכם תהיה לדרוש את העניין הזה. תבקשו ממנו לקבל כל שבוע או שבועיים עדכון מצב של הדברים שקרו באתר. פעם בכמה חודשים תעשו איתו פגישה שבה יוצגו לכם ההישגים של הקידום. קידום אורגני זוהי ריצה לטווח רחוק, אך כזאת שאמורה להביא איתה תוצאות. האינטרס שלכם יהיה להיות תמיד עם האצבע על הדופק ובבקרה מלאה.

קצת עליי – פרילנסר לקידום אתרים בגוגל

אז היי, למי שלא מכיר אותי אני עדן, מקדם אתרים במקצועי. בשנותיי בעולמות הקידום צברתי ניסיון עשיר בקידום אתרים של עסקים מגוונים ושל חנויות אינטרנטיות, בינהן יותר מעשר חנויות אישיות שלי שקיימות עד היום. אם אתם מחפשים מקדם אתרים מקצועי שייתן עבודה, ידבר איתכם בגובה העיניים ועל הדרך יציע לכם מחיר אטרקטיבי – יכול להיות שאני האיש בשבילכם. אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה ולהתלבט, לחשוב או להתייעץ ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותי הקידום שאני מציע. שיהיה לכם המון בהצלחה!

שאלות נפוצות על מקדם אתרים פרילנסר עצמאי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על מקדם אתרים פרילנסר עצמאי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי מקדם אתרים פרילנסר עצמאי בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של מקדם אתרים פרילנסר עצמאי הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על מקדם אתרים פרילנסר עצמאי?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בכפר ורדים

קידום אתרים בכפר ורדים

קצת על קידום אתרים בכפר ורדים בעולם של ימינו, כולנו נמצאים באינטרנט. מדובר במקום שבו אנחנו מעבירים את שעות הפנאי שלנו, צורכים מידע וחדשות, שומרים

קרא עוד »
קידום אתרים בעפולה

קידום אתרים בעפולה

מה זה קידום אתרים בעפולה? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים חלק משמעותי מהשגרה היומיומית באינטרנט. באמצעות האינטרנט אנחנו שומרים על קשר עם האנשים שאנחנו אוהבים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)