גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » איך לבחור מומחה קידום אתרים בגוגל שיטיס את האתר למעלה?

איך לבחור מומחה קידום אתרים בגוגל שיטיס את האתר למעלה?

קצת על קידום אונליין

בעולם של ימינו, כולנו נמצאים בדיגיטל – החל משימוש לא פוסק ברשתות החברתיות, צריכה שוטפת של חדשות באפליקציות ושימוש בויקיפדיה ושלל מקורות מידע שנמצאים ממש בהישג יד ועד לכמובן, היעזרות במנועי החיפוש המתקדמים ביותר.

האזינו לכתבה

עבור האדם הממוצע, מנועי החיפוש הפכו לחבר קרוב שמאפשר להם להתמצא בקלות בעולם. עבור בית העסק הממוצע – מנועי החיפוש הפכו לחבר קרוב, שיכול למקסם את פוטנציאל ההצלחה של כל בית עסק ולהביא אותו לרקיע השביעי. במילים אחרות, לקידום נכון של אתרים יש משמעות חשובה בהצלחה שלהם.

מומחה קידום אתרים בגוגל-1

מיהו בכלל אותו המומחה לקידום אתרים?

גוגל, בתור עסק משגשג שמעוניין לשמור על קהל יעד מרוצה במיוחד, דואג בכל חיפוש וחיפוש, לספק לגולשים את התוצאות האטרקטיביות והרלוונטיות ביותר. מומחה לקידום אתרים, נועד בראש ובראשונה לוודא שגולשים שמשתמשים במנועי החיפוש יוכלו למצוא אתכם בקלות. זאת באמצעות שימוש בכתיבה של תוכן עשיר עבור אתר העסק, היעזרות בכלי קידום ממומן, טכניקות של החלפת קישורים וכמובן שימוש בפלטפורמות רלוונטיות רבות נוספות.

בקצרה, מומחה לקידום אתרים בא לתת לכם תשובה לכל דבר שעולה לכם על הדעת – החל ממענה לתחרות שיש כיום לבית העסק שמנהל את האתר עם ענקיות נוספות בתחום, בחינה של איכות השרת ורמת הקוד שאחראית בסופו של דבר על מהירות ההפעלה של האתר, שליטה בכלי גוגל ובאופן שבו גוגל תופסת את האתר שלכם ובראש ובראשונה, הוא כאן בשביל לוודא שכל גולש שיחפוץ בכך, יוכל למצוא אתכם בלי בעיה.

מומחה קידום אתרים בגוגל-2

מה ההבדל בין מומחה לקידום אתרים לעומת יועץ?

שני תפקידים משמעותיים וחזקים בעולמות הקידום הם יועץ ומומחה. מדובר בתפקידים דומים ולעיתים ככאלה שעשויים להיתפס כחופפים. מומחה לקידום אתרים בא לקדם מאפס את האתר שלכם – לבנות תשתית ענפה בתחום, לוודא שהאתר מתקדם במעלה התוצאות ולהשקיע את כל כולו בפרויקט. ההגדרה של יועץ מעט יותר מעורפלת – מדובר באיש מקצוע בעולמות הקידום שלא אמון על פרויקט שלם, אלא יותר בא לסייע עבור שאלות ספציפיות ולעיתים אף לתת חוות דעת על המומחה שהעסקתם. אין תשובה נכונה לגביי אלו מהתפקידנים עדיף – הכל תלוי בלקוח ובמה שהוא מחפש.

איך לבחור מומחה קידום אתרים שיטיס את האתר למעלה

מי זקוק למומחה לקידום אתרים?

בתכלס, כל בר דעת שמנהל אתר יכול להיתרם מידע בעולמות קידום האתרים – בין אם הוא נעזר באיש מומחה ובין אם הוא חוקר את התחום בעצמו. בשורה התחתונה, מומחה לקידום אתרים יכול להתאים לאלו מאיתנו שמעוניינים לקדם את האתר שלהם באופן מקצועי ומעדיפים שהדבר ייעשה על ידי מומחה בנושא, שיוכל לאפשר להם להתעסק בעבודה הממשית שלשמה האתר שלהם הוקם. בשביל לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה  אנשים שיכולים להיתרם ממומחה לקידום אתרים.

1. בעל עסק

בין אם מדובר בקונדיטוריה, מסעדה, או חברת הייטק – הדרך הכי טובה לוודא שאתם מוצאים לקוחות (ואולי גם עובדים) היא ללא ספק לקדם את אתר העסק שלכם. מומחה איכותי לקידום אתרים יבחן את התחרות בעולמות שבהם אתם עובדים, יעזור לכם למלא את האתר בתכנים איכותיים ובסופו של דבר, ייקל על הגולשים מציאת בית העסק שלכם בתוך רשומת התוצאות, העמוסה בכל המתחרות.

מומחה קידום אתרים בגוגל-3

2. בעל חנות אינטרנטית

הקמה של חנות אינטרנטית היא אחלה דרך לעשות כסף ועדיין, אם אין לקוחות – לחנות אינטרנטית אין יותר מידי משמעות. שימוש במומחה לקידום אתרים בחנות הדיגיטלית שלכם היא משמעותית להכנסה של החנות. תהליך קידום משמעותי הוא השקעה חד פעמית שלגמרי תחזיר את עצמה.

מומחה קידום אתרים בגוגל-4

3. אקטיביסטים ועמותות

אם אתם רוצים להפיץ את המסר שלכם לכל העולם, מן הראוי שתוודאו שאנשים יכולים למצוא את התכנים שלכם בקלות. מקדם האתרים יעזור לכם להתבלט, להציג את עצמם לכולם וכמובן – לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה ביותר לגשת לקהל היעד שלכם.

איך בוחרים מומחה לקידום אתרים?

בעולם הדיגיטלי של כיום, לא יותר מידי מסובך למצוא מומחה לקידום אתרים – "מומחים" יש בשפע. האינטרנט מוצף באנשים שמעוניינים להציע את השירות שלהם בעולמות קידום האתרים. החלק המורכב יותר, הוא לבחור באיש מקצוע ששווה להשקיע בו את הכסף שלכם. אז איך בוחרים מומחה לקידום אתרים?

1. לקוחות עבר

אז נכון, הדרך הכי טובה לבחור את המומחה שלכם תהיה כמובן דרך המלצות מחברים. בפועל, לרבים מאיתנו אין חברים שנעזרו באנשי קידום מקצועיים וכאן, נכנס האינטרנט. ברחבי הרשת תוכלו למצוא מבחר אדיר של מקדמי אתרים שקיבלו ביקורות ודירוגים מלקוחות עבר. תעברו על הביקורות בגוגל, תנסו ליצור קשר עם אחד מהלקוחות הקודמים ורכזו לכם רשימה של כמה אנשים שנשמע שביצעו בעבר כמה עבודות טובות.

2. ניסיון

בתכלס, אחד הדברים המשמעותיים ביותר בבחירה של מומחה לקידום אתרים יהיה לשמוע כמובן על הניסיון שלו. אז נכון, במצב של תקציב מוגבל, נעדיף ללכת על אנשי מקצוע בעלי ניסיון מועט יותר, בשביל לחסוך לנו קצת כסף. ובכל זאת, עדיף שתבחנו פרויקטי עבר שהצליחו, תחומי עיסוק שקרובים לליבו של המומחה ובכלל – האופן שבו רכש את הניסיון שלו. לצורך העניין, קידום של חנויות דיגיטליות יהיה שונה מאוד מקידום של אתר של חברת הייטק. חשוב לשים את האצבע על ההבדלים הללו ולקחת אותם בחשבון בבחירת איש המקצוע שלכם.

בנוסף, משהו שיכול להיות ששווה לכם לשים לב אליו הוא האופן שבו המומחה חי את התחום – האם הוא מתעדכן על כל החידושים בעולמות הקידום? האם הוא מריץ בלוג קידום פופולארי או מגיב בבלוגים נוספים? מבחינת פעילות ברשתות חברתיות – כמה הוא מוכר בפייסבוק או בלינקדין?

3. העדיפו מומחה לקידום אורגני

מומחה קידום בתכלס יכול לבוא בשלל ווריאציות שונות ומשונות על בסיס הניסיון שלו, האמונות האישיות שלו בעבודה והפרויקטים שיצא לו להריץ. מומחי קידום רבים יכולים להציע לכם עסקאות חבילה של קידום אורגני לצד קידום ממומן, קידום ברשתות החברתיות ושלל שירותים נוספים. עם כמה שזה נשמע נחמד להעסיק אדם שיכול לתת לכם הכל מהכל, בסופו של דבר, עדיף שתבחרו באדם שההתמחות האמיתית שלו נוגעת לקידום אורגני. כך לצורך העניין כך תוכלו להימנע מלהעסיק "מומחה" שייצור עבורכם מודעות בקידום ממומן בגוגל, אבל לא יעביר את האתר שלכם תהליך משמעותי שייקל על הגולשים למצוא אתכם בקלות (גם ללא אותו סימון של 'מודעה').

4. מחיר

אז נכון, לשים כסף על פרויקט חדש זה תמיד קשה. ובכל זאת, יש חשיבות משמעותית בלקחת איש מקצוע שאכן יודע את העבודה. זה לא ממש מפתיע, אבל אנשי המקצוע הטובים באמת, לרוב לוקחים מחירים גבוהים יותר. עם זאת, יש מומחים איכותיים לקידום אתרים שמציעים מחירים אטרקטיביים ומנגד, אנשים חלשים בעבודתם שגובים מחירי גניבה. שימו לב לא לקחת את האדם שמציע את המחיר הכי גבוה, כי זה לא בהכרח אומר שהוא הכי טוב. בצעו השוואות מחירים בין אנשי המקצוע השונים ווודאו שלא מרמים אתכם.

מומחה קידום אתרים בגוגל-5

בכל זאת, עם להיות כנה – כנראה שאם תדברו עם חמישה מומחים שונים, תזכו בחמש הצעות מחיר שונות. אלה לא פעם, עשויות להיות שונות במחיר, לעיתים אף יכול להיות מדובר בפער משמעותי. תעריף שייתן לכם מקדם האתרים המומחה לא מבוסס אך ורק על ניסיון העבר שלו אלא גם על מורכבות הפרויקט. ולכן, איש מקצוע שנותן לכם תשובה מיד ולא מבקש לבחון את האתר לפני שהוא מביא מספר ממשי, עשוי להיות לא יותר מידי רציני. בשיערוך המחיר, על איש המקצוע שלכם להבין את מורכבות הפרויקט – מבנה האתר הקיים, כמות התוכן שיש באתר, מהירות הגלישה, כמות הקישורים שיש לו באתרים נוספים, התאמה לסלולר ועוד. בשביל לתת לכם סדר גודל מסוים, קידום איכותי על ידי מומחה לקידום SEO יכול להתחיל מאלפי שקלים בודדים לכל הפחות ואף להגיע לכמה עשרות.

5. שיטות קידום ותחושת אמינות

למרות שכיף להתפתות להאמין להבטחות מפוצצות – במקרים רבים ההבטחות טובות מידי בשביל להיות אמיתיות. מומחה קידום רציני יכול אמנם לשערך את פרק זמן שיידרש להגעה לכדי תוצאות משמעותיות, אבל לעולם לא להבטיח. לצורך העניין, לא ניתן להבטיח לסיים תהליך של קידום אורגני איכותי של אתר תוך חודש. הבטחות לא ריאליות יכולות להעיד על אחד משני דברים – ראשית, המקדם עשוי לבצע שימוש בשיטות מסוכנות שיכולות אמנם באמת להניב תוצאות לזמן קצר אבל בהמשך,

להביא לחסימה של האתר במנועי החיפוש. שנית, יכול להיות שמדובר באיש מקצוע שבהמשך פשוט ימרח אתכם עם שלל תירוצים בשביל להסביר לכם את העיכוב בתוצאות. איש מקצוע איכותי יציג לכם את תוכנית העבודה שלו, את האופן שבו הוא מתכנן לנהל את הכספים והמשאבים שניתנו לו ואת לוח הזמנים שהוא מתכנן. בסופו של דבר, אם הוא עושה את עבודתו נאמנה – למה שיהיה לו משהו להסתיר?

6. חיבור ראשוני

אז נכון, מקצועיות ותמחור הם שיקולים מהותיים במיוחד בבחירת המומחה המושלם לקידום האתר שלכם. ובכל זאת, כיוון שמדובר באדם שמקדם את "הבייבי" שלכם ועתיד ללוות אתכם לתקופה, חשוב שהוא יהיה מישהו שאתם מתחברים אליו ברמה האישית ומצליחים לדמיין אתכם עובדים ביחד איתו. חשוב ללכת על מישהו שמדבר איתכם בגובה העיניים, מבין את המטרה הגדולה ושמח לקחת חלק בתהליך האישי שלכם.

אז מצאתם את איש המקצוע עבורכם – מה עכשיו?

אז נכון, תפקיד הקידום כמובן יושב על המומחה שהעסקתם ובכל זאת, אם הייתם מעוניינים להגיע לתוצאות הטובות ביותר – ללא ספק כדאי לכם ואף מומלץ להיות מעורבים. מצד אחד, אין צורך בהכרח בדינמיקה ועדכונים שוטפים על העבודה כל יום או יומיים, אבל כן יש חשיבות לכך שהמקדם שתביאו יבין את הלך הרוח של האתר שלכם ואת האג'נדה שאתם מנסים לקדם במילים שלכם.

מעורבות נכונה של הלקוח יכולה להיות במעבר על התכנים השיווקיים שנכתבו לאתר טרם ההעלאה, בחירת מילות המפתח הנכונות ותיעדופם על בסיס ההיכרות עם השוק והלקוחות וכמובן – לוודא שדברים קצת זזים. תתזכרו, תציקו לפחות אחת לחודש ואם יש לכם רעיונות – זה כמובן יהיה מבורך.

אז למה דווקא אני?

אז נכון, הרשת הגדולה עמוסה במומחים לקידום אתרים ולחברות ענק שרק מחכות שתהנו מהשירותים שלהם. אם אתם רוצים אדם שידבר איתכם בגובה העיניים בצורה תכלסית, אני האדם בשבילכם. עולם קידום האתרים מאוד קרוב לליבי, בראש ובראשונה כיוון שאני מקדם גם את האתרים האישיים שלי. בשנות הפעילות שלי פיתחתי, הקמתי וקידמתי לא פחות מ-14 חנויות שאני מנהל עד היום.

אני מבין את עולמות הקידום מקרוב, מכיר את כל אותם הסודות שאף אחד לא יגלה לכם עליהם ואני פה בשביל לחלוק איתכם את הידע שלי באופן הכי כנה ופתוח שיש. אם אתם רוצים מישהו שילווה אתכם לאורך הדרך ויעזור לכם לקדם את בית העסק שלכם על הצד הטוב ביותר – כנראה שאני יכול לעזור.

כך או כך, אני מאחל לכם הרבה הצלחה בהמשך הדרך ומקווה שהצלחתי לעזור.

שלכם, עדן.

שאלות נפוצות על מומחה לקידום אתרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על מומחה לקידום אתרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי מומחה לקידום אתרים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של מומחה לקידום אתרים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על מומחה לקידום אתרים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בהוד השרון

קידום אתרים בהוד השרון

קידום אתרים והוד השרון – מה הקשר? הוד השרון היא ללא ספק אחת הערים הנעימות והמיוחדות ביותר בארץ. בעיר ניתן להנות מפארקים וגינות ציבוריות, מבחר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)