גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » חברה לקידום אתרים בגוגל – האם כדאי?

חברה לקידום אתרים בגוגל – האם כדאי?

קצת על קידום אתרים בגוגל

את הפרסומות הקלאסיות ברדיו, בטלוויזיה ואפילו בפלאיירים ברחוב כולנו מכירים. מדובר בטכניקות שיווק עתיקות יומין, שלכולנו יצא להתחכך איתן באופן כזה או אחר.

האזינו לכתבה

עם זאת, ביחד עם מהפכת הדיגיטל ששינתה את העולם במאה שמונים מעלות, עולמות השיווק והקידום השתנו והשתדרגו. כיום, על מנת בשביל לקדם את בתי עסק באופן הטוב ביותר לא מספיק רק להקים אתר – נדרש גם לוודא שאתר העסק זמין לגולשים השונים ונגיש עבור כל מי שרק מעוניין למצוא אותו. במילים אחרות, בית עסק שאין לו אתר נגיש, מקביל לבית עסק שפשוט לא קיים.

עולם קידום האתרים כולל כיום מבחר רחב של טכניקות, אך כיום אלה מחולקות לשתי קטגוריות עיקריות – קידום אורגני וקידום ממומן.

למה לקדם את האתר עם חברת קידום אתרים?

באופן עקרוני אתם יכולים לקדם את האתר שלכם באופן עצמאי, ללא עזרה של חברת קידום. אז למה בכל זאת אתם צריכים לעבוד עם חברת קידום אתרים? למען האמת שיש לכך כמה סיבות. ברגע שתכירו את הסיבות השונות לא יהיו לכם עוד ספקות לגבי העניין הזה. תזכרו כי הבחירות השונות שתעשו לאורך הדרך, הן הבחירות שאמורות להשפיע על עתיד העסק שלכם. האתר העסקי חייב להיות אתר שעונה על כל הציפיות והמטרות שאתם רק יכולים לדמיין.

  • אפילו אם תצליחו להביא את האתר לתוצאות מעולות, זה לא יהיה דומה לתוצאות של חברת קידום. חברה שמתעסקת עם קידום אתרים תוכל להביא אתכם למקום שתמיד רציתם להיות בו. אסור לכם להתפשר על התוצאות כאשר זה נוגע לקידום האורגני שלכם במנועי החיפוש. ככל שתהיו מדורגים יותר גבוה, כך תוכלו להמשיך לנפץ את השיאים שהגעתם אליהם.

  • גוגל משנה את הדרישות שלה כל הזמן לגבי כל מה שקשור לקידום אורגני. מה שהיה נכון עד לפני כמה שנים זה לא בהכרח מה שיהיה נכון גם היום. מקדם אתרים מיומן יודע לעשות את ההתאמות הדרושות כדי שהתוצאות שהושגו ישמרו לזמן רב. בעוד אתם עם כל הדברים שיש לכם להתעסק איתם לא תוכלו לעשות זאת כמו שצריך.

  • עבודת הקידום היא עבודה רציפה, לא מדובר על עניין חד פעמי כפי שאולי נדמה לכם. אם יש לכם עסק או שאתם עובדים במקום מסוים תתקשו למצוא זמן לקידום האורגני. חברת קידום אתרים היא חברה שעובדת בוקר עד ערב על קידום האתר שלכם. היא תעשה כל מה שצריך כדי שהאתר שלכם יגיע למקום שבו הוא אמור להיות. אל תביאו את עצמכם למצב שבו כל המתחרים פשוט משאירים לכם אבק.
מחפשים חברת קידום אתרים 8 דגשים חשובים לבחירת חברה מוצלחת

1. קידום אורגני

יש סלוגן שרץ כיום חזק ברשת – "התוכן הוא המלך". האמת היא שהאימרה הזאת לא תפסה סתם ולמעשה יש בה הרבה מן האמת. גוגל, מנוע החיפוש המתקדם והפופולארי ביותר לשימוש ברחבי העולם, מעוניינת להציע ברשומת התוצאות את האתרים הכי רלוונטיים, אטרקטיביים וענייניים עבור הגולש. בהתאם לכך, היא יצרה אלגוריתמים רבים לסינון האתרים ומיון האתרים, בהתאם לרלוונטיות שלהם לשורת החיפוש.

טכניקות של קידום אורגני באות להיעזר בפיצ'רים של אלגוריתמי החיפוש של גוגל וליישם אותן באופן כתיבת וניהול האתר. זאת בין היתר באמצעות כתיבה של כמויות תוכן גדולות שרלוונטיות למילות החיפוש של הגולשים, טכניקות של החלפת קישורים, תיעוד אתר העסק בשלל אתרים ופורומים ואמצעים רבים נוספים. קידום אורגני הוא תהליך סזיפי שלוקח זמן אבל בכל זאת – הוא לגמרי משתלם לטווח הארוך.

חברה לקידום אתרים בגוגל-1

2. קידום ממומן

האח הקטן והבולט של הקידום האורגני הוא ללא ספק הקידום הממומן. הקידום הממומן לא בא לשכנע את גוגל שהאתר שלכם הוא רלוונטי יותר מכל האתרים באמצעות תהליך ארוך ומשמעותי – אלא בא לתת מענה שיווקי לטווח הקצר. באמצעות תשלום סימלי כיום כל אתר שמעוניין בכך יכול לבקש מגוגל לפרסם מודעה של אתר העסק, ממש בתחילת רשומת התוצאות של חיפושים ספציפיים. אמנם הלינק לאתר יקוטלג כתוכן שיווקי אבל בואו נודה בזה – כל פרסום הוא חיובי.

שימו לב, אמנם לעולמות הקידום הממומן יכולת בטווח הקצר להרחיב משמעותית את התפוצה והתהודה של האתר האישי שלכם, אך מדובר בפתרון זמני שלא יחזיק לטווח הארוך. חברה לקידום אתרים רצינית עשויה אמנם להציע לכם בין היתר גם שירותים של קידום ממומן, אך עם זאת, תעדיף להקדיש את מירב זמנה על עבודה תשתיתית של קידום אורגני, שתקדם את האתר שלכם לאורך זמן.

מי בכלל יכול להיעזר בחברה לקידום אתרים?

בתכלס, כל בעל עסק יכול להיתרים מהיעזרות בחברה לקידום אתרים. קידום נכון של אתר העסק שלכם משמעותי בהגשמת הפוטנציאל שלו וכיוצא בזאת, של האג'נדה האישית שאתם מקדמים. ובכל זאת, בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה מקרים בהם שווה להיעזר בשירותי קידום.

חברה לקידום אתרים בגוגל-2

1. בתי עסק

בין אם אתם מנהלים פיצרייה שכונתית, חנות מחשבים או אפילו חברת הייטק משגשגת – לקידום של אתר העסק שלכם אונליין יש חשיבות מירבית. עם זאת, מנהלי בתי עסק לא פעם עמוסים בזמן ובמשימות ולכן לא יכולים לנהל את עולמות השיווק והמיתוג בעצמם. אז נכון, כל המידע על קידום אתרים נמצא ממש בלחיצת כפתור אונליין – אבל לוקח זמן ללמוד את העולם הזה ולהגיע לתוצאות ומדובר בזמן שלא לכולנו יש.

2. בעלי חנויות אינטרנטיות

הקמה של חנות אינטרנטית היא שיטה מצוינת להרוויח כספים יפים ובכל זאת – אם הלקוחות הפוטנציאלים לא יכולים למצוא אתכם, החנות הריקה כשם שלא קיימת. היעזרות בחברה לקידום אתרים מהותית להצלחה של החנות האינטרנטית שלכם ולהצלחה שלכם.

3. בעלי דעות או אגודות

אם יש לכם דעה חשובה שהייתם רוצים להפיץ לכל העולם, כנראה שחשוב לוודא שאנשים יוכלו להגיע אליכם בקלות וביעילות. היעזרות בחברה לקידום אתרים מהותית בגיוס הכספים, הפצת המסר ובשורה התחתונה – הגשמת המטרה.

חברה לקידום אתרים בגוגל האם כדאי

אז מה חברה לקידום אתרים תעשה עבורכם?

חברה לקידום אתרים בשורה התחתונה, לא בהכרח תהיה האחת שתבנה לכם מאפס את האתר (אלא אם כמובן תהיו מעוניינים בכך). החברה נועדה בראש ובראשונה לוודא שכל גולש שמעוניין לחפש את השירותים שאתם מציעים ברשת, יוכל למצוא אתכם בקלות וביעילות. העבודה של חברת הקידום שלכם נעה על מבחר רחב של תחומים במקביל, במטרה למקסם את הצלחת הפרויקט.

1. מחקר מילות מפתח

קידום אורגני כאמור, מבוסס בראש ובראשונה על כתיבה של תוכן. התוכן אמור להיות כמובן אטרקטיבי עבור הגולשים, אבל חשוב לא פחות – גם עבור גוגל. במילים אחרות, גם אם תשלבו באתר שלכם ערימות של תוכן שיהיה נהדר, כל עוד הוא לא יכלול את מילות המפתח הנכונות, סביר להניח שגולשים יגיעו לאתר רק דרך הקלדה של ביטויים אקראיים שלאו דווקא רלוונטיים לעיסוק שלכם. בשביל לוודא שהגולשים שמחפשים אתכם מוצאים אתכם בקלות, חשוב לבחון באלו מילות חיפוש הגולשים הרלוונטיים עבורכם מבצעים שימוש.

2. אופטימיזציה לתוכן ומבנה האתר

ארגון התוכן והמבנה של האתר חשובים לא פחות עבור הקידום שלו מאשר התוכן עצמו שהועלה אליו. את התוכן שעולה לאתר, מנועי החיפוש רואים בכמה חלקים – כותרות ראשיות, כותרות משניות, פסקות, תמונות, סרטונים (שלא כוללים תיאור) וכדומה. אחד התפקידים המשמעותיים ביורת של חברת הקידום תהיה כמובן לבצע אופטימיזציה לאתר. מה זה אומר בעצם? בתכלס – לוודא שהאתר מאורגן באופן הנגיש ביותר לגוגל. כלומר – להוסיף קישורים פנימיים, לתקן לינקים שבורים שמובילים לדפי תקלה מסוג 404, הוספה של תיאורים לתמונות וסרטונים, שיפור של כל הכותרות והתיאורים באתר ועוד.

בנוסף, לצד ארגון התוכן, נדרש גם לבצע אופטימיזציה למבנה האתר. כלומר, לוודא שהאתר עצמו מאורגן היררכית באופן ברור והגיוני. העמודים המרכזיים צריכים להיות מקושרים מדף הבית והמשניים מהדפים המרכזיים וכדומה.

3. שיפור ביצועים של האתר

אמנם היבטים טכניים נוגעים לרוב יותר לאיש המקצוע שבנה את האתר, אבל בפועל בהרבה מקרים למקדם האתרים (במיוחד כשמדובר בממשקי וורדפרס או וויקס), יש הרבה מה לתרום בנושא. מקדם האתרים עשוי לתרום בשיפור מהירות ההרצה של האתר, הסרה של עמודי זבל שתוקעים את האתר, לשפר את אבטחת האתר והניהול שלו ולהשתמש בנתונים מובנים שמסמנים מידע בטקסט ונתיבים ספציפיים באתר.

4. מחקר על חברות מתחרות

מחקר על המתחרות בעולמות התוכן שלכם רלוונטי לשני דברים עיקריים. ראשית, מציאת השראה. המחקר מאפשר לא פעם למצוא מילות מפתח חדשות שהמקדם והלקוח לא מצאו או חשבו עליהם ומעלה רעיונות למאמרים ותכנים חדשים לאתר. שנית וחשוב לא פחות – שיתופי פעולה. מחקר נכון על המתחרות או הנפשות הפועלות בתחומים סמוכים יכולה לאפשר למקדם למצוא עבורכם שיתופי פעולה אפשריים, בינהם החלפות של קישורים וכתיבה של תכני ספונסר.

5. ועוד

נוסף על התפקידים הבסיסיים שפירטתי, לחברת קידום האתרים שלכם יכולות נוספות וכלים באמצעותן מסוגלות להקפיץ את ביצועי האתר והדירוג שלו במנועי החיפוש. טכניקות כמו החלפת קישורים, היבטי קידום ממומן, התאמה של האתר לממשק מובייל ואפילו פעילות ברשתות החברתיות עשויות לסייע לחברת קידום האתרים בה בחרתם לבצע את עבודתה נאמנה.

8 דגשים לבחירת חברה לקידום אתרים

  1. עוד לפני שאתם נותנים לחברה להבטיח הבטחות, תדרשו ממנה תיק עבודות. תיק העבודות אמור להכיל מגוון רחב של אתרים שאותם החברה קידמה במנועי החיפוש. תוכלו לראות איפה האתרים התחילו, ולאילו מקומות הם הצליחו להגיע. אם החברה מספקת לכם רק שמות אתרים, תוכלו לחפש אותם בעצמכם. הכי חשוב שתבינו כי ההבטחות שהחברה מבטיחה מתכתבים עם המציאות. הרי בסוף אם חברה מסוימת משיגה תוצאות מעולות, אין סיבה שהיא לא תצעיד אתכם קדימה. מה שהיה נראה לכם בלתי אפשרי יהפוך למציאות ברת השגה מבחינתכם.

  2. גם כאשר מדובר על חברת קידום אתרים חובה לבחון את הניסיון שלה. תחום קידום האתרים הוא לא תחום חדש, מדובר על תחום שקיים בעולמנו כבר למעלה מעשור. המשמעות היא שכל החברות הוותיקות הן חברות שככל הנראה מספקות תוצאות. חברות שלא שרדו את מבחן הזמן, יהיו כאלה שככל הנראה לא מספקות את הסחורה. הניסיון של החברה יאפשר לכם לצלוח כל מיני מהמורות שונות במעלה הדרך.

  3. הבטיחו לכם להיות מדורגים במקום הראשון? זה בהחלט יכול לשמח אתכם. כל מי שמקדם אתרים ירצה להביא את האתרים שאותם הוא מקדם למקום הראשון. אך המציאות היא שאף חברה לא באמת יכולה להבטיח הבטחות מהסוג הזה. אם בעבר היה מדובר על הבטחה לגיטימית, כיום מדובר על הבטחה יומרנית. מבחינתכם חברת קידום שמבטיחה לכם להגיע למקום הראשון אמורה להילקח בעירבון מוגבל. הבטחות מהסוג הזה הן הבטחות שאף אחד לא יכול ליישם אותן.

  4. בנוסף לתיק העבודות, תבקשו מהחברה לקבל מספרי טלפונים או דרכי יצירת קשר עם לקוחות. חברת קידום מוצלחת שיש לה לקוחות וותיקים תוכל לעמוד בדרישה הזאת. הלקוחות של החברה שעובדים איתה זמן רב ישמחו להמליץ עליה לאנשים אחרים. אם החברה לא תספק לכם דרכים ליצירת קשר עם לקוחות שלה יהיה לכם מאוד קשה לאמת את ההבטחות. בסוף עם ההבטחות לא באמת תוכלו לעשות שום דבר.

  5. המחיר של קידום אתרים הוא לא מחיר זול, אי אפשר לחפש קיצור דרך בהקשר הזה. עם זאת עליכם להבין כי אין צורך לשלם מחיר מופקע, כזה שיסבך אתכם בצרות. המטרה היא לנסות למצוא את האיזון בין המחיר ההגיוני למחיר הלא הגיוני. תעשו השוואת מחירים בין חברות קידום שונות כדי לקבל מחיר סביר. כזה שיאפשר לכם לדעת כי מדובר על שותפות שהולכת להיות ארוכה וממושכת.

  6. חברת קידום אתרים מומלצת היא חברת קידום שעונה בצורה ברורה על השאלות שלכם. אם אתם שואלים שאלות ומקבלים תשובות מעורפלות זה אמור להיראות לכם חשוד. הרי השותפים שתבחרו לעבוד איתם צריכים להיות שותפים שלא משאירים לכם סימני שאלה. בשיחה הראשונית עם חברת הקידום תוכלו להבין בדיוק עם מי יש לכם עסק. עד כמה אתם מסופקים מהתשובות לשאלות שאותן אתם שואלים.

  7. כדי שהאתר שלכם יתקדם למקום הרצוי חברת הקידום חייבת להיות זמינה. הרי עבודת הקידום היא לא עבודה קצרת מועד, מדובר על עבודה ממושכת. חברה שעמוסה עד מעל הראש תהיה כזאת שלא תצליח להביא אתכם להשגת התוצאות. מצד שני לא תרצו לפנות לחברת קידום שאין לה לקוחות. גם כאן חובה לעשות את הבחירה שתהיה הכי מאוזנת, כך תרגישו איתה בנוח.

  8. אין תחליף להרגשה האישית שלכם כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים. האינטרס שלכם הוא שהחברה שאליה אתם פונים תהיה חברה שתגרום לכם להרגיש רגועים. כמו שלקוחותיכם סומכים עליכם, כך אתם תרצו לדעת כי תוכלו לסמוך על החברה. אתם לא צריכים לבדוק אותו אחרי כל מהלך שאותו היא מבצעת. אם אתם מרגישים בנוח עם החברה תוכלו להיות רגועים. אם לא, מוטב כי תחפשו אחר חברת קידום אחרת.

מה אני יכול לעשות לבד?

חושבים כי תוכלו לקדם את האתר שלכם לבד? קחו בחשבון כי זה עשוי לבוא על חשבון לא מעט פרמטרים שונים. ישנם כאלה שיוצאים מנקודת הנחה שלקדם את האתר לבד זה יהיה הצעד המשתלם והכדאי ביותר. אז מה הן החסרונות של האפשרות הזאת שחובה עליכם להכיר? יש כמה חסרונות שככל הנראה ישכנעו אתכם לא לבצע את המהלך הזה:

  • כאשר אתם מקדמים את האתר אתם משקיעים המון זמן על חשבון העסק. במקום לעבוד יום ולילה על מנת לקדם את העסק, תמצאו את עצמכם מקדמים את האתר. יהיה לכם קשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי להצליח לתמרן בין שני עולמות שונים. כל עוד הקידום יבוא על חשבון העסק שלכם זה עלול לגרום לכך שהעבודה תהיה פחות איכותית. בסוף הלקוחות ירצו לדעת כי הם מקבלים את מבוקשם.

  • מעבר לכך קידום אתרים באופן עצמאי עלול להיות הרבה יותר יקר. למה שתשלמו יותר על קידום אתרים שתעשו בעצמכם? כי כל פעולה שתעשו תגרום לכך שתמצאו את עצמכם משלמים יותר מבדרך כלל. בעוד חברת קידום אתרים עובדת במחירים יחסית משתלמים, כאן תמצאו את עצמכם משלמים מחיר מלא. המחיר הוא עניין שלא תוכלו להתעלם ממנו כאשר אתם מבצעים את המהלך.

  • הפעולות שאותן תעשו עשויות להסב יותר נזק לאתר עצמו מאשר תועלת. כאשר תרצו לקדם את האתר על ידי מקדם אתרים מנוסה יהיה עליו לתקן את כל הבעיות שנגרמו. אם אין לכם ידע בקידום אתרים כל מהלך שתעשו עלול לעלות לכם ביוקר מכל היבט אפשרי. במקום שהאתר שלכם יתקדם בתוצאות החיפוש הוא רק עלול להידרדר לאחור – דבר שלא תוכלו להסכים לו.

1. הקימו דף עסקי בגוגל

אם אתם מחפשים דרך חינמית ופשוטה למדיי לקדם את אתר העסק שלכם, יכול להיות ששווה לכם להתחיל בלהקים דף עסק בגוגל. כיום גוגל מאפשרת לכל בית עסק שמעוניין בכך, להקים דף משלו. בדף ניתן למלא מבחר שדות בינהן – שעות הפתיחה של בית העסק, הכתובת של בית העסק, פרטי הקשר וכמובן, לינק לאתר. גוגל מאוד אוהבת אתרים של עסקים שנרשמים אצלה במאגר ועצם ההרשמה, תקדם אתכם בכמה צעדים במעלה רשומת התוצאות.

2. פתחו בלוג עסקי באתר שלכם

כמו שאמרתי, כתיבה של תוכן מהותית להצלחה של האתר האישי שלכם. דרך טובה להתחיל, תהיה גם לכתוב תוכן באופן חובבני לגמרי בעצמכם. תוכלו להעלות מאמרים עם טיפים שקשורים לתחום העיסוק שלכם, סיפורים על מקרים שקרו ללקוחות ואפילו – דברים חדשים שלמדתם עכשיו והייתם רוצים שהגולשים ישמעו. כתיבה של תוכן איכותי לא רק תסקרן את הגולשים אלא גם את מנועי החיפוש – נצלו את זה.

3. קשרו את האתר לרשתות החברתיות

אם נוסף על אתר העסק שלכם, אתם מפגינים פעילות גם ברשתות החברתיות – למה שלא תקשרו בין שני העולמות? לרשתות החברתיות תוכלו להעלות פוסטים עם מוצרים חדשים שהעלאתם לקטלוג החנות שלכם, למאמרים חדשים שהעלאתם לאתר ולמבצעים מיוחדים שניתן לקבל בהזנה של קוד קופון באתר החנות. אתרים עם יותר כניסות הם אתרים שנתפסים בעיניי גוגל אמינים יותר וכיוצא בזאת, אתרים שגוגל תשמח להעלות ברשומה.

איך בוחרים את החברה הנכונה עבורכם?

אז נכון, באינטרנט לא כזה מסובך למצוא מבחר אדיר של חברות לקידום אתרים. ובכל זאת, קשה למצוא את האחת שמתאימה עבורכם. אם אתם שואלים אותי, הדרך הטובה ביותר להתרשם מהחברה הנכונה עבורכם, תהיה לפני הכל לבחון את הביקורות שקיבלה מלקוחות העבר שלה. לקוחות מרוצים מצביעים על מקצועיות, רצינות וסיכוי לא רע שגם על יחסי אנוש טובים. בנוסף, בצעו השוואת מחירים בין החברות השונות ווודאו שאתם זוכים להצעת מחיר הגונה. והכי חשוב – לכו על איש מקצוע שמעריך אתכם, מדבר איתכם בגובה העיניים ומעוניין לשתף אתכם בתהליך. בסופו של דבר, מדובר באיש שאתם הולכים לעבוד איתו בצורה צמודה, ככה שיש חשיבות לחיבור ותחושת ידידות.

מתי מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים?

ההמלצה היא לפנות לחברת קידום אתרים מוקדם ככל האפשר. מהרגע שבו האתר עלה לאוויר תהיה אפשרות לקדם אותו במנועי החיפוש באופן אפקטיבי. אם תנסו לעשות את העבודה בעצמכם זה עלול להביא לא מעט בעיות. חברת קידום אתרים שתלווה אתכם מתחילת הדרך תאפשר לכם לעשות את הבחירות הנכונות. היא תדאג לכך שבתוך זמן קצר כבר תוכלו לראות תוצאות ראשוניות של קידום אורגני.

מעבר לכך יהיה עליכם לזכור כי הזמן שעובר עלול להקשות עליכם לנפץ את תקרת הזכוכית. המתחרים שלכם ימשיכו לעלות במעלה הדירוג, ואתם תמצאו את עצמכם נשארים באותו המקום. אם תזכרו מאוחר מידיי יהיה מאוד קשה להביא את האתר למקום שבו הוא אמור להיות. יש כאלה שמנסים כל מיני דברים בעצמם לפני שהם פונים לחברת קידום אתרים. הזמן עשוי להיות האויב הגדול ביותר שלכם להשיג את התוצאות הרצויות. פנו לחברת קידום אתרים מוקדם ככל האפשר כדי להגביר את הנוכחות באינטרנט.

כמה עולה לעבוד עם חברות קידום אתרים?

לסיום בוודאי תרצו לדעת כמה יעלה לכם לעבוד עם חברות קידום אתרים. כבר עכשיו חשוב להדגיש כי המחיר של קידום אתרים הוא לא מחיר אחיד. כל חברת קידום רשאית לבחור את המחיר שאותו היא רואה לנכון על השירותים שלה. אז כמה בדיוק יהיה עליכם לשלם? זה משתנה בין הדרישות השונות שיהיו לכם. המטרה היא שתוכלו להשיג בדיוק את המטרות שאותן הצבתם לעצמכם. אל תיתנו למחיר להיות פרמטר שירחיק אתכם מהשאיפות.

המחיר אמור לנוע בין 2500 ₪ לקידום בסיסי עד 5000 ₪ לקידום מקיף. עם זאת יכולות להיות כי מיני הסתייגויות שונות שיעלו או יורידו את המחיר. הכי חשוב מבחינתכם זה להגיע עם רשימת דרישות ברורה מחברת הקידום. כך תהיה אפשרות להתאים לכם את החבילה הנכונה במחיר המתאים. מעבר לכך את המחיר תסכמו בכתב במסגרת הסכם שתוכלו להיות בטוחים לגביו. זה מה שיבטיח לכם כי המחיר לא ישתנה בתדירות גבוהה לטובה או לרעה.

חברה לקידום אתרים בגוגל-4

לאחר שמצאתם את החברה האידיאלית עבורכם, עוד לפני שאתם מתחילים בעבודה חשוב שתבצעו תיאום ציפיות. וודאו שהשיחה זורמת, שיש תוכנית עבודה מאורגנת ושמטרות הקצה ברורות לשני הצדדים – זה ייקל גם על איש המקצוע וגם עליכם.

קצת עליי

היי, נעים להכיר – אני עדן. עולם הדיגיטל בוער בי מזה כמה שנים ובשנות פעילותי הספקתי להקים לא פחות מ-14 חנויות אותן אני מפעיל עד היום ולקדם אתרי לקוחות רבים. האני מאמין הכי גדול שלי, הוא שהלקוחות שלי הם פרטנרים אמיתיים למשימה. בעבודה איתי על קידום האתר שלכם אני מעוניין לחלוק איתכם את ההתלבטויות שלי לאורך הדרך, לספר לכם על ההתקדמות באופן שוטף ולוודא שאתם מרוצים מהתהליך. אני לא בא לומר לכם שזה יהיה פשוט ואני לא רוצה שתצפו שהתוצאות יגיעו תוך ימים ספורים. אבל מה שכן – כשהתוצאות יגיעו, ההמתנה לגמרי תשתלם.

פה בשבילכם לשאלות, תהיות ומחשבות, עדן.

שאלות נפוצות על חברה לקידום אתרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על חברה לקידום אתרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי חברה לקידום אתרים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של חברה לקידום אתרים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על חברה לקידום אתרים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בנתניה

קידום אתרים בנתניה

קצת על מיתוג ושיווק נתניה היא ללא ספק אחת הערים הכפיות ביותר במדינה – היא קרובה לחוף, מלאה באנשים טובים ונהפכת בשנים האחרונות לפופולארית יותר

קרא עוד »
קידום אתרים בפתח תקווה

קידום אתרים בפתח תקווה

מה זה קידום אתרים בפתח תקווה? בעולם של ימינו, כל תושבי פתח תקווה נמצאים באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו מגלים מידע חדש, נחשפים לאתרים שימושים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)