גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרי תכשיטים – איך לקדם אתר חנות תכשיטים בגוגל?

קידום אתרי תכשיטים – איך לקדם אתר חנות תכשיטים בגוגל?

מה זה קידום אתרים של אתר תכשיטים?

בעולם של ימינו, כולם נמצאים באינטרנט. כיום אין אחד שלא מעביר את הזמן ברשת ונעזר במנועי החיפוש בשביל לצרוך מידע חדש, להתעדכן במתרחש בארץ ובעולם, לשמור על קשר עם חברים ומשפחה ברשתות החברתיות, להנות מתחומי עניין חדשים וכמובן – לעשות שופינג.

האזינו לכתבה

כיום יותר ויותר חנויות תכשיטים מחליטות לפתוח חנות אינטרנטית אונליין, בה מוצג הקטלוג לראווה מוכן למכירה. עבור אנשים רבים מדובר בחיסכון ענקי בזמן, השקעה וטרחה ולכן, מדובר ללא ספק בפלטפורמה אידיאלית עבור חנויות תכשיטים רבות.

קידום אתרי תכשיטים - איך לקדם אתר חנות תכשיטים בגוגל

קידום אתרים לחנות תכשיטים בתכלס הוא טכניקה שמתבססת על השימוש הנרחב שנעשה במנועי החיפוש. באמצעות שימוש נכון בקידום, ניתן להעלות את הקישור לאתר התכשיטים שלכם במעלה רשומת התוצאות. באופן כזה גולשים שיחפשו חנויות תכשיטים יוכלו למצוא את חנות התכשיטים האישית שלכם בקלות וביעילות.

למה חנויות תכשיטים יכולות להיתרם מקידום?

1. פלטפורמה אטרקטיבית ונפוצה

עד לא מזמן הפלטפורמות השיווקיות הקלאסיות היו הרדיו, הטלווויזיה וכמובן גם הפלאיירים ברחובות. אבל כיום העולם השתדרג ואין אחד שלא נמצא באינטרנט. האינטרנט הפך לפלטפורמת הקידום האידיאלית – הוא זמין, הוא נגיש לכולם ונפוץ ואין לו דדליין. בסופו של דבר אתר של חנות תכשיטים שמקודם כמו שצריך, יכול להנות מחשיפה לתקופה ממושכת מאוד.

2. הנעת הגולשים לפעולה

עיצוב נכון של אתר החנות שלכם יכול בקלות לעזור לגולשים שנכנסים אליו גם במקרה להחליט לבסוף להשלים את הרכישה. מדובר בדרך מצוינת לקדם את המכירות שלכם, להגדיל את ההיקף ועל הדרך – להנות מעוד לקוחות מרוצים.

3. ולבסוף – מקסום רווחים

ובתכלס, כל המאמץ הזה נועד לעזור לכם להגדיל את הרווחים של חנות התכשיטים שלכם. עסק שזוכה ליותר חשיפה אונליין, מביא אליו עוד לקוחות ומכאן – מממקסם גם את פוטנציאל הרווחים שלו. ההשקעה בקידום אתרים במילים אחרות, לגמרי תחזיר את עצמה.

קידום אתרי תכשיטים בגוגל

אז איך נעשה קידום של אתרי תכשיטים?

עבודת קידום בכלל ובפרט כשמדובר באתרים של חנויות תכשיטים היא עבודה מגוונת במיוחד. גוגל, בתור מנוע חיפוש שמעוניין לספק לגולשים רשומה של האתרים הרלוונטיים ביותר, מעוניין לעשות את העבודה שלו בדרך הכי טובה שיש. ולכן, גוגל פיתחו אלגוריתם מתוחכם במיוחד שבוחן את שלל האתרים על מבחר היבטים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה דברים שמקדם אתרים מקצועי ישלב בעבודתו.

1. לפני הכל – חקר מילות מפתח

כל מקדם אתרים שלא יתחיל את השיח שלו על קידום אתרים במילות מפתח – כנראה שלא יודע את העבודה. חקר מילות מפתח הוא הצעד הראשון ואולי החשוב ביותר בקידום אורגני של חנות התכשיטים שלכם. בחקר מילות המפתח, מקדם האתרים שלכם יבחן אלו מילות חיפוש הן הנפוצות ביותר בקרב הגולשים ויגבש רשימה של עשרות עד מאות כאלה. באותן המילים המקדם ייעזר בהמשך לכתיבה של תוכן.

2. העלאת תכנים

על בסיס רשומת מילות המפתח הגדולה שהמקדם שלכם הכין, כעת הגיע הזמן לכתוב תוכן. לא סתם אומרים שבאינטרנט התוכן המלך – לתוכן יש השפעה רבה על האופן שבו גוגל תופס אתרים. אתרים שמכילים מילות חיפוש בתכנים שלהם, ייתפסו עבור גוגל כיותר רלוונטיים לגולשים ועל כן יקבלו דירוג גבוה יותר. את התוכן ניתן להעלות לבלוג של האתר, לדפי המוצר או לאזורים ייעודיים באתר.

3. אופטימיזציה

אין מה לעשות, ממש כמו כולנו – גם בגוגל אוהבים כשקל. אתרים שמסודרים באופן נגיש שנוח לגוגל לפענח ולקרוא, ידורגו גבוה יותר ויסומנו כאטרקטיביים יותר מבחינת גוגל לגולשים. אופטימיזציה תהיה למבנה ההיררכי של האתר, למבנה היררכי של התוכן של האתר וחשוב לא פחות, גם בהוספה של תיאורים לתמונות. באופן כזה בגוגל יוכלו לפענח את אתר חנות התכשיטים שלכם בקלות ולגבש אודותיו רושם חיובי.

4. שילוב של תמונות וסרטונים

אתר תכשיטים כחלק מטבעו כתחום אסתטי, צריך להיות נעים לגולשים בו. דרך מצוינת להפוך אותו ליותר אלגנטי ויפה, תהיה כמובן תמונות מקסימות של התכשיטים שאתם מציעים בחנות למכירה. תמונות איכותיות ירשימו את הגולשים והגולשות וישאירו עליהם רושם. בנוסף, תמונות כאשר ניתן להם תיאור נכון, יכולות אף הן לסייע בקידום האתר.

הוספה של סרטונים לאתר החנות שלכם יכולים כמובן לעזור לגולשים לקבל רושם על התכשיטים, לתפוס אותם מזוויות נוספות וכמובן – לקבל על החנות שלכם רושם חיובי.

5. פילטור איכותי בקטלוג המוצרי

בסופו של דבר מדובר בחנות ועל כן, חשוב שחווית הקנייה תהיה נגישה ונוחה כמה שאפשר. חווית המשתמש פה היא קריטית על מנת להניע את הגולשים להשלים בסופו של דבר לרכישה. ללקוחות רבים יש העדפות שונות בנוגע לסוג התכשיט, המחיר של התכשיט, הסגנון, הצבע ועוד – הוספה של פילטר איכותי תסייע לגולשים להנות מהאתר ולמצוא את המוצרים שרלוונטיים עבורם בקלות ומהירות.

6. החלפת קישורים

גוגל תופס קישוריות של אתר אחד לאחר, באופן דומה שבו אנחנו תופסים המלצות. ככל שאתר מקושר יותר לאתרים אחרים, כך גוגל תופסים אותו כאיכותי יותר, אטרקטיבי וכזה שכדאי להם להעלות במעלה רשומת התוצאות. ככל שהחלפת הקישורים תהיה נרחבת יותר ותיעשה עם אתרים איכותיים יותר, כך תהיה השפעה רבה יותר לתהליך. אם אתם שואלים אותי, קידום אתרים איכותי לא יכול להיעשות ללא החלפת קישורים.

7. שילוב ביקורות עבר

בתכלס, אין דרך טובה יותר עבור הגולשים לקבל עליכם רושם, מאשר לראות את הרושם שגיבשו עליכם לקוחות עבר. שילוב של אזור לביקורות באתר החנות שלכם, עם ביקורות חיוביות וטובות כאחד יכול לא רק לעזור לכם להשתפר אלא גם לעזור ללקוחות להתרשם מכם לטובה. 

8. הסבר ורקע על בית העסק

בסופו של דבר, חנות אינטרנטית כמעט תמיד תרגיש מעט יותר מפוקפקת מחנות פיזית בשטח, במיוחד כשמדובר בחנויות שמוכרות מוצרים שעולים הרבה כסף כמו תכשיטים. ועל כן, על החנות לגרום לגולשים להרגיש שהם נמצאים במקום בטוח ואיכותי. הוספה של מספר טלפון ליצירת קשר, מדיניות החלפה ופיצויים, הכתובת הפיזית שבה מתנהל העסק, הטמעה של צ'אט וכל דבר בעצם שיכול להקנות תחושת אמינות, זאת דרך אידיאלית לעזור לגולשים להתרשם מכם לטובה. גולשים שלא יסברו שמדובר באתר אמין שאפשר לסמוך עליו – פשוט לא ישלימו הזמנה.

9. פתיחת דף בגוגל

לרוב כשמדובר בחנות תכשיטים, ישנה נוסף על החנות הדיגיטלית גם חנות פיזית שנמצאת בעולם האמיתי. במידה ואכן ישנה כזו – יש חשיבות משמעותית לשילוב הפרטים של החנות הפיזית גם בגוגל. גוגל מיי ביזנס היא פורמט חינמי שגוגל יצרה שמאפשר לכל עסק שמעוניין בכך ליצור לעצמו מעין כרטיס ביקור אינטרנטי שגלוי לכולם. בדף האישי שלכם תוכלו להציג את פרטי הקשר, הכתובת של החנות, שעות הפתיחה ועוד. בנוסף, גוגל מאפשרת גם לגולשים להשאיר עליכם ביקורות ולכן מדובר גם באחלה דרך לאפשר לגולשים להתרשם מכם לטובה.

10. שימוש ברשתות החברתיות

אז נכון, קידום אתר העסק ברשתות החברתיות כשלעצמו, לא עוזר לקידום האורגני באופן ישיר. ועם זאת, קידום בפייסבוק ובאינסטגרם של חנות התכשיטים שלכם, במידה ויעשה כמו שצריך, לגמרי יכול להגביר את הטראפיק לאתר שלכם. פעילות ברשתות החברתיות תאפשר לגולשים להכיר את החנות שלכם קצת יותר בגובה העיניים ולהתרשם מכם כעסק פעיל, מתפקד וחזק.

11. בחינת ההיבטים הטכניים של האתר

אז נכון, עד עכשיו דיברתי על היבטים יותר "תוכניים". עם זאת, אלגוריתם החיפוש של גוגל לוקח בחשבון נוסף על מבנה האתר, היבטים טכניים רבים נוספים. מקדם האתרים בעבודתו על כן, ידאג לשפר את מהירות הגלישה והאבטחה באתר, יבחן את השרת עליו שמור האתר, ידאג לכך שהאתר יתפקד גם בטלפון והרשימה עוד ארוכה.

אז איך בוחרים מקדם אתרים איכותי לחנות תכשיטים?

אז נכון, למצוא מקדם אתרים שישמח לקדם את חנות התכשיטים שלכם זה לא באמת יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעלה לכם רשומה ענקית של מקדמים שרק מחכים לעזור לכם. ועדיין, למצוא מקדם איכותי שיודע את העבודה זה קצת יותר מסובך. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה פרמטרים בבחירת המקדם המושלם ששווה לכם לקחת בחשבון.

1. ניסיון עבר

בסופו של דבר, מקדם אתרים איכותי לא יהיה כזה שלמד את העבודה מסרטון או שניים ביוטיוב. מדובר באיש מקצוע שלמד על בשרו הצלחות וכשלונות כאחד, ולא מפחד להתמודד עם אתגרים. כשאתם מתלבטים בין מקדמי אתרים שונים, תקראו ביקורות שהם קיבלו מלקוחות לאורך הדרך ותשאלו גם את המקדם על הרקע שלו בתחום. רק מקדם שצבר ניסיון לאורך הדרך ושמכיר את התחום מקרוב, יוכל לתת עבודה רצינית ולאפשר לכם להנות מתוצאות.

2. תמחור

אז נכון, עבודת הקידום משתנה כמובן בהתאם לניסיון של מקדם האתרים והמוניטין שצבר לאורך הדרך. עם זאת, בנוסף על הניסיון של המקדם, היקף הפרויקט כשלעצמו לוקח חלק משמעותי בקביעת תמחור העבודה. מקדם איכותי לא בהכרח יציע תמיד מחיר שישמע לכם אטרקטיבי, אבל תמיד ידאג להסביר לכם לאן הכסף שלכם בדיוק הולך – מבחינת היקף העבודה, השעות שהעבודה דורשת, שיתופי העבודה שיכללו במהלך הפרויקט ועוד.

3. שקיפות

אז נכון שמקדם אתרים איכותי ידאג לעשות עבודה טובה, אבל השקיפות במהלכה חשובה לא פחות. המקדם צריך להציג בפניכם תוכנית עבודה מסודרת, לעדכן אתכם בהתפתחויות השוטפות ולתת דדליינים קונקרטיים להשלמת העבודה. המקדם גם במהלך הדרך יתייעץ איתכם, יחשוב איתכם ויעלה מולכם סוגיות שנוגעות לתוכן של המאמרים שיועלו לאתר, הלך הרוח והמחשבות האישיות שלכם בנוגע לפרויקט הקידום.

4. חיבור אישי

ואולי הכי חשוב – חיבור. מקדם אתרים הוא בסופו של דבר איש מקצוע שעתיד ללוות אתכם עוד הרבה זמן. אם אתם רוצים להעביר את הזמן הזה בכיף, חשוב שזה יהיה עם האדם הנכון. וודאו שאתם מסתדרים עם איש המקצוע, מוצאים איתו שפה משותפת ומרגישים בנוח לדבר איתו על העסק שלכם לפרטי פרטים.

אז היי, למי שלא מכיר אותי אני עדן, מקדם אתרים לחנויות תכשיטים במקצועי. בשנותיי בעולמות קידום האתרים הספקתי לצבור ניסיון רב בקידום של בתי עסק וחנויות אינטרנטיות, בינהן חנויות משלי. אם אתם מחפשים מקדם אתרי תכשיטים שיודע את העבודה ומעוניין לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, יכול להיות שאני האיש בשבילכם. אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה, להתייעץ איתי או להתלבט, לחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר כמובן בשירותי הקידום שלי. עבודת הקידום לא תהיה פשוטה וגם לא תיקח יום או יומיים – היא דורשת השקעה. אבל אם אתם שואלים אותי, זה לגמרי שווה את זה. בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרי תכשיטים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרי תכשיטים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרי תכשיטים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרי תכשיטים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרי תכשיטים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בבית שמש

קידום אתרים בבית שמש

קצת על קידום אתרים בבית שמש בעולם של ימינו, האדם הממוצע מעביר שעות ארוכות באינטרנט. באינטרנט אנחנו צורכים ידע ותרבות, שומרים על קשר עם חברים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)