גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרי שופיפיי (Shopify) – איך לקדם אתר שופיפיי בגוגל?

קידום אתרי שופיפיי (Shopify) – איך לקדם אתר שופיפיי בגוגל?

לפני שנדבר על קידום אתר שופיפיי בגוגל – מהם אתרי שופיפיי?

שופיפיי היא חברה קנדית שעוסקת במסחר אלקטרוני ופיתחה פלטפורמה פופולארית במיוחד שמיועדת להקמה וניהול של חנויות אינטרנטיות עצמאיות.

האזינו לכתבה

ניתן באמצעות הפלטפורמה של שופיפיי לבנות בקלות יחסית אתרים של סחר ממגוון סוגים ובגלל שהיא מיועדת בדיוק לזה – היא כוללת ממש את כל מה שצריך בשביל לבנות את החנות האישית שלכם. אז מה הופך את שופיפיי לכל כך מיוחדת?

1. שופיפיי אידיאלית לבניית חנות אינטרנטית

אם אתם בונים חנות אינטרנטית ומחפשים מערכת שיודעת בדיוק מה אתם צריכים אתם יכולים להיות רגועים – שופיפיי לגמרי חשבה על הכל ויש לה מענה כמעט לכל מה שאתם רק יכולים להעלות על הדעת. בממשק של שופיפיי תוכלו למצוא בקלות אופציות לניהול של שיווק החנות שלכם, תשתית להוצאה של חשבוניות, ניהול של המלאי בחנות שלכם, חיבורים לשירותי חברות שילוח, מיתוג של מבצעים והרשימה עוד ארוכה.

2. חיסכון בעלויות

זה לא סוד שאחד השיקולים הגדולים שלנו בבחירות שונות שאנחנו עושים עבור בית העסק שלנו וכמובן גם בבניית וקידום האתר היא כמובן עניין של עלויות. ניהול של חנות עצמאית בשופיפיי תחסוך לכם כספים משמעותיים ובפרט את אותן העמלות שתצטרכו לשלם לפלטפורמות מסחר גדולות יותר.

3. אפשרויות עיצוב נרחבות

שופיפיי מאפשרת מגוון אפשרויות עיצוביים שמאפשרים לא רק לשמור על אסטטיקה שמתאימה לסגנון העיצובי שלכם, אלא כמובן גם מבנה שיתאים לצרכים שלכם ושל הלקוחות של בית העסק האישי שאתם פותחים.

4. נגישות לקידום ממומן

חנויות שמבוססות על תשתית של שופיפיי נגישה לשירותים של קידום ממומן ותאפשר לכם להזרים את הגולשים באופן מדויק באמצעות שירותי הקידום של גוגל לדף מסוים שאתם מעוניינים בו. אם אתם תעשו את זה בזירות מסחר גדולות, הגולשים ייחשפו לא פעם לתכנים של החנויות המתחרות.

קידום אתרי שופיפיי בגוגל

5. מגוון תוספים

גם את הדברים שאתם לא יכולים למצוא במערכת עצמה – אתם יכולים להוסיף למערכת יחסית בקלות. יש בלי סוף תוספים לשופיפיי שיכולים לשדרג את העבודה השוטפת שלכם עם המערכת והתאים אותה לצרכים שלכם.

6. מערכת חזקה ומאובטחת

שופיפיי היא מערכת יציבה במיוחד ולכן מראה כמו דף של חנות שופיפיי נופל או נפרץ זה דבר שמאוד נדיר לשמוע עליו. בגלל שמדובר במערכת סגורה, היא עמידה בפני פריצות ביחס לאתרי וורדפרס למשל ואתרים נוספים עם מערכת סגורה.

ובכל זאת – מה החסרונות במערכת שופיפיי?

שופיפיי נהדרת במגוון היבטים ובכל זאת, חשוב גם לקחת בחשבון את החסרונות שלה. אף מערכת לבניית אתרים היא לא מושלמת אבל אתם שואלים אותי שופיפיי היא מהטובות שיש. אז מה החסרונות שלה?

1. גמישות מוגבלת במבנה של כתובות ה-URL

בעבודת הקידום נהוג להתאים את כתובות ה-URL לתוכן של הדפים ובכך להפוך אותן לרלוונטיות עבור הגולשים ולמנועי החיפוש. בשופיפיי אין יותר מידי גמישות במבנה של ה-URL, אפשר להסתדר בלי זה אבל זה דבר שכדאי לקחת בחשבון.

2. מדובר במערכת סגורה

מערכת סגורה היא חיסרון ויתרון כאחד. מצד אחד היא נוחה יותר לעבודה ופשוטה יותר לעבודה ומצד שני, היא הרבה פחות גמישה. אם יש פיצ'ר שעולה לכם על הדעת ואתם לא מוצאים אותו בשום מקום – אין לכם ממש דרך ליישם אותו…

3. תלות באפליקציות

חלק משמעותי מהפונקציונליות של אתרי שופיפיי היא לא בילט אין במערכת, אלא מגיעות מאפליקציות שאפשר להתקין עליה. האפליקציות הבאמת טובות הן בתשלום וזה ללא ספק מעלה את המחיר של השימוש התדיר בממשק.

4. נוח בעיקר לתכני איקומרס

אולי החיסרון הכי משמעותי אם אתם שואלים אותי. שופיפיי מצוינת ביצירה ועיצוב של דפי מוצר ודפי קטלוג אבל אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם באמצעות תוכן, זה ללא ספק אפשרי – אבל הממשק פחות נוח.

אז איך מקדמים אתרי שופיפיי בגוגל?

קידום של אתר שופיפיי בגוגל הוא ללא ספק דומה בהיבטים רבים לקידום של כל אתר אחר ושונה בהיבטים אחרים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, ככה נראית עבודת קידום של אתר שופיפיי בגוגל.

1. חקר מילות מפתח איכותי

הדבר הראשון איתו מתחילים כמעט כל פרויקט קידום הוא ללא ספק עבודה של חקר מילות מפתח. בעבודה, איש הקידום שאחראי על הפרויקט יאפיין את סגנון הגלישה של הגולשים שמחפשים אתכם ואת המתחרות בתחומכם. בסיום העבודה, המקדם ייצור רשימה של עשרות עד מאות מילות מפתח, אותן מילות חיפוש בהן משתמשים הגולשים, ובאלה ייעשה שימוש בכתיבת התוכן.

2. כתיבת תוכן מגוון לקידום האתר בגוגל

לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך – לתוכן יש השפעה עצומה לא רק לאופן שבו הגולשים תופסים את אתר החנות שלכם אלא גם לרושם שאתם משאירים על מנועי החיפוש. גוגל מעוניינת בסופו של דבר לספק לגולשים שלה רשומה עם האתרים הרלוונטיים והאטרקטיביים ביותר עבור החיפוש האישי שלהם. אתר שמכיל מגוון תכנים עם תוכן שתואם את חיפוש הגולש ללא ספק ייתפס עבור גוגל כאטרקטיבי יותר. על כן, כתיבה של תוכן לאתר בתיאור המוצרים, הקטלוג ובתצורה של בלוג יכולה ללא ספק לזכות את האתר שלכם בכמה נקודות זכות. יש לזכור, שהתוכן הוא "הבשר" שאותו גוגל יודע לקדם עבורכם באתר השופיפיי שלכם.

3. בחירת תבנית מתאימה

התבנית הנכונה עבור האתר שלכם היא ללא ספק אחד החלקים המרכזיים ביותר בקידומו. התבנית הנכונה בעלת היכולת להשפיע על חווית המשתמש של האתר ובפרט על היכולת שלו למצוא את המוצר שהוא מחפש ביעילות ופשטות. בחירה של התבנית הנכונה תאפשר לכם להעניק לקהל היעד את כל המידע שהוא צריך ועל הדרך גם לעזור לו לגשת למוצרים אחרים בקלות.

תבניות שופיפיי בחלקן מתאימות למכירה של מוצר בודד ואחרות למכירה של בלי סוף מוצרים – התבניות על כן שונות בדרך שהן מעבירות את הלקוח, דבר שהוא משמעותי להצלחת תהליך המכירה.

שימו לב, אתר שמעניק חווית גלישה נוחה יותר הוא אתר שהגולשים שוהים בו יותר זמן – בכך גם הקידום האורגני אכן משתדרג.

4. שלבו סרטונים ותמונות באתר shopify

הוספה של תכנים כמו סרטונים ותמונות בעלת מגוון יתרונות משמעותיים לקידום האתר שלכם. לפני הכל, מדיה יוצרת עניין בגולשים – היא מאפשרת לקונים בחנות לגבש רושם חיובי על המוצרים, להתרשם מהם יותר ולראות אותם מזוויות שונות. הסרטונים יכולים גם להגביר את משך השהייה באתר שהוא כאמור, חשוב עבור מנועי החיפוש וכמובן גם להגביר את מידת האמון שהגולשים נותנים בכם. חשוב לשלב תגיות ALT כמובן שיעניקו מידע למנועי החיפוש (וגם לגולשים במידה והתוכן לא נטען) אודות הסרטונים והתמונות שאתם משלבים באתר.

5. אופטימיזציה למבנה האתר לקידום אתר שופיפיי בגוגל

היררכיה נכונה לאתר החנות שלכם היא חלק משמעותי במיוחד בעבודת קידום נכונה. לפני הכל, גולשים שלא מוצאים בקלות את המוצר שהם מחפשים, יעברו בזריזות לחנות אחרת – לגולשים אין זמן וגם אין סבלנות להתעקש לחפש את מה שהם לא מוצאים. היררכיה נכונה תקל על הגולשים לגשת למגוון המוצרים שלכם בקלות וביעילות ובכך, להישאר באתר ואף להשלים רכישה.

בנוסף, בנייה של היררכיה נכונה לאתר החנות שלכם משמעותי במיוחד על מנת שמנועי החיפוש ובפרט גוגל יוכלו להבין באופן המיטבי את מבנה החנות ולהתרשם ממנו.

6. טיוב מבנה דפי האתר

מבנה נכון של דפי חנות האיקומרס שלכם משמעותי עבור קריאה נכונה של האתר על ידי מנועי החיפוש. עבודה של אופטימיזציה על דפי האתר יכולה להיעשות ידנית או לחילופין, באמצעות מגוון תוספי SEO נגישים במיוחד של שופיפיי שלא דורשים ידע מקדים. באמצעות התוספים ניתן לטייב את כותרות המטא, תיאורי המטא, מבנה כתובות ה-URL באתר החנות שלכם ועוד.

7. בניית פרופיל קישורים לאתר שופיפיי

גוגל תופס קישור של אתר אחד לאחר באופן דומה לאיך שאנחנו תופסים המלצות במציאות. אתר שמקושר כמו שצריך לאתרים אחרים ייתפס עבור גוגל כחזק יותר, אטרקטיבי וכזה ששווה להציג לגולשים. ככל שהאתר שלכם יזכה לקישורים איכותיים בתדירות גבוהה ולאורך תקופה ממושכת – כך הסיכוי שלו לעלות במעלה רשומת התוצאות עולה.

חשוב כמובן בבניית פרופיל הקישורים להקפיד על כללי עולם התוכן – הקישורים צריכים להיות מאתרים רלוונטיים, רמת הסמכות של האתר המקשר צריכה להיות מגוונת,  האנקורים צריכים להיות מגוונים, צריכה להיות התאמה של הקישור לתוכן אליו הלינק מפנה באתר והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף, ישנו יתרון כמובן ביצירה של קישורים פנימיים בתוך האתר – אלה יעזרו כמובן לגולש למצוא את מבוקשו בקלות וחשוב לא פחות, גם יעזרו לקידום האורגני של האתר.

האם אני יכול לקדם את אתר השופיפיי שלי לבד בגוגל?

אז נכון, בעולם של ימינו עקרונית ניתן למצוא בקלות כל תוכן שרק עולה לכם על הדעת באינטרנט. אם אתם באמת רוצים, אתם יכולים ללמוד את עולם הקידום מאפס ואפילו להתמקצע בו. אבל אם אתם שואלים אותי – זה לא משהו שהייתי ממליץ לכם לעשות. למידה של עולם הקידום היא עבודה של ממש והיא דורשת השקעה, התמדה וסבלנות. בנוסף, עבור אדם שמנהל חנות אינטרנטית, במקרים רבים עבודה יומיומית על קידום האתר יכולה לגבות זמן יקר שלא תמיד יש למנהל האתר לתת.

במילים אחרות, אם אתם רוצים להנות מתוצאות משמעותיות מפרויקט הקידום שלכם ולחסוך לעצמכם הרבה זמן יקר – כנראה ששווה לכם להיעזר באיש מקצוע.

קצת עליי – מקדם אתרים shopify (שופיפיי) בגוגל

מציאה של מקדם אתרים שיסכים לקדם את אתר השופיפיי שלכם היא לא באמת יותר מידי מסובכת. חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ארוכה במיוחד של מגוון מקדמים שיותר מישמחו לעזור לכם בפרויקט הקידום. עם זאת, מציאה של מקדם אתרים איכותי שיודע את העבודה זה כבר עניין קצת יותר מסובך

אז היי, למי שלא מכיר אותי אני עדן, מקדם אתרים שופיפיי במקצועי. אם הגעתם עד לפה כנראה שסקרנתי אתכם ומשכתי את תשומת הלב שלכם ואתם אולי שוקלים להיעזר בשירותי קידום. אני מאמין בעבודה שקופה ומשותפת עם הלקוחות שלי וכזו שהיא עניינית, מקצועית והכי תכלסית שיש.

אם אתם מחפשים איש מקצוע שידבר איתכם בגובה העיניים, ייתן עבודה רצינית ומגוונת ועל הדרך גם יפרגן לכם באחלה מחיר – יכול להיות שאני האיש בשבילכם. אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה בשביל שנחשוב יחד לגביי האתר האישי שלכם ופוטנציאל הקידום שלו ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי הקידום שלי.

עבודת קידום היא לא פשוטה והיא דורשת זמן, השקעה והרבה מאוד סבלנות. אני לא יכול להבטיח לכם שזה יהיה קצר וגם לא שזה יהיה קל אבל מה שכן – התוצאות לגמרי יהיו שוות את ההשקעה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרי שופיפיי (Shopify)

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרי שופיפיי (Shopify). יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרי שופיפיי (Shopify) בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרי שופיפיי (Shopify) הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרי שופיפיי (Shopify)?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים במודיעין

קידום אתרים במודיעין

קצת על קידום אתרים במודיעין בעולם של ימינו, כולנו מעבירים שעות ארוכות ברשת. מנועי החיפוש כיום הם בסיס מרכזי לשימוש שלנו באינטרנט ובאמצעותם אנחנו צורכים

קרא עוד »
קידום אתרים בכפר יונה

קידום אתרים בכפר יונה

מה זה קידום אתרים בכפר יונה? בעולם של ימינו אין אחד שלא נמצא באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו מגיעים לאתרים שימושיים ועשירים בידע, נגישים לחדשות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)