גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » מה סוכנות קידום אתרים תעשה עבור האתר שלך?

מה סוכנות קידום אתרים תעשה עבור האתר שלך?

קצת על קידום במנועי החיפוש

בעולם של ימינו, מרבית האנשים במערב מעבירים את זמנם ברשת בכלל ובפרט ברשתות החברתיות ומנועי החיפוש. אז נכון, האינטרנט הוא פלטפורמה מעולה להתעדכן בנוגע למתרחש בעולם, לשמירה על קשר עם חברים, צריכה של תכני תרבות וחדשות ורכישה של ידע חדש.

האזינו לכתבה

עם זאת, לעולם הדיגיטלי של היום יש פוטנציאל אחד נוסף – הפוטנציאל השיווקי. כיוון שכולם כיום מעבירים את זמנם ברשת, הרשת היא ללא ספק המקום ההגיוני ביותר לפרסם בו את בית העסק שלכם, למתג אותו ולבנות לו מוניטין ממשי. כי בתכלס, בית עסק כיום שלא נמצא ברשת שווה ערך לבית עסק שפשוט לא קיים.

קידום אתרים אורגני ככותרת, הוא היכולת לקחת אתר קיים של בית עסק ולוודא שהגולשים ימצאו אותו. בקצרה, הקצה של העבודה הוא לדאוג שהלינק לאתר יימצא בראשית רשומת החיפוש וכיוצא בזאת, שכל גולש שיהיה מעוניין למצוא את בית העסק, יוכל לעשות זאת בקלות.

מהי סוכנות לקידום אתרים?

כיום ישנם תפקידנים רבים בעולמות קידום האתרים, כשהבולטים ביותר מבינהם הם יועצי הקידום, חברות הקידום וכמובן – הסוכנויות. יועצי קידום נועדו לסייע לאנשים שמעוניינים לקבל ביקורת על הקידום הקיים לאתר או תמיכה בקידום שהם מבצעים עצמאית. ההבדל בין חברת קידום לסוכנות הוא קצת יותר מעורפל, זאת כיוון שלא בדיוק קיים הבדל.

מה סוכנות קידום אתרים תעשה עבור האתר שלך

מבחינה מילולית, סוכנות היא איזשהו גורם מתווך, שיקמבץ את פרויקט הקידום על כלל היבטיו – כתיבת התוכן, בחינת אספקטים טכניים של האתר, אופטימיזציה וכולי. הדבר מדויק יותר עבור חברות קידום, אבל בארץ כמעט כל מקדמי האתרים – פרילנסרים, סוכנויות וחברות כאחד, מבצעים את אותו הקמבוץ. כיום כשאתם פונים לכל איש מקצוע שיבצע עבורכם את קידום האתרים, הוא לא באמת מבצע אותו לבד – הוא נעזר בשירות של אנשים שונים על מנת להביא לתוצאה הטובה ביותר.

1. כותבי תוכן

כותבי תוכן הם דוגמא נהדרת לאיש מקצוע שיכול להיות שיצא לכם לשמוע עליו, שמסייע לסוכנות קידום האתרים שלכם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כותב התוכן הוא שאחראי על כתיבת הטקסטים לאתר שלכם ומוודא שהתוכן איכותי, ענייני ומשלב בתוכו את מילות המפתח הנדרשות. על אף שהסוכנות אחראית על כתיבת האתרים, בפועל במקרים רבים היא תעדיף לקשר את הלקוחות לכותב התוכן שלה ישירות כשמדובר בתכנים מקצועיים, בשביל לוודא שהתוכן נכתב באופן שאליו אתם מכוונים.

2. בונה קישורים

  • בוני קישורים הם דוגמא טובה לאנשי מקצוע שסביר שדווקא לא יצא לכם לשמוע עליהם. בוני האתרים מחפשים בגדול הזדמנויות ושיתופי פעולה – בתי עסקים שיסכימו לבצע החלפת קישורים בתשלום או בתוכן. לאחר שהוא מרכז את ההצעות השונות הוא מעביר את אלה לסוכנות והיא זו שמאשרת לבסוף את החלפת הקישורים.

  • סוכנויות לקידום אתרים לרוב יעדיפו לשמור על חיסיון לפחות של חלק מאנשי המקצוע שלהם על מנת למנוע מצבים של עקיפת סמכות, או מקרים בהם אנשי המקצוע שהם מעסיקים יזכו מהלקוחות להצעות יותר אטרקטיביות.

  • בשורה התחתונה, סוכנות לקידום אתרים בדומה לחברה לקידום אתרים או איש פרילנס עצמאי, לא באמת עושה את כל העבודה בעצמו – נכון יותר לומר שהוא מתכלל אותה. עם זאת, סוכנות טובה תוודא שאנשי המקצוע שלה איכותיים ותעמוד על אספקה של תוצרים חזקים.

מי זקוק לשירותי קידום אתרים?

בתכלס, כולם יכולים להיתרם מקידום אתר העסק שלנו. כאמור, קידום נכון של אתר העסק זוהי דרך מצוינת להביא לחשיפה של בית העסק וכיוצא בזאת – להגדיל את כמות הלקוחות הופטנציאלים והרווחים השוטפים של בית העסק. אמנם מדובר בהשקעה כספית שלא יכולה להתאים לכולנו אבל בפועל זוהי השקעה שלחלוטין עתידה להחזיר את עצמה. על אף שניתן למצוא מידע עשיר במיוחד על שלל טכניקות לקידום אתר העסק שלכם, בפועל מדובר בעבודה סיזיפית ואינטנסיבית שלא רק דורשת השקעה והתמדה אלא ניסיון. בשביל להגיע לתוצאות הטובות ביותר והאיכותיות ביותר, חשוב שתיעזרו באיש מקצוע שיוודא שאתם הולכים בדרך המלך.

מה סוכנות לקידום תארים עושה?

עולם קידום האתרים הוא עולם רחב ועשיר באפשרויות. ולכן, זה לא ממש מפתיע שהעבודה שהסוכנות מתכללת היא מגוונת במיוחד. בשביל לעשות לכם קצת סדר בראש, אלו הם כמה דברים שהסוכנות מתמקדת בהם בעבודה.

1. חקר מילות מפתח

אולי הדבר הקלאסי ביותר כשמדובר בעולמות הקידום האורגני יהיה מילות המפתח, עליהן כנראה כבר יצא לכם לשמוע. לפני שאנחנו ניגשים לכתיבה של תוכן איכותי לאתר שלנו, חשוב ראשית להבין איזה מילים לרוב אנשים מחפשים כאשר הם מעוניינים למצוא אתרים בסגנון של אתר העסק שלנו. זאת כיוון, שגוגל לוקחת את רלוונטיות התוכן באתר כפרמטר מהותי ועיקרי בתיעדוף התוצאות ברשומה.

בסיומו של חקר מילות המפתח תתקבל רשימה של עשרות עד מאות ביטויים, שיהוו בסיס מהותי לאסטרטגיית קידום האתר. את המחקר ניתן לבצע בשלל כלים מובנים בינהם כלים של גוגל ושל חברות פרטיות נוספות. חשוב לא פחות במהלך חקר מילות המפתח גם לבצע מחקר על אסטרטגיות הקידום של המתחרות, שכן אלה עשויות לתת לנו השראה בסוגי התכנים שאנחנו מעלים באתר ואפילו לעזור לנו למצוא מילות מפתח שונות שלא עלו לנו לראש.

2. כתיבת תוכן איכותי

לאחר שריכזנו את מילות המפתח החזקות שלנו, הגיע הזמן להתפנות לכתיבת התוכן. כתיבת התוכן חשובה אמנם כמובן לגולשים, אבל גם למנוע החיפוש. ולכן, חשוב שהתוכן ייכתב בצורה של כותרות, תת כותרות ופסקאות ויכלול את מילות המפתח שגיבשנו – באופן כזה נוכל למקסם את ההשפעה של התוכן על האופן בו גוגל תופס את האתר שאנחנו מעוניינים לקדם. כתיבת התוכן היא שלב קריטי בקידום האתר ומדובר בשלב שלוקח הרבה זמן והשקעה – כתיבת התוכן צריכה להיות עשירה, איכותית ונרחבת.

3. בניית קישורים

בניית קישורים מתייחסת לקישוריות של אתר העסק דרך אתרים אחרים באמצעות לינקים. בעולם האינטרנטי, קישור לאתר העסק שלנו דרך אתר אחר שווה ערך להמלצה ממשית בעולם האמיתי. גוגל לוקחת בחשבון בתיעדוף רשומת התוצאות את קישוריות האתר ומדובר בגורם מהותי במיוחד בדירוג האתרים. זאת מתוך ההבנה שכנראה שאתר שזוכה ליותר קישורים ואזכורים ברחבי הרשת הוא כנראה אתר שאנשים אוהבים וסומכים עליו. בתהליך בניית הקישורים הסוכנות דואגת למציאה של שיתופי פעולה עם אתרים אחרים ובונה תשתית להחלפת קישורים ותוכן.

4. אופטימיזציה לעמודי האתר והתוכן

אופטימיזציה היא מעין בקרה כללית שנעשית באופן תדיר במסגרת שירותי קידום האתרים. האופטימיזציה ככלל כוללת התעסקות עם ההיבטים הטכניים של האתר בשלל הביטים – החל מרמת האבטחה של האתר ומהירות האתר ועד להגדרת נתוני המטא. למשל, במהלך העבודה על אופטימיזציית האתר, המקדם יעבור על הגדרת הכותרות והתיאורים שמופיעים בתוכן באתר, יוודא שהתכנים מסודרים היררכית בתת כותרות באופן הגיוני ונכון ויוודא שתוכן לא מילולי כמו תמונות או סרטונים זוכה לתיאור קצר.

בנוסף, בתהליך האופטימיזציה הסוכנות תוודא שלא עולות שגיאות באתר ותוודא שמבנה האתר בנוי היררכית באופן הגיוני, שנגיש למנועי החיפוש. אתרים שבנויים טוב הן ברמת התוכן, הן ברמת האתר והן ברמת ההיבטים הטכניים הכללים, הם אתרים שגוגל יותר אוהבת לקדם ובהתאם לכך, מדובר בפרמטרים מהותיים בתהליך הקידום.

5. בקרה שוטפת

אז לצד העבודה האינטנסיבית השגרתית, הסוכנות צריכה בראש ובראשונה לוודא שהיא בכיוון הנכון. כלומר, עליה לבצע מעקב אחרי ההתקדמות, לבחון את הדברים שעבדו יותר ופחות, לשפר את יחס ההמרה, להזין טקסטים נוספים ובתכלס – לעשות הכל בשביל שהאתר ימשיך להתקדם כמו שצריך. חשוב לבצע בקרה בכלים שונים בינהם גוגל אנליטיקס והסרץ' קונסול בשביל למקסם את הפוטנציאל של התהליך.

לא תמיד הסוכנות עוסקת בקידום האתר

אז נכון, התפקיד הקלאסי של סוכנות הקידום היא כמובן לקדם את בית העסק לראש רשומת התוצאות, ובכך להגדיל את החשיפה ואת זרימת הגולשים. זאת באמצעות כתיבה של תכנים ושלל טכניקות נוספות. עם זאת, בפועל ישנם כמה מקרים נוספים בהם יכול להיות שסוכנות הקידום תוכל לסייע לכם.

1. שיקום מוניטין

במידה ומוניטין בית העסק שלכם נפגע, סביר להניח שחיפוש פשוט עליכם בגוגל יביא את הגולשים לתוצאות לא מחמיאות במיוחד. סוכנויות הקידום יודעות איך לדאוג שחיפושים אחר שם בית העסק יביא לתוצאות בעלות אופי חיובי או נייטרלי לכל הפחות.

2. קידום לוקאלי

במידה ויש לכם בית עסק לוקאלי, שמשמש תושבים באזור גיאוגרפי מסוים, טכניקות הקידום מעט אחרות לטובת הגעה לכדי תוצאות. עבור דירוג מקומי נכנסים פרמטרים נוספים לשקלול רשומת התוצאות כמו מספר חוות הדעת, האזכורים ברחבי הרשת וכמות הדירוגים בעמוד העסק שלכם. קידום אתרים לוקאלי מתייחס להיבטי הקידום האורגני בגוגל והן במפות ונועד לאפשר לכם לקדם את בית העסק המקומי שלכם באופן הטוב ביותר.

3. הגדלת רמת האמינות

אז נכון, הגדלה של היקף המכירות הוא מהותי. ובכל זאת, ליצירה של מוניטין חיובי עבור בתי עסק חדשים או עסקים שעוד לא גיבשו זהות ברשת יש חשיבות משמעותית במיוחד בהצלחה של בית העסק בטווח הרחוק ברצון של אנשים לרצות לפנות אליו, לאחר שמצאו אותו בלות.

איך תבחרו את הסוכנות הנכונה?

  • אז נכון, סוכנויות לקידום אתרים נמצאות באינטרנט בשפע. חיפוש קליל של המונח "סוכנות לקידום אתרים", יביא לכם רשומה ענקית של תוצאות. מדובר בסופו של דבר באנשים שיודעים איך לגרום לכם למצוא אותם ומעוניינים שתמצאו אותם בקלות – זה המקצוע שלהם. ובכל זאת, חשוב לוודא שהסוכנות שבחרתם היא איכותית, נוחה לעבודה שוטפת ונגישה עבורכם ברמה האישית.

  • לפני שאתם בוחנים היבטים מהותיים כמו תקציב והלך רוח, חשוב שתתחילו דווקא בלבחון את ניסיון העבר של הסוכנות – תעברו על ביקורות מלקוחות קודמים, תבחנו את הפרויקטים שהם משוויצים בהם ותנסו לברר אם יש להם ניסיון בתחום של אתר העסק שאותו אתם מעוניינים לקדם. רק לאחר שהתרשמתם שמדובר בסוכנות מקצועית בעלת הניסיון המתאים, תתחילו לדון בענייני תקציב ותבחנו היבטים של חיבור בינאישי ראשוני.

  • אני ממליץ לכם לבצע השוואה בין כמה סוכנויות שנראות לכם הן מבחינת המחיר והן מבחינת הרושם שהן משאירות עליכם. בנוסף, לא הייתי גם שולל פרילנסרים וחברות לקידום אתרים – הכותרת אמנם שונה, אבל בתכלס, הם מבצעים את אותה העבודה לחלוטין.

  • אני כמובן מציע את שירותי הקידום שלי – הכי מקצועי שיש ועדיין חברי ובגובה העיניים. אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה להתייעץ, להתלבט או סתם לחשוב ביחד על כל מה שרק תרצו. בהצלחה!

שאלות נפוצות על סוכנות קידום אתרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על סוכנות קידום אתרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי סוכנות קידום אתרים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של סוכנות קידום אתרים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על סוכנות קידום אתרים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בנהריה

קידום אתרים בנהריה

נהריה וקידום אתרים – מה הקשר? בעולם של ימינו, כולנו נמצאים באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו חווים את העולם, מתעדכנים על המתרחש בארץ ובמדינות אחרות,

קרא עוד »
קידום אתרים במודיעין

קידום אתרים במודיעין

קצת על קידום אתרים במודיעין בעולם של ימינו, כולנו מעבירים שעות ארוכות ברשת. מנועי החיפוש כיום הם בסיס מרכזי לשימוש שלנו באינטרנט ובאמצעותם אנחנו צורכים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)