גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » מחירון תחזוקת אתר – כמה יעלה לכם להחזיק אתר באינטרנט?

מחירון תחזוקת אתר – כמה יעלה לכם להחזיק אתר באינטרנט?

כל בעל עסק יודע כי על מנת להביא עוד לקוחות יהיה עליו לפתוח אתר באינטרנט. עם זאת רוב בעלי העסקים לא באמת מבינים כמה הם יצטרכו לשלם על האתר עצמו.

האזינו לכתבה

מעבר לעלות הראשונית של הקמת האתר, ישנו צורך לשלם על התחזוקה השוטפת שלו. הרי כדי שהאתר יספק את הסחורה הוא יהיה חייב להיות מתוחזק ברמה גבוהה. זה בדיוק כמו שאתם מתחזקים את העסק או אפילו את הבית שבו אתם גרים.

מהרגע שבו תפסיקו את התחזוקה, המצב עשוי להידרדר בקצב מסחרר. מהסיבה הזאת החלטנו להסביר לכם כמה יעלה לכם להחזיק אתר באינטרנט. מבחינתכם זה לא באמת משנה מה אתם הולכים לעשות עם האתר הלכה למעשה. הטעות הכי נפוצה היא לגלות בזמן אמת כי ההוצאות הקבועות עושות חור בכיס מעבר למצופה.

העלויות גבוהות? פשוט אפסיק לתחזק את האתר!

זוהי הבחירה הקלה שבה כל אחד יכול לבחור הלכה למעשה. לצערנו יש גם המון בעלי אתרים שהחליטו ללכת על האפשרות הזאת, ומצטערים על כך. אם לא תתחזקו את האתר שהקמתם, כל העבודה הקשה עלולה לרדת לטמיון. מעבר לכך עליכם לזכור כי המתחרים שלכם נושפים לכם בעורף כל הזמן. במציאות שבה אתם לא מתחזקים את האתר הם יוכלו לעקוף אתכם ללא קושי.

העולם הדיגיטלי מתחדש כל הזמן, כאשר נכנסות עוד אפשרויות אל תוך חיינו. אינכם יכולים להשאיר את האתר שלכם במצב הנוכחי מכיוון שהוא יהיה מיושן ולא מעניין. הגולשים שיגיעו לאתר יבינו כי לא נגעתם בו זמן רב, ויעדיפו לגלוש באתרים אחרים. התחזוקה של האתר היא זאת שאמורה לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. אל תפסיקו לתחזק את האתר, בטח אם מדובר על אתר שאתם קוצרים ממנו פירות.

האם חובה לשלם המון על תחזוקת האתר?

התשובה היא כמובן שלילית, תוכלו למצוא כל מיני פתרונות שונים לחסכון בתחזוקת האתר. עם זאת יהיה עליכם לוודא כי הבחירות שאתם עושים לא באמת על חשבון דברים אחרים. ישנם בעלי אתרים שחוסכים בתחזוקת האתר, אבל לא מבינים לעומק עד כמה זה ישפיע בהמשך. אתם לא תרצו כי תחסכו בתחזוקת האתר, אך בו בזמן גם תפגעו בפעילות השוטפת שלו.

בדיקה מקדימה ותיעדוף של הדברים תאפשר לכם לשלם פחות ולקבל יותר. אין סיבה שתסכימו מיד לשלם מחיר גבוה על כל אופציה שנותנים לכם. הכוח בתור צרכנים נמצא בידיים שלכם, תוכלו לבחור על מה תרצו לשלם וכמה תרצו לשלם. אם תעשו בחירה נכונות תוכלו לראות איך האתר מגשים את החלום שלכם. כל זאת מבלי שתסיימו את החודש עם חור בכיס בכל פעם מחדש.

כמה נהוג לשלם כל חודש על תחזוקה?

ההיקף של העלויות משתנה בהתאם לסוג האתר שאותו אתם רוצים לתחזק. הרי ככל שהאתר יהיה יותר מסובך, כך יהיה יותר קשה לתחזק אותו. ככל שאיש המקצוע יעבוד שעות רבות, תצטרכו לשלם לו בהתאם לעבודה. אז כמה בדרך כלל יוצא לשלם על תחזוקה חודשית? סדר גודל של 500 ש"ח עד 1500 ש"ח על כל מיני תיקונים שונים.

עליכם לזכור כי ישנה חשיבות עליונה לבצע את התחזוקה בזמן הנכון, הרי לא תרצו שהמצב יחמיר. אם המצב של האתר יחמיר, אתם תתקשו לחסוך בעלויות התחזוקה. בשלב מסוים לא תהיה לכם ברירה אלא לשלם את הסכום שאותו דורשים על התחזוקה. רק שהפעם המחיר יהיה גבוה בהרבה בהשוואה למחיר שאותו קיבלתם לפני כן. כדי לתקן את כל הליקויים שהצטברו עם הזמן נדרשות שעות עבודה מרובות מצידו של איש המקצוע.

אילו בעלי עסקים יכולים לתחזק את האתר לבד?

ההמלצה היא כמובן שלא תתחזקו את האתר לבד מכיוון שאין לכם את הידע הנדרש. מי שיכול לתחזק את האתר לבד הם רק בעלי עסקים שלמדו את התחום, ומכירים אותו על בוריו. ישנה חשיבות עליונה להבין את כל ההיבטים האפשריים כדי לתקן את הליקויים בצורה נכונה. בו בזמן יהיה עליכם תמיד להיות מעודכנים בכל מה שחשוב ובכל מה שחדש בהקשר הזה. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם לא עושים פעולות שיפגעו באתר.

אפילו אם יהיה לכם את הידע הנדרש לתחזוקת האתר, לא תמיד יהיה לכם את הזמן לעשות זאת. הרי לתחזק את האתר זה לא עניין פשוט, בטח אם אתם עמוסים עד מעל הראש. רוב בעלי העסקים עובדים מסביב לשעון, לכן לא תהיה להם היכולת לתחזק את האתר בצורה שוטפת וקבועה. העדיפות בסיטואציה הזאת תהיה פשוט לפנות לאיש מקצוע שייקח את האחריות על הכתפיים שלו.

כל כמה זמן צריך לבצע תחזוקה לאתר קיים?

אין זמן ספציפי שבו יהיה עליכם לבצע תחזוקה לאתר. בדיוק כמו שאין זמן ספציפי שבו תצטרכו לבצע פעולות תחזוקה שונות לבית או לעסק. אז מתי מבצעים את הפעולות האלה? בעיקר כאשר אתם מרגישים שישנה בעיה מסוימת. זוהי לא חייבת להיות בעיה שאתם רואים אותה באופן מוחשי, לעיתים אפילו רק תרגישו בה. אלה יכולים להיות דברים שלא מתקדמים כמו שאתם מצפים שהם יתקדמו באתר עצמו.

בחלק מהמקרים הפעולות יתבצעו לעיתים רחוקות מאוד, ובחלק מהמקרים התחזוקה תהיה שוטפת. הכל תלוי באתר שיש לכם, ובמצב שלו בהשוואה לסטנדרט הנדרש. כל עוד האתר יושב על שרת איכותי ויש לו עיצוב טוב לא אמורות להיות בעיות. האחריות שלכם בכל אופן תהיה להיות עם האצבע על הדופק לגבי כל מה שקורה. תרצו לדעת כי אתם לא מפספסים את האופציה לתחזק את האתר בזמן הנדרש לכך.

לפי אילו פרמטרים בוחרים חברת תחזוקת אתרים?

חברת תחזוקת אתרים היא חברה שלוקחת את המושכות לידיים שלה. היא תבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת לוודא כי האתר פועל בדיוק כמו שצריך. מה שיאפשר לכם להתעסק עם כל שאר הדברים שלא נוהגים לתחזוקת האתר. כמו שיצא לכם לראות בעצמכם או לשמוע תחזוקת האתר היא לא עניין של מה בכך. כדי שהתחזוקה תתבצע כמו שצריך יהיה עליכם לפנות זמן רב, שלא תמיד יתאפשר. אילו הם הפרמטרים שעל פיהם תבחרו חברה לתחזוקת אתרים:

  • זמני פעילות: השאיפה שלכם תהיה כי זמני הפעילות של העסק שלכם יהיו חופפים לזמני הפעילות של החברה. כך תוכלו לראות בזמן אמת מה היא בדיוק עושה כדי לתחזק את האתר. אם יצוצו להן בעיות שונות בזמן שאתם בעבודה, יהיה לכם מיד אל מי לפנות בנידון. התאמה בין שעות הפעילות היא קריטית להצלחה, כך תוכלו להיות תמיד עם האצבע על הדופק. כמובן שאם תהיה סטייה קטנה בשעות, תוכלו לבחון האם ישנה אפשרות לבצע התאמה.


  • יצירת קשר: על מנת שלא תלכו לאיבוד יהיה עליכם לדאוג שיהיה לכם אדם ספציפי ליצירת קשר. במקום לדבר עם נציגים רבים שרק יבלבלו אתכם, מוטב כי יהיה נציג ספציפי שאיתו תדברו. הוא אמור להכיר אתכם מראש, ולכן ההתנהלות מולו תהיה מאוד פשוטה לכם. מעבר לכך תרצו לדעת כי יהיה לכם ערוץ יצירת קשר ישיר עם החברה עצמה. הרי אין דבר יותר מתסכל מאשר לעבור בין אנשים שונים כאשר ישנה בעיה באתר שמונעת גלישה.


  • חוות דעת טובה: אינכם הראשונים שמחפשים אחר חברת תחזוקת אתרים. לפניכם היו עוד הרבה בעלי אתרים שונים שעשו בדיוק את אותו הצעד כמו שאתם עושים כרגע. לפיכך תוכלו לשמוע מהם מה הם מספרים על החברה שהם עובדים איתה או שהם עבדו איתה. המון סימני שאלה יקבלו מענה ברור, כזה שלא ישאיר לכם ספקות להמשך. הרי לא תרצו לבחור חברת תחזוקת אתרים שלא תהיו בטוחים שתספק את הסחורה. עם המלצות רבות על חברה אחת ספציפית תדעו כי אין סיבה לדאגה.


  • מחירון תחזוקת אתרים: רוצים לדעת שאתם לא מכניסים אתכם למקום בעייתי? מראש תבחנו היטב את המחירים שאותם תצטרכו לשלם על תחזוקת האתר. כל חברת תחזוקת אתרים אמורה להציג לכם מחירון ברור שלא משתמע לשתי פנים. המחירון אמור להציג את המחירים שאותם תשלמו על תחזוקת האתר. כך שתבינו בדיוק אל תוך מה אתם מכניסים את עצמכם, לפני שתעשו את הצעד הזה.

  • הרגשה אישית: אל תשכחו כי החברה שאמורה לתחזק לכם את האתר תהיה אתכם בקשר רציף. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מדברים עם הנציגים באופן קבוע. השאיפה הטבעית תהיה לפנות לחברה שאתם מרגישים בנוח לדבר איתה, ואפילו להתייעץ מידיי פעם. אם בצד השני ישנם אנשים שאתם מרגישים איתם בנוח, השמיים הם הגבול מכל היבט שלא תבחנו אותו.

איך אפשר לחסוך בעלויות תחזוקת אתר?

  • אם תבצעו תחזוקת אתרים באופן שוטף תוכלו לחסוך לעצמכם המון כסף. אומנם יהיה עליכם לשלם בקביעות לאיש מקצוע שיתחזק את האתר, אך ההוצאות קטנות משמעותית. במקום לשלם אלפי שקלים על תיקון ספציפי תוכלו להסתפק בהרבה פחות. מי שיבצע את התיקונים והארגונים לאחר שהדברים משתנים, זה ידרוש התאמה אפקטיבי. כל עוד מדובר על אתר שמשנה את פניו כל הזמן מוטב שיהיה איש מקצוע שיעבוד עליו בשוטף. זוהי הדרך שלכם למנוע מצב שבו תיכנסו להוצאות כספיות גבוהות מהרגיל.


  • השוואת מחירים בין חברות תחזוקת אתרים יכולה להוזיל את המחירים באופן ניכר. אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו היכולת לבחור עם איזה חברה לעבוד תהיה שלכם. לא תצטרכו לעבוד עם חברה שהעלויות שלה יהיו גבוהות ממה שאתם מוכנים לשלם. החברה שאתם עובדים איתה יקרה את העלויות? אתם יכולים לעשות השוואת מחירים נוספת. כך תעבדו עם חברות שדורשות מכם מחירים שפויים ביחס לתמורה.


  • את הדברים הקטנים שאותם תוכלו לעשות בעצמכם, אין צורך להפיל על אנשי המקצוע. החברה שאחראית על תחזוקת האתר צריכה לעשות את כל הדברים הרציניים. כל פעולה קטנה שתוכלו לעשות בעצמכם, מוטב כי תעשו בעצמכם. ברגע שלא תבקשו מהחברה לעשות משימות רבות, תוכלו לחסוך סכומים גבוהים. אנו מדברים על מאות שקלים כל חודש שאותם תוכלו לחסוך. רק תוודאו היטב כי את המשימות שהשארתם לעצמכם תוכלו לבצע כמו שצריך וברמה הנדרשת.


  • בחרתם חברה שתבצע תחזוקה לאתר שלכם? תרכשו מראש חבילה גדולה עם כמות שעות רחבה. כך התשלום על כל שעת עבודה יהיה נמוך בהשוואה לבדרך כלל. אם תזמינו חבילות קטנות של שעות תחזוקה, יהיה עליכם לשלם ביוקר. תזכרו כי את החבילות תוכלו לפרוס על פני זמן רב, לא תהיה בעיה לממש את החבילה כעבור מספר חודשים. אתם מהצד שלכם תדעו כי האתר תמיד נשאר מתוחזק.  

שאלות נפוצות על תחזוקת אתר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על תחזוקת אתר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי תחזוקת אתר בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של תחזוקת אתר הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על תחזוקת אתר?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים ברעננה

קידום אתרים ברעננה

רעננה וקידום אתרים – מה הקשר? רעננה של ימינו היא ללא ספק אחת הערים הנעימות ביותר בארץ. היא מלאה בשטחים ירוקים, אוכלוסייה מגוונת ונעימה ואווירה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)