גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » למה המתחרים שלי עוקפים אותי בתוצאות החיפוש בגוגל?

למה המתחרים שלי עוקפים אותי בתוצאות החיפוש בגוגל?

שוב המתחרים עקפו אתכם בתוצאות החיפוש של גוגל? אין תחושה יותר מתסכלת מאשר התחושה הזאת. הרי אתם יודעים שכל מי שיחפש מוצר או שירות מסוים ייכנס קודם כל אליהם.

האזינו לכתבה

רק אם הוא לא יהיה מרוצה, הוא ימצא את עצמו מגיע לאתר שלכם. לא כל הגולשים עוברים מספר אתרים לפני שהם רוכשים מוצר או שירות מסוים. לרוב הם מסתפקים בכניסה לאתר הראשון, אם הוא מוצא חן בעיניהם, הם לא בוחנים את האחרים. אז למה המתחרים שלכם עוקפים אתכם בתוצאות החיפוש?

יכולות להיות סיבות שונות לכך שהמתחרים שלכם עוקפים אתכם בתוצאות החיפוש. מה שבטוח זה שאתם לא עושים את הדברים כמו שצריך, לכן הם עוקפים אתכם. אם לא מדובר על חברה גדולה או על אתר ותיק, אין סיבה שתמצאו אתכם משתרכים מאחוריו. חובה עליכם להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות כדי שכל הגולשים יפנו אליכם לפני שהם פונים למתחרים. אם תספקו להם שירות טוב ואדיב, אין סיבה אמיתית שהם יחפשו אלטרנטיבות אחרות.

מדוע אסור שהמתחרים יעקפו אתכם?

הסיבה המרכזית שבגללה אסור לכם שהמתחרים שלכם יעקפו אתכם היא התדמית. אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם מה הלקוחות שלכם יחשבו כאשר הם יראו שהמתחרים נמצאים לפניכם. לא מן הנמנע כי הם יעדיפו לפנות לאותם מתחרים על מנת לבחון מה יש להם להציע. לא רק שלא תצרפו לקוחות חדשים, ישנו סיכוי שתתחילו לאבד את הלקוחות הקיימים. הרי כל אחד מהלקוחות שלכם ירצה לקבל את השירות הטוב ביותר מהעסק הכי מנוסה.

עוד סיבה שבגללה אסור לכם שהמתחרים יעקפו אתכם בתוצאות החיפוש היא הבאת לקוחות חדשים. כדי שהעסק שלכם ישמור על הראש מעל המים יהיה עליכם להביא לקוחות חדשים. לא תמיד הלקוחות הקיימים יחזרו לבצע רכישה נוספת או שיחדשו את ההתקשרות אתכם. לכן אתם תרצו לדעת כי לכל לקוח שיעזוב יהיה תחליף, לקוח חדש שמצטרף. המציאות הזאת תביא אתכם למצב שבו לא תצטרכו להיות בפאניקה תמידית. הכי הלחץ והחששות עלולים לגרום לכך שתעשו המון טעויות.

למה המתחרים שלי עוקפים אותי בגוגל

האם אפשר לשנות את המצב?

אין סיבה שתשלימו עם מציאות שבה המתחרים שלכם עוקפים אתכם בדירוג של גוגל. גם אם נדמה לכם כי התחרות אבודה מראש, אתם מוכרחים לתת פייט כדי לעקוף אותם. כל עוד תעשו את הדברים בצורה נכונה, אין סיבה שלא תשאירו אבק למתחרים השונים. גם אם לא תצליחו לעקוף אותם, לפחות תדעו כי עשיתם הכל. מי שישב בחיבוק ידיים ימצא את עצמו מדרדר למקומות נמוכים בתוצאות החיפוש.

החדשות הטובות הן שברוב המקרים יהיה לכם מה לעשות כדי לשנות את המצב. גם אם כרגע המציאות נראית לכם רחוקה מלהשתנות, אתם מוכרחים להתמיד ולעשות את העבודה. בסוף תמצאו את עצמכם משאירים לכל המתחרים שלכם אבק. זה לא משנה עד כמה הם ותיקים או עד כמה השירות שלהם טוב בהשוואה למה שאתם מספקים. אם אתם עוקפים את המתחרים בגוגל, תוכלו להעניק לעצמכם יתרון שקשה להסביר אותו במילים.

למי צריך לפנות כדי לעקוף את המתחרים?

ככל הנראה שהמתחרים שלכם עובדים עם מקדמי אתרים מוצלחים שעושים עבודה טובה. זוהי הסיבה שבגללה הם עקפו אתכם, וככל הנראה ימשיכו לעקוף אם לא תעשו שינוי. אם עד כה לא עבדתם עם מקדם אתרים, ככל הנראה שהגיע הזמן לעשות זאת. כל בעל עסק חייב לדעת לשחרר את המושכות בנושאים שבהם הוא לא מבין כמו שצריך.

במקרה שבו אתם עובדים עם מקדם, מוטב כי תסבו את תשומת ליבו לעניין הזה. תנו לו כמה שבועות לנסות לעשות התאמות כדי שתוכלו לעקוף את המתחרים השונים. אם אינכם רואים התקדמות, רצוי לחפש מקדם אתרים שיביא אתכם למקום הרצוי. זוהי לא בושה לעשות צעד מהסוג הזה, בטח כאשר הוא אמור לספק את מבוקשכם.

10 דרכים להשאיר אבק למתחרים בדירוג של גוגל

  1. הבינו מה הסיבה שבגללה המתחרים שלכם עקפו אתכם בתוצאות החיפוש. הם ככל הנראה שינו משהו שגרם לאלגוריתם של גוגל לשפר את הדירוג שלהם. ברגע שתבינו מה הם עשו כמו שצריך, תוכלו לנסות לעשות בדיוק את אותו הדבר. זה אמור לגרום לכך שתעקפו את המתחרים שוב, ותחזרו למקום הטבעי שלכם. זוהי הסיבה שבגללה אנו מציעים לכל בעל אתר לעקוף אחרי המתחרים כל הזמן. תשתדלו לראות באופן קבוע מה הם עושים באתרים שלהם, ואיפה בדיוק הם מדורגים.

  2. הכניסו תוכן איכותי לאתר שלכם על מנת לגרום לו להיות מדורג במקום גבוה יותר. תוכן איכותי הוא חשוב מאוד, בטח אם אתם נמצאים בתחרות עיקשת עם מתחרים שונים. ברגע שהתוכן באתרכם יהיה עם ערך מוסף זה יגרום לגולשים להישאר בו זמן רב. בהשוואה הקטנה הזאת מול המתחרים השונים תשיגו יתרון שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו. עם הזמן תראו כי העניין הזה יגרום לכם לעקוף שוב את אותם מתחרים שעקפו אתכם.

  3. התאימו את אתרכם לגלישה ממכשירים ניידים ומכל פלטפורמה אפשרית. אם האתר שבניתם לא מותאם לגלישה בכל דרך אפשרית זה יפגע בדירוג שלו בגוגל. אם האתרים של המתחרים מותאמים לגלישה מכל מיני מכשירים זה כבר יעניק להם יתרון. מוטב כי לא תשאירו מקומות שונים שבהם למתחרים שלכם יהיה יתרון על פניכם. אולי מדובר כאן על עניין פעוט מבחינתכם, אך האלגוריתם של גוגל נותן לעניין הזה חשיבות.

  4. עבר הרבה מאוד זמן מאז שיצא לכם לעדכן את האתר שלכם? זוהי ככל הנראה הסיבה שבגללה המתחרים שלכם עקפו אתכם בהזדמנות הראשונה שהייתה להם. אתר אינטרנט איכותי הוא אתר אינטרנט שמעדכנים אותו כל הזמן. אין צורך לעדכן את האתר כל יום, אך כן חובה לעדכן אותו כל כמה ימים. במקרה שבו אתרכם לא יהיה מעודכן בקביעות, המתחרים יעקפו אתכם ללא קושי.

  5. החליפו את חברת האחסון שבה אתם מאחסנים את אתרכם לחברת אחסון אחרת. האחסון הוא התשתית של האתר, לכן הוא משפיע רבות גם על הקידום במנועי החיפוש. תבדקו איפה המתחרים שלכם מאחסנים את האתר שלהם, אולי זוהי הסיבה שבגללה הם עקפו אתכם. אם תעברו לחברת אחסון שמציעה שרתים איכותיים יותר לא תהיה סיבה שלא תחזרו להיות מדורגים ראשונים. לצערנו הרבה מאוד בעלי אתרים לא מבינים עד כמה האחסון של האתר הוא קריטי.  

  6. התחילו להוציא קישורים איכותיים לאתר שלכם מכל מיני אתרים חזקים באותו התחום. כמובן שלא תוכלו לבצע את ההחלפה עם המתחרים שלכם, אך כן עם אתרים אחרים. יש כאלה שעושים החלפה ישירה בתמורה לקישור שאתם תוציאו לאתר שאיתו החלפתם. אחרים פשוט מעדיפים לקנות קישורים מאתרים שונים על מנת לחזק את הדירוג של האתר בהקדם האפשרי. כמו שאתם מתארים לעצמכם הזמן עשוי להיות קריטי מאוד מבחינת הדירוג של אתרכם.  

  7. רצוי שתתחילו להביא גולשים חדשים לאתר על מנת להגביר את כמות הכניסות אליו. דרך אחת לעשות זאת היא על ידי פרסום האתר ברשתות החברתיות שבהן אתם נמצאים. אם תביאו עוד גולשים לאתר דרך הרשתות החברתיות, האלגוריתם של גוגל יראה זאת בצורה חיובית. כמובן שכל דרך אחרת להביא באמצעותה עוד גולשים חדשים לאתר תהיה מעולה וחיונית.

  8. תיקחו השראה מאתרים מובילים בחו"ל שעוסקים בדיוק באותו התחום. לא מן הנמנע כי מה שהם עושים זה פחות או יותר מה שאתם צריכים לעשות. האלגוריתם של גוגל מדרג את האתרים בחו"ל בידוק כמו שהוא מדרג את האתרים בארץ. לכן תוכלו לקחת השראה מכל מיני אתרים מובילים כדי להביא את אתרכם לדירוג גבוה. כתוצאה מכך תוכלו לחזור למקום שבו כל כך רציתם להיות.

  9. התאזרו בסבלנות, לעיתים זה שהמתחרים עקפו אתכם זה רק עניין זמני. אם אתם עושים את כל הדברים בצורה נכונה, אין סיבה שתעשו החלטות פזיזות. כעבור כמה שבועות תראו את עצמכם חוזרים למקום שבו הייתם לפני כן. גם אם מדובר על חזרה הדרגתית תוכלו לשאוב ממנה עידוד לקראת המשך הדרך. ככל שיעברו השבועות, כך תחזרו למקום הרצוי מבחינתכם.

  10. מקדם האתרים שאתם עובדים איתו לא מספק את הסחורה? זה לא בושה להעביר את האתר שלכם לידיים חדשות. אומנם זה שתעבירו את האתר לידיים חדשות זה לא מבטיח דבר, אך זה יכול לשפר את המציאות. באמצעות מקדם אתרים מיומן תוכלו לעקוף את המתחרים, ולהחזיר את אתרכם לדירוג גבוה. מקדם אתרים אחר יעשה דברים שונים בהשוואה למקדם האתרים שאיתו יצא לכם לעבוד עד כה.

כמה כסף צריך להשקיע בקידום אתרים?

אין נוסחה שקובעת מראש כמה תצטרכו לשלם כדי להגיע למקום ראשון בתוצאות החיפוש. אך קחו בחשבון שאם המתחרים שלכם משלמים יותר מכם, הם ככל הנראה יעקפו אתכם. זה לא אומר שאתם צריכים להוציא סכומי עתק על קידום אתרים כי זה יבוא על חשבון דברים אחרים. מוטב להשקיע סכום מבוקר, ולדעת כי הוא הולך למקומות הנכונים שיסייעו לאתר לעלות בתוצאות הדירוג. כל עוד הכסף יושקע במקומות הנכונים תוכלו לראות תמורה גדולה ממנו בהווה וגם בעתיד.

המחיר של קידום בגוגל לאתרים מתחיל מ-1500 ש"ח ויכול גם להגיע עד 3000 ש"ח. תשאלו את עצמכם כמה אתם מוכנים לשלם כדי לראות את האתר שלכם מטפס בתוצאות החיפוש. אל תשכחו כי הכסף שאתם משקיעים על הקידום האורגני אמור לחזור אליכם בדמות לקוחות. כל לקוח שמגיע בזכות הקידום האורגני יכסה את ההשקעה החודשית שאותה אתם משקיעים.

תוך כמה זמן תוכלו לעקוף את המתחרים?

הזמן הוא העניין המרכזי שיעסיק בעלי עסקים רבים – ובצדק. הרי כל זמן שבו לא תהיו בתוצאות החיפוש הראשונות הוא זמן שבו אתם מאבדים לקוחות. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להגיע למצב שבו אתם מדשדשים מאחור זמן רב. אך למרות שהזמן חשוב, אל תיתנו לו לבלבל אתכם יתר על המידה בכל מה שנוגע לקידום. בקידום אתרים הסבלנות היא חשובה, בטח אם אתם מתחילים תהליך מסוים מההתחלה.

אם תהיו מספיק סבלניים תוכלו לראות את האתר שלכם מטפס כלפי מעלה. לא מן הנמנע כי בשלב מסוים הוא פשוט יגיע למקום שבו אתם רוצים שהוא יהיה. כל עוד תמשיכו לעשות את העבודה בצורה טובה, הוא ינצח גם את התחזיות שלכם. מי שלא יהיה מספיק סבלני ימצא את עצמו עושה זעזועים מבלי לראות את ההתקדמות הרצויה. לכן גם אם הדברים לא מצפים בדיוק כמו שאתם רוצים – קחו קצת אוויר. בסוף הדברים יסתדרו כל עוד אתם עושים אותם לפי הטיפים שנתנו לכם כאן.  

שאלות נפוצות על עקיפה בתוצאות החיפוש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על עקיפה בתוצאות החיפוש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי עקיפה בתוצאות החיפוש בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של עקיפה בתוצאות החיפוש הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על עקיפה בתוצאות החיפוש?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בעכו

קידום אתרים בעכו

מה זה קידום אתרים בעכו ואיך זה יכול לעזור לכם? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים את הזמן באינטרנט. האינטרנט נהפך כיום לפלטפורמה שימושית במיוחד במגוון

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)