גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרי אופנה ובגדים – איך לקדם אתר אופנה וביגוד בגוגל?

קידום אתרי אופנה ובגדים – איך לקדם אתר אופנה וביגוד בגוגל?

מה זה קידום אתרים של אופנה וביגוד?

בעולם של ימינו, כולם נמצאים באינטרנט. דרך הרשת אנחנו נחשפים למידע חדש, מתעדכנים במתרחש בעולם ובארץ, שומרים על חברים דרך הרשתות החברתיות, לומדים דברים חדשים ואפילו מפתחים תחומי עניין.

האזינו לכתבה

ולכן, זה לא ממש מפתיע, שעבור בתי עסק רבים, האינטרנט ובפרט מנועי החיפוש הפך לפלטפורמה אידיאלית לקידום העסק האישי שלהם. קידום אתרים נועד לנצל את השימוש הנרחב שגולשים מבצעים בגוגל לטובת מציאת אנשי מקצוע ובתי עסק ולהציף הקישור בית העסק הייעודי במעלה רשומת התוצאות. זאת באמצעות עבודה מגוונת ונרחבת שתכסה מגוון היבטים שונים שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון בתיעדוף.

איך קידום אתרים יכול לתרום לחנויות אופנה?

זה לא סוד ששופינג אונליין תפס בשנים האחרונות תאוצה. הדבר יצר מהפכה של ממש – כיום אנשים רבים מעדיפים לבצע את הקניות שלכם באינטרנט, מאשר להסתבך עם בעיות פקקים וחנייה בדרך למרכז הקניות אליו הם רוצים להגיע. בנוסף, המחירים הגבוהים גורמים לאנשים רבים לנסות למצוא אלטרנטיבה לחנויות הסטנדרטיות בקניונים. אז איך קידום אתרים יכול לעזור לחנות האופנה שלכם?

1. קהל יעד נרחב

כאמור, כיום אנשים רבים פונים לשופינג באינטרנט, לא פעם על חשבון הקניות הסטנדרטיות בקניונים. לכן, קידום של אתר החנות שלכם יכול לעזור לכם להנות מקהל יעד נרחב, שמעדיף לעשות את השופינג שלו ברשת. במידה ותקימו אתר לחנות האישית שלכם ולא תקדמו אותו, הגולשים לא יוכלו למצוא אתכם בקלות ויפנו לרשתות אחרות. קידום במילים אחרות שם אתכם על המפה, עוזר לגולשים להכיר אתכם ובמידת הצורך גם לקנות מכם.

2. הגדלת פוטנציאל הרכישה

חשיפה של החנות שלכם בפלטפורמה נוספת כמו הרשת עוזר לכם להניע את הגולשים לרכוש מכם בדרך אחת נוספת. במידה ותעצבו את אתר החנות שלכם באופן אטרקטיבי, תסקרנו את הגולשים ותיצרו רושם ראשוני חיובי – כך תוכלו להגדיל את הסיכויים לרכישה.

3. ובשורה התחתונה – רווחים

בתכלס, הקמה וקידום של אתר לחנות האופנה שלכם היא דרך מצוינת להרחיב את קהל היעד אבל מה שזה בשורה התחתונה אומר זה שמדובר בדרך מצוינת להגדיל את הרווחים של העסק. אם אתם רוצים להגדיל את העסק שלכם, לעזור לו לצבור תאוצה ולפתח אותו – ככל הנראה קידום של אתר העסק שלכם היא דרך מצוינת לעשות את זה.

קידום אתרי אופנה וביגוד בגוגל

אז איך מקדמים אתרי אופנה?

כאמור, האלגוריתם של גוגל שמדרג ומתעדף את האתרים השונים, מסתמך על שלל היבטים. על כן, עבודה של מקדם אתרים בתחום הביגוד והאופנה צריכה להיות נרחבת כמה שיותר בשביל לכסות את שלל ההיבטים השונים שגוגל לוקח בחשבון. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה דברים שעבודה של מקדם אתרים איכותי צפויה לכלול בקידום אתר האופנה שלכם.

1. חקר מילות מפתח סביב תחום האופנה

אם מקדם אתרים של ביגוד ואופנה מדבר איתכם על עבודת הקידום ולא מתחיל ופותח בחקר מילות מפתח – כנראה שהוא לא באמת יודע את העבודה. חקר מילות מפתח הוא ללא ספק אחד הדברים הראשונים (אם לא הראשון), שמקדם האתרים שלכם צפוי לעשות בעבודה שלו. במהלך העבודה, מקדם האתרים יתחיל ויאפיין את החיפושים שגולשים מבצעים כשהם מנסים למצוא אתרי אופנה בסגנון שלכם. תוך כדי העבודה, תיווצר רשימה של עשרות עד מאות מילות מפתח, אותן מילות חיפוש שמשמשים את הגולשים, שתהיה שימושית להמשך עבודת הקידום. חקר מילות המפתח בנוסף יהיה שימושי בשביל למפות קצת יותר את התחרות בשוק האישי שבו אתם מתמחים.

2. הוספה של תוכן לדפי מוצר וקטגוריה

גוגל נעזר בתוכן כדרך להבין את הרלוונטיות של האתר עבור הגולשים ועל כן, שילוב של התוכן בדפי המוצר היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות. לא פעם אנשים מגיעים לאתרי אופנה, לא בהכרח דרך הדף הראשי, אלא חיפוש ספציפי יותר של מוצר וקטגוריה. ולכן לעומת אתרים מסוגים רבים אחרים, דווקא כשמדובר בדפי אופנה, יש חשיבות לקידום ייחודי וספציפי לכל דף בעצמו. ניתן להוסיף לקטגוריות ודפי המוצר תיאור קצר, או הסבר בתחילת או בסופו של העמוד – על אף שמיקום הטקסט בתחתית הדף נשמע כמו אפשרות טובה יותר, יש חשיבות קידומית למיקום הטקסט דווקא בראשית העמוד. הדבר עם זאת, ייעשה בתיאום וייעוץ איתכם.

3. העלאת תכנים לבלוג אופנתי

אז נכון, העלנו תכנים כבר לדפי המוצר ולקטגוריות השונות באתר ובכל זאת, יש יתרון משמעותי להוספה של בלוג לאתר החנות שלכם. הוספה של מאמרים לבלוג האישי של האתר שלכם יכול לעזור לכם להגיע לבלי סוף ביטויים שלא היה אפשר לשלב בדפי הקטגוריות או המוצרים. את המאמרים תוכלו לכתוב על טרנדים אופנתיים חדשים, הבגדים החדשים שהכנסתם לחנות, טריקים פשוטים לארגון הארון והרשימה עוד ארוכה.

4. אינדוקס קטגוריות

בכל אתר של חנות אופנה כמעט יש אפשרות לבצע סינון לפי סוג הפריט, למשל לפי מחיר המוצר, המידות, סוג הבד, הצבע, המידה והרשימה עוד ארוכה. ברוב האתרים הסטנדרטים, הסינון לא משפיע על כתובת ה-URL ולכן, גוגל יציג את קישור רק בגרסה לא מפולטרת. עם זאת, יש יתרון דווקא ליצור URL נפרד לכל אחד מהסינונים מה שיכול לעזור בקידום האתר ולאפשר לגולשים למצוא אתכם.

5. אופטימיזציה לתמונות שמועלות לאתר

כל אתר אופנה שמכבד את עצמו, דואג להעלות תמונות של המוצרים. תמונות של הבגדים או התכשיטים שאתם מוכרים היא דרך מצוינת עבור הלקוחות הפוטנציאלים להתרשם מהמוצר ולגבש עליו חוות דעת יותר מבוססת. התמונות על כן צריכות להיות איכותיות ולהציג את המוצר מכמה זוויות ראיה שונות. בנוסף, חשוב לדאוג שאיכות התמונה תישמר ועל כן נדרשת דחיסה מינימלית שלה. לתמונות חשוב לשים תיאור קצר שיעזור לגוגל להבין מה הן כוללות ולוודא שהן ממוקמות באזור נגיש בדף עבור הגולשים.

6. הוספה של ביקורות והמלצות

בסופו של דבר, הדרך הכי טובה עבורנו לגבש חוות דעת מבוססת על בית עסק ובייחוד בית עסק של ביגוד ואופנה, היא לראות מה הלקוחות הקודמים חשבו עליו. על כן, שילוב של סקשן עם חוות דעת או המלצות לכל פריט היא דרך מצוינת לעזור לגולש קצת להכיר אתכם ואת המוצרים. אפשרות נוספת היא לצרף את ההמלצות האחרונות שקיבלתם לאחד מהדפים הראשיים באתר. בנוסף, תוכלו להפנות את הגולשים למוצרים נוספים שאתם חושבים שיעניינו אותם ובכך לאפשר להם להמשיך להנות מגלישה באתר החנות שלכם.

מה צריך להיות בדפי המוצר?

דפי המוצר הם ללא ספק ההיילייט המשמעותי ביותר באתר של חנות אופנה. מדובר באזור שאמור לגרום לו להתעניין במוצר, להסתקרן וכמובן – להשלים לבסוף את הרכישה. אז איך גורמים לדף המוצר להיראות הכי אטרקטיבי שיש?

1. תמונות

כמו שכבר אמרתי, תמונות זאת הדרך הכי טובה עבור הגולשים להכיר את המוצר מקרוב. תציגו תמונות של הפריט מכמה שיותר זוויות, אפשרו מעבר חלק בין תמונות של הבגד בגוונים השונים ובמידה ומדובר בבגד, הכי טוב שיהיה מדובר במישהו שלובש אותו, ככה שהגולשים יוכלו להבין איך הוא נראה על הגוף. התמונות כמובן צריכות להיות באיכות טובה מאוד ומצד שני, יש לכווץ אותן למשקל אופטימלי כך שיעלו מהר ולא יתקעו את האתר.

2. הרכב החומרים

לחובבי אופנה ולעיתים גם סובלים מאלרגיות לא פעם הרכב החומרים ממנו עשוי המוצר (התכשיט, הבגד או זוג הנעליים). שילוב של מידע על חומרי הגלם של המוצר יכולים לעזור לגולש להתרשם מהמוצר בדרך אחת נוספת. בסופו של דבר, אנשים שסובלים מאלרגיה מסוימת, לא ירכשו בגד שעשוי מבד שעושה להם פריחה.

3. מידות

חשוב לשלב כמובן את המידות בהן המוצר מוצע וחשוב לא פחות, המידות שנמצאות כעת במלאי. במידה והחנות שלכם עובדת במדינות נוספות על ישראל ברחבי העולם, שווה אולי גם לשלב טבלת יחידות להמרות, כך שיוכלו להשלים את ההזמנה בקלות ובלי להתבלבל.

4. מידע נוסף

הוספה של מידע נוסף על המוצר שנוגע לתכונות הבולטות שלו והמראה הכללי שלו יכול כמובן רק להוסיף. עם זאת, היזהרו לא להשתמש בטקסט המקורי או לכל הפחות לשנות את הניסוח, אחרת תיתקעו עם ניסוחים שהם לא תמיד טובים ובמקרים מסוימים אפילו להסתבך משפטית.

5. אם בא לכם להשקיע – הרחבות

אם בא לכם לשדרג את דפי המוצר, יש כמה דברים שהם אקסטרה ואולי שווה לכם להוסיף. דברים כמו זום אין לתמונות, קטעי וידאו של המוצר או אפליקציה של מדידה וירטואלית עם תמונה של הגולש יכולים לעזור לגולשים לבחון את המוצר בקלות עוד יותר. עם זאת, יש עניין של תיעדוף – הכל תלוי כמה אתם רוצים להשקיע.

האם אני יכול לקדם את אתר האופנה שלי לבד?

אז האמת היא שכל המידע שאתם צריכים לטובת קידום האתר האישי שלכם זמין ונגיש באינטרנט. אבל אם אתם שואלים אותי – אני לא חושב שכדאי לכם לקדם את האתר שלכם לבד. קידום אתרים בתחום האופנה הוא עולם מורכב, סבוך ועשיר במידע. עצם הלמידה של התחום היא עבודה בפני עצמה. גם במידה ותגיעו לרמת ידע טובה, כמות ההשקעה שתידרש מכם במהלך הפרויקט, תפגע ביכולת שלכם לנהל את החנות.

העסקה של מקדם אתרים מקצועי שבאמת יודע את העבודה בסופו של דבר לא רק תחסוך לכם זמן אלא גם תאפשר לכם להנות מהתוצאות הטובות ביותר.

אז איך בוחרים מקדם אתרים לאתרי אופנה בגוגל?

  • מקדמי אתרים בתחום הביגוד נמצאים בכל מקום וחיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מקדמים שרק מחכים לעזור לכם. עם זאת, מציאה של מקדם אתרים אופנתיים איכותי באמת, היא כבר משימה קצת יותר מורכבת. כשאתם מחפשים מקדם אתרים של ביגוד, חשוב שתבחנו את ניסיון העבר שלו – על אלו פרויקטים יצא לו לעבוד? באיזה תחומים הוא הספיק להתחכך? איזה ביקורות קיבל מלקוחות העבר שלו? את הפרטים האלה תוכלו למצוא בקלות באתר העסק של המקדם (במידה ואין כזה, מדובר בסימן לא כל כך טוב), בדף העסק שלו בגוגל ולעיתים גם ברשתות החברתית.

  • בנוסף, העבודה עם המקדם צריכה להיות שקופה ואולי אחת הדרכים הכי טובות לזהות אם המקדם מדבר לעניין עוד לפני שהתחלתם היא בתמחור. אז נכון, המחיר שהמקדם שלכם יציע מושפע כמובן מהניסיון שלו והמוניטין שצבר לאורך הזמן. עם זאת, יש הרבה שיקולים שהמקדם לוקח בחשבון בתעריף בינהם מורכבות הפרויקט והמשאבים שהוא דורש. המקדם צריך לדבר איתכם תכלסי מהרגע הראשון ולהסכים להסביר לכם לאן בדיוק הכסף הולך.

  • ואולי הכי חשוב – חיבור אישי. מדובר במישהו שעתיד ללוות אתכם לתקופה ממושכת ולעבור על הדבר שהכי חשוב לכם – העסק האישי שלכם. לכן חשוב שיהיה מדובר באדם שאתם מרגישים איתו בנוח.

אם אתם מחפשים מקדם אתרים בתחום הביגוד שיודע את העבודה ויביא לתוצאות, אבל יעביר את הדרך בצחוקים וכיף – יכול להיות שאני האיש בשבילכם. אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה ולהתייעץ, לחשוב או להתלבט ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי הקידום שלי. בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרי אופנה ובגדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרי אופנה ובגדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרי אופנה ובגדים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרי אופנה ובגדים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרי אופנה ובגדים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בעפולה

קידום אתרים בעפולה

מה זה קידום אתרים בעפולה? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים חלק משמעותי מהשגרה היומיומית באינטרנט. באמצעות האינטרנט אנחנו שומרים על קשר עם האנשים שאנחנו אוהבים,

קרא עוד »
קידום אתרים בעכו

קידום אתרים בעכו

מה זה קידום אתרים בעכו ואיך זה יכול לעזור לכם? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים את הזמן באינטרנט. האינטרנט נהפך כיום לפלטפורמה שימושית במיוחד במגוון

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)