גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » המדריך המלא לבניית קישורים חיצוניים לצורך קידום אתרים בגוגל

המדריך המלא לבניית קישורים חיצוניים לצורך קידום אתרים בגוגל

גוגל מתעדכנת כל הזמן, אך נדמה כי החשיבות של הקישורים החיצוניים רק ממשיכה לעלות. התחזיות מראות כי הקישורים החיצוניים ימשיכו להיות חלק בלתי נפרד מקידום אתרים במנועי החיפוש.

האזינו לכתבה

אם אתם כאן סימן שגם אתם הבחנתם בחשיבות של הקישורים החיצוניים בהקשר הספציפי הזה. הבעיה מתחילה עם העובדה שהמון בעלי אתרים לא יודעים איך לבנות קישורים חיצוניים לקידום האתר שלהם. מה שאומר שהם מוצאים את עצמם נתקלים בחומה שאותה הם לא מצליחים לעבור. בדיוק מהסיבה הזאת החלטנו להרים את הכפפה כדי להעלים את כל סימני השאלה בהקשר הזה. אחרי שתקראו את המדריך הבא תבינו איך לבנות קישורים חזקים לקידום האתר. נדגיש כי חלק מהדגשים יכולים להיות מתאימים לכם, חלק אחר יהיה רלוונטי לאחרים. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם מקבעים את עצמכם רק לגבי אפשרות אחת בלבד.

המדריך המלא לבניית קישורים חיצוניים לצורך קידום אתרים

מדוע צריך חובה להשיג קישורים חיצוניים?

הסיבה המרכזית שבגללה בעלי אתרים עובדים קשה להשיג קישורים חיצוניים היא לקדם את האתר. אך כאשר אנו פורסים את החשיבות לחלקים קטנים ניתן יהיה להבין את התמונה בשלמותה. באמצעות הוצאת קישור חיצוני לאתר, האלגוריתם של גוגל יגלה דפים חדשים. הרי אתרים חזקים נסרקים באופן קבוע, לעומת אתרים קטנים שנסרקים אחת לכמה זמן. מעבר לכך גוגל מבחינתה תרכיב את מפת האתר השלמה בדיוק כפי שהיא אמורה להיות. כל עוד תוציאו את הקישורים בצורה נכונה מהאתר, גוגל תלמד באילו נושאים אתם מתרכזים. במקום להתרכז בכמה נושאים שונים שיכולים להיות רחוקים אלה מאלה, יהיה ניתן למקד זאת. מדובר על צעד אחד בלבד שמביא איתו תועלת רבה כאשר מרכיבים את כל חלקי הפאזל. אחרי שתתחילו להוציא קישורים לאתרכם מאתרים אחרים תבינו כמה תרומה יש בהם.

1.    קניית קישורים מחברות חיצוניות

בואו נודה על האמת, כולנו מחפשים את השיטה הכי קלה להשיג קישורים איכותיים לאתר. אף אחד לא ירצה לעבוד קשה, בסוף זה גם מעייף וגם לא תמיד יהיה מתגמל. רכישת קישורים חיצוניים לאתר תהיה דרך נוחה וקלה לבנות מערך קישורים אפקטיבי. ישנן חברות שכל מה שהן עושות זה למכור קישורים מכל אתר שעולה לכם לראש. מה הופך את הדרך הזאת להיות דרך שתביא אתכם לנקודה הרצויה? העובדה הבסיסית שהקישורים נבחרים על ידכם. אתם תהיו אלה שתחליטו מאיזה אתר יצא קישור ישירות לאתר שלכם ומאיזה מילת מפתח. בתור הלקוחות הפעם תוכלו להיות אלה שאוחזים בהגה מתחילת הדרך ועד סופה. הקישורים גם נשארים לזמן רב, זה חלק מההסכם בניכם לבין החברה החיצונית. אינכם צריכים לעשות דבר, רק לדאוג לשלם בהתאם לסיכום הראשוני.

2.    החלפת קישורים בין שני אתרים

אינכם מעוניינים להוציא כסף על מנת לבנות מערך קישורים חיצוניים? יש כאלה שעבורם תשלום על דברים מהסוג הזה זה עניין של עובר לסדר היום. נדגיש רק כי יש לכל קישור חיצוני מחיר שונה, תוכלו למצוא כאלה שלא עולים הון. עם זאת במקרה שבו לא תרצו לשלם יהיה עליכם לנסות לבנות שיתוף פעולה עם אתרים אחרים. כדי שזה יקרה יהיה עליכם להחזיק באתר שמדורג גבוה, כך לשני הצדדים יהיה אינטרס להחליף קישורים. כמו שאתם רוצים לבנות מערך קישורים איכותי, גם האתר שפניתם אליו ירצה לעשות זאת. אם תצליחו להגיע להסכמה להחליף בניכם קישורים יהיה ניתן להרוויח המון. כל אתר ידאג להוציא קישור חיצוני לאתר השני כדי לחזק אותו במעלה הדירוג. עליכם לדעת כי לעיתים יכול לקחת זמן עד שתמצאו אתר שיהיה מוכן לשתף אתכם פעולה.

3.    הקמת רשת של אתרי תמיכה

אתם מאלה שלא מפחדים מעבודה קשה? אם אתם סבלניים יכול להיות כי מהלך גדול הוא הפתרון המתאים לכם. הקמת רשת אתרי תמיכה מהם תוכלו להוציא קישורים לאתרים אותם אתם מקדמים. ברגע שיהיו לכם אתרי תמיכה חזקים, תוכלו למכור קישורים חיצוניים לאתרים אחרים שמעוניינים לרכוש אותם. בו בזמן בכל רגע תהיה לכם האופציה להוציא קישור לאתר שלכם שיורד בדירוג של גוגל. אך הקמה של רשת אתרי תמיכה חזקים יכולה לקחת זמן, לעיתים אפילו כמה שנים. אם אתם רוצים לראות תוצאות על המקום יהיה עליכם לבחור בדרך אחרת. הפתרון הזה הוא פתרון למי שמסתכל על העתיד ורוצה לדעת כי הכל יהיה טוב ובטוח. היתרון בשיטה הזאת הוא שאינכם סומכים על אף אחד, רק על עצמכם כמובן.

4.    הירשמו לאינדקסים בנושאים שונים

הזמן דוחק בכם? כדי לקדם את האתרים במנועי החיפוש במהרה יהיה עליכם לבחור בפעולות הנכונות. ברחבי הרשת תוכלו למצוא מבחר ענק של אינדקסים בכל מיני נושאים ובכל מיני תחומים. חלק מהאינדקסים מאפשרים לכם לרשום את אתרכם על מנת שהוא יוצג לגולשים שמגיעים לאינדקס. מצד אחד תוכלו לקבל כמות גדולה של לקוחות שמגיעים כתוצאה מההרשמה לאינדקס. בו בזמן ההרשמה לאינדקס תאפשר לכם לפרסם את האתר ולהשיג קישורים חיצוניים. כאן צריך להודות כי חלק מהאינדקסים עשויים להקשות את תנאי ההרשמה אליהם. כך שיהיה עליכם לעמוד בדרישות סף שונות, הרי חובת ההוכחה היא קודם כל עליכם. אך ברגע שתצליחו להירשם לאינדקסים תוכלו להרוויח מכל נקודת מבט אפשרית. יש כאלה שמרגע שהם נרשמו לאינדקס מסוים כמות הכניסות לאתר השתנתה בצורה מהותית. שווה לכם לנסות את האופציה הזאת, הרי אין לכם מה להפסיד ממנה.

5.    הוצאת קישורים מפורומים ברשת

האופציה הזאת הייתה האופציה הכי פופולארית עד לפני עשור פחות או יותר. בעבר פורומים היו המקום שבו כולם היו יכולים לדבר עם כולם ללא פילטרים. מהרגע שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו, היוקרה של הפורומים ירדה לשפל חסר תקדים. עם זאת יש כמה פורומים שעדיין שמרו על המוניטין שלהם, לכן תוכלו לנסות להוציא קישורים דרכם. צריך להגיד את האמת ולהודות כי האפשרות הזאת לא תביא אתכם לנקודה שבה תרצו להיות. אך עדיין יש כאלה שחושבים כי היא תביא אותם בסופו של יום למציאות הרצויה. הוצאת קישורים מפורומים לא מזיקה אף פעם, אולי אפילו זה יביא לכם כמה גולשים. הטיפ שלנו אליכם בהקשר הזה היא לא לשים את כל הביצים בסל הזה. אחרי שתבינו כמה הדרך הזאת לא יעילה תעדיפו להשקיע את המאמץ בדרכים אחרות.

6.    פרסום מאמרי אורח באתרים שונים

אתרים מסרבים להחליף אתכם קישורים בגלל שהאתר שלכם מדורג נמוך? מה שאתם צריכים לעשות זה לנסות לשחד אותם להוציא מהאתר שלהם קישור בדרך אחרת. דרך מעולה שהוכיחה את עצמה כיעילה פעם אחר פעם היא פרסום מאמר אורח. כלומר אתם מציעים לבעל האתר לפרסם אצלו מאמר שכתבתם בעצמכם עם קישור לאתרכם. מה בדיוק מרוויח אותו בעל אתר שיפרסם את המאמר? הוא יעדכן את האתר שלו עם מאמר מעניין ואטרקטיבי שיכול להועיל. במקום לשלם לכותב תוכן שיכתוב עבורו מאמר, הוא יפרסם את המאמר שאותו רשמתם בתמורה לקישור. כל אחד מהצדדים יכול להרוויח את מה שהוא רוצה להרוויח מהעניין הזה. בעל האתר מרוויח תוכן שיסייע בקידום האתר, אתם תוכלו לקבל קישור מאתר איכותי.

7.    שימוש באינפוגרפיקה להוצאת קישורים

בעלי אתרים רוצים כל הזמן להכניס לאתר שלהם תוכן מעניין ושונה שכמותו לא נראה. זה מה שאמור לתת להם יתרון בהשוואה לבעלי אתרים שעוסקים פחות או יותר באותה הנישה. אינפוגרפיקה היא דרך מעולה להציג את התוכן בצורה ויזואלית אחרת לגמרי. כמובן שניתן לבצע אינפוגרפיקה במגוון רחב של דרכים, ניתן להתאימה לאתר שבו היא הולכת להתפרסם. אם תצליחו ליצור אינפוגרפיקה מעניינת, תוכלו להוציא ממנה קישור ישיר אליכם לאתר. בו בזמן בעל האתר שבו תרצו לפרסם ישמח לקבל את האינפוגרפיקה המעניינת. האינטרס שלכם מושג על ידי קבלת קישור מאתר שעד לא מזמן לא הסכים לשיתוף פעולה. בעל האתר מצד שני יקבל עוד אקס פקטור שיצעיד אותו קדימה אל המקום הרצוי עבורו.

מה חשוב לדעת כאשר מפרסמים קישורים?

אחרי שהבנתם איך תוכלו לבנות מערך קישורים חיצוניים מרשים יהיה עליכם להגיע מוכנים. זה שאתם תפרסמו קישורים באתרים עם סמכות גבוהה זה לא אומר בוודאות שתשיגו את מבוקשכם. אז מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם בונים מערך קישורים שאמור להצעיד אתכם קדימה? ריכזנו לכם כמה דברים חשובים שיכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. אף אחד לא ירצה לעבוד קשה ובסופה של הדרך לא לקבל את התוצאה הרצויה מבחינתו.

ראשית אל תסתמכו רק על קישורים, למרות שזה יכול להישמע מאוד מפתה. בנוסף לבניית מערך קישורים חיצוניים יהיה עליכם לתחזק את האתר עם תוכן איכותי. השילוב של קישורים מאתרים חזקים יחד עם תוכן איכותי יעשו עבודה מעולה. יש כאלה שיגידו כי גם חשוב לבנות את האתר בצורה נכונה על מנת שהקידום יהיה אפקטיבי. כבר בשלב בניית האתר צריך לשים דגש על אלמנטים חשובים בקידום אורגני של אתרים.

שנית, הקישורים חייבים לצאת מאתרים חיצוניים בתדירות הגיונית וסבירה. מה זה אומר כאשר אנו מדברים על תדירות הגיונית וסבירה? אל תוציאו קישור חדש לאתרכם בכל יום, זה יראה כמו משהו לא אותנטי. אף אחד לא יכול להשיג קישור חיצוני חדש בכל יום מבלי לעשות מניפולציה כזאת או אחרת. בו בזמן תוודאו כי הקישורים לא יוצאים בתדירות מאוד נמוכה, הם לא יספקו את הסחורה. קישור אחד כל כמה ימים זה בהחלט תדירות סבירה שגם תביא תוצאות מעולות.

יתר על כן, הרלוונטיות של האתר ממנו תוציאו את הקישורים חייבת להילקח בחשבון. אם מדובר על אתר בנישה אחרת לגמרי, זה עלול להדליק אור אדום לאלגוריתם של גוגל. למה שאתר בתחום מסוים ירצה להוציא קישור לאתר מתחום אחר לגמרי? חייבת להיות זיקה מסוימת בין האתר שמשתפים פעולה בהקשר הזה. אינכם צריכים להשיג קישורים מאתרים מתחרים, אך כן מאתרים שיש בניהם התאמה מסוימת. גם אם ההתאמה נראית לכם לא סבירה, גוגל יכולה לעשות את ההקשרים שלה.

עוד דבר אחד אחרון שנרצה לעסוק בו לפני שתבנו מערך קישורים חיצוניים זה סמכותיות. הסמכותיות של אתר מסוים מייצג את החוזק שלו בהשוואה לאתרים אחרים. ככל שהסמכותיות של אתר תהיה גבוהה, כך האפקטיביות של קישור חיצוני ממנו תגדל בהתאם. האינטרס שלכם יהיה לנסות לחפש אתרים עם סמכותיות גדולה ככל האפשר. זה לא קל, אך אם תבחרו את הדרך הנכונה לבנות מערך קישורים זה יהיה אפשרי. הוצאתם קישור מאתר עם סמכות גבוהה? תוכלו לראות כמעט על המקום את ההשפעה החיובית שלו.

שאלות נפוצות על בניית קישורים חיצוניים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על בניית קישורים חיצוניים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי בניית קישורים חיצוניים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של בניית קישורים חיצוניים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על בניית קישורים חיצוניים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)