חייגו אתם נגמר לי הטוקמן

עודכן לאחרונה בתאריך כי אפילו הוד רוממותי צריך להראות לגוגל שאני לא ישן על המשמר.

איך לבחור מומחה קידום אתרים בגוגל שיטיס את האתר למעלה?

מה נעבור בדרך להצלחה המפוארת שלכם? (כן זה תוכן עניינים)

בואו נדבר קצת על קידום אונליין

היום, כולנו זזים על אוטומט בעולם הדיגיטלי. כל דקה מישהו בודק עדכונים ברשתות החברתיות, עובר על ויקיפדיה בשביל נתון חסר חשיבות, ומנצל כל מקור מידע זמין. מנועי החיפוש הם חברינו הטובים ביותר, שנותנים לנו כרטיס כניסה אינסופי למידע וקליניקה אינטראקטיבית לבעיות חיפוש. ומה לגבי בעלי עסקים? גוגל הוא לא סתם חבר; זה החבר שיכול להפוך עסק קטן למותג – אם רק מישהו יודע להדליק את כל הכפתורים הנכונים.

הערה

טיפ לדרך: רגע לפני שאתם בוחרים מומחה, תבדקו אם הוא מופיע בגוגל בעצמו. אם הוא לא הצליח לקדם את האתר שלו למקום טוב, איך בדיוק הוא הולך לעשות את זה עבורכם?

האזינו לכתבה
מומחה קידום אתרים בגוגל-1

אז מי זה בכלל מומחה קידום אתרים?

תחשבו על גוגל בתור גוף מחפש רייטינג. המטרה שלו היא לשמור על כולם מרוצים ובו-זמנית לדחוף לכם את כל התוכן שיגרום לכם להרגיש בבית. מה הקטע של מומחה קידום? בדיוק זה: לגרום לגוגל לעוף על האתר שלכם ולהעיף אותו ישר לעמוד הראשון. הוא עושה את זה עם תכנים (אה, זה לא רק מילות מפתח), קישורים (ואנחנו לא מתכוונים להחלפות תמימות) ואפילו גוגל אדס (כי מי לא אוהב כסף קל?), כל מה שמקפיץ אתכם גבוה על הרדאר.

הערה

הידעת? אם ה"מומחה" שלכם מבטיח תוצאות תוך חודש, הוא כנראה לא בדיוק מבין איך גוגל עובד. קידום אתרים איכותי לוקח זמן – גוגל לא אוהב שמנסים לעבוד עליו מהר מידי.

מומחה קידום אתרים בגוגל-2

יועץ קידום אתרים מול מומחה – מה זה אומר?

יש את המומחה שמחובר לפרויקט מכל הלב ויש את היועץ, שהוא כמו הגורו הווירטואלי שנותן עצות פה ושם. בקיצור, המומחה מגיע לעשות עבודה אקטיבית – לחפור, למקסם ולהביא תוצאות. יועץ, מצד שני, יותר בכיוון של "אני אענה על השאלות שלכם, אבל בואו לא נגזים". אין "נכון" או "לא נכון" פה, אלא יותר עניין של מה מתאים לכם באותו רגע.

הערה

לגזור ולשמור: כל חודש תבקשו מהמומחה שלכם דוח התקדמות – זה לא בשביל להציק אלא כדי לדעת מה באמת קורה עם האתר שלכם. ואם הוא לא רוצה לשלוח דוחות? הגיע הזמן לשיחה רצינית.

איך לבחור מומחה קידום אתרים שיטיס את האתר למעלה

אז מי צריך מומחה לקידום אתרים?

האמת, כל מי שיש לו אתר יכול להרוויח מזה. אבל עבור אנשים שיש להם עסק עם לקוחות אמיתיים (כי בואו, מה זה עסק בלי לקוחות?), מומחה קידום אתרים יכול להיות בדיוק הפתרון שמחלץ אתכם מהשקט הדיגיטלי אל המיינסטרים.

הערה

אל תתפתו! כשתראו הצעה לקידום "במחיר מבצע מיוחד" או "הבטחת מקום ראשון", תזכרו שאין מתנות חינם בעולם הזה. מחיר נמוך והבטחות גדולות? תחשבו על זה פעמיים.

מומחה קידום אתרים בגוגל-3

1. בעלי עסקים
אם אתם מחזיקים בחנות, מסעדה, סטודיו ליוגה או חברת הייטק – כנראה שהמומחה שלכם לקידום אתרים הוא ההזדמנות שלכם למשוך עוד לקוחות למקום. כי בתכלס, אם גוגל אוהב אתכם, אתם יכולים לשים את השלט "פתוח" בגדול גם באינטרנט.

2. בעלי חנויות אינטרנטיות
לפתוח חנות אינטרנטית זה אחלה, אבל אם אף אחד לא רואה אותה – אתם בעצם מחזיקים במלאי מיותר באינטרנט. מומחה לקידום זה לא רק גחמה יקרה אלא ממש השותף שלכם להצלחה.

3. אקטיביסטים ועמותות
כל אחד שרוצה להעלות מודעות – צריך לשקול מומחה קידום כמו שצריך. למומחה קידום יש את הכוח להביא את המסר שלכם לאלפי אנשים שמוכנים לשמוע ולהתחבר.

מומחה קידום אתרים בגוגל-4

איך לבחור מומחה קידום אתרים שלא יאכזב?

אז מה, כולם מומחים היום? האינטרנט מלא אנשים שמחכים שתתנו להם את הכסף שלכם, אבל אתם רוצים מישהו שיעשה את זה שווה באמת. הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לסנן את "המומחה" מהמומחה האמיתי.

הערה

מיני טסט: תמיד כדאי לשאול את המומחה אילו שיטות הוא מתכנן להשתמש בהן. אם הוא מתחיל לדבר על "סודות קידום" או "קיצורי דרך", תתחילו לחפש דלת יציאה.

1. לקוחות עבר (כן, זה הקטע)

אתם הרי לא רוצים להיות "הניסוי הראשון" של המומחה שלכם, נכון? אז תתחילו בלקוחות עבר, כי אם הוא הצליח להרשים כמה כאלה (והם לא חברים או בני משפחה שהשאירו ביקורות), כנראה שהוא יודע משהו. תחפרו קצת באינטרנט, חפשו את הביקורות האמיתיות ולא רק אלה שמופיעות באתר שלו עם כל הכוכבים. ואולי, אולי תגלו שגם על "המומחה לקידום העל" שלכם יש ביקורת קטנה ומעצבנת באיזה פורום נידח שמספרת את הסיפור האמיתי.

2. ניסיון – והוא חייב להיות אמיתי, לא איזה סתם קורס ביוטיוב

קידום אתרים זה כמו בישול: קל מאוד להעמיד פנים שאתה שף, אבל המציאות מגיעה כשמנסים להכין משהו. אם הוא מקדם אתרים "מנוסה" שצבר את הניסיון שלו מקריאת בלוגים – עדיף לחפש מישהו אחר. תשאלו אותו שאלות מעמיקות, כמו איזה סוג אתרים הוא קידם, האם יש לו ניסיון בתעשייה שלכם, ואפילו תשאלו אם הוא יכול להראות לכם תוצאות ממומשות. במילים אחרות, תגרמו לו להזיע קצת.

הערה

טריק הקישורים: אם המומחה שלכם לא מדבר על קישורים איכותיים מאתרים טובים – הוא כנראה חובבן. קישורים הם כמו "המלצות" עבור גוגל, וחשוב שהן יהיו ממקומות מכובדים.

טיפ מאיתנו: בונוס אם הוא מתעדכן תדיר על כל שטות שגוגל ממציאים! ככה תדעו שהוא לא משתמש בשיטות של 2008 ומחכה שזה יעבוד.

3. העדיפו מומחה לקידום אורגני – ולא איזה "חבילה מקיפה" שמציעים לכם

המון מקדמים אוהבים להציע "חבילת פרימיום" הכוללת הכל: קידום אורגני, קידום ממומן, ניהול דף פייסבוק, חיבור לאינסטגרם, ואפילו עיצוב לוגו. זה נשמע כמו עסקה מעולה, אבל בפועל – עדיף להתמקד. אם אתם רוצים קידום אורגני, לכו על מומחה שיודע להעלות אתכם במעלה הדירוגים בלי להעמיס עליכם קמפיינים ממומנים שאף אחד לא ביקש. לא כל דבר צריך להיות ממומן, ובואו – גולשים יודעים לזהות מודעה ממומנת מרחוק.

הערה

הכי חשוב – תוצאות לטווח ארוך: אם אתם מחפשים תוצאות מהירות, זכרו שגוגל מזהה ו"מעיף" אתרים שמשתמשים בקידום מהיר מדי ולא טבעי. לכו על מומחה שרואה את העתיד – לא על כזה שמחפש קיצורי דרך.

מומחה קידום אתרים בגוגל-5

4. מחיר – ולמה "הכי יקר" זה לא תמיד "הכי טוב"

נכון, אתם כנראה תצטרכו להשקיע קצת כסף. אבל תדעו שגם בקידום אתרים, כמו בכל שוק, המחיר הכי גבוה לא תמיד מבטיח את התוצאה הכי טובה. אם המומחה שלכם מבקש סכומים שכמעט אפשר לקנות איתם רכב קטן, כדאי שתשאלו מה בדיוק הוא הולך לעשות עם הכסף הזה. מצד שני, אם הוא לוקח מחיר נמוך מדי – זה כנראה כי גם הוא לא בטוח מה הוא יעשה. בקיצור, שימו לב לתחושת הבטן שלכם כאן: איש מקצוע טוב יודע לתמחר בצורה שפויה.

הערה

טיפ כלכלי: השוואת מחירים זה חשוב, אבל מחיר נמוך מדי הוא נורת אזהרה. על קידום טוב משלמים פעם אחת, על קידום זול משלמים כל פעם מחדש (כשמחליפים את המומחה).


5. שיטות קידום – אם זה נשמע חלומי, זה כנראה חלום

בואו נשים את זה על השולחן: אם מישהו מבטיח לכם להיות בעמוד הראשון תוך חודש, כנראה שהוא או קוסם (רק בלי הקסם האמיתי), או שהוא משתמש בשיטות שגוגל ישים עין עליכם ובמהרה תיעלמו מהרדאר. חשוב שהמומחה שלכם יוכל להסביר לכם מה בדיוק הוא עושה, איך הוא עובד ואיזה לוחות זמנים הוא מצפה לראות. תוצאות מיידיות יכולות להיראות טוב, אבל הן בדרך כלל מתמוססות ברגע שגוגל עולה על זה.

הערה

שקיפות זה שם המשחק: מקדם איכותי ישמח לשתף אתכם בהתקדמות ולעדכן אתכם על כל שינוי. אם הוא מתחמק או נעלם, זה סימן מדאיג. אל תתביישו לדרוש שקיפות מלאה.

6. חיבור אישי – כן, זה חשוב גם פה

בסופו של דבר, המומחה הזה הולך להיות שותף לפרויקט הכי חשוב שלכם – האתר שלכם! אם אתם מרגישים שהוא מדבר באוויר, משתמש ביותר מדי מונחים טכניים (כנראה כדי להסתיר שהוא בעצם לא עושה כלום), או פשוט מעצבן אתכם – תעברו הלאה. דינמיקה טובה זה סוד להצלחה; אתם רוצים מישהו שיהיה מספיק זמין כדי שתוכלו לבדוק איתו התקדמות, לשאול שאלות ולפעמים גם לקבל תשובות ברורות.

הערה

סמכו על הבטן שלכם: אם הבטן שלכם אומרת לכם שהמומחה הזה רק מדבר – תסמכו עליה. קידום אתרים הוא עבודה, לא קסם. אם זה מרגיש יותר כמו מכירה מאשר קידום, תמשיכו הלאה.

בקיצור, למצוא מומחה קידום אתרים זו לא משימה פשוטה, אבל עם הגישה הנכונה, תמצאו את זה שאשכרה מבין בקידום, לא מעגל פינות וייתן לכם תוצאות לטווח הארוך, לא רק לכמה שבועות.


אז מה עושים אחרי שבחרתם את המומחה?

תנו לו לעבוד, אבל אל תיעלמו. מדי פעם הציצו פנימה, בדקו איך הדברים מתקדמים, תעברו על תכנים ומילות מפתח – זה גם העסק שלכם! הזכירו לו שאתם קיימים, תנו פידבק, ובעיקר – הבינו מה עובד ומה לא.


אז למה דווקא אני?

כן, נכון, יש מלא מומחים בשוק. אבל אני מביא איתי ניסיון אמיתי וראייה מתוך העולם הקידומי שלי. בתור מי שמנהל מעל 14 חנויות אינטרנטיות משלי, אני יודע איך להפוך חלום דיגיטלי לעסק. אני פה להקשיב, לתת עבודה שתוציא את המקסימום מהאתר שלכם ולעשות את זה בכנות ושקיפות.

אז אם אתם רוצים מישהו עם תכלס, בלי משחקים – אני כאן.

הערה

משפט לסיום: זכרו, מומחה קידום טוב הוא כמו שותף לדרך. אם הוא לא מדבר בשפה שלכם ולא מבין את הצרכים שלכם – הוא פשוט לא מתאים.

שאלות נפוצות – כי ברור שיש לכם שאלות

אז כמה זמן ייקח עד שאהיה במקום הראשון בגוגל?
הו, חלומות גדולים. קידום אתרים זה maraton, לא ריצה קצרה. תלוי בתחום, בתחרות, בגיל האתר שלכם וב-100 משתנים אחרים. מי שמבטיח לכם מקום ראשון תוך שבוע – תברחו ממנו מהר כמו מגוגל ביום רע.

מה ההבדל בין יועץ למומחה?
יועץ זה מי שיודע להציע לכם עצות ואולי לכוון אתכם קצת, מומחה הוא זה שנכנס לזירה, מתחיל לעבוד ועושה קסמים כדי שהאתר שלכם יזוז באמת. יועץ טוב יכוון אתכם וייתן טיפים, אבל אם אתם רוצים תוצאות אמיתיות – לכו על מומחה עם כוונות עבודה.

האם כל עסק צריך מומחה קידום?
בגדול, כן. אפילו אם אתם הקונדיטוריה הכי מתוקה בשכונה או הייטק עם פטנטים בחלל – כולם צריכים שגוגל ידע מי אתם ומה אתם מוכרים. כי בינינו, אם האתר שלכם קיים ואף אחד לא מוצא אותו, זה כאילו לא עשיתם כלום.

איך אפשר לדעת שהמומחה שאני בוחר באמת מקצוען?
חפשו את העבודות הקודמות שלו, דברו עם לקוחות עבר, וקראו ביקורות. אם הוא משאיר רושם של אחד שיודע איפה הוא עובד ומה הוא עושה – זה כבר סימן טוב. ואל תתביישו לשאול שאלות על הדרך שלו לעבודה, מה הוא מתכנן ומה הוא כבר עשה.

האם זה יקר לקדם אתר?
זו השקעה, חברים, לא הוצאה. כן, מדובר בכמה אלפים טובים בדרך כלל, אבל קחו בחשבון שהמטרה היא להשקיע פעם אחת (או לפחות לתחזק אחרי שהשגתם מיקום טוב) ולא לשפוך כל חודש כסף על קמפיינים שלא נגמרים. תחשבו על זה כעל חוג לשיפור נראות בגוגל.

אני יכול לקדם את האתר בעצמי?
בואו ננסח את זה ככה – אתם יכולים לנסות, אבל זה כמו לנסות לעשות ניתוח אפנדיציט לבד עם מדריך מהאינטרנט. אם יש לכם זמן ללמוד כל טכניקה, להבין את כל השינויים של גוגל ולהשקיע בזה כמו במשרה מלאה, לכו על זה. אם לא – עדיף להיעזר במומחה ולישון בשקט.

כמה פעמים צריך לבדוק עם המומחה מה קורה?
פעם בחודש זו התחלה טובה. אתם רוצים לראות דוחות, להתעדכן בהתקדמות, לשמוע על רעיונות חדשים ולוודא שלא קורה כלום בשקט. תזכורת קלה וידידותית פעם בחודש תזכיר למומחה שהוא עובד בשבילכם.

איך אפשר להימנע ממומחים של "קידום מהיר בזול"?
תיזהרו מהבטחות גדולות ומחירים נמוכים. במקרים רבים, הם משתמשים בשיטות "אפורות" או "שחורות" שגוגל לא אוהבת, ואז אתם עלולים למצוא את האתר שלכם מוחרם ומחוץ לתוצאות החיפוש. לכו על מישהו מקצועי, גם אם זה יעלה קצת יותר, ותשיגו תוצאות לטווח הארוך.

איך אדע אם הוא עובד באמת או ממציא תירוצים?
אם המומחה שלכם שולח עדכונים שוטפים, מסביר תהליכים ודואג לשקיפות מלאה, יש על מי לסמוך. אם אתם שומעים רק "בקרוב" ו"אוטוטו רואים תוצאות", אולי הגיע הזמן להעלות הילוך ולברר באמת מה קורה מאחורי הקלעים.

תתכבדו בפירורי לחם חברים:

קידום אתרים » מאמרים על SEO » איך לבחור מומחה קידום אתרים בגוגל שיטיס את האתר למעלה?
רוצים שגם גוגל יתחיל להכיר אתכם אישית? תשאירו כאן פרטים או תתקשרו
ל-050-9595003. מבטיח לא לדחוף לכם קידום ממומן (לפחות לא מיד).

עוד דברים שאולי יגרמו לכם להישאר כאן עוד קצת

קידום אתרים בפרדס חנה

קידום אתרים בפרדס חנה

מה זה קידום אתרים בפרדס חנה? בעולם של ימינו, כולנו נמצאים ברשת. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו יכולים לגשת לרשתות החברתיות השונות ולשמור על קשר עם

קרא עוד »
קידום אתרים בבית שמש

קידום אתרים בבית שמש

קצת על קידום אתרים בבית שמש בעולם של ימינו, האדם הממוצע מעביר שעות ארוכות באינטרנט. באינטרנט אנחנו צורכים ידע ותרבות, שומרים על קשר עם חברים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)