גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » השאירו את האזכורים השליליים מאחור – איך דוחקים אזכורים שליליים ברשת בצורה מהירה?

השאירו את האזכורים השליליים מאחור – איך דוחקים אזכורים שליליים ברשת בצורה מהירה?

חברות רבות ועסקים שונים מבקשים להסיר אזכורים שליליים אודותיהם ברחבי הרשת. לצערנו במציאות של היום, אנשים רבים לא חוסכים בביקורת כלפי עסקים וחברות.

האזינו לכתבה

אותם אנשים שאומרים את הדברים השונים, לא מבינים עד כמה זה יכול להשפיע. בכל יום אני מקבל שיחות טלפון מעסקים וחברים שרוצים להסיר אזכורים שליליים. כלומר לגרום לכך שלקוחות אחרים לא יראו את אותן אמירות שליליות שנאמרו עליהם. הרי בכל פעם שמישהו יקרא ביקורת או דעה לא טובה, הוא עשוי לקבל רושם מוטעה. עסקים שנלחמים עם הביקורות השלילית יתקשו להגיע למקום שאליו הם רוצים להגיע. גם אם עברו המון מים בנהר, אותה ביקורת או אותה חוות דעת יכולות להיות משפיעות. מצאתם עליכם אזכורים שליליים ברחבי הרשת? זה מה שאתם צריכים לעשות כדי לדחוק אותם לאחור.

איך דוחקים איזכורים שליליים ברשת בצורה מהירה

למה שתרצו להדחיק אזכורים שליליים?

אם בעבר היה מאוד קשה לשמוע אזכורים שליליים, במציאות של היום המידע הוא נגיש וזמין. כל אחד שירצה לפנות לחברה או לעסק שלכם ככל הנראה ירצה לקרוא עליכם קצת ברשת. אם הדברים הראשונים שהוא ימצא יהיו אזכורים שליליים זוהי עשויה להיות בעיה גדולה. הרי כל אזכור שלילי רק יגרום לאותו לקוח להתרחק מכם ולהימנע מלקחת את השירותים שלכם. כל הרושם הראשוני החיובי שאתם מנסים ליצור עלול להימחק ברגע אחד בלבד. לאותם לקוחות שקוראים את האזכורים השליליים אמיתות הדברים לא קריטית במיוחד. המחיר שתשלמו על כל אזכור שלילי יהיה גבוה, וישפיע באופן ישיר על סיכויי ההצלחה. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה תרצו להדחיק כל אזכור שלילי שנמצא עליכם ברשת. גם אם נדמה לכם כי הוא לא נראה לעין, בסוף אפשר למצוא ולראות אותו.

כיצד אפשר להסיר אזכור שלילי מהרשת?

על מנת להסיר אזכורים שליליים בצורה אפקטיבית תהיה אפשרות לבחור אחת משתי הדרכים העיקריות. הדרכים האלה הן דרכים שהוכיחו את עצמן כיעילות נכון להיום. עם זאת קיימות עוד דרכים אחרות שהאפקטיביות שלהן תהיה פחותה בהשוואה לדרכים שאותן נציג בפניכם:

  • האפשרות הראשונה תהיה הסרה של האזכור השלילי שפורסם עליכם. תוכלו לפנות לאותו אדם שפרסם את האזכור השלילי, ולבקש ממנו להסיר את האזכור. עם זאת ברוב המקרים תמצאו את עצמכם נתקלים בסירוב או בדרישה לקבל פיצוי בתמורה. עם זאת האופציה הזאת תהיה האופציה הכי מהירה להסיר את האזכור השלילי. כל עוד אפשר לבחור באופציה הזאת מוטב כי תיישמו אותה הלכה למעשה.


  • האפשרות השנייה תהיה דחיקה של האזכורים השליליים לאחור. כלומר האזכורים השליליים עדיין יהיו קיימים, אך יהיה מאוד קשה לראות אותם. דחיקה של אזכורים שליליים נעשית על ידי קידום אורגני במנועי החיפוש. כלומר אתם צריכים לנסות לפרסם ולקדם פרסומים חיוביים אודותיכם שידחיקו את התוצאות השליליות אחורה.

כמה זמן לוקח לדחוק את האזכורים השליליים?

הזמן לדחיקת אזכורים שליליים משתנה בהתאם לדרך שבה אתם בוחרים. אם תוכלו לבקש מאנשים שונים להסיר את האזכורים השליליים אודותיכם, זה עשוי להשפיע על המקום. עם זאת ברגע שאתם מקדמים אזכורים חיוביים תהיו מחויבים להבין כי זה לוקח זמן. זוהי הסיבה שבגללה יש חברות ועסקים שכל הזמן דואגים לקדם אזכורים חיוביים. אפילו אם אין להם אזכורים שליליים, הם רוצים לדעת שזה לא יטריד אותם. הרי ברגע שהאזכורים החיוביים תמיד יהיו ראשונים, לא יהיה מה לחשוש מאזכורים שליליים. במקרה של קידום אזכורים חיוביים באופן אורגני יהיה עליכם לחכות מספר שבועות.

כעבור מספר שבועות יהיה אפשר לראות ניצנים ראשונים של עבודה. את התוצאה הסופית תוכלו לראות כעבור כמה חודשים כאשר העבודה הקשה תביא את הפירות הרצויים. כמובן שאם יש לכם דרישות מיוחדות תוכלו לדרוש אותן טרם ביצוע הקידום עצמו.

האם דחיקת אזכורים שליליים תמיד עובדת?

כל עוד תבחרו באנשים הנכונים שידחיקו עבורכם אזכורים שליליים לא אמורה להיות בעיה. אנשי מקצוע שמתעסקים עם דחיקת אזכורים שליליים יודעים איך לעשות את העבודה כמו שצריך. עם זאת לא בכל המקרים התוצאה תהיה בדיוק כמו שאתם רוצים או שואפים שהיא תהיה. תזכרו כי דחיקת אזכורים היא בדיוק כמו קידום אתרים אורגני בתוצאות החיפוש, אי אפשר להתחייב לדבר.

כן אפשר לקוות ולהאמין כי התוצאה הרצויה תהיה ברת השגה. עם זאת לגוגל יש את החוקים שלה כאשר זה נוגע לקידום או לכל פעולה אחרת. בשביל שתוכלו להגביר את הסיכויים יהיה עליכם לפנות לאיש מקצוע מנוסה שיציג לכם תוצאות מוכחות. זוהי הדרך הבטוחה מבחינתכם לדעת כי אתם הולכים להשיג תוצאה שתספק אתכם. כזאת שאולי תוכלו להשיג אותה מוקדם ולמנוע נזק שיהיה בלתי הפיך. עבדתם קשה להביא את העסק למקום שבו הוא נמצא, אין סיבה שאזכור שלילי בודד יהרוס הכל.

איך בוחרים איש מקצוע לדחיקת אזכורים שליליים?

  • ניסיון בדחיקת אזכורים שליליים: העבודה הזאת תהיה שונה מכל עבודה אחרת שאותה אנשי מקצוע אחרים עושים. זה שאתם פונים למקדם אתרים מנוסה זה לא אומר שהוא ידע בהכרח לדחוק פרסומים שליליים. מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור איש מקצוע שמנוסה בתחום הזה. איש מקצוע שמכיר את העבודה בצורה הכי טובה ומבצע את העבודה הזאת בכל יום מחדש. הניסיון הוא הפרמטר המשמעותי לשקט מבחינתכם.

  • המלצות של לקוחות מרוצים: במקביל אליכם ישנם אנשים אחרים שכבר פנו לאיש מקצוע שידחק עבורם אזכורים שליליים ברשת. למה שלא תקשיבו להמלצות של אנשים שונים שהיו מרוצים? הרי אם מישהו אחד יצא מרוצה מהשירות שהוא קיבל, גם אתם יכולים לצאת מרוצים. עם זאת במקרה של ביקורת על איש מקצוע מסוים זה עשוי להרחיק אתכם ממנו, ולמנוע מכם לעשות טעות.

  • תוצאות מוכחות בשטח: ההבטחות שנזרקות לאוויר הן נחמדות, לעיתים הן עשויות להפיח בכם תקווה. אך תזכרו כי עם ההבטחות לא באמת תוכלו להסיר את האזכורים השליליים. מה שאתם צריכים לדעת זה שאתם רואים תוצאות מוכחות של דחיקת אזכורים. איש מקצוע שמגיע אליכם עם תוצאות מוכחות יהיה כזה שיביא אתכם למקום הרצוי. לא תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה אתם לוקחים הימורים או סיכונים.

  • שירות אדיב וזמינות גבוהה: לאורך הדרך תמצאו את עצמכם במצבים שבהם תרצו מענה לשאלות שונות. הרי גם ככה אתם נמצאים במצב רגיש, כזה שמשפיע על העבודה כולה. לפיכך איש המקצוע שאותו אתם בוחרים חייב להיות קשוב וזמין. מצד אחד השירות חייב להיות מעולה, ומצד שני הזמינות גבוהה. השילוב של שני הדברים האלה יאפשר לכם לדעת כי תוכלו לפנות לאיש המקצוע בכל עניין שהוא.

אילו נכסים דיגיטליים יכולים לדחוק אזכור שלילי?

  • יש לכם אתר של העסק או החברה באינטרנט? תוכלו להשתמש בו על מנת להגביר את כמות האזכורים החיוביים עליכם. ככל שיהיו יותר אזכורים חיוביים באתרכם, כך מן הסתם האזכורים השליליים ידחקו. תוכלו להוסיף אזכורים חיוביים בבלוג של האתר או בכל חלק אחר שבו ניתן להוסיף מידע. כמובן שכל אזכור חיובי חייב להכיר את השם של החברה או העסק כדי שיהיה אפשר למצוא אותו. זוהי דרך מעולה לנצל את האתר הקיים כדי לדחוק אזכורים שליליים שפוגעים לכם בעסק.


  • חושבים שאתם מספיק חשובים כדי לקבל ערך בויקיפדיה? מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט ליצור לעצמכם ערך שבו אתם מתארים את הפעילות העסקית. ערכים בויקיפדיה הם חשובים מכיוון שהם מדורגים אוטומטית במקומות הראשונים, וכך הם דוחקים אזכורים שליליים. כמובן שרק לפתוח ערך בויקיפדיה זה לא מספיק, אך זה בהחלט יכול לסייע בתור התחלה. מעבר לכך ערכים בויקיפדיה נתפסים בצורה חיובית אצל כל אלה שקוראים אותם.


  • פרסום כתבות באתרים שונים שבהם אתם מספרים על העסק שלכם. כיום על ידי רכישת קישורים תוכלו לפרסם מאמרים מפרגנים בכל מיני אתרים מובילים בישראל. גם כאן מכיוון שמדובר על אתרים עם דירוג גבוה, הם יידחקו ישר כל מיני אזכורים שליליים שונים. כמובן שיהיה עליכם לשלם על הפעולה הזאת, אך עדיין היא מביאה איתה תוצאות מעולות. תוכלו לדחוק אזכורים שליליים שקיימים זמן רב על ידי בחירה באפשרות הזאת שמביאה עוד יתרונות נוספים בקידום האורגני.

  • מכירים כל מיני פורומים שונים שעוסקים בתחום שבו אתם נמצאים? תוכלו לפתח שם דיונים על העסק או החברה שלכם והצגת היתרונות הרבים. מעבר לכך תוכלו לענות בתור איש מקצוע שמייצג את החברה, דבר שעשוי להתפרש בצורה טובה אצל מי שיקרא את ההסברים. כמובן שתצטרכו למצוא פורומים איכותיים, כאלה שהתוצאות בהן נראות על המקום. יהיה עליכם גם לפנות זמן רב כדי שתוכלו לעשות את העבודה הנדרשת.

איך נראה תהליך יעיל לדחיקת אזכורים שליליים?

  1. בשלב הראשון צריך לבדוק לעומק את כמות האזכורים השליליים ואת רמת הקושי בהתמודדות איתם. כל מקרה נשקל לגופו, וכל סיפור הוא עולם אחרי לגמרי. מה שאומר שצריך לעשות בדיקה כדי לאתר את כל האזכורים השליליים, ולא לפספס אף אחד מהם. יכול להיות שחלק מאותם אזכורים שליליים לא יהיו ברורים כמו האזכורים המוכרים.


  2. הערכת העבודה במהלכה יהיה אפשר להעריך כמה זמן כל הפרוצדורה אמורה לקחת. השאיפה היא לנסות לסיים את התהליך הכי מהר שאפשר אך מבלי לזייף בתוצאות. אחרי שמעריכים את כל המשתנים השונים יהיה אפשר לתת אישור סופי לצאת לדרך. מבלי שהלקוח מאשר את ביצוע העבודה, לא יהיה אפשר להתחיל ליישם אותה הלכה למעשה.


  3. בניית אסטרטגיה שתאפשר להשיג את התוצאות הנדרשות בזמן הכי קצר. מכיוון שכל פעם מדובר על אזכורים שליליים שונים, האסטרטגיה צריכה להיות שונה. רק אחרי שמגבשים את האסטרטגיה ומבססים אותה יהיה אפשר לצאת לדרך. פעם אחת האסטרטגיה יכולה להיות יחסית פשוטה ליישום. פעם אחרת היא תהיה מורכבת ליישום בגלל המורכבות של האזכורים השליליים.


  4. מתחילים לעבוד! על ההתחלה רוכשים קישורים ומתחילים לראות מה אפשר לעשות כדי להביא תוצאות מהירות. בניית התשתית לעבודה חייבת להיות כזאת שבאמצעותה יהיה ניתן לבצע שינויים. כל איש מקצוע מבצע את העבודות השונות שהוא סבור כי הן יהיו המתאימות לאותו מקרה. נדגיש כי לכל אחד תהיה את הצורה שבה הוא מאמין כי אפשר לדחוק אזכורים שליליים.


  5. אחרי שמסיימים את העבודה הראשונית נותר לעקוב אחרי השגת התוצאות הרצויות. ישנה חובה להיות עם האצבע על הדופק כדי לראות שהפעולות שנבחרו מספקות את הסחורה. כמובן שיהיה אפשר לעשות שינויים בזמן אמת על מנת להגביר את האפקטיביות של התוצאות. כל עוד קצב ההתקדמות הוא טוב, לא צריך לעשות שינויים ורק לבחון שהכול קורה כמתוכנן.

שאלות נפוצות על מחיקת איזכורים שליליים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על מחיקת איזכורים שליליים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי מחיקת איזכורים שליליים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של מחיקת איזכורים שליליים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על מחיקת איזכורים שליליים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בעפולה

קידום אתרים בעפולה

מה זה קידום אתרים בעפולה? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים חלק משמעותי מהשגרה היומיומית באינטרנט. באמצעות האינטרנט אנחנו שומרים על קשר עם האנשים שאנחנו אוהבים,

קרא עוד »
קידום אתרים בבית שמש

קידום אתרים בבית שמש

קצת על קידום אתרים בבית שמש בעולם של ימינו, האדם הממוצע מעביר שעות ארוכות באינטרנט. באינטרנט אנחנו צורכים ידע ותרבות, שומרים על קשר עם חברים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)