גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מסחר באינטרנט » איך לבחור חברה לבניית אתרים? המדריך המלא לבחירת חברה לבניית אתרים

איך לבחור חברה לבניית אתרים? המדריך המלא לבחירת חברה לבניית אתרים

הגעתם למסקנה כי העסק שלכם חייב שיהיה לו אתר? השלב הראשון יהיה לבחור חברת לבניית אתרים. מדובר על חברה שאמורה לסייע לכם להקים את האתר המושלם בהתאמה אישית.

האזינו לכתבה

עם זאת בחירת חברה לבניית אתרים היא לא עסק קל, בשוק נמצאות לא מעט חברות שונות. החוכמה מבחינתכם תהיה לדעת לבחור את החברה הנכונה לכם. מה שנכון לאחרים זה לא תמיד יהיה מה שנכון לכם, הטענה הזאת נכונה גם לכיוון ההפוך. אז מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם בוחרים חברה לבניית אתרים?

תזכרו תמיד כי האינטרס שלכם תמיד צריך להיות טובתכם האישית. גם חברה שתבנה לכם את האתר אמורה לעבוד אתכם באופן שוטף על נושאים אחרים. מעבר לכך תרצו לדעת כי בכל שאלה ובכל בעיה תרגישו בנוח לפנות לחברה שבנתה לכם את האתר. אתר הוא כמו כל נכס אחר, תרצו לדעת שמי שיספק לכם את השירות יהיה איש מקצוע שתסמכו עליו. המדריך הבא נכתב כדי לעשות לכם סדר בכל סימני השאלה שיש לכם. אחריו שתסיימו לקרוא אותו תהיו מוכנים לבחור חברת בניית אתרים.

למה שתצטרכו חברת בניית אתרים?

נדמה לכם כי אתם יכולים לבנות את האתר שלכם בעצמכם? ככל הנראה עדיין לא יצא לכם להתנסות עם בניית אתר לגמרי לבד. בניית אתר היא משימה לא קלה, בטח אם אתם תרצו שהאתר יהיה ברמה גבוהה. לעבודה עם חברת בניית אתרים יש יתרונות רבים בהשוואה לאפשרות של בניית האתר לבד. גם אם תוכלו לבנות את האתר לבד, מוטב בכל זאת לעשות זאת יחד עם צוות מיומן ומנוסה.

  • חברה לבניית אתרים היא חברה שמתעסקת מהבוקר עד הערב בבניית אתרים מכל הסוגים. המשמעות היא שהצוות של החברה ידע מה צריך לעשות כדי לבנות את האתר. בניית אתרים מצריכה לא מעט ניסיון והבנה, דברים שלא באים ברגל. בסוף האינטרס שלכם יהיה לבנות אתר שייתן פייט לכל המתחרים שלכם עם האתרים המוצלחים. זה יקרה רק בעזרתה של חברה מקצועית לבניית אתרים.

  • על כל העומס שיש לכם, בניית אתרים יכולה להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. על מנת לבנות אתר מא' ועד ת' יהיה עליכם לפנות לעבודה המון זמן. בעלי עסקים שונים לא יכולים לעשות זאת כמו שצריך, הם צריכים עזרה של איש מקצוע חיצוני. חברת בניית אתרים מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים שיהיו פנויים לבנות לכם את אתר חלומותיכם.

  • כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית – תבינו מיד את ההבדל. חברה המתמחה בבניית אתרים תצליח לבנות לכם את האתר המושלם, כזה שעונה בול לציפיות שלכם. מצד שני אם תבנו את האתר בעצמכם, הוא לא תמיד יתאים לשאיפות שלכם. מהסיבה הזאת תמיד טוב להעביר את המושכות לידיים מקצועיות. הרי האתר של העסק הוא ברוב המקרים יהיה הפנים שלכם בפני הגולשים שנכנסים אליו.
איך לבחור חברה לבניית אתרים

1. כיצד נראה תיק העבודות של החברה?

בשלב הראשון יהיה עליכם להסתכל על תיק העבודות שאותו החברה מציגה. תיק העבודות צריך להכיל בתוכו אתרים שונים שאותם החברה הקימה לאורך השנים. חברת בניית אתרים חייבת להחזיק תיק עבודות מסודר ומקצועי, כזה שאמור להרשים אתכם לטובה. אם תיק העבודות לא יהיה לשביעות רצונכם, תוכלו לחפש אחר חברה אחרת לבניית אתרים. כמובן שתוכלו לבקש לראות אתרים ספציפיים בנישה שבה אתם עוסקים.

מעבר לכך שתיק העבודות חשוב כדי שתראו את הרמה של החברה, תוכלו גם לקבל רעיונות. כל מיני רעיונות לעיצוב האתר המושלם עבורכם, דברים שונים שלא הצלחתם לחשוב עליהם. הרי כל אתר שתסתכלו עליו יכול לתת לכם רעיונות שונים שתוכלו ליישם אותם באתר שאתם בונים. תיק עבודות שתהיה בו השראה מבחינתכם הוא תיק עבודות מוצלח. אם לא תקבלו השראה מתיק העבודות זה אמור להדליק לכם נורות אדומות.

2. מה הלקוחות מספרים על החברה?

במקביל אליכם ישנם עוד לא מעט בעלי עסקים אחרים שרוצים להקים אתר לעסק שלהם. הביקוש לאתרי אינטרנט הוא גבוה, זוהי הסיבה שבגללה תוכלו למצוא כמות גדולה של חברות לבניית אתרים. עם זאת תוכלו לנצל את הכמות הגדולה של האתרים שנבנים על מנת לקבל קצת חוות דעת ממקור ראשון. במקום שהחברה תספר על עצמה, תוכלו לשמוע מה בעלי אתרים מספרים על העבודה עם החברה. הרי הם היו בדיוק באותו מצב שבו אתם נמצאים כרגע.

כל חברה באופן טבעי תספר רק דברים טובים עליה ועל העובדים שלה, היא תרצה להרשים אתכם. את הכביסה המלוכלכת החברה עצמה לא תוציא לכם מול הפנים, היא תשמור אותה בפנים. איפה תוכלו לשמוע את כל הדברים החשובים באמת? אצל לקוחות שכבר בנו אתר באותה חברה לבניית אתרים. הם יכולים להציג לכם את הפלוסים בעבודה עם החברה ואת המינוסים. כל מה שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו לעשות בחירה שלא תתחרטו עליה.

3. באיזה מערכת האתר הולך להיבנות?

לכל חברה יש את הסטנדרטים שלה כאשר היא בונה אתר כזה או אחר. יש המון חברות שונות לבניית אתרים שבונות את האתרים שלהן בפלטפורמות סגורות. המשמעות היא שבעתיד לא תהיה לכם אפשרות לעבור עם האתר לשרתים או לחברות אחרות. מדובר על חתונה קתולית שלא תהיה לכם אפשרות להשתחרר ממנה בעתיד. לפיכך תשאלו את השאלה הזאת עוד לפני שתעשו בחירה שגויה מבחינתכם.

למרות שיש חברות שבונות את האתרים בפלטפורמות סגורות, יש כאלה שעובדות עם פלטפורמות פתוחות. מדובר על פלטפורמות שמאפשרות לכם חופש כמעט מלאה בבניית האתר עצמו. השורה התחתונה היא שהאתר יהיה בידיים שלכם, והשליטה באתר תהיה חופשית. אם תרצו לעבור חברה או לבצע שינויים תוכלו לעשות זה לגמרי בעצמכם ללא כל עזרה מקצועית. זה פלוס משמעותי שיכול לשנות את תמונת המצב כולה בעתיד הנראה לעין.

4. מהי מידת הזמינות של החברה?

אתם בוודאי תרצו לקבל את האתר מוקדם ככל האפשר, בטח אם מדובר על אתר עסקי. הרי ההכנסות של העסק קשורות בצורה כזאת או אחרת לאתר שאותו אתם בונים. מהסיבה הזאת בחיפוש אחר חברה לבניית אתרים יהיה עליכם לוודא את מידת הזמינות שלה. תרצו לדעת כי היא תוכל לבנות לכם אתר מושלם בדיוק לפי לוח הזמנים שלכם. לכל חברה יש לוח זמנים שונה בהתאם לכמות הפרויקטים ובהתאם לכוח האדם שאותו היא מעסיקה.

את העניין הזה אתם צריכים לשים על השולחן כבר בתחילת הדרך עוד לפני שתתעסקו בנושאים אחרים. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי את האתר בסופו של יום תקבלו במועד הרצוי. גם אם תהיה סטייה קטנה לכאן או לכאן, לא יהיה מדובר על עניין מהותי. מי שלא יעלה את העניין הזה מראש, לא יוכל לבוא בטענות. זוהי האחריות שלכם לשאול את כל השאלות שחובה עליכם לדעת את התשובה עליהן.

5. כמה יעלה לכם לבנות את האתר?

המחיר שאותו תשלמו על האתר חייב להיות מחיר שתוכלו לעמוד בו. לכל חברת בניית אתרים יש את המחירון שלה, לעיתים יהיה הבדל מהותי בין החברות השונות. הצעת מחיר שקיבלתם מחברה אחת לא בהכרח תהיה דומה להצעת המחיר שתקבלו מחברה אחרת. אך מה שבטוח זה שלא תוכלו שלא לשאול על המחיר לפני שתעשו את הבחירה. לא תרצו למצוא את עצמכם משלמים מחיר גבוה שלא ישקף את מה שתקבלו.

ישנה נטייה לחשוב כי חברת בניית אתרים בוחרים רק על סמך הצעת המחיר שהיא נותנת. זה נכון שהצעת המחיר חשובה, אך עם זאת אל תעשו בחירה רק לפי המחיר. יש עוד לא מעט פרמטרים חשובים אחרים שתצטרכו לדעת מה קורה לגביהם. למרות העניין הזה, לא תרצו לשלם מחיר גבוה בהשוואה לכל בעלי האתרים האחרים. תרצו לדעת שאתם משלמים מחיר הוגן שיאפשר לכם בעתיד לבנות אתרים אחרים.

6. האם האתר יהיה בנוי לצורך קידום אורגני?

מה אמור לעניין אתכם כאשר אתם בונים אתר באינטרנט? מחובתכם להיות משוכנעים כי האתר יהיה בנוי לקידום אורגני במנועי החיפוש. הרי אם האתר לא יהיה בנוי בצורה נכונה, יהיה לכם קשה מאוד לקדם אותו. המשמעות היא שגם אם תעשו את כל הדברים האחרים, האתר לא יגיע לעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש השונות. זה מבחינתכם מצב שלא תוכלו להסכים לו, הוא לא יאפשר לכם לממש את הפוטנציאל של האתר.

בעידן של היום אתרים חייבים להיות בנויים בצורה שתאפשר לקדם אותם בצורה קלה. אם האתר יהיה בנוי בצורה הנכונה, תוכלו לראות אותו מטפס בתוצאות הדירוג של גוגל. גם אם עבודת הקידום לא תתבצע באופן מקצועי, עדיין תוכלו להשיג את התוצאות הרצויות. קידום בגוגל חייב להעסיק אתכם עוד מהשלב שבו אתם בונים את האתר. אתר איכותי יהיה אתר שאמור לאפשר לכם להביא איתו ישירות לעמודים הראשונים בקלות.

7. אילו שירותים נוספים החברה מספקת?

לכל חברת בניית אתרים יש את השירותים הנוספים שאותם היא מספקת. נדיר מאוד למצוא חברה לבניית אתרים שרק בונה אתרים, תמיד תמצאו עוד שירותים אחרים. אלה יכולים להיות שירותי מיתוג, שירותי עיצוב, שירותי קידום או כל שירות אחר. אם כבר אתם בוחרים חברה שתבנה לכם את האתר, מוטב כי היא תספק לכם עוד שירותים נוספים. הרי המטרה שלכם תהיה לקבל את כל השירותים השונים במקום אחד ללא כאבי ראש.

לכן תשאלו מראש אילו עוד שירותים תוכלו לקבל מהחברה. אם החברה מספקת עוד שירותים יהיה עליכם לנסות להבין עד כמה היא מקצועית באותם שירותים אחרים. ברגע שתקבלו את כל השירותים במקום אחד לא תצטרכו לפנות למספר רב של אנשי מקצוע. תדעו בדיוק אל מי לפנות על מנת לקבל שירותים שונים. כמובן שאם לא תהיה לכם ברירה תוכלו לחפש חברה אחרת שתספק לכם שירותים נלווים אחרים.

כמה עולה לבנות אתר עם חברה לבניית אתרים?

המחיר של בניית אתרים הוא תמיד עניין שכל אחד ירצה לקבל עליו תשובות. הרי אתם לא תרצו למצוא את עצמכם משלמים מחיר מופרז על האתר שאותו בנו לכם. אך באותה נשימה, לא תרצו לדעת כי התפשרתם על הפנים של העסק שלכם. האתר הוא הפנים של העסק בפני כל מי שנכנס אליו בפעם הראשונה. המחיר לבניית אתרים מתחיל מ-1500 ₪ עד 2000 ₪ עבור אתרים יחסית בסיסיים. עם זאת במקרה של אתר מורכב יהיה עליכם לשלם בהתאם למורכבות העבודה. מחירים של אתרים מורכבים יכולים לנוע גם בין 8000 ₪ עד 10,000 ₪. אתם מבחינתכם צריכים להגיע עם תקציב מוגדר מראש לטובת בניית האתר המושלם בשבילכם.

שאלות נפוצות על חברה לבניית אתרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על חברה לבניית אתרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי חברה לבניית אתרים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של חברה לבניית אתרים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על חברה לבניית אתרים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)