גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרים לעסקים קטנים – איך לקדם אתר לעסק קטן בגוגל?

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך לקדם אתר לעסק קטן בגוגל?

מה זה קידום אתרים לעסק קטן?

בעולם של ימינו, כולם נמצאים ברשת. האינטרנט הפך למקום בטוח עבור רבים מאיתנו וכלי של ממש עבור התמצאות במרחב ובעולם. באמצעות האינטרנט אנשים כיום צורכים חדשות, מתעדכנים במתרחש בארץ ובעולם, שומרים על קשר עם חברים, לומדים דברים חדשים ואפילו מוצאים תחומי עניין.

האזינו לכתבה

נישה נוספת שמעניינת רבים מבתי העסק, היא השימוש המשמעותי של הגולשים במנועי החיפוש לטובת אנשי מקצוע. דפי זהב לגמרי הפכו לפאסה ושלא לדבר על הפלאיירים ברחוב שמרגיש לפעמים שנעלמו מהעולם.

קידום אתרים לעסקים קטנים נועד לנצל את גוגל כפלטפורמה שיווקית בעלת פוטנציאל עשיר לטובת מיתוג ושיווק בית העסק. הקידום באמצעות מגוון טכניקות שונות, שמתבססות על אופן הפעולה של האלגוריתם של גוגל, נועד בסופו של דבר, להעלות את הקישור לאתר למעלה רשומת התוצאות.

מתי מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים?

ההמלצה היא לפנות לחברת קידום אתרים מוקדם ככל האפשר. מהרגע שבו האתר עלה לאוויר תהיה אפשרות לקדם אותו במנועי החיפוש באופן אפקטיבי. אם תנסו לעשות את העבודה בעצמכם זה עלול להביא לא מעט בעיות. חברת קידום אתרים שתלווה אתכם מתחילת הדרך תאפשר לכם לעשות את הבחירות הנכונות. היא תדאג לכך שבתוך זמן קצר כבר תוכלו לראות תוצאות ראשוניות של קידום אורגני.

מעבר לכך יהיה עליכם לזכור כי הזמן שעובר עלול להקשות עליכם לנפץ את תקרת הזכוכית. המתחרים שלכם ימשיכו לעלות במעלה הדירוג, ואתם תמצאו את עצמכם נשארים באותו המקום. אם תזכרו מאוחר מידיי יהיה מאוד קשה להביא את האתר למקום שבו הוא אמור להיות. יש כאלה שמנסים כל מיני דברים בעצמם לפני שהם פונים לחברת קידום אתרים. הזמן עשוי להיות האויב הגדול ביותר שלכם להשיג את התוצאות הרצויות. פנו לחברת קידום אתרים מוקדם ככל האפשר כדי להגביר את הנוכחות באינטרנט.

כמה עולה לעבוד עם חברות קידום אתרים?

לסיום בוודאי תרצו לדעת כמה יעלה לכם לעבוד עם חברות קידום אתרים. כבר עכשיו חשוב להדגיש כי המחיר של קידום אתרים הוא לא מחיר אחיד. כל חברת קידום רשאית לבחור את המחיר שאותו היא רואה לנכון על השירותים שלה. אז כמה בדיוק יהיה עליכם לשלם? זה משתנה בין הדרישות השונות שיהיו לכם. המטרה היא שתוכלו להשיג בדיוק את המטרות שאותן הצבתם לעצמכם. אל תיתנו למחיר להיות פרמטר שירחיק אתכם מהשאיפות.

המחיר אמור לנוע בין 2500 ₪ לקידום בסיסי עד 5000 ₪ לקידום מקיף. עם זאת יכולות להיות כי מיני הסתייגויות שונות שיעלו או יורידו את המחיר. הכי חשוב מבחינתכם זה להגיע עם רשימת דרישות ברורה מחברת הקידום. כך תהיה אפשרות להתאים לכם את החבילה הנכונה במחיר המתאים. מעבר לכך את המחיר תסכמו בכתב במסגרת הסכם שתוכלו להיות בטוחים לגביו. זה מה שיבטיח לכם כי המחיר לא ישתנה בתדירות גבוהה לטובה או לרעה.

למה קידום אתרים כל כך נחוץ עבור עסקים קטנים?

אז זה לא סוד שעסקים קטנים בעולם של ימינו, מתמודדים עם קושי רב בהיבט התחרותי. יכול להיות בבית עסק מצוין, עם עובדים מדהימים וחומרי גלם מעולים אבל את הלקוחות במקרים רבים – פשוט קשה למצוא. אז למה קידום אתרים כל כך נחוץ לעסקים הקטנים?

1. אפשרויות החשיפה מצומצמות

עבור עסקים קטנים שיש להם תקציב מצומצם ומרווח הזדמנויות מצומצם – כנראה ששווה ללכת על בטוח. שימוש תדיר בפרסומות בטלוויזיה וברדיו לא רק עולה הון תועפות אלא גם במקרים רבים לא מביא לתוצאה של ממש. קידום אתרים עבור עסקים קטנים יכול לגבות תקציב שלעיתים הוא משמעותי – אבל התוצאות במקרים רבים יחזירו את ההשקעה.

2. השקעה לטווח הארוך

לעומת פרסומת בטלוויזיה או ברדיו, או לחילופין קידום ממומן, שנוכחים למשך תקופה מוגבלת – כשמדובר בקידום אורגני לעסק קטן, אין דדליין של ממש. אז נכון, אלגוריתם החיפוש של גוגל לעיתים משתנה והתוצאות לעיתים יכולות להיהרס – אבל בגדול, עם תחזוקה שוטפת נכונה ועבודה איכותית, ניתן להנות מחשיפה איכותית לבית העסק לתקופה ממושכת למדיי.

3. פוטנציאל ההצלחה של הקידום משמעותי

לעומת פלטפורמות הקידום השונות, הקידום האורגני לעסק הקטן הוא ליד איכותי במיוחד. כיום אין אחד שלא משתמש בגוגל ואין אחד שבאמת ממשיך להסתכל על תוצאות החיפוש אחרי הדף הראשון או השני ברשומת התוצאות. נוכחות חזקה במנועי החיפוש היא קריטית להצלחת העסק וכשמנהלים את הקידום נכון – ניתן להנות מהצלחה משמעותית במיוחד.

אז איך בכלל עושים את זה?

סל הכלים והאפשרויות בעולם הקידום האינטרנטי הוא כמעט לא נגמר. בשביל לעשות לכם קצת סדר, כתבתי עבורכם את המדריך המלא לקידום עסקים קטנים באינטרנט. מוכנים?

1. פתחו אתר

השלב המשמעותי ביותר יהיה כמובן לדאוג לפתיחת אתר בית העסק. באתר תוכלו לשים את כל הפרטים שקשורים לניסיון שלכם, לשירותים שאתם מציעים ולאישיות המיוחדת שלכם. תוכלו באתר להוסיף תכני העשרה, בלוג אישי משלכם ואזור השארת פרטים ויצירת קשר. אז למה חשוב לפתוח אתר?

  • רושם חיובי – אתר שבנוי טוב יהפוך את הקשר הראשוני של הלקוחות איתכם לנעים במיוחד ויותיר עליהם רושם חיובי. אתר טוב מעלה את הסיכויים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יצרו איתכם קשר ויעשו שימוש בשירותים שלכם.


  • מיתוג – באמצעות האתר האישי שלכם תוכלו להביע את הדברים שמייחדים את העסק שלכם ולעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לתפוס עליכם רושם ראשוני מיוחד.


  • שיווק – שיווק נכון של האתר שלכם יכול לתרום להכנסות העסק. במילים אחרות, פתיחת אתר פותחת בפניכם צוהר שיווקי משמעותי חדש שיכול לאפשר לכם לעזור ללקוחות למצוא אתכם.

2. הפגינו פעילות ברשתות החברתיות

כיום אין כמעט אדם שלא פעיל במידה מסוימת ברשתות החברתיות. הפייסבוק, האינסטגרם, הטוויטר, הוואצאפ והטלגרם נכנסו לחיים שלנו בשנים האחרונות בסערה ותופסים עד היום חלק משמעותי במיוחד בחיים שלנו. פעילות עסקית ברשתות החברתיות לא רק תעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם למצוא אתכם אלא תיצור איתם קרבה. שיח דרך הרשתות החברתיות הוא חברי ומתנהל בגובה העיניים – מדובר ברושם שהייתם כנראה רוצים להשאיר על הלקוחות.

3. פתחו דף עסק בגוגל

לגוגל ישנה כיום אפשרות חינמית לפתוח דף לבית העסק שלכם. שם תוכלו להוסיף את שעות הפעילות, השירות שאתם מעניקים וכמובן את הכתובת – שתופיע גם במפות שגוגל מספקת. מדובר בדרך חינמית, פשוטה למדיי ונגישה לשווק את העסק שלכם בקלות. טיפ מגניב נוסף – תוכלו לקשר את דף העסק שלכם בגוגל לאתר האישי שלכם!

4. נוכחות באינדקס עסקים

בין אם אתם מעניקים שירותי רפואה או אינסטלציה – כנראה שקיים אתר עם אינדקס בתי עסק שנוגע לעולם השירותים שלכם. השתלבות באינדקס העסקים הרלוונטי אליכם יכול לעזור לכם להימצא ביתר קלות בקרב אנשים שמחפשים אנשי מקצוע בשיטה מעט יותר מיושנת.

5. פעילות בפורומים

אם קיימים פורומים אינטרנטיים פופולאריים שעוסקים בתחומכם, יכול להיות ששווה לכם להפגין בהם פעילות. כך תוכלו להביע את הידע שלכם וליצור עניין בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים בהם תשובות לשאלות שעולות להם לראש.

קידום אתרים לעסקים קטנים בגוגל

קצת על עולם השיווק האורגני והממומן

הקמה של אתר ופעילות ברשתות החברתיות הם ללא ספק שני הצעדים המשמעותיים ביותר בקידום העסק הקטן שלכם באינטנרט. הסיבה היא פשוטה – מדובר בכלים בעלי אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. אבל בשביל לנצל את האמצעים הללו בדרך הטובה ביותר, כנראה ששווה לכם להכיר את שתי שיטות השיווק הנפוצות ביותר בעולמות אלה – השיווק האורגני והקידום הממומן.

עולם השיווק האורגני הוא האחד שדורש יותר עבודה. מדובר בכלי משמעותי במיוחד שיכול לעזור לאתר בית העסק שלכם להתבלט מעל המתחרות בתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות. באמצעות שילוב של כמות מלל גדולה עם מילות חיפוש משמעותיות תוכלו להקפיץ את המיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל או בפייסבוק ולעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם למצוא אתכם בקלות.

שיווק אורגני יכול לבוא לידי ביטוי בכתיבת בלוג לאתר האישי שלכם, פעילות אינטנסיבית ברשתות החברתיות ויצירת שיח בפורומים שקשורים לתחום העיסוק שלכם. לקריאה נוספת על שיווק אורגני, אתם מוזמנים להיכנס למאמר שכתבתי בנושא קידום אתרים בגוגל.

קידום אורגני לעסקים קטנים לעומת קידום ממומן – מה היתרונות?

קידום אורגני כאמור, מנצל את המאפיינים של הפעילות של גוגל לטובת עבודה איכותית שאמורה באופן טבעי להעלות את הקישור לאתר במעלה רשומת התוצאות. קידום ממומן לעומת זאת, מנצל את פלטפורמת הקידום של גוגל, שמציעה בעבור תשלום בסכום משתנה (תלוי היקף וצורך) לטובת קידום שהוא מיידי וזמין. אז נכון, יש משהו מאוד מושך בלראות תוצאות בכאן ועכשיו ואם אתם שואלים אותי – דווקא לקידום אורגני יש השפעה חזקה יותר. אז מה היתרונות של קידום אורגני על קידום ממומן?

1. חשיפה לא מוגבלת

תשלום לגוגל על קידום ממומן לא ישאיר את הקישור לאתר העסק שלכם זמין לכל בתחילת רשומת תוצאות החיפוש ללא הגבלה. אתם משלמים על זמן פרסום יקר, שגוגל חיה עליו בגדול ובהתאם, מטראפיק מסוים לאתר גוגל תעבור ללקוח הבא שלה ששילם לא פחות מכם. לעומת זאת, כשמדובר בקידום אורגני, נכון שלעיתים האלגוריתם של גוגל יכול להשתנות ולפגוע בתוצאות אבל בגדול – עם תחזוקה שוטפת טובה ואיכותית, התוצאות יכולות ללוות אתכם לתקופה ממושכת למדיי.

2. המחיר

אז נכון, בטווח הקצר קידום אורגני יכול להיראות לרבים מאיתנו יקר ואילו הקידום הממומן כאטרקטיבי מעט יותר. בפועל התמונה מעט שונה. אם אתם מדברים איתי על קידום אתר העסק שלכם ליומיים, שבוע ואפילו חודש אולי אתם אפילו צודקים אבל בפועל – כל עוד לא תקדמו אורגנית את האתר שלכם, את חובכם לגוגל תרצו ותצטרכו לשלם בכל יום ויום. כלומר, בטווח הארוך, הקידום האורגני יוצא זול פי כמה וכמה מאשר הקידום הממומן.

3. טבעיות לא מאולצת

ואולי הדבר שנתפס כהכי חשוב בעיניי – טבעיות. קידום אורגני לעסק קטן, בהיותו קידום טבעי יותר, יציג את הקישור לאתר העסק שלכם בתוך רשומת התוצאות הרגילה. לעומת זאת, הקידום הממומן אמנם יביא לתוצאה קצרת טווח אבל הקישור לאתר שלכם יוצג בצורה של מודעה. אז נכון שאין כזה דבר חשיפה שלילית, אבל בפועל אף אחד לא באמת אוהב להיכנס לפרסומות, גם אם הן תואמות את מה שהוא חיפש. אנשים אוהבים להרגיש שהם נכנסים לתוצאות טבעיות שהם חיפשו בעצמם ולא נתנו להם בכוח.

אז איך עושים קידום אורגני לאתר של עסק קטן?

אז עכשיו בואו נדבר קצת פרקטית. קידום אורגני ובפרט קידום אתרים של בתי עסק קטנים הוא תחום מגוון במיוחד. כיוון שאלגוריתם החיפוש של גוגל לוקח בחשבון בלי סוף פרמטרים בתיעדוף וקטלוג האתרים השונים, בהתאם העבודה בשביל להביא לתוצאות צריכה להיות עשירה, מגוונת ואיכותית. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה דברים שחשוב לבצע בקידום אתרים של בתי עסק קטנים.

1. מחקר מילות מפתח

כנראה כל מקדם אתרים שיודע על מה הוא מדבר יגיד לכם שכל עבודת קידום איכותית מתחילה במחקר מילות מפתח. מילות מפתח הן אותן מילות החיפוש, באמצעותן הגולשים מחפשים אתכם. באמצעות חקר מילות המפתח ניצור רשימה של עשרות עד מאות מילים חזקות שישמשו אותנו לכתיבה של התוכן לאתר בהמשך. בנוסף, חקר מילות המפתח מאפשר לקבל רושם על התחרות הקיימת בתחום ולהבין מול מה אנחנו עומדים.

2. כתיבת תוכן עשיר

לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך – באינטרנט זה לגמרי נכון. גוגל אוהבת אתרים של עסקים קטנים שנתפסים כרלוונטיים עבור הגולשים ואין דרך טובה יותר לקטלג אותם כרלוונטיים מאשר על בסיס התוכן שלהם. על כן, בקידום האתר, מקדם האתר ידאג לכתיבה של תוכן עשיר במילות מפתח שיהיה רלוונטי כמובן לגולשים אך גם יעזור לגוגל עצמו לסמן את האתר כאטרקטיבי. התוכן יכול להיות מועלה לבלוג של האתר או לאזור ספציפי בו.

3. מציאת שיתופי פעולה להחלפת קישורים

כולנו יודעים שהרבה יותר כיף לקבל המלצה מחבר לפני שאנחנו פוגשים בית עסק לא? בגוגל זה תכלס דיי אותו הדבר. גוגל תופסת קישוריות בין אתרים כמעין המלצות אינטרנטיות – ככל שאתר העסק הקטן שלכם יותר מקושר לאתרים אחרים, כך הסבירות היא שגוגל תקבל עליו רושם חיובי טוב יותר. בפועל, ליצור שיתופי פעולה באופן טבעי היא משימה קצת מסובכת עבור בתי העסק ועל כן, מקדמי אתרים רבי מומחים בעניין. ככל שהקישורים יצאו מאתרים איכותיים בעלי טראפיק חזק וככל שיהיו יותר קישורים (עד לגבול מסוים), גוגל תקבל רושם חיובי יותר על האתר.

4. ביצוע אופטימיזציה לאתר

גוגל אוהבת אתרי עסקים קטנים שנוח לה לעבוד איתם ולהבין אותם ועל כן, חשוב מאוד שמבנה האתר והארגון של התוכן בהתאם יהיה נגיש ונוח. בעבודת אופטימיזציה שוטפת לאתר, מקדם האתרים ידאג לוודא שהאתר מאורגן היררכית באופן הגיוני – דפים נישתיים תחת דפים נישתיים פחות, תחת דפים ראשיים שנמצאים תחת דף הבית. באופטימיזציה של התוכן, המקדם ידאג לארגן את התוכן בתצורה של פסקאות, כותרות ותת כותרות ולתת תיאורים למדיה ולסרטונים שנמצאים באתר.

5. האם כדאי להיעזר באיש מקצוע?

אם אתם שואלים אותי, קידום עסקים הוא דבר שכל אחד יכול ללמוד. ועדיין, כמו למידה של כל נושא אחר, מדובר בתהליך שדורש השקעה והתמדה. אם יש לכם את הכוחות להיכנס לעולם הסבוך הזה וללמוד אותו מאפס – אני בטוח שתהיו מסוגלים. ומצד שני, אם אתם מעוניינים בשיווק ברמה גבוהה ואין לכם באמת את הזמן להשקיע בתחזוקה השוטפת שלו – יכול להיות ששווה לכם להיעזר באיש מקצוע מנוסה. כך או כך – התמדה ויצירתיות יביאו תוך מספר חודשים לתוצאות משמעותיות במיוחד.

6. וכמובן – בקרה

במהלך העבודה וגם לאחריה, חשוב שמקדם האתרים יוודא שהעבודה עדיין מניבה תוצאות. חשוב שהמקדם יבין מה עובד יותר ומה פחות באמצעות פלטפורמות הניתוח השונות בינהן גוגל אנליטיקס, סרץ קונסול וכלים רבים נוספים.

קידום אתר לעסק קטן – אז איך זה עובד?

בעבודה עם עסקים קטנים קשה מאוד להגיע לראשית רשומת התוצאות ועל כן, עדיף לשמור על ראש פתוח ולחפש את ההצלחות שלנו בכיוונים מפתיעים. לפני הכל, בעבודה שכזו, אני לא אכוון להגיע לראשית רשומת התוצאות על הביטויים הכי תחרותיים בתחום של בית העסק – לרוב הסיכוי להגיע לראשית הרשומה הוא נמוך מאוד (אך תלוי תחום) ובנוסף גם הביטויים הממש כלליים במקרים רבים לא כל כך ישרתו את המטרה. בחירה בביטויים יותר ספציפיים, בעלי תחרות נמוכה יותר,

יבטיח שהחיפוש של המשתמשים נוגע לשירות שבית העסק מציע ועל כן מדובר בטראפיק איכותי וחשוב לא פחות – מעלה את הסיכויים להצלחה. בנוסף, במידה ובית העסק עובר באזור מסוים, יש יתרון לשימוש בעניין הזה וציון אזור הפעילות באינדקסים השונים.

במילים אחרות, בעבודה עם עסקים קטנים אני לא מנסה לשנות סדרי עולם בג'ונגל התחרות הגדול – אלא למצוא את הנישה של אותו בית העסק בתוך כל הבלגן.

האם ניתן לקדם בגוגל כל אתר לעסק קטן?

ובכן, האמת היא שזה תלוי. קידום אתרים הוא כלי בעל פוטנצאיל אדיר במקרים רבים, אבל עבור בתי עסק שהם קטנים במיוחד, לא תמיד מדובר באופציה שיכולה להתאים. אז במה זה תלוי?

  • תקציב – במידה והתקציב של בית העסק מצומצם מידי, לא משנה עד כמה מקדם האתרים שבחרתם איכותי וטוב, יכול להיות שפשוט לא יהיה לו מספיק תקצוב לביצוע עבודה מספקת. במילים אחרות, נדרשת השקעה כספית לפרויקט ואם אתם שואלים אותי – ההשקעה הזאת לחלוטין תחזיר את עצמה.


  • גודל האתר – במידה והאתר בעל שלושה עד חמישה דפים למשל, יהיה מאוד קשה לקדם אותו אורגנית. עם זאת, במידה ולבעל האתר יש נכונות להשקיע ולהרחיב אותו, זה כבר עניין אחר.


  • פוטנציאל התחום – נדיר אך ראוי לציון, ישנן נישות ממש ספציפיות בהן אין ממש מה לעשות מבחינת קידום אורגני.

עם זאת, במרבית המקרים, היעזרות במקדם יכולה להניב תוצאות מאוד יפות.

מה הופך מקדם אתרים לעסקים קטנים לאיכותי?

בתכלס, מקדם אתרים איכותי הוא מקדם שיודע את העבודה. הוא לא למד איך לבצע את עבודת הקידום מסרטון או שניים ביוטיוב, אלא למד את התחום על בשרו לאורך הזמן. מקדם האתרים הנכון יודע איך נראים הצלחות אבל גם מכיר מקרוב כישלונות ובהתאם – לא חושש מאתגרים. הוא יהיה פתוח איתכם ושקוף בנוגע לתקציב, לעבודה השוטפת וליעדים של הפרויקט. ובתכלס אולי הכי חשוב – נוסף על התוצאות שהוא יביא, במהלך הדרך הוא יהיה חברי, ידבר איתכם בגובה העיניים וידאג תמיד לוודא שאתם מרוצים.

אז איך מתחילים?

לפני הכל, אני ממליץ לכם לבנות תוכנית עבודה ותיעדוף משימות. תחשבו על המקום שבו הכי סביר שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם ימצא אתכם – האם מדובר באוכלוסייה צעירה שמטורפת על רשתות חברתיות? האם מדובר בקהל יעד מעט יותר מבוגר שיחפש אתכם כנראה בפורומים או במנועי החיפוש? חשיבה על קהל היעד היא משמעותית ביותר בתיעדוף משימות הקידום שלכם. הצעד הראשון יהיה כנראה פתיחת אתר או בניית דף פייסבוק – משם אני מניח שלאט לאט תמצאו את הדרך האישית שלכם.

קצת עליי

אז היי, אני עדן שרעבי, מקדם אתרים במקצועי. בשנותיי בתחום הספקתי לצבור ניסיון רב ולקדם אתרים של בתי עסק קטנים וגדולים כאחד. אני מאמין שהלקוח שלי הוא פרטנר לכל דבר ואיתי העבודה היא לא רק איכותית, אלא עניינית, תכלסית ושקופה. אם אתם מחפשים מקדם אתרים של עסקים קטנים שידבר איתכם בגובה העיניים, יהיה שקוף איתכם וידאג להביא תוצאות – אני לגמרי האיש הנכון בשבילכם.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על שירותיי הקידום שלי או סתם להתייעץ או להתלבט – אתם מוזמנים ליצור איתי קשר. בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרים לעסקים קטנים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרים לעסקים קטנים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרים לעסקים קטנים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרים לעסקים קטנים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרים לעסקים קטנים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)