בניית אתרים בוורדפרס

מי צריך אתר בכלל?

לפני שאסביר לכם על וורדפרס, חשוב קודם שאתמקד בצורך באתר. אתרי אינטרנט אישיים מאפשרים לנו להתבלט על פני האחרים בתחום שלנו. כלומר, במידה ונשתמש באתר שנוגע לתחום שלנו ונקים בו נישה ספציפית, כנראה שלגולשים שיחפשו אותנו, יהיה יותר קשה לתפוס אותנו. אתר אישי מאפשר לנו להתבלט בפני עצמנו, לתת לעצמנו את המקום שמגיע לנו ולהצליח לתפוס תאוצה. אז מי בכלל צריך שירות של בניית אתר בוורדפרס?

בניית אתרים בוורדפרס

1. אדם שמחפש להביע את עצמו

אתר זאת אחלה פלטפורמה להביע תחומי עניין, רגשות ודעות בנושאים מגוונים. במידה ומאסתם בפלטפורמות הבלוג החינמיות והייתם רוצים לקדם אחד משלכם, תוכלו לגשת ולפתוח אתר שבו תוכלו להעלות את התכנים שלכם, לעורר שיח ובעיקר – להמשיך ולחשוב.

2. עסק שמחפש את הדרך שלו להצליח

במידה ופתחתם עסק ממש לא מזמן או שהעסק שלכם לאחרונה איבד את התאוצה שמאפיינת אותו – הקמת אתר יכולה להיות הצעד השיווקי הבא שלכם! באמצעות אתר תוכלו לעזור לגולשים שלכם להכיר אתכם ואת האג'נדות שלכם קצת יותר ולהבין איך אפשר להגיע אליכם.

3. אדם בעל ראש עסקי

במידה והייתם רוצים להרוויח כסף יחסית בקלות, יכול להיות שהדרך הפשוטה ביותר תהיה פשוט להקים אתר אינטרנט. באתר שלכם תוכלו לשלב פרסומות, למכור מוצרים מסוימים או להציע שירותים בתשלום. במידה ותשווקו את האתר שלכם נכון, תבנו אותו בצורה אטרקטיבית ותשקיעו בתהליך – כנראה שהכסף יבוא מעצמו.

4. אדם עם ידע ייחודי

במידה ויש לכם ידע ייחודי בתחום מסוים – אדריכלות, עיצוב או השקעות נדל"ן, תוכלו לפתוח אתר ולהציג בו את הקורס האינטרנטי שלכם. שם תוכלו לא רק לשווק את הקורס שלכם, אלא גם להנגיש בו את פלטפורמת הקורס. בקורס אינטרנט יש יתרונות לשני הצדדים – בעל הידע זוכה בהזדמנות קלה יחסית להרוויח כסף, והמתעניין בידע של אותו האדם זוכה בהצעת מחיר אטרקטיבית ביחס לקורסים בינאישיים. שווה, לא?

מה אתר אינטרנט נותן לעסק?

כשמדובר בבית עסק, אתר ייתן לכם לא מעט. אתר אינטרנט לעסק הוא סוג של אסמכתא שמאשרת ללקוחות להבין שמדובר בעסק אמין שאפשר להשתמש בשירותים שלו. אבל האמת היא, שאתר עסק ייתן לכם הרבה יותר. אז מה אתר ייתן לכם?

1. קידום העסק

במידה ותנהלו את אתר העסק שלכם כמו שצריך, תוכלו לבצע דרכו קידום אורגני – תעלו הרבה תכנים, תעשירו את הידע של משתמשי האתר ותעזרו לו לבלוט בין המתחרים בתוצאות החיפוש בגוגל. כך, לא רק תצרו פלטפורמה מושכת ללקוחות, אלא גם תעזרו להם למצוא אתכם דרך מנוע החיפוש. אפשרות אחרת כמובן, היא להקפיץ את אתר העסק שלכם באמצעות קידום ממומן בפייסבוק.

2. אמינות

כמו שכבר אמרתי, פתיחת אתר תיתן לעסק שלכם נופח מקצועי ואמין ותעזור ללקוחות שלכם לקבל עליכם רושם. באתר תוכלו לשלב דוגמאות לעבודות שכבר עשיתם, לשים חוות דעת חיוביות של לקוחות עבר ואפילו לשתף קצת על עצמכם. כך תוכלו ליצור עם הלקוחות שלכם קשר הדוק יותר ולעורר בהם אמינות ותחושת קרבה.

3. ייחודיות

לעומת פרופיל עסק באתר שמכיל הרבה עסקים בתוכו, כשמדובר באתר נפרד זאת אחלה פלטפורמה להתבלט בפני עצמכם ולאפשר לעצמכם לקבל את הבמה שמגיעה לכם. באתר תוכלו להציג את הדברים שמייחדים אתכם והופכים את העסק שלכם לשונה מכל העסקים האחרים.

כמה עולה שירות של בניית אתרים בוורדפרס?

עולם בניית האתרים כיום הוא רחב במיוחד והמחירים משתנים בין בתי העסק השונים. לרוב מדובר בכמה אלפי שקלים עד כמה עשרות אלפים – הכל כתלות במורכבות הפרויקט, מידת ההשקעה שנגזרת ממנו, איכות התוצר וכמובן, כמות הניסיון של האדם שמציע את השירות.

כיום, הרבה חברות דורשות סכומים הזויים שלא תואמים בכלל את כמות ההשקעה שנדרשת מהן. שימו לב בבחירת החברה להתייחס לתעריפים ולבחון את מידת ההשקעה שנדרשת מאנשי המקצוע בפתיחת האתר – בהרבה מקרים, לא תהיה התאמה.

כמה עולה לבנות אתרים

איזה סוג אתרים קיימים ואיזה סוג אתם צריכים?

קיימים סוגים רבים של אתרי אינטרנט. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזתי עבורכם את שלושת האפשרויות שכנראה הכי רלוונטיות עבורכם.

1. בלוג

במידה ואתה אנשים של מילים ונהנים להביע את תחומי העניין והתחושות שלכם דרך המקלדת, כנראה שפורומי הבלוגים שפזורים ברחבי הרשת בשלב מסוים לא יספקו אתכם. הרעיון הטוב ביותר שתוכלו להעלות יהיה כנראה יהיה לפתוח אתר לבלוג אישי משלכם. שם תוכלו לקדם את האג'נדות שלכם, את התחושות האישות שמלוות אתכם ואת הידע שלכם בתחומי העניין השונים שנוגעים בכם. בנוסף – תוכלו כמובן לשים פרסומות ולהרוויח קצת כסף.

2. אתר עסק

כבר יצא לי לדבר איתכם על החשיבות של פרסום נכון של העסק שלכם ברחבי הרשת. עמוד אינסטגרם ופייסבוק ודף עסק בגוגל לא יעשו את העבודה אם לא יהיה לכם אתר עסק להפנות אליו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. באתר תוכלו לפרט על עצמכם, על הניסיון שלכם ועל האג'נדות האישיות שמלוות אתכם בביצוע העבודה. אתר ייתן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם תחושת אמינות ויצור בינכם קרבה – אז אל תתעצלו!

3. חנות אינטרנטית

במידה ויש לכם מוצר או מגוון מוצרים מסוים שאתם רוצים לספק, תוכלו להחליט להקים חנות אינטרנטית. לעומת חנות פיזית שתגבה מכם משאבים רבים והרבה כסף, כשמדובר בחנות אינטרנטית תוכלו לנהל אותה ממש מסלון הבית שלכם!

4. קורס אינטרנטי

במידה ויש לכם ידע שהייתם רוצים לחלוק עם שאר העולם ולהרוויח עליו קצת כסף על הדרך, תוכלו לפתוח קורס אינטרנטי בתחום ההתמחות שלכם ולשווק את עצמכם כמו שצריך, כמו לדוגמא קורס נדל"ן אינטרנטי שאותו בניתי ואני מציע באתר שלי לכל המעוניינים.

לסיכום, אין סוג אחד של אתר שטוב יותר מהסוגים האחרים – הכל תלוי במטרה שלכם ובתוצר שאתם מחפשים.

תכלס – כמה כסף אתר וורדפרס יכול להכניס לעסק שלכם?

1. פרסומות

הדרך הפשוטה ביותר להרוויח מהאתר שלכם כסף (לאחר שהצלחתם להשיג בו כמות נאה של גולשים) היא באמצעות פרסומות. את הפרסומות תוכלו לשלב לצד התוכן שלכם או בתוך התוכן שלכם. יכול להיות מדובר בפרסומות מותאמות של גוגל או פייסבוק, ספונסרים לחנויות אינטרנטיות שונות או שיווק של בתי עסק קטנים בעולם התוכן שלכם. מדובר בדרך פשוטה, נגישה ורווחית למדיי – אבל שימו לב לנצל אותה בדרך הנכונה. שילוב של יותר מידי פרסומות באתר שלכם בסופו של דבר ירחיק את הגולשים ודווקא יגרום לכם להגיע לתוצאה ההפוכה ממה שציפיתם.
בצילום המסך שלפניכם תוכלו לראות דוגמא לפרסומות מהאתר שלי.

דוגמא לפרסומות מהאתר

2. מכירת מוצר

במידה ומדובר בחנות אינטרנטית, כנראה שהרווח העיקרי בו תזכו מאתר האינטרנט שלכם יהיה מכירת המוצרים שלכם. באמצעות האתר הגולשים יוכלו למצוא אתכם, להזמין את המוצר ולהנות ממנו. במידה והוא יהיה באיכות גבוהה – אולי הם אפילו יזמינו חברים להנות ממנו.
בצילום המסך שלפניכם תוכלו לראות דוגמא מחנות אינטרנטית בבעלותי שהקמתי.

דוגמא למוצר באתר

3. מציאת לקוחות

אתר אינטרנטי זאת פלטפורמה מצוינת לעזור ללקוחות פוטנציאליים להגיע לבית העסק שלכם. באמצעות קידום האתר, כתיבת תוכן אטרקטיבי ואישי ויצירת קרבה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, תוכלו להגדיל את כמות הלקוחות ומכאן – את כמות הרווחים שהעסק שלכם יניב.

4. חשבונות פרמיום

במידה והאתר שלכם מספק שירות מסוים, תוכלו לאפשר לגולשים החינמיים להנות ממנו במידה חלקית ולתת לגולשי הפרמיום להנות מהשירות במלואו. הדוגמא הפשוטה ביותר היא חסימת הפרסומות ממשתמשי פרמיום, העלאת קצב הגלישה והטעינה של חומרי האתר ואפילו – חסימה של חלק מהתכנים לגולשים חינמיים. מדובר במשחק קצת מאתגר – מצד אחד, תרצו שהלקוחות החינמיים לא יהיו מספיק מרוצים וירצו לשלם ומצד שני, חשוב שיהיו מרוצים במידה מה בשביל שירצו להמשיך ולקבל את השירות שלכם ואפילו לשדרג אותו.

יתרונות של אתר

1. כולם גולשים באינטרנט

האינטרנט כיום היא פלטפורמת השיווק הטובה ביותר בעולם. אם בעבר היית יכול לשווק את עצמך או להציע את השירותים שלך באמצעות כתבה בעיתון או פרסומת ברדיו – הרי שכיום הדרך הכי טובה, היא פשוט להקים אתר!

2. דרך קלה להרוויח

כפי שכבר יצא לי להסביר, במידה ותנהלו את האתר שלכם כמו שצריך, תוכלו להשיג יחסית בקלות רווחים נאים. ההשקעה הזאת במילים אחרות, תשתלם.

3. השקעה חד פעמית

ההשקעה הרצינית ביותר בתחזוקה של אתר היא עצם הבנייה שלו. התחזוקה השוטפת של האתר, הוספת התכנים והניהול שלו ידרשו מכם הרבה פחות השקעה מאשר המאמצים בזמן הפתיחה שלו. במילים אחרות, אחרי שהוא יהיה שם ברחבי הרשת, לא יידרש מכם יותר מידי. תוכלו להנות מההשקעה שלכם והרווחים ולהמשיך לתחזק את ההכנסות.

למה לבנות אתר בוורדפרס?

1. נגישה לקידום

לעומת השמועות השליליות שקיימות כיום על הקושי בקידום של אתרי וויקס, האמת היא שדווקא את וורדפרס גוגל די אוהבת. נוסף על כך שיש בוורדפרס תוספים שמתמקדים בקידום, יש אלמנטים בסיסיים באתרי וורדפרס שמושכים את גוגל לאהוב אותה כל כך. יכולות הקידום של האתר הוא שיקול משמעותי במיוחד בבחירת פלטפורמת הבנייה ולכן, אם אתם שואלים אותי – מדובר באפשרות הטובה ביותר מהבחינה הזאת.

2. מגוון באפשרויות

וורדפרס היא מערכת בניית אתרים מלאה באפשרויות שיכולה לעבוד בהקמה של אתרי תדמית, בלוגים ולמעשה כל סוג של אתר שיעלה לכם לראש. היכולת שלה להתאים לכל פלטפורמה הופכים אותה כאפשרות אטרקטיבית כמעט לכל מקרה שיעלה לכם לראש!

3. נגישה ונוחה

לוורדפרס מספר יתרונות שהופכים אותה לנגישים במיוחד. היא עובדת בעברית, היא מאפשרת לבונה האתר לערוך אותה באופן שוטף והיא רצה מאוד יפה על מכשירי אנדרואיד, אייפון וכמובן גם על מחשבים. כל אלה הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד.

4. מלאה בתוספים

וורדפרס מאפשרת לבונה האתר להוסיף לאתר תוספים ספציפיים בהתאם לסוג האתר שהוא בונה. ההתאמה האישית של הקוד לבונה האתר תאפשר לו ליצור את האתר אליו הוא שואף להגיע מבלי יותר מידי להסתבך.

האם צריך חברה לבניית אתר או דווקא פרילנסר?

אתחיל ואומר שכדאי לכם בבניית האתר הראשון שלכם לפחות, להיעזר באיש מקצוע חיצוני. מדובר באדם עם ניסיון בעולם בניית האתרים שיחלוק את הידע שלו איתכם ויוכל ביחד איתכם לעזור לכם להגיע לתוצר שאתם מחפשים.

עכשיו, כשמדובר בבחירה של חברה או פרילנס, האמת היא שאין כל כך הרבה הבדל בתחושה שלי. סוג העסק משמעותי הרבה פחות מאיכות העבודה של האדם. ועדיין, התעסקות מול חברה היא לא תמיד נעימה והרבה פעמים יכולה לתת לכם תחושה לא אישית ואפילו קצת מנותקת.

אז מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת בונה אתר?

1. הוא יודע את העבודה

הדבר החשוב ביותר הוא כנראה מידת המקצועיות של בונה האתר. חשוב שיהיה מדובר באדם עם ניסיון עשיר בתחום שהתנסה בבניית אתרים רבים בוורדפרס. הוא צריך לא רק לדעת איך לבנות אתר, אלא גם איך להתאים את האתר לסוג הלקוח שלו. במילים אחרות, לא רק מדובר בידע – אלא גם ברגישות ויכולת להבין את האחר.

2. נעים לעבוד איתו

בונה האתר שלכם כנראה ילווה אתכם לא רק בפתיחת האתר אלא גם בחודשים והשנים שלאחר מכן. במידה ויהיה לכם נחמד לעבוד עם בונה האתר שלכם, סביר שתרצו להיעזר בו בתחזוקת האתר שלכם באופן שוטף. לכן, חשוב שיהיה מדובר באדם נעים הליכות שיש לכם איתו דיבור משותף. ככה העבודה תהיה יותר כיפית ונעימה וכנראה שהדבר ישפיע אפילו על רמת התוצר.

3. מה עם המחיר?

לא פעם קורה שבוני אתרים דורשים מהלקוחות שלהם מחירים מופקעים למדיי. אתרים שונים דורשים מידת השקעה שונה ולא פעם יתנו לכם מחיר גבוה בהרבה ממה שנדרש. השוו בין בוני אתרים שונים, תתייעצו עם אנשי מקצוע – אל תתפשרו על מחיר מוגזם.

רגע לפני שאני אמליץ על עצמי (דבר שאני שונא לעשות), אני מזמין אותך להעיף מבט בחנויות האינטרנטיות שבניתי לאחרונה.

יש בוני אתרים רבים ברחבי הרשת, אבל אהיה יומרני ואומר שאין עוד בונה אתרים כמוני.
אני מציע לכם לצרף אותי לדרך המיוחדת שלכם ולבנות את האתר הכי טוב שתוכלו לקבל.
אז למה בעצם לבחור בי?

בעל ניסיון בתחום

בשנים האחרונות נכנסתי לעולם המכירות האינטרנטי. כיום יש בבעלותי יותר מעשר חנויות אינטרנטיות ובהתאם לכך, יצא לי לבנות כמות נאה של אתרים באינטרנט. בשנות הניסיון שלי יצא לי להעשיר את הידע שלי לא רק בעולם בניית האתרים אלא גם בעולם השיווק האורגני, הקידום הממומן ולמעשה בכל מה שצריך לדעת בשביל שאתר העסק שלכם ימקסם את הפוטנציאל שטמון בו.

אשתף אתכם בתהליך

את העבודה אני אעשה ביחד איתכם. לפני שאגש לבניית האתר אשב ביחד איתכם לשמוע על העסק שלכם, האג'נדה שלכם, האתר שאתם מחפשים והסיבה שבכלל הביאה אתכם לפתוח אותו. אבין איזה מטרה יושבת לכם בראש כשאתם מחליטים לגשת ולבנות את האתר ובהתאם לכך – אענה על הרצונות שלכם. לאחר שאבין אתכם קצת יותר טוב, אוכל לגשת לבניית האתר. במהלך התהליך אתייעץ אתכם בנוגע לתהיות אסטטיות, ניסוחיות ומקצועיות שרק אתם תוכלו לענות לי עליהן. אני לא מתיימר לומר שאני יודע הכל – שיתוף הפעולה שלנו מבחינתי הוא הבסיס לעבודה האידיאלית.

מחיר אטרקטיבי

המחירים בשוק גבוהים, זה לא סוד. אני מתחייב להציע לכם מחיר הגון שתואם את מידת ההשקעה שנדרשת מצידי בפרויקט. אסביר לכם כיצד ביצעתי את התמחור, אהיה גלוי איתכם בנוגע לשיקולים שלי – אני מבטיח להיות הוגן.

יהיה כיף

כשמדובר בעבודה שנעשית מול חברה, הרבה פעמים היחס שתקבלו יהיה קר ומנותק. שם אתם תהיו רק לקוח אחד מיני רבים ולא אחד שבאמת מעניין מישהו יותר מידי. העבודה המשותפת שלנו תהיה עבודת צוות – ביחד אנחנו נגיע לתוצר הטוב ביותר שיספק אתכם ויענה על הציפיות שלכם. על פחות מזה אני פשוט לא אתפשר. במידה ושכנעתי אתכם, אתם מוזמנים לשלוח לי מייל או הודעה ולשוחח איתי. אני מבטיח לענות לכם על כל שאלה שתעלה לכם לראש ולדבר איתכם בגובה העיניים. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

אם הצלחתי לסקרן אתכם והספקתם להבין שגם אתם צריכים אתר לעסק שלכם,
ואם אתם מעוניינים לשתף אותי ברעיון שלכם לאתר או סתם להתייעץ איתי אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בטופס,
מבטיח לחזור אליכם במהירות (שעה – שעתיים מקסימום).

ועד אז, שיהיה לנו בהצלחה!

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)