חייגו אתם נגמר לי הטוקמן

עודכן לאחרונה בתאריך כי אפילו הוד רוממותי צריך להראות לגוגל שאני לא ישן על המשמר.

החלפת קישורים – איך עושים זאת כמו שצריך?

מה נעבור בדרך להצלחה המפוארת שלכם? (כן זה תוכן עניינים)

החלפת קישורים היא חלק בלתי נפרד מתהליך קידום אתרים אפקטיבי. כל קידום אתרים אורגני מבוסס על החלפת קישורים בין אתרים חזקים לכאלה שמעוניינים להתקדם.

האזינו לכתבה

ללא החלפה נכונה של קישורים יהיה קשה להתקדם, גם אם שאר הדברים נעשים כמו שצריך. מהסיבה הזאת כל איש מקצוע שמתעניין באופציה הזאת נדרש לדעת איך מחליפים קישור. החלפה לא נכונה תביא לכך שהקישור לא יעשה את העבודה הרצויה. נדגיש כי במקרים חריגים החלפת קישורים עשויה דווקא להוליך אתכם לאחור. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו לא תתקדמו אל עבר המקום הרצוי מבחינתכם. במקום זאת תדרדרו לאחור, מצב שלא היה קורה אילולא הייתם מבינים כיצד מחליפים קישורים. אז לפני שיהיה מאוחר מידיי, נסביר לכם איך עושים החלפת קישורים כמו אלופים. אינכם צריכים להגיע עם ידע מיוחד או הבנה מסוימת בעולם הספציפי הזה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לפנות את הזמן כדי לקרוא את המאמר מההתחלה עד הסוף.

החלפת קישורים איך עושים את זה כמו שצריך

כיצד מבצעים החלפת קישורים?

החלפה של קישורים מתבצעת לרוב בתור פעולה הדדית בין שני אתרים שונים. כל אחד מהאתרים מוציא קישור ממאמרים בתוך האתר לאתר המקביל תחת ביטויים מגוונים. המטרה היא לנצל את הכוח של כל אחד מהאתרים כדי לקדם את האתר האחר. בסוף כאשר מסתכלים על הרווח, כל עוד מהצדדים עשוי להרוויח מפעולה מהסוג הזה. האתר שאותו עדכנתם עם תוכן חדש מתעדכן על בסיס קבוע, דבר שחשוב מבחינת קידום. בו בזמן תקבלו קישור מאתר אחר שיחזק את הערך של האתר שלכם בעיניי גוגל. מהסיבה הזאת החלפה של קישורים בין אתרים היא עניין שגרתי, כזה שמבצעים אותו בקביעות. בעלי אתרים מבינים כי לבד הם לא יצליחו להשיג את המטרה שאותה הם הציבו לעצמם. כדי להשיג את המטרה פשוט מגייסים בעלי אתרים אחרים שירתמו לסייע. זה שאתם מקשרים את הגולשים באתר שלכם לאתר אחר זה לא אומר שתאבדו אותם. בדיוק ההפך הוא הנכון במקרה הספציפי הזה. תוכלו להראות להם כי חשוב לכם שהם יקבלו את המידע מעוד אתרים מיומנים ומנוסים.

איך מוצאים אתרים להחלפה?

נכון להיום יש הרבה אפשרויות לבצע החלפת קישורים עם אתרים אחרים. בעבר רק לחפש אתרים להחלפה הייתה משימה סבוכה, לכן בעלי אתרים היו מוותרים עליה. נכון להיום תוכלו לבחור את הדרך שנוחה לכם, בו בזמן היא גם לא תיקח המון זמן. הדרך הכי נפוצה למצוא אתרים לצורך החלפת קישורים היא לחפש אותם ברשתות החברתיות. מספיק שתפרסמו מודעה אחת ברשת החברתית על מנת להגיע לכמות ענקית של אתרים. מהם תוכלו לבחור את האתר שיהיה הכי מתאים לכם על פי הסטנדרטים השונים. זה שאתם רוצים למצוא אתר להחלפה זה לא אומר שיהיה עליכם לוותר על חלק מהעקרונות. בגלל שיש המון אופציות על הפרק תדעו כי אין סיבה לעשות ויתורים. תמצאו את האתר שתוכלו לקדם אותו, אך בו בזמן שהוא גם יקדם אתכם. מדובר כאן על אינטרס משותף שאמור להתחבר ביחד עד כדי השגת המטרה הסופית. המטרה הסופית תהיה להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל על כל המשתמע מכך.

דרך נוספת למציאת אתרים להחלפת קישורים היא להשאיר להם הודעות באתר. אם מצאתם אתר שנראה לכם מתאים, תוכלו להשאיר פנייה דרך תיבת צור קשר. כיום בכל אתר תוכלו למצוא מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר עם בעליו. אחרי שתפנו לבעל האתר תהיה לכם האפשרות לתת לו את ההצעה שלכם. נזכיר כי קידום אתרים הוא עניין שנוגע לכל אתר, לא משנה באיזה תחום הוא עוסק. החלפת קישורים גם היא פרוצדורה שמעסיקה את כל מי שקצת בקיא בעולם הזה. כך שאם ההצעה תהיה מספיק מעניינת, אין סיבה שהיא לא תתקבל. תחפשו אתרים שאתם יכולים לתרום להם, באותה המידה שהם יכולים לתרום לכם. אם אתם תהיו הצד המרוויח, לבעל האתר שתפנו אליו לא יהיה אינטרס להסכים. לכל אורך הדרך יהיה עליכם לזכור כי יש כאן שני צדדים למטבע. אם אחד מהצדדים ירגיש כי הוא לא מקבל בתמורה דבר, לא יהיה רצון לשיתוף פעולה. תדעו כי פעולה מהסוג הזה יכולה לקחת קצת זמן עד שתתקבל.

החלפת קישורים תמיד מצליחה?

כמובן שלא, החלפת קישורים יכולה להיות בעייתית בחלק גדול מהמקרים. מהסיבה הזאת אינכם עושים אותה לפני שהבנתם לעומק מה אתם נותנים ומה אתם מקבלים בתמורה. בעלי אתרים שמחליפים קישורים רק לשם ההחלפה לא משיגים לרוב את התוצאות הרצויות. התוצאה הרצויה תהיה להביא את האתר שלכם לתוצאות החיפוש הראשונות. כדי שזה יקרה יהיה עליכם לשמור על כמה כללים חשובים שיכולים לעשות את ההבדל. חלק מהכללים עשויים להיראות לכם מובנים מאליהם, אך חלק יהיו כאלה שתשמעו אותם בפעם הראשונה. אם אתם כבר כאן מוטב כי נעשה לכם סדר כדי שתוכלו לצאת לדרך עם סל הכלים הנדרש להצלחה. אחרי שתבצעו החלפה אחת טובה, תבינו מיד איך עושים זאת כמו אלופים אמיתיים. נכון שלא מדובר על עניין מאוד מורכב, אך הוא עשוי לבלבל את מי שלא מבין בו כמו שצריך. המומחיות שלכם בהחלפת קישורים כעבור זמן מה תקל עליכם בהחלפות הבאות בתור.

1. תחפשו אתר באותה הנישה

אינכם יכולים להחליף קישורים עם אתרים שאין להם שום קשר לתחום שבו אתם עוסקים. גוגל תבין מיד כי מדובר על עסקה מוזרה, כזאת שלא עומדת מאחוריה יושרה. לפיכך יהיה עליכם לחפש אתרים שנוגעים לתחום שלכם במידה מסוימת. כמובן שלא תוכלו לפנות ישירות למתחרים שלכם, אך כן תוכלו לפנות לאתרים דומים. אם יש לכם אתר למכירת ריהוט תוכלו לחפש חברת שמספקות שיש או כל מיני מוצרים לבית. השילוב בין העולמות האלה יהיה שילוב הגיוני, כזה שיהיה אפשר לקשר אותו. גם הלקוחות שנמצאים באתר מסוים ירצו לקבל הפנייה לאתר שיכול לשרת אותם. מעבר לכך שהחלפת קישורים תקדם אתכם בגוגל היא תוכל להגדיל את התנועה האורגנית. בחלק מהאתרים התנועה האורגנית ירודה בגלל שבעלי האתר לא מבצעים את ההתאמות האלה. תחשבו מעבר לדבר הבסיסיים שנראים לכם מובנים מאליהם בזמן ההחלפה. טעות אחת קטנה בשיקול הדעת יכולה להחזיר אתכם כמה צעדים לאחור מבלי שתצליחו להתקדם קדימה.

2. תמצאו אתר עם דירוג גבוה

כדי שההחלפה תספק את מטרותיה יהיה עליכם לחפש אתר עם דירוג גבוה. הדירוג של האתר משפיע על האופן שבו הוא נראה בעיניי גוגל עצמה. מה שאומר שאתרים עם דירוג גבוה יקבלו עדיפות בעיניי גוגל לעומת אתרים עם דירוג נמוך. במקרה שבו יש לכם אתר עם דירוג גבוה, תרצו לדעת כי ההחלפה תהיה שוות ערך מבחינתכם. מהצד השני אתרים מתחרים ירצו לקבל מכם קישור רק בתנאי שיש לכם אתר ששווה משהו בעיניי גוגל. הרי אתרים עם דירוג נמוך או שלילי עשויים לגרום לאתר מסוים להיתקע או לא להתקדם כמצופה. את הדירוג של האתר תוכלו לבדוק על ידי כמה כלים שונים שניצבים לפניכם. בדיקה אחת פשוטה תימנע מכם טעות שתשלמו עליה זמן רב לאחר מכן. תוכלו גם לשאול את בעל האתר לגבי הדירוג של האתר שלו, מרבית בעלי האתרים מודעים לעניין הזה. כל מי שמבצע החלפת אתרים לוקח את הסוגייה הזאת בחשבון טרם ההחלפה עצמה.

3. תבחרו אתר לשיתוף פעולה עתידי

האינטרס המובהק שלכם יהיה למצוא אתרים שמוכנים לבצע החלפת קישורים אתכם לטווח הרחוק. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים כל פעם אל אותה הנקודה שבה אתם נמצאים כרגע. גם ככה לקח לכם זמן עד שמצאתם את האתר האידיאלי להחליף איתו קישורים. אין סיבה שההחלפה תהיה חד פעמית, כל עוד אפשר ליישם אותה פעם אחר פעם. בו בזמן תבינו כי החלפה של קישורים עם אתר אחד בלבד עשויה להיות בעייתית בעיניי גוגל. תחפשו כמה אתרים שאיתם תוכלו לשחק בכל מה שנוגע להחלפת הקישורים בניכם לבינם. כל פעם תחליפו קישורים עם אתר אחר כדי להראות לגוגל כי יש לכם המלצות רבות. כל האתרים האלה אמורים להיות אתרים שיש בניכם שיתוף פעולה ארוך טווח. מידיי פעם תוכלו לחפש אתרים שתוכלו להיעזר בהם על מנת לבצע החלפה באופן נקודתי. אך החלפת קישורים היא עניין שיהיה עליכם לבצע אותו באופן קבוע כדי שהוא יספק את אותותיו. אם ההחלפה לא תהיה קבועה תמצאו את עצמכם מחפשים בנרות כל פעם אתר חדש להחלפה נוספת.

מה עושים אם לא מוצאים אתרים להחלפה?

יכולה להיות מציאות שבה לא תמצאו אתרים שאיתם תוכלו לבצע החלפת קישורים. זה יכול להיות בגלל שאינכם מחפשים אותם מספיק טוב או בגלל שהאתר שלכם לא חזק מספיק. הרי האינטרס של שני הצדדים יהיה להרוויח משהו בזכות אותה החלפה של קישורים. במקרה שבו החלפה לא עומדת על הפרק תוכלו להשיג קישורים חיצוניים בדרכים אחרות. יש כאלה שמציעים לאתרים שונים כתיבת תוכן בחינם בתמורה להכנסת קישורים. כלומר כל מאמר שתכתבו לאותו אתר יכיל קישור תחת ביטוי כזה או אחר לאתרכם. האתר מצידו ירוויח תוכן קבוע שיתעדכן על בסיס קבוע, תנאי סף להצלחה בקידום אורגני. אתם מהצד שלכם תוכלו להרוויח קישור חיצוני שיחזק את אתרכם. אפשרות נוספת תהיה לרכוש קישורים מאתרים שונים, כל זאת בשביל לזרז את הקידום האורגני. ככל שהאתר יהיה מדורג גבוה יותר, כך מן הסתם הקישור יעלה לכם יותר כסף.

כיצד נראה הסכם החלפת קישורים?

חובה לעשות הסכם מפורט בניכם לבין האתר השני שאיתו תבצעו החלפת קישורים. הסיבה לכך היא שמה שנראה לכם מובן מאליו עשוי להתברר על ידי הצד השני כלא ברור בכלל. לכן כדי שתוכלו להיות רגועים תהיה לכם היכולת לבנות הסכם שבו תסדירו את העניינים השונים. בהסכם בניכם יהיה עליכם לכתוב בבירור כיצד תתבצע החלפת הקישורים בין האתרים. כאשר כל אתר יציג את הדרישות הבסיסיות שלו בגין ההחלפה כולה. חשוב להדגיש כי אף אתר לא דורש תמורה כספית, בתנאי שלא סוכם אחרת כמובן. באותה נשימה תדגישו את משך הזמן שבו המאמרים עם הקישורים אמורים להופיע באתר. זוהי הדרך הבטוחה למנוע מצב שבו תחשבו כי תקבלו משהו אחד, אך בפועל תקבלו משהו אחר. אין תחושה יותר מתסכלת למצוא אתר להחלפת קישורים, אך התמורה לא תהיה כמוסכם. עם הסכם חד משמעי אף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיים שלו. כל אחד מהצדדים יהיה חייב לפעול על פי מה שמוסכם בחוזה שנחתם על ידי שני הצדדים.

תתכבדו בפירורי לחם חברים:

קידום אתרים » מאמרים על SEO » החלפת קישורים – איך עושים זאת כמו שצריך?
רוצים שגם גוגל יתחיל להכיר אתכם אישית? תשאירו כאן פרטים או תתקשרו
ל-050-9595003. מבטיח לא לדחוף לכם קידום ממומן (לפחות לא מיד).

עוד דברים שאולי יגרמו לכם להישאר כאן עוד קצת

מהו קידום ממומן

מהו קידום ממומן?

אחד מדגמי הפרסום היעילים ביותר הקיימים בשוק הוא קידום ממומן או תשלום לפי קליק – .PPC מדובר בעצם בפרסומות, שהכסף בשבילן נמשך מתקציב הפרסום רק כאשר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)