גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרי אישופ (Eshop) – איך לקדם אתר אישופ בגוגל?

קידום אתרי אישופ (Eshop) – איך לקדם אתר אישופ בגוגל?

קצת על אתרי Eshop (אישופ)

עד לפני כמה שנים אם היינו רוצים לקנות משהו, היינו ניגשים למרכז המסחרי השכונתי ולכל היותר – קופצים לקניון העירוני. העולם של ימינו הביא איתו מגוון אדיר של שינויים והתפתחויות כשאולי אחד הבולטים שבהם היא מהפכת הדיגיטל.

האזינו לכתבה

מהפכת הדיגיטל המשמעותית, הפכה את העולם לנגיש יותר, פשוט יותר וקרוב והדבר בא לידי ביטוי בין היתר בכך שאנחנו יכולים לבצע את השופינג שלנו כיום ממש בלחיצת כפתור. ולכן, זה לא ממש מפתיע שיזמים רבים בארץ החליטו לקחת את המושכות לידיים ולהקים חנויות כאלה והרבה.

Eshop היא אחת מהפלטפורמות הפופולאריות יותר לבנייה של חנויות אינטרנטיות (איקומרס) והיא משמשת כיום בתי עסק ישראלים רבים. באמצעות הפלטפורמה נבנו כיום מגוון של חנויות, שמשמשות את הציבור הישראלי הרחב.

קידום אתרי אישופ

מה זה קידום אתרים של אישופ ולמה זה טוב בכלל?

אז נכון, פתיחה של מגוון עשיר של חנויות אינטרנטיות היא ללא ספק צעד מבורך ועדיין, מדובר באלמנט שהוא מעט בעייתי עבור החנויות. כאשר יש מגוון של חנויות בכל סוגה, תחרות היא מתבקשת ובלתי נמנעת ועל כן – חשוב למצוא דרך להתלבט.

קידום אתרים של אישופ היא תחום עיסוק שלם שמשמעותו היא אחת – למצוא את הדרך הנכונה ביותר להגדיל את החשיפה לאתר אישופ מסוים, ובמקרה הזה בפרט חנות אינטרנטית של Eshop. ישנן טכניקות מגוונות לטובת עבודת הקידום שנעשות בשלל צורות וסוגים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הן כמה טכניקות קידום פופולאריות במיוחד.

1. קידום ברשתות החברתיות לאתר אישופ

זה לא סוד שבעולם של ימינו כולם מעבירים את זמנם ברשתות החברתיות. ברשתות החברתיות אנחנו שומרים על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים, מתעדכנים במתרחש בארץ ובעולם ועל הדרך – גם שומעים על עסקים חדשים ומסקרנים. פרסום של תוכן שיווקי בדף עסקי לחנות האינטרנטית שלכם באופן שוטף היא דרך מיוחדת להגדיל את החשיפה לבית העסק שלכם. אז נכון, אולי הקידום עצמו לא יביא לקידום של אתר העסק שלכם באופן ישיר, שכן הוא לא בעל השפעה נרחבת על גוגל אבל עם עבודת קידום נכון – אנשים שיראו את החנות האינטרנטית שלכם בפייסבוק, ייגשו במהירות לאתר. עבודת קידום שתיעשה ברשתות החברתיות תכלול העלאה של פוסטים באופן שוטף ותדיר, שילוב של תמונות ותכני וידאו, הגרלות ועוד.

2. קידום ממומן במנועי החיפוש לאתרי אישופ

גוגל, שעם השנים הבינה את כוחה המשמעותי, מציעה כיום לקהל העסקים הרחב שניעזר בה, סיוע בהרחבת החשיפה. באמצעות תשלום (סימלי יותר או פחות, תלוי את מי שואלים), גוגל מציעה למקם את הקישור לאתר המקודם בראשית רשומת התוצאות. היתרון? מדובר בדרך פשוטה ויעילה במיוחד להגדיל את החשיפה לאתר – תשלום זריז וקפצתם למעלה. החסרונות? ובכן, לא מדובר במציאות מושלמת.

החיסרון אולי המשמעותי ביותר הוא המחיר הגבוה, שניתן להתמודד איתו כמה שבועות ואולי בגג כמה חודשים. חיסרון נוסף ומשמעותי הוא העובדה שגוגל מסמנת את הקישורים שמקודמים דרכה בתור מודעות, דבר שגלוי לגולשים ועשוי להשפיע על האופן שבו הם תופסים את האתר.

במילים אחרות, קידום ממומן הוא כמו לנסות לשים פלסטר על פצע מדמם – זה אולי טוב בהתחלה, אבל זה לא מה שיביא לתוצאה המושלמת. 

3. וגולת הכותרת – הקידום האורגני

אם אתם שואלים אותי מהי טכניקת הקידום הכי אטרקטיבית ושימושית עבור קידום של אתרי Eshop – אני ללא ספק הייתי בוחר בעולמות הקידום האורגני (SEO). קידום אורגני נעזר במאפיינים הטבעיים של האלגוריתם של גוגל, שמתעדף ומדרג את הקישורים השונים ברשומת התוצאות. האלגוריתם של גוגל לוקח מגוון עשיר של היבטים בחשבון בדירוג וקידום אורגני מתבסס בעבודתו על אלה ומנסה לשפר את האתר על שלל היבטיו.

מה היתרון של קידום אורגני בגוגל עבור אתרי אישופ?

קידום אורגני הוא אמנם תהליך משמעותי, ארוך ומעייף אבל בסופו של דבר, מדובר בעבודה שמביאה תוצאות משמעותיות. קידום אורגני כשהוא נעשה באופן איכותי וטוב, יכול להביא להגדלה של החשיפה לאתר העסק שלכם ללא מגבלה בכמות נחשפים או בזמן. כלומר, כל עבודת תחזוקה שוטפת לקידום – תאפשר לכם להנות מחשיפה כמעט לא מוגבלת. אז נכון, מידי פעם האלגוריתמים של גוגל משתנים והדירוג יכול לרדת – ובכל זאת, מדובר בחשיפה שיכולה להיות משמעותית במיוחד.

אז איך מתבצעת עבודת קידום אורגני לאתרי Eshop?

כאמור, האלגוריתם של גוגל שמתעדף ומדרג את הקישורים לאתרים השונים לוקח בחשבון מגוון היבטים בעבודתו. על כן, עבודת קידום איכותית וטובה צריכה בהתאם להיות מגוונת כמה שיותר. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, ככה נראית עבודת קידום איכותית לאתר Eshop.

1. מחקר מילות מפתח

כל עבודת קידום טובה מתחילה בסופו של דבר במחקר מילות מפתח. מחקר מילות מפתח נועד למפות ולאפיין את הגלישה של המשתמשים שמחפשים אתכם. בסיום העבודה, תתקבל רשומה של עשרות עד מאות מילות מפתח, אותן מילות חיפוש בהן משתמשים הגולשים, ואלה ישולבו בתוכן שייכתב לאתר החנות.

2. כתיבת תוכן מגוון ועשיר במילות מפתח

לתוכן יש השפעה נרחבת על האופן שבו גוגל תופס את האתרים השונים שהוא מציג. כתיבה של תוכן עשיר במילות מפתח, היא דרך מצוינת לאותת לגוגל שהאתר שלכם הוא רלוונטי עבור הגולשים ושכדאי להם לדרג אותו גבוה. את התוכן לאתר ניתן להעלות לתיאורי המוצר, דפי הקטלוג וכמובן – לבלוג ייעודי. בבלוג תוכלו לכתוב על המוצרים החמים שלכם, על טיפים לשימוש נכון במוצרים, על ידע כללי ומסקרן שקשור למוצרים שאתם מוכרים, לטרנדים החמים החדשים בחנות שלכם והרשימה עוד ארוכה.

3. בנייה של תשתית טכנית טובה

בתכלס, לא משנה כמה האתר שלכם יהיה נעים ואסתטי, כל עוד הוא לא זז – כנראה שהגולשים לא יהנו ממנו. דרך נוספת בה גוגל מנסה לאפיין את הרלוונטיות והאטרקטיביות של האתרים השונים היא באמצעות זמן הגלישה שנעשה בו. אתר שהגולש נהנה להשתמש בו לפרק זמן ממושך הוא ללא ספק אתר שגוגל יאהב. במילים אחרות, יש משמעות לתחזוקה שוטפת של האתר גם בהיבטיו הטכניים – מהירות הגלישה, ענייני אבטחה, התאמה לממשק מובייל, שרת אחסון איכותי והרשימה עוד ארוכה.

4. אופטימיזציה למבנה ולתוכן

גוגל אוהב אתרים של אישופ שנוח לו לעבוד איתם, כאלה שפשוט לו לקרוא את התוכן והמבנה שלהם. על כן, דרך נוספת להקל על גוגל להכיר את האתר שלכם קצת יותר מקרוב, תהיה כמובן באמצעות אופטימיזציה למבנה והתוכן. חשוב שהאתר יהיה מאורגן באופן היררכי – דף הבית ומתחתיו מספר דפים מרכזיים שמקשרים לדפים מרכזיים פחות ופחות. התוכן עצמו צריך להיות מאורגן לכותרות, תת כותרות ופסקאות והתמונות השונות צריכות להיות מלוות בתגיות ALT, שייקלו על גוגל להבין מה הן מציגות.

קידום אתרי אישופ בגוגל

5. קישורים פנימיים וחיצוניים

גוגל תופסת קישורים באופן דומה לאיך שאנחנו תופסים המלצות מחבר. אתר שמקשר אתר אחר הוא כמו ממליץ בעיניי גוגל ובהתאם, במידה ואתר ה-Eshop שלכם יהיה מקושר דרך מגוון עשיר של אתרים, בינהם גם אתרים איכותיים עם טראפיק שוטף, יתפסו אתכם באור חיובי והדירוג של האתר יעלה. יצירה של קישורים חיצוניים נעשית באמצעות שיתופי פעולה שונים, אותם מנהלים מקדמי אתרים מקצועיים.

בנוסף, ישנה חשיבות גם ליצירה של קישוריות בין הדפים השונים באתר.

6. בקרה שוטפת

בקרה שוטפת היא משמעותית להבנה של ההצלחה של פרויקט הקידום. במהלך התהליך וגם בתחזוקה השוטפת בסיומו, יש לבחון באמצעות מגוון כלים בינהם Google Analytics ו-search console את ההתקדמות של האתר, לבחון את יחסי ההמרות ולוודא שהכל רץ כמו שצריך.

האם אני יכול לקדם את אתר ה-Eshop שלי בעצמי?

עקרונית, התשובה היא כן. בעולם של ימינו, כל הידע שאנחנו צריכים נמצא ממש בלחיצת כפתור. באינטרנט תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל לקדם את אתר החנות שלכם כמו שצריך. עם זאת, למידה של עולם הקידום היא ללא ספק תהליך ארוך, ממושך ואינטנסיבי. בנוסף, עבודת הקידום כשלעצמה גובה זמן ומשאבים שלמרבית מנהלי החנויות שביננו אין באמת לתת.

אם אתם רוצים להתניע את פרויקט הקידום שלכם ולהנות מהתוצאות הטובות ביותר, יכול להיות ששווה לכם להיעזר באיש מקצוע רציני שמנוסה עם העבודה, מכיר אותה ויש לו מספיק זמן בשביל לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי לקידום אתר אישופ בגוגל?

  • מציאה של מקדם אתרים של אישופ היא משימה לא יותר מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של אנשי מקצוע שרק מחכים שתיעזרו בשירותי הקידום שלהם. עם זאת, מציאה של מקדם מקצועי ואיכותי היא כבר עניין קצת יותר מורכב.

  • מקדם אתרים של אישופ מקצועי שיוכל לעזור לכם בפרויקט צריך להיות בעל ניסיון עבר בקידום חנויות אינטרנטיות ולהכיר את התחום מקרוב. מדובר במישהו שלא רכש את הידע שלו דרך סרטון או שניים ביוטיוב, אלא חווה את התחום על בשרו – יצא לו כבר להתנסות בהצלחות וכשלונות והוא ממש לא מפחד מאתגרים. בנוסף, ישנה חשיבות לשקיפות מוחלטת במהלך העבודה – חשוב שתבינו על מה הכסף שאתם שמים הולך ובמהלך התהליך לשמוע גם על ההתקדמויות השוטפות.

  • במילים אחרות, צריך להיות מדובר באיש מקצוע רציני, ענייני, שקוף וכזה שידבר איתכם בגובה העיניים.

אז היי, למי שלא מכיר אותי אני עדן, מקדם אתרי Eshop במקצועי. בשנותיי בתחום הספקתי לקדם מגוון עשיר של חנויות אינטרנטיות, בינהן יותר מעשר חנויות אישיות משלי. אני מאמין בלקוחות שלי לפרטנר לכל דבר ועניין ולכן, אני מאמין בעבודה משותפת, פתוחה וחברית. אם אתם מחפשים איש מקצוע תכלסי, ענייני ורציני ולקבל על הדרך גם אחלה הצעת מחיר – יכול להיות שאני האיש בשבילכם. אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה ולהתייעץ איתי בנוגע לקידום של החנות האישית שלכם. ביחד נתלבט, נחשוב ובמידת הצורך – גם נתחיל בעבודה משותפת. שיהיה לכם המון בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרי אישופ (Eshop)

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרי אישופ (Eshop). יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרי אישופ (Eshop) בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרי אישופ (Eshop) הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרי אישופ (Eshop)?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בקריות

קידום אתרים בקריות

תחרותיות בעסקים בקריות וקידום אתרים – מה הקשר? הקריות נהפכו בשנים האחרונות ללא פחות מאימפריה. הדבר בא לידי ביטוי בהקמה של שכונות איכותיות, פיתוח הערים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)