חייגו אתם נגמר לי הטוקמן

עודכן לאחרונה בתאריך כי אפילו הוד רוממותי צריך להראות לגוגל שאני לא ישן על המשמר.

קידום אתרים בנס ציונה – כי אפילו בחור הזה צריך להילחם על מקום בגוגל

פס גוגל

מה נעבור בדרך להצלחה המפוארת שלכם? (כן זה תוכן עניינים)

האם אתה מנהל עסק ששרד את השקט המופתי של נס ציונה ועדיין מצליח לזכור איפה זה בכלל? שמעת פעם על הקסם הזה שנקרא אינטרנט? תחשוב על זה רגע – אתה פה עכשיו, בעמוד הזה, כי חיפשת משהו כמו "קידום אתרים בנס ציונה" או אולי "איך לעזור לעסק שלי לבלוט בין 5 החנויות הראשיות ברחוב המייסדים". וגוגל, כמו אותו שכן שתמיד יודע הכול, שלח אותך בדיוק למקום הנכון.

הערה

"תנו לנס ציונה להיות נס – לא רק בשם העיר, אלא גם במכירות שלך"
אם האתר שלך יקודם נכון, מי יודע, אולי אפילו אנשים מרחובות יגיעו.

ומה הקטע? אני זה שגרם לזה לקרות. כן, אני בניתי את הדף הזה במיוחד כדי שגוגל יחליט שזו הכתובת שלך, ממש כמו שהלקוחות שלך יכולים למצוא אותך אם נעבוד נכון. אם זה עובד כאן, בממלכת השלווה של נס ציונה, זה בטוח יעבוד גם בשבילך. אז אולי בקרוב האתר שלך יהפוך להיות המקום שכל נס ציוני קליק אחד ממנו – אפילו אם הוא בדיוק עסוק בלהתלונן על זה שנס ציונה כבר לא כמו פעם.

נס ציונה: העיירה הקטנה שחולמת בגדול (לפחות באינטרנט)

נס ציונה. עיר שלא בדיוק מככבת ברשימת ערי הבירה של ישראל, אבל איכשהו מצליחה להחזיק מעמד בין כל הענקיות. עם מרכז מסחרי חמוד פה ושם, כמה רחובות פסטורליים והרבה עסקים מקומיים שמחפשים את דרכם לגוגל. אבל הבעיה האמיתית? גם כאן, בגבולות העיר השלווה הזו, כולם רוצים להיות בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.

הערה

"כשזה מגיע לקידום, נס ציונה היא רק ההתחלה"
הלקוחות שלך יכולים להגיע גם מראשון, רחובות, או אפילו תל אביב – כי מי אמר שנס ציונה זה הגבול?

כי אם אפילו השכן ממול התחיל למכור ציוד ספורט אונליין, מי אמר שלך יש סיכוי בלי קצת עזרה דיגיטלית?

קידום אתרים בנס ציונה

למה בכלל צריך קידום אתרים בנס ציונה?

טוב, תעצור רגע ותשאל את עצמך – מה תושבי נס ציונה באמת עושים כל היום? כנראה מחפשים בגוגל דברים כמו "פיצה הכי טעימה בנס ציונה" או "איך להימנע מנסיעה לתל אביב". ואם אתה בעל עסק בעיר, תן לי לנחש: אתה לא בדיוק מופיע בעמוד הראשון של החיפושים האלה, נכון? אז זה בדיוק למה אתה צריך קידום אתרים.

הערה

"תחרות בנס ציונה: לא בין עסקים, אלא מי מקבל יותר לייקים בקבוצת הפייסבוק של השכונה"
רוצה לבלוט באמת? תן לגוגל להכיר אותך טוב יותר מהשכנים בקבוצת "נס ציונה למתחילים".


נתחיל מהבסיס: כולם בגוגל, גם בנס ציונה

הימים שבהם אנשים היו שואלים חברים לאינסטלטור או מחפשים טלפון של מספרה בדפי זהב נגמרו, תודה לאל. היום, אם מישהו מחפש שירות או מוצר, הוא פותח גוגל ומתחיל להקליד. אם אתה לא מופיע בעמוד הראשון – או לפחות השני – מבחינת הגולש, העסק שלך לא קיים. כן, זה כואב, אבל זו האמת. קידום אתרים הוא הדרך שלך לוודא שאתה לא הופך לבדיחה של העמוד השלישי בגוגל.

הערה

"אין דבר כזה יותר מדי פניות בנס ציונה"
אז בוא נוודא שהעסק שלך יופיע בראש הרשימה ויגרום לגוגל לעבוד בשבילך.


נס ציונה: לא מה שחשבת

"מה כבר יש לקדם בנס ציונה?" אתה בטח חושב לעצמך. ובכן, יותר ממה שנדמה לך. העיר אמנם קטנה יחסית, אבל תחרות היא תחרות. מספרות, חנויות בגדים, מסעדות, אינסטלטורים, מאמני כושר – כולם רוצים להיות הבחירה הראשונה של הלקוחות המקומיים. ואם אתה לא שם, מישהו אחר יהיה.

בנס ציונה, קידום אתרים הוא לא סתם עוד שירות – זו הדרך שלך לשרוד בעידן שבו אפילו סבתות מזמינות בגדים אונליין. אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות מאחור בזמן שהמתחרים שלך מתקדמים (תרתי משמע).


למה קידום אורגני הוא חובה?

בוא נדבר תכלס. כל שקל שאתה משקיע בקידום אורגני מחזיר את עצמו פי כמה. במקום לזרוק כסף על פרסומות שייעלמו תוך יום, קידום אתרים נכון הופך את העסק שלך לנכס דיגיטלי שמושך לקוחות שוב ושוב. וזה לא רק העניין של להופיע בתוצאות – זה העניין של להופיע במקום הנכון, בזמן הנכון, מול האנשים הנכונים.

הערה

"נס ציונה מתקדמת, ואתה?"
אל תישאר מאחור. אם השכנים שלך כבר בקמפיין גוגל, אולי הגיע הזמן שגם העסק שלך יופיע במפה הדיגיטלית.


תושבי נס ציונה אוהבים פתרונות פשוטים

תזכור, אף אחד לא בא לגוגל כדי לחפש תשובות מסובכות. אנשים רוצים תוצאות פשוטות וברורות. כשאתה מקדם את העסק שלך נכון, אתה הופך אותו לא רק לגלוי אלא גם לנגיש. קידום אתרים הוא הדרך שלך להציג את עצמך בתור הבחירה הברורה, לפני שהלקוח בכלל הספיק לשקול אפשרויות אחרות.


ומה עם המתחרים שלך?

תסמוך עליי, הם לא יושבים רגל על רגל. אם אתה לא משקיע בקידום אתרים, מישהו אחר יגנוב את הלקוחות שלך – וזה כנראה יהיה העסק שנמצא שני רחובות ממך. קידום אתרים הוא ההבדל בין להיות עסק שמוביל בתחום שלו לבין להיות עסק שכולם שוכחים.

הערה

"נס ציונה היא עיר קטנה עם לב גדול – אבל לקוחות מחפשים תשובות עכשיו"
אם האתר שלך לא מתפקד, הם יקפצו מיד לאתר של המתחרה שלך, שנמצא קליק אחד ממך.


לסיכום: בלי קידום, אין לך סיכוי

נס ציונה אולי נראית כמו עיר שקטה ורגועה, אבל בתחום הדיגיטלי, הקרב על תשומת הלב של הלקוחות הוא אכזרי. קידום אתרים הוא לא מותרות – הוא הכרח. אז אם אתה רוצה לוודא שהעסק שלך לא רק ישרוד אלא גם ישגשג, הגיע הזמן לעשות את הצעד ולהשקיע בקידום. כי בנס ציונה, כמו בכל מקום, מי שלא בגוגל – פשוט לא קיים.

הערה

"תזכור, לקוחות בנס ציונה אוהבים עסקים מקומיים"
אבל הם עדיין יבחרו בזה שמופיע ראשון בגוגל, ולא בזה שמסתתר בדף 4.

מה עושה מקדם אתרים בנס ציונה?

טוב, בוא נדבר רגע על מקדמי אתרים. אתה בטח מדמיין אותם יושבים במרתף חשוך, מוקפים במסכי מחשב זוהרים, מקישים על המקלדת בקודים סודיים שמניעים את גוגל לעשות כרצונם. האמת? קצת נכון, אבל הרבה פחות סקסי ממה שאתה חושב. מקדם אתרים בנס ציונה הוא לא איזה קוסם דיגיטלי – הוא פשוט מישהו שמבין איך לגרום לעסק שלך לבלוט בג'ונגל האינטרנטי המקומי.

הערה

"נס ציונה: איפה שכולם מכירים את כולם – אבל אף אחד לא יודע על העסק שלך"
אל תסמוך על שמועות מקומיות, כי הלקוחות הבאים שלך אולי בכלל מחפשים אותך בגוגל מהקניון בראשל"צ.


מחקר מילות מפתח: השלב שבו מחפשים את מה שכולם מחפשים

השלב הראשון בעבודת מקדם האתרים הוא להבין מה לעזאזל הלקוחות שלך מחפשים. הוא ישב, יקליד בגוגל, יתחקר את השוק, וישאל את עצמו שאלות כמו: "מה אנשים בנס ציונה באמת צריכים? שירותי אינסטלציה? שיעורי פילאטיס? חומוס למיטיבי לכת?" כל זה כדי להבין איך לנסח את האתר שלך כך שגוגל יחליט שאתה התשובה לכל חלום של הגולשים.


כתיבת תוכן: למה לדבר פשוט כשאפשר להיות מגניב?

השלב הבא: תוכן. וכשאני אומר תוכן, אני לא מתכוון לעוד חפירה סטנדרטית על "השירותים שלנו הם הכי טובים בעיר". מקדם אתרים טוב יידע לכתוב תוכן שגם גוגל יאהב וגם הלקוחות שלך לא יפלטו עליו "נו באמת". הוא ידאג שהמאמרים באתר שלך יגרמו לאנשים להקליק, לקרוא, ואולי אפילו לחשוב: "וואלה, הם יודעים מה הם עושים."

הערה

"קידום אתרים זה לא נס – אפילו בנס ציונה"
זה דורש עבודה, אסטרטגיה, ומישהו שמבין מה הוא עושה (רמז: לא השכן מהקומה השנייה).


אופטימיזציה: הפיכת האתר שלך לרכב פורמולה 1

עכשיו מגיע השלב שבו מקדם האתרים בנס ציונה לוקח את האתר שלך ועושה לו טסט. מהירות טעינה? מסודרת. קישורים שבורים? מתוקנים. עיצוב שמתאים לסמארטפון? ברור שכן, כי מי עוד גולש היום במחשב? המטרה היא לוודא שהאתר שלך לא רק נראה טוב, אלא גם מתפקד כמו שעון שוויצרי – מהיר, מדויק, ובלי פאדיחות.


בניית קישורים: לגרום לאתרים אחרים לאהוב אותך

מקדמי אתרים יודעים שגוגל אוהב אתרים שכולם מדברים עליהם. ולכן, הם עוסקים בבניית קישורים – לגרום לאתרים אחרים לקשר לאתר שלך. זה כמו להיות הילד הכי פופולרי בכיתה: אם כולם מזמינים אותך למסיבות שלהם, כנראה שיש בך משהו שווה. בנס ציונה, זה אומר למצוא שיתופי פעולה עם אתרים מקומיים או ארציים שיתנו לך "קריצה דיגיטלית."

הערה

"נס ציונה: עיר עם קסם של פעם, אבל עם לקוחות שחיים במאה ה-21"
אם האתר שלך לא רלוונטי או מהיר, הקסם לא יצליח להחזיק אותם.


ניתוח נתונים: "וואי, כמה אנשים נכנסו לאתר שלי!"

בשלב הזה, מקדם האתרים מתיישב מול Google Analytics ומתחיל לנתח נתונים. כמה אנשים נכנסו לאתר? כמה זמן הם נשארו? למה הם נטשו בעמוד עלינו? אם המספרים לא זורמים כמו שצריך, הוא מתקן, משפר, ומנסה להבין איך להפוך את האתר שלך למכונת קליקים בלתי ניתנת לעצירה.


אז למה אתה משלם לו כל כך הרבה?

בינינו, מקדם אתרים טוב הוא כמו עורך דין. אתה לא תמיד מבין מה הוא עושה, אבל כשהתוצאות מגיעות, אתה שמח ששילמת לו. בנס ציונה, מקדם אתרים הוא זה שדואג שהעסק שלך לא ייבלע בתוך ים המתחרים המקומיים. הוא הופך אותך לכוכב על בזירה הדיגיטלית, גם אם אתה בסך הכול מוכר פלאפל או מתקן מחשבים.

אז בפעם הבאה שאתה חושב: "מה כבר מקדם אתרים עושה?", תזכור – הוא לא רק עובד בשבילך, הוא מציל אותך מלהיות עוד אחד מאלפי העסקים הלא נראים בגוגל.

הערה

"נס ציונה: איפה שהכל קרוב, אבל אף אחד לא באמת יודע מה אתה מוכר"
קידום אתרים טוב יכול להפוך את העסק שלך ליותר ברור גם למי שלא מתמצא ברחוב המייסדים.

איך תמצא מקדם אתרים טוב בנס ציונה?

טוב, בוא נתחיל מזה שנס ציונה היא לא תל אביב, לא רמת גן, וגם לא פריז (למרות שיש לכם גן אירועים עם שם צרפתי). אבל גם במטרופולין הכפרי-עירוני הזה, אם אתה מחפש מקדם אתרים טוב, אתה צריך לשים לב לכמה דברים. כי כמו שבטח הבנת, לא כל אחד עם לפטופ וחולצה מכופתרת הוא מקצוען אמיתי.


1. אל תיפול על המחיר הזול ביותר

בנס ציונה יש שוק פשפשים מקומי, וגם שם אנשים יודעים שזול יכול לעלות ביוקר. אם מקדם אתרים מציע לך "להרים אותך לדף הראשון תוך שבוע" במחיר של חצי ממה שעולה פלאפל איכותי בעיר, תברח. כנראה שהוא מתכוון להרים אותך לדף הראשון של גוגל במונגוליה. מקדם אמיתי ידרוש מחיר הוגן, כזה שמכבד את העבודה, את הידע, ואת המטרה שלך.

הערה

"אם האתר שלך נראה כמו נס ציונה של שנות ה-80…"
כנראה שגם גוגל יזרוק אותו למעמקי דף התוצאות החמישי. כן, שם גוגל שומר את האתרים שהוא מעדיף לשכוח.


2. חפש מישהו שמבין את הייחוד של נס ציונה

אם הוא אומר לך משהו כמו "צריך לקדם את העסק שלך בתור העסק הכי חזק בנס ציונה", תבדוק אם הוא יודע בכלל מה יש בעיר. מקדם אתרים טוב יכיר את הדינמיקה של העיר – מה קורה ברחוב ויצמן, איך למשוך לקוחות מאזור לב המושבה, ואפילו איך להתחרות במקומות כמו "גן הפקאן" (כי מי לא רוצה לחגוג אירוע שם?).

הערה

"האתר שלך לא מותאם למובייל? בנס ציונה זו כמעט עבירה פלילית"
תחשוב על כל התושבים שגולשים מהטלפון בזמן שהם ממתינים לאוטובוס שלא מגיע.


3. תבדוק אם יש לו ניסיון עם עסקים מקומיים

מקדמי אתרים שיודעים לעבוד עם עסקים מקומיים הם אלה שיבינו שנס ציונה היא לא תל אביב. הם יבינו שאנשים כאן מחפשים פתרונות קרובים ונגישים, ושמנועי חיפוש אוהבים לקדם את מי שמבינים את הקהל המקומי. תבקש לראות תיק עבודות. הוא עבד עם פיצריה מקומית או חנות צעצועים ברחוב המייסדים? מצוין. הוא מדבר רק על לקוחות בלונדון? תחשוב פעמיים.

הערה

"נס ציונה: העיר שבה 'מחר בבוקר' הוא מועד פופולרי לכל החלטה"
ככה גם הלקוחות שלך – מחפשים עכשיו ולא מתכוונים לחכות עד שתסיים לשפץ את האתר שלך.


4. תתחבר איתו ברמה האישית

כן, אני יודע שזה נשמע כמו טיפ לדייטינג, אבל זה חשוב. מקדם אתרים הוא כמו שותף לעסק שלך. אתה רוצה מישהו שתוכל לדבר איתו בגובה העיניים, מישהו שלא יעשה לך "כן-כן" בטלפון ויעלם. אם הוא לא מסוגל לשבת איתך בבית קפה מקומי ולהסביר למה הוא חושב שהעסק שלך יכול לעקוף את המתחרים בנס ציונה, תמשיך הלאה.

הערה

"מילות מפתח בנס ציונה: 'קרוב לרחובות, לא רחוק מראשון, אבל הרבה יותר שקט'"
אבל שקט זה לא מספיק – אם גוגל לא מזהה אותך, גם הלקוחות לא יזהו.


5. תוודא שהוא מדבר תכלס

מילים כמו "CTR", "Bounce Rate" ו-"Schema Markup" נשמעות מגניבות, אבל אם אתה מרגיש שהן באות לבלבל אותך – אתה לא לבד. מקדם טוב יסביר לך את הדברים בצורה פשוטה: "האתר שלך צריך להיות מהיר, התוכן שלך צריך להיות ברור, והלקוחות צריכים למצוא אותך כשהם מחפשים." אם הוא מדבר כמו חוברת הוראות של מיקרוגל, זה סימן רע.


6. חפש מישהו שיכול להראות תוצאות

שיהיה ברור: אם הוא לא יכול להראות לך דוגמאות להצלחות מקומיות, הוא כנראה פשוט מנחש. תבקש לראות עסקים אחרים שהוא קידם באזור – האם הפלאפל שלהם קפץ 200% ברווחים? האם המכולת שלהם הפכה ליעד עלייה לרגל? אם הוא לא מסוגל להראות לך תוצאות אמיתיות, איך תדע שהוא מסוגל לעזור לך?


7. תבדוק אם הוא מקומי

אין תחליף למישהו שגר, חי ונושם נס ציונה. אם המקדם שלך מתגורר בעיר והוא יודע איפה למצוא את החומוס הכי טוב ואיזו שכונה "הכי חמה" כרגע, יש לו יתרון ברור. למה? כי הוא מבין את הקהל שלך – האנשים שחיים בעיר שלך ומחפשים פתרונות אונליין.


לסיכום

נס ציונה אולי עיר קטנה יחסית, אבל התחרות על המקום הראשון בגוגל לא פחות קשה מאשר במקומות אחרים. כשאתה מחפש מקדם אתרים, תחפש מישהו שמכיר את השטח, יודע לעבוד עם קהל מקומי, ומתחבר לערכים ולסגנון של העיר. אחרת, אתה פשוט זורק כסף על הבטחות ריקות ומוצא את עצמך שואל את גוגל: "איך להחזיר כסף ממקדם אתרים?".

שאלות נפוצות על קידום אתרים בנס ציונה


1. למה אני צריך קידום אתרים אם כל נס ציונה מכירה אותי אישית?
כי העולם שלך הוא לא רק השכן מהקומה השלישית והאיש מהמכולת שמציע לך הנחה על קוטג'. הלקוחות הפוטנציאליים שלך גולשים בגוגל, לא ב"וואטסאפ השכונתי".


2. כמה זמן לוקח לקדם אתר בנס ציונה?
זה תלוי. אם אתה פועל בשוק תחרותי כמו "מי מכין את השקשוקה הכי טובה ברחוב המייסדים," ייקח כמה חודשים. אם אתה מוכר מוצר שלאף אחד אין – אולי פחות זמן, אבל אז נצטרך לבדוק למה לאף אחד אין אותו.


3. האם גוגל יודע איפה זה נס ציונה?
גוגל כנראה יודע על נס ציונה יותר ממך. הוא יודע איפה נמצאים הפקקים, איפה כדאי לחנות, ואפילו מה חיפשת בפעם האחרונה (ספוילר: זה היה "כמה עולה דירה בנס ציונה?").


4. אני עסק קטן, האם בכלל כדאי לי קידום אתרים?
בוודאי! נס ציונה אולי נראית קטנה, אבל האינטרנט שלה עצום. קידום אתרים יעזור לך להגיע לאנשים שמחפשים בדיוק את מה שאתה מציע – גם אם מדובר במנורות וינטג' או שיעורי יוגה לכלבים.


5. מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בנס ציונה?
קידום ממומן זה כמו להדביק פוסטר ענק על מגדל המים בנס ציונה – כולם רואים, אבל רק לזמן קצר. קידום אורגני זה כמו לנטוע עץ בשכונת גבעת התמר – לוקח זמן, אבל בסוף זה שווה את זה.


6. איך אני אדע אם המקדם באמת עושה עבודה או סתם שותה קפה?
תבקש ממנו דוחות, תסתכל על דירוג האתר בגוגל, ותראה אם הטלפון מצלצל יותר מהרגיל. אם לא, אולי הוא שותה קפה בפארק המדע.


7. האם קידום אתרים בנס ציונה שונה מערים אחרות?
ברור. בנס ציונה לא רק שאתה מתחרה עם עסקים אחרים, אלא גם עם השמועה המהירה שעוברת בין הלקוחות – ואם אין לך אתר מרשים, אתה הופך מהר מאוד ל"הוא שלא שמעתי עליו."


8. האם אפשר לקדם את העסק שלי לבד?
בטח! זה כמו לנסות לבנות את הכיכר המרכזית בעיר – אפשרי, אבל תצטרך זמן, ידע, וסיכוי טוב שתצא עם כאב ראש.


9. מה יקרה אם אני לא אעשה קידום אתרים?
הלקוחות ילכו למתחרים שכן עשו קידום, ותמצא את עצמך מנסה לשכנע אנשים לקנות ממך דרך פליירים בתיבות דואר (לא מומלץ).


10. האם כדאי להשקיע בקידום אתרים אם אני מוכר רק בנס ציונה?
אם אתה רוצה שכולם בעיר יידעו עליך, גם אלה שלא יוצאים מהבית, אז כן. תחשוב על זה כמו לפתוח סניף דיגיטלי בשכונה חדשה.


11. איך נס ציונה משפיעה על הצלחת הקידום?
העיר קטנה ומרוכזת, מה שאומר שקל לכבוש אותה דיגיטלית. אבל מצד שני, כולם פה מכירים את כולם, אז תדאג שהאתר שלך יהיה לא פחות ממדהים – אחרת, השכנים לא יחמלו עליך.


12. האם העסק שלי באמת יכול להגיע לעמוד הראשון בגוגל?
עם עבודה טובה – כן. ואם לא? לפחות תדע שעשית יותר מהמתחרים שעדיין מחכים ללקוחות שיגיעו "מהמלצות מפה לאוזן".

תתכבדו בפירורי לחם חברים:

קידום אתרים » קידום אתרים בישראל » קידום אתרים במרכז » קידום אתרים בנס ציונה – כי אפילו בחור הזה צריך להילחם על מקום בגוגל
רוצים שגם גוגל יתחיל להכיר אתכם אישית? תשאירו כאן פרטים או תתקשרו
ל-050-9595003. מבטיח לא לדחוף לכם קידום ממומן (לפחות לא מיד).
פס גוגל

עוד דברים שאולי יגרמו לכם להישאר כאן עוד קצת

מהו קידום ממומן

מהו קידום ממומן?

אחד מדגמי הפרסום היעילים ביותר הקיימים בשוק הוא קידום ממומן או תשלום לפי קליק – .PPC מדובר בעצם בפרסומות, שהכסף בשבילן נמשך מתקציב הפרסום רק כאשר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)