גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרי וויקס (Wix) – איך לקדם אתר וויקס בגוגל?

קידום אתרי וויקס (Wix) – איך לקדם אתר וויקס בגוגל?

קצת על קידום אתרים של וויקס בגוגל

בעולם של ימינו, אין אחד שלא נמצא באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו צוברים ידע חדש, שומרים על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים, מתעדכנים במתרחש בארץ ובעולם, צורכים חדשות וגם לא פעם מוצאים אחלה אנשי מקצוע.

האזינו לכתבה

ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר עסקים מחליטים להחליט להקים אתר אישי משלהם. ארגון נכון של האתר יכול לאפשר לעסק שמנהל אותו להנות מחשיפה משמעותית באינטרנט ובכך להגדיל את קהל היעד ואת ההכנסות שהוא זוכה להם.

קידום אתרי וויקס בגוגל ובפרט קידום אורגני נועד בדיוק לשם המטרה הזאת – תוך הישענות על המאפיינים של האלגוריתם של גוגל שמתעדף ומדרג את האתרים השונים, ניתן לשפר את מבנה האתר ואת התוכן שלו ולעזור לו להיתפס בעיניי גוגל כחיובי. עם עבודת קידום טובה ניתן לגרום לאתר Wix לזנק למעלה רשומת התוצאות ובכך לאפשר לו להנות מחשיפה נרחבת מול קהל הגולשים המגוון.

קידום אתר וויקס

למה וויקס (Wix) נתפסת כל כך בעייתית בעולם הקידום?

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים במבנה קוד סגור שפותחה על ידי חברה שיושבת ממש פה בארץ ומאפשרת למליוני משתמשים במדינות העולם השונות לבנות את האתר האישי שלהם בקלות ובמחיר טוב. היתרון המרכזי של וויקס היא העובדה הפשוטה שהיא נוחה לשימוש, מתאימה לחובבנים ובשורה התחתונה לא דורשת שום ידע טכני מוקדם או ידע בעיצוב אתרים.

היתרון המשמעותי של וויקס, שהוא הקלות בשימוש במערכת הוא ללא ספק גם החיסרון המשמעותי ביורת שהיא מציבה עבור המשתמשים בה בכל הנוגע לקידום של האתר. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו כמה תקלים שוויקס הציבה בפני המשתמשים שלה לאורך השנים.

קידום אתרי וויקס בגוגל

1. אופטימיזציה למבנה התוכן

אופטימיזציה של מבנה הפוסטים בבלוג האתר היא צעד משמעותי במיוחד עבור הקידום שלו. ארגון התוכן בצורה נכונה ומובנית, מסייעת מאוד לגוגל לקרוא כראוי את הפוסט, להבין את התוכן שלו וכיוצא בזאת לשערך את הרלוונטיות שלו לגולשv. עד ממש לפני כמה שנים וויקס לא איפשרה לבצע אופטימיזציה לדפי הבלוג ובפרט לא לטייב את התיאור של הפוסט, מבנה ה-URL של הפוסט וכותרות המטא. מדובר בפעולות בסיסיות שנדרשות לעולם הקידום האורגני.

2. מבנה URL

עד שנת 2016 הסמוכה אלינו, וויקס נהגה להוסיף תווים אקראיים מוזרים לכתובות ה-URL של הדפים השונים באתרים שנבנו באמצעות הממשק שלה. אף אחד לא באמת יודע למה זה קרה אבל ניתן להסכים על כך שהוספת התווים ללא ספק פוגעת ביכולות הקידום של האתר.

3. שימוש בטכנולוגיית פלאש

גוגל לא ממש אהבה את העובדה שהאתרים של וויקס היו מבוססים על פלטפורמת פלאש שהקשתה מאוד על גוגל להבין מה הולך באתר. גם את זה בוויקס בסוף נזכרו לתקן.

4. הוספת תגיות ALT

תגיות אלט הן תיאורים בסיסיים שנהוג לצרף לתמונות השונות שמועלות לאתר. התוכן עצמו במצב הסטנדרטי בו התוכן מועלה כראוי, לא מוצג לגולשים אך רלוונטי עבור גוגל להבנת התוכן של התמונה והרלוונטיות שלה עבור הגולש או לחילופין לגולשים עם לקויות ראיה. עד לפני כמה שנים וויקס לא איפשרה הוספה של תגיות ALT לתמונות, ממשק שהוא בסיסי למדיי בכל פלטפורמה לבניית אתרים.

אז איך בכל זאת ניתן לקדם אתר וויקס בגוגל?

האמת היא שהמציאות כיום קצת השתנתה. אז נכון שלוויקס היו חסרים משמעותיים בכל הנוגע לעולמות הקידום וזה גם נכון שהיום התמונה עוד לא אופטימית כפי שהיינו רוצים שתהיה ובכל זאת – השיפורים הם משמעותיים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה צעדים קידומיים משמעותיים שניתן לבצע דרך הממשק של וויקס כיום.

1. טיוב של כותרות מטא ותג התיאור

כותרות המטא הן הכותרות שמופיעות בדף תוצאות החיפוש. הטיוב של הכותרות האלה הוא ללא ספק אחת מהנקודות המרכזיות בעולם הקידום האורגני. עד ממש לא מזמן הפלטפורמה של וויקס כן איפשרה לערוך תגיות מטא אבל היא לא מאפשרת לבצע אותו באופן גורף על כמות רבה של דפים באתר – כלומר, עבודת הקידום מההיבט הזה היא אפשרית, אבל כיוון שעבודה על דפים בודדים היא לא אפקטיבית, הפעולה הזאת תעלה הרבה כסף לבעל האתר כי היא דורשת הרבה שעות עבודה של המקדם.

לפני שנתיים וויקס השתדרגה וכיום ניתן לבצע שימוש בתבניות להחלה של תגיות מטא לפי נוסחה קבועה – בשורה של ממש שחוסכת המון עבודה למקדמים.

2. הגדרת כותרות בעמודי האתר השונים

כאמור, יצירה של כותרות וכותרות משנה היא משמעותי על מנת לאפשר לגוגל להבין ולהעריך את הרלוונטיות של התוכן בדפים השונים באתר. וויקס השתדרגה וכיום לניתן לקבוע את ההיררכיות של התוכן בדף בקלות.

3. הפניות 301

הפניות מסוג 301 מאפשרות לבעל האתר להודיע לגוגל שהדף אליו מפנה קישור ספציפי כבר לא רלוונטי כיום וצריך לבצע שימוש בקישור חלופי שאליו יופנה הגולש בלחיצה על הכתובת. הפלטפורמה של וויקס כיום מאפשרת לבצע הפניות שכאלה בצורה נוחה ונגישה.

4. קביעת המבנה של כתובת ה-URL

הפלטפורמה של וויקס מאפשרת כיום לקבוע את המבנה של כתובות ה-URL של הדפים השונים באתר וגם כמובן לשלב בהם מילות מפתח.

5. התאמה למובייל

וויקס מייצרת התאמה אוטומטית לתצוגה בסמרטפונים בלי שנדרשת התערבות נוספת. מדובר באלמנט חשוב כמובן עבור חווית המשתמש של הגולשים אך בנוסף, גם לפרמטר מבני חשוב שגוגל לוקחת בחשבון בדירוג האתר.

6. מפת אתר

ניהול נכון של מפת אתר היא דרך נוחה למדיי לעזור לבעל האתר לשקף בפני גוגל את המבנה של האתר, ההיררכיה של האתר והדפים שנוספים לו לאורך הזמן. העבודה שוויקס מבצעת על מפת האתר מהיא אוטומטית שזה מצד אחד ייתרון כי היא עושה עבודה מצוינת אך גם חיסרון – כי היא לא מאפשרת גישה לקובץ של המפה ולעריכה שלו. אם אתם שואלים אותי, במרבית המקרים העבודה שוויקס מבצעת על המפה מספיקה.

7. שימוש ב-AMP

AMP הוא פרויקט מבית גוגל שנועד לאפשר האצה של טעינת הדפים בממשק המובייל באמצעות יצירת דפים 'מנוונים' שנטענים במהירות. השימוש ב-AMP באתר דורש יכולות טכניות רבות ושליטה בהיבטים טכנולוגיים במימוש. וויקס מאפשרת כיום להטמיע AMP רק עבור דפי הבלוג באתר ולא לדפים האחרים בו.

8. תגיות קנוניקל

תגית קנוניקל מאפשרת לבעל האתר להגדיר עבור כל דף באתר מהו העותר המקורי של הדף שהוא ממליץ לגוגל לאנדקס. זה שימושי כאשר נוצרים דפים בעלי תוכן משוכפל או מאוד דומה, כאשר בוחנים דפי מוצר שונים, במקרים בהם מבצעים שימוש בתצוגות הדפסה מיוחדות ובמצבים נוספים.

האם אני יכול לקדם את אתר הוויקס שלי בעצמי בגוגל?

אז נכון, עקרונית כל הידע שאתם צריכים לטובת קידום אתר הוויקס האישי שלכם נמצא ממש במרחק נגיעה. מומחים רבים לקידום אתרים שיתפו את הידע שלהם בטיפים, מאמרים מפורטים וכמובן גם סרטונים. עם זאת, למידה של עולמות הקידום דורשת השקעה ממושכת והתמדה לצד גישה טכנולוגית בסיסית. בנוסף, עבודת הקידום האינטנסיבית כשלעצמה צפויה לגזול מכם זמן רב, שסיכוי לא רע שאתם צריכים בשביל לנהל את בית העסק שלכם על הצד הטוב ביותר.

במילים אחרות, אם אתם מעוניינים להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולחסוך לעצמכם הרבה זמן וכאב ראש, אני ממליץ לכם להיעזר באיש מקצוע.

מקדם אתרים בגוגל או יועץ לקידום אתרים בגוגל?

ישנם שני אנשי מקצוע עיקריים בעולמות הקידום והם מקדם האתרים או אותה סוכנות או חברה לקידום אתרים. מקדמי האתרים דואגים לעבודת הקידום במלואה ממש מא' ועד ת'. אם אתם רוצים מישהו שידאג לפרויקט הקידום במלואו ויעשה אותו על הצד הטוב ביותר – כנראה שזה האיש בשבילכם.

הגדרת התפקיד של יועץ הקידום היא מעט יותר מורכבת והיא תלויה גם בהגדרה שנעשית מול הלקוח. יועץ לקידום אתרים יכול להיות מצוין עבור בעלי אתר שמעוניינים לבנות את האתר בעצמם, תוך בקרה וייעוץ עם איש מקצוע מנוסה, עבור בעלי אתר אחרים שחופצים בחוות דעת חיצונית על העבודה של המקדם שלהם והוא יכול להיות רלוונטי גם עבור מקרים יותר ספציפים כמו חסימה של האתר על ידי גוגל.

בסופו של דבר, בחירת איש המקצוע הנכון תיעשה על פי הצרכים שלכם אבל מה שכן – חשוב לפני שאתם מתחילים את העבודה לעשות תיאום ציפיות בשביל ששני הצדדים ידעו יתחילו באותו הדף.

אז איך בוחרים את איש המקצוע הנכון לקידום אתר וויקס בגוגל?

עקרונית, אם אתם רוצים למצוא מקדם אתרים או יועץ קידום לאתרי וויקס, חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של אנשי מקצוע שרק מחכים לעזור. עם זאת, מציאה של איש מקצוע רציני ומנוסה דורשת מעט יותר השקעה. כשאתם מחפשים מקדם אתרים חשוב שתחפשו מידע על האופן בו צבר את הניסיון שלו, הביקורות שהשאירו לקוחות עבר, הרשמיות והמקצועיות של האתר שלו (זה בסופו של דבר המקצוע שלו) וכמובן – החיבור האישי. בסופו של דבר מדובר באיש מקצוע שעתיד לעבוד איתכם על האתר של בית העסק שלכם לתקופת זמן ממושכת, דבר שמאוד קרוב לליבכם ולכן חשוב שיהיה מדובר באדם הנכון.

בנוסף, כשאתם מבצעים השוואות בין המקדמים השונים, חשוב לקחת בחשבון את עניין התמחור – לא רק מבחינת הכסף כמספר, אלא בתור הצעדים שייעשו באמצעותו. בקשו ממקדם האתרים להסביר לכם לאן הכסף עתיד ללכת, מה הוא מתכנן לעשות ואיזה חזון הוא מתאר לעצמו בראש.

קצת עליי – מקדם אתרי Wix (וויקס) בגוגל

אז היי, למי שלא מכיר אותי אני עדן, מקדם אתרים של וויקס במקצועי. בשנותיי בתחום הספקתי להתנסות בקידום של מגוון אתרים בינהם אתרי עסק וחנויות אינטרנטיות הבנויות על פלטפורמת Wix. אני מאמין שהלקוחות שלי הם פרטנר לכל דבר ועניין ועל כן העבודה איתי היא לא רק מקצועית ועניינית אלא חברית, שקופה ובגובה העיניים.

אם הגעתם עד לפה, כנראה שסקרנתי אתכם ואתם שוקלים להיעזר בשירותי קידום. אני מזמין איתכם ליצור איתי קשר ולשלוח לי הודעה, בשביל להתלבט, לחשוב ובמידת הצורך גם להריץ ביחד פרויקט משותף. עבודת הקידום היא מורכבת, אתגרית ומתמשכת ואני לא בא להגיד לכם שזה יהיה פשוט אבל מה שכן – התוצאות לגמרי יהיו שוות את ההשקעה. בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרי וויקס (Wix)

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרי וויקס (Wix). יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרי וויקס (Wix) בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרי וויקס (Wix) הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרי וויקס (Wix)?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים בחיפה

כולם כיום נמצאים באינטנרט בעולם של ימינו, כולם נמצאים באינטרנט. אנחנו גולשים באינטרנט במחשב, בסמארטפון, בטאבלטים ובכל מקום שבו אנחנו נוכחים. באינטרנט אנחנו נחשפים למידע

קרא עוד »
קידום אתרים בתל אביב

קידום אתרים בתל אביב

על העיר הגדולה ועולמות קידום האתרים בתכלס, אין על תל אביב. בתל אביב של ימינו, ניתן למצוא מבחר אדיר של עסקים בשלל תחומים וסוגות –

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)