גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרים לעורכי דין – איך לקדם אתר עורך דין?

קידום אתרים לעורכי דין – איך לקדם אתר עורך דין?

מה זה קידום אתרים לעורך דין?

בעולם של ימינו, כולם נמצאים באינטרנט. האינטרנט נהפך לליבת הפעילות בחיים היומיומיים של אנשים רבים בעולם המערבי ובפרט במדינת ישראל. כיום אנשים שמעוניינים למצוא איש מקצוע, ייגשו לרוב לחיפושים באמצעות האינטרנט, ובפרט דרך מנועי החיפוש, אינדקסים או רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טלגרם.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, האינטרנט הפך לפלטפורמה שיווקית משמעותית עבור בתי עסק רבים, בינהם כמובן עורכי הדין. באמצעות טכניקות שונות של קידום אתרים ניתן להגדיל את החשיפה לאתר העסק, להקל על הגולשים במציאת העסק וגיבוש רושם ראשוני אודותיו וכמובן כיוצא בזאת – להגדיל את כמות הלקוחות ומידת הרווחים.

קידום אתרים לעורכי דין

למה עורכי דין זקוקים לקידום אתרים?

עורכי דין כיום נעזרים יותר ויותר בטכניקות של קידום אתרים והאמת היא שאותי זה לא ממש מפתיע. תחום עריכת הדין נחשב כיום ללא ספק לאחד מהתחומים התחרותיים ביותר שישנם בשוק. כיום אנשים רבים מעוניינים בשירותיו של עורך דין ובכל זאת, ישנם בלי סוף עורכי דין שרק מחכים להציע את שירותיהם לקהל הרחב. טכניקות של קידום אתרים של עורכי דין באו לתת מענה לתחרות הגועשת והמשמעותית בחתום ולהקל על הלקוחות למצוא אתכם, בית העסק.

בעיה נוספת שמאפיינת את עולם עריכת הדין ואולי נוגעת פחות לבתי עסק בתחומי עיסוק אחרים היא הספציפיות של פלטפורמות החשיפה המתאימות. כשאדם מחפש עורך דין לרוב הוא לא יעשה את זה באמצעות פלאיירים ברחוב או פרסומת בטלוויזיה – נדרשת דרך אחרת. מנגד, אדם שייכנס לאתר של עורך דין שנראה מקצועי ואיכותי, חד משמעית עשוי להיעזר בשירותים שלו.

לסיכום, קידום נכון של האתר שלכם יכול לא רק לעזור ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אתכם בקלות וביעילות, אלא גם לגבש רושם חיובי אודות בית העסק האישי שלכם.

אז איך אפשר לקדם אתר של עורך דין?

קידום אתרים הוא עולם ומלואו, ונחלק למבחר אדיר של טכניקות, סגנונות עבודה ותפקידנים. בשביל לעשות לכם קצת סדר ולסבר לכם את האוזן, אלו הן כמה טכניקות שמשמשות מקדמי אתרים רבים שמעוניינים לקדם אתרים של עורכי דין.

1. עבודה ברשתות החברתיות

אז נכון, אולי זה קצת יפתיע חלק מכם – אבל כן, הפייסבוק הוא ללא ספק פלטפורמה אידיאלית לקידום משרד עורכי הדין שלכם. על אף שמדובר ברשת חברתית שמתאפיינת בקלילות, ניתן בכל זאת להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים וליצור רושם ראשוני חיובי. אז נכון, הפייסבוק כשלעצמה היא פחות פלטפורמה שנוגעת לקידום של אתר העסק שלכם עצמו, אבל דף פייסבוק פעיל הוא ללא ספק כוח שיכול לעזור לכם למצוא לידים ולהגדיל את המודעות לבית העסק שלכם בערוץ אחד נוסף.

2. קידום ממומן של אתרי עורכי דין

לפעמים קשה לחכות לתוצאות ואנחנו רוצים לראות שינוי של ממש כאן ועכשיו – לשם כך ישנו הקידום הממומן. גוגל השיקה פלטפורמה שיווקית משלה והיא הגוגל אדס, שמאפשרת מיקום של הקישור לאתר בתחילת רשומת התוצאות בעבור תשלום. עם זאת, בתחום הקידום הממומן ובפרט בקידום הממומן של גוגל, יש שתי בעיות עיקריות. ראשית, הקישור לאתר בית העסק שלכם אמנם יופיע בתחילת רשומת התוצאות אך יקוטלג ויסומן עבור הגולשים כפרסומת. אז נכון, כל פרסום הוא חיובי – אבל היה עדיף שהפרסום ייתפס כטבעי וטבעי ברשומת התוצאות של הגולש. חיסרון שני וחשוב לא פחות, הוא כמובן התמחור.

המחירים של שימוש בגוגל אדס מתייקרים כל שנה וכיום בשביל לפרסם בגוגל בתחומים תחרותיים בינהם כמובן, עריכת דין, צריך לשלם הון תועפות. אם אתם מחפשים תוצאות מיידיות ולא חוששים מההוצאות זה ערוץ שיכול לשמש אתכם לטווח הקצר אבל לטווח הארוך – נדרש פתרון מעט תשתיתי יותר ונרחב.

איך לקדם אתרי עורכי דין בגוגל

3. פרסום באינדקסים המשפטיים

אולי נשמע קצת מיושן, אבל פרסום האתר האישי שלכם בפורומים ואינדקסים בעולם המשפטים לגמרי יכול לעזור. גוגל תופס קישור לאתרים של עורך דין כשווה ערך להמלצה במציאות ועל כן, קישור לאינדקס סמכותי ואיכותי יכול להשפיע על האופן שבו גוגל תופס את בית העסק שלכם. עם זאת, כיוון שישנם המון עורכי דין, הפרסום בדרך הזאת יכול להביא לעיתים להשפעות שוליות למדיי. לעיתים יש אימפקט משמעותי לפרסום באינדקסים ולעיתים בכלל לא – אבל אין שום סיבה לא לנסות.

הפרסום באינדקסים יכול לבוא בשילוב מצוין ביחד עם פרויקט קידום אורגני.

4. קידום אורגני של אתרי עורכי דין

קידום אורגני מהניסיון האישי שלי, במיוחד כשמדובר בקידום אתרים לעורכי דין, הוא ללא ספק הכיוון המשמעותי והיעיל ביותר. מטרת העל של הקידום האורגני היא להעלות את הקישור לאתר האישי שלכם במעלה התוצאות. קידום אורגני לעומת קידום ממומן הוא איכותי ויעיל יותר וסביר כי יביא לתוצאות הטובות ביותר. קידום אורגני נעשה באמצעות שלל דרכים ואופנים, מתוך ההבנה שאלגוריתם החיפוש של גוגל לוקח בחשבון בתיעדוף התוצאות אספקטים רבים במגוון תחומים. מדובר בעבודה אינטנסיבית ומתמשכת, במיוחד בתחום תחרותי כמו משפטים – אבל התוצאות לגמרי שוות את ההשקעה.

מה היתרונות של הקידום האורגני לאתר עורכי דין?

אז נכון, קידום אורגני הוא תהליך ממושך ואינטנסיבי שדורש זמן והשקעה. לעומת קידום ממומן שדורג השקעה תקציבית שמביאה לתוצאות מיידיות, תשלום למקדם אורגני היא עבור תקופת עבודה שהשאיפה היא שבסופה יגיעו תוצאות. ועדיין, עם המקדם האיכותי והנכון ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות. אז מה מיוחד כל כך בקידום אורגני?

1. נותן תחושה טבעית לגולש

לעומת הקידום הממומן שמציג את התוצאות באופן מלאכותי יותר, הקידום האורגני מציע שילוב טבעי של הקישור לאתר העסק שלכם ברשומת התוצאות. אף גולש לא אוהב להיות 'פראייר' ולהיכנס לפרסומת – כולנו נעדיף להיכנס לאותן התוצאות שנראות לנו טבעיות ו'אמיתיות'.

2. אין דדליין

לעומת פרסום של משרד עורכי הדין שלכם בטלוויזיה, ברדיו ואפילו באמצעות קידום ממומן, כשמדובר בקידום אורגני אין דדליין לאותו 'זמן מסך' – ברגע שהעבודה נעשתה כמו שצריך, באמצעות עבודה שגרתית, אופטימיזציה ובקרה ניתן לשמר את הפרסום לתקופה ממושכת ומשמעותית. במילים אחרות, כל אדם בעולם שמחפש עורך דין, עם הקידום הנכון יוכל למצוא אתכם בגוגל.

3. ובתכלס – כולם משתמשים בגוגל

ואולי הכי חשוב – כולם משתמשים בגוגל. בעולם של ימינו, אין אחד שלא נעזר במנועי החיפוש בשגרה היומיומית שלו בין היתר לטובת חיפוש אנשי מקצוע כמו עורכי דין. מדובר במנוע חיפוש מתקדם, איכותי ואמין וכזה שמשמש רבים מאיתנו. באמצעות קידום נכון בגוגל תוכלו לנצל את היתרון המשמעותי של הפלטפורמה הזו, בזמינות שלה לקהל הרחב ולהנות מחשיפה נרחבת.

אז איך עושים קידום אורגני נכון לאתר של עורך דין?

עבודה של קידום אתרים אורגני לעורכי דין, ובפרט כשמדובר באתר של משרד עורכי דין צריכה להיות נרחבת כמה שיותר. זאת כיוון שאלגוריתם החיפוש של גוגל שמתעדף ומדרג את האתרים השונים ברשומת תוצאות החיפוש לוקח בחשבון מבחר פרמטרים והיבטים שונים. אז איזו עבודה מקדם האתרים שלכם ישלב בפרויקט הקידום?

1. חקר מילות מפתח

מילות מפתח הן ללא ספק נקודת ההתחלה המשמעותית ביותר עבור כל פרויקט קידום ובפרט כשמדובר בפרויקט קידום של אתר של עורכי דין. מילות מפתח הן אותן המילים בהן אנו מבצעים שימוש כאשר אנחנו מעוניינים למצוא את מושא החיפוש שלנו ובמקרה זה – עורך דין מקצועי ואיכותי. באמצעות מחקר מילות המפתח מקדם האתרים ייצור רשומה של עשרות עד מאות מילות מפתח, בהן ייעשה שימוש בכתיבת תוכן לאתר העסקי.

2. כתיבת תוכן מקצועית

לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך – זה לגמרי נכון. גוגל לוקחת בחשבון בתיעדוף האתרים השונים את הרלוונטיות של התוכן למילות המפתח, אותן מילות החיפוש בהן משתמשים הגולשים. אתר שמכיל מגוון עשיר של תוכן ומילות מפתח הוא אתר שייתפס כרלוונטי יותר עבור גוגל וכיוצא בזאת, אתר שייזכה לדירוג גבוה.

לרוב על כתיבת התוכן השיווקי אחראי מקדם האתרים אבל בתחום המשפטים, שהוא יוצר מהוקצע ודורש רצינות, עדיף שמקדם האתרים לא יכתוב תכנים שמבוססים על ידע אישי שמצא בעצמו. על כן, במקרים רבים כתיבת התוכן נעשית בשיתוף עם בעל האתר עצמו, עורך הדין. אפשרות אחרת היא עבודה עם בשיתוף עם איש מקצוע מטעמו של עורך הדין או לחילופין, כותב תוכן מוכשר למדיי שיודע לחקור את התחום ומכיר אותו מקרוב. כשמדובר בתחום המשפטים, המידע חייב להיות קונקרטי ומדויק על מנת לשדר אמינות, רצינות ומקצועיות. מטרת התוכן היא לא להחליף את הייעוץ איתכם בתור אנשי המקצוע, אלא להציג אתכם כעורכי דין מקצועיים וליצור רושם ראשוני חיובי. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר ומקצועי יותר – כך הגולש ירגיש במקום בטוח.

3. החלפות קישורים

כמו כל אתר אחר, גם כשמדובר באתרים של עורכי דין, לא ניתן לבצע קידום איכותי ללא החלפת קישורים. החלפת קישורים יכולה להיעשות באופן טבעי, אבל בשביל לקבל תוצאות של ממש, צריך לעבוד קצת מעבר וליצור אותם באופן מלאכותי. החלפת קישורים היא מלאכה מורכבת ובעייתית – למה שעורכי דין מתחרים ירצו בכלל לבצע החלפת קישורים? ואכן, קשה למצוא שיתופי פעולה בתחום. החלפת קישורים בעולמות עריכת הדין תיעשה לרוב עם קולגות שעובדות בתחומים סמוכים או לחילופין עם עורך דין שאנחנו מכירים שעובד באזור גיאוגרפי שלא חופף את אזור הפעולה של בית העסק.

4. בקרה על ההיבטים הטכניים של האתר

נוסף על קישוריות האתר והרלוונטיות של התוכן שלו למילות החיפוש, גוגל לוקח בחשבון בדירוג התוצאות גם את היבטיו הטכניים של האתר. על כן, כחלק מעבודתו, מקדם אתרים ידאג לבחינה של מהירות הגלישה של האתר, האבטחה הקיימת, האופן בו מסודרים התכנים והדפים באתר, שרת האחסון ועוד.

האם אני יכול לקדם את משרד עורכי הדין שלי בעצמי?

אז נכון, עקרונית כל הידע על קידום אתרים שאתם צריכים נמצא באינטרנט. עם זאת, קשה מאוד לקדם לבד אתר ובמיוחד אתר של עסק בעולם תחרותי כמו עריכת דין. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם הרבה זמן על למידה של תחום הקידום מאפס ולוודא שהעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר, יכול להיות ששווה לכם להיעזר באיש מקצוע.

אז היי, אני עדן, מקדם אתרים במקצועי. בשנות הניסיון שלי בעולמות הקידום, הספקתי לקדם אתרים של בתי עסק בינהם גם משרדי עורכי דין. אם אתם מחפשים איש מקצוע שלא רק מכיר את העבודה מקרוב, אלא גם מעוניין לבצע אותה בשיתוף ותוך עבודה בגובה העיניים – אני לגמרי האדם בשבילכם.

אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר, להתלבט איתי או לחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי הקידום שלי. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרים לעורכי דין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרים לעורכי דין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרים לעורכי דין בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרים לעורכי דין הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרים לעורכי דין?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)