גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » מה צריך לקחת בחשבון בעת בניית אתרים לרופאים?

מה צריך לקחת בחשבון בעת בניית אתרים לרופאים?

כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי הטיפים שתקבלו כאן יהיו שימושיים לכל אנשי המקצוע. בין אם אתם רופאים או כל איש מקצוע אחר שעוסק בכל תחום שהוא. הרי כולנו מבינים את החשיבות של בניית אתרים, זוהי הדרך להגדיל את היקף החשיפה.

האזינו לכתבה

מי שלא יהיה מוכן לקבל את הטכנולוגיה ימצא את עצמו הרחק מאחורי כל המתחרים האחרים. אתם חושבים כי הפערים יצטמצמו בעתיד הקרוב? המציאות מלמדת אותנו כי הפערים רק ימשיכו להיות גדולים ונרחבים הרבה יותר. אז מה אתם צריכים לעשות – פשוט להקים אתר שבו תציגו את עצמכם. האתר לא חייב להיות אתר ברמה גבוהה, כזה שתשלמו אלפי שקלים על הקמתו. עם זאת יש כמה דברים שאינכם יכולים לוותר עליהם בעת הקמת אתר לרופאים מומחים. תזכרו כי באמצעות האתר תוכלו להביא את עצמכם למקום שתמיד חלמתם להיות בו.

מה צריך לקחת בחשבון בעת בניית אתר לרופאים

מדוע רופאים צריכים שיהיה להם אתר?

נוכחות דיגיטלית היא חשובה לכל איש מקצוע, וזה לא משנה אילו שירותים הוא מספק. ברגע שהנוכחות הדיגיטלית תהיה חזקה, תוכלו למצוא את עצמכם חולמים בגדול. כיום אנו רואים כי מרבית הרופאים כבר מעניקים שירות דיגיטלי, כזה שנועד להקל על המטופלים. אם אתם מעניקים טיפולים שונים יהיה עליכם לנסות להדביק את הפערים. הרי ברגע שבמקום מסוים יהיה למטופל נוח יותר, הוא ככל הנראה יעדיף אותו. מעבר לכך כאשר מטופל מחפש רופא מומחה בתחום מסוים הוא יבצע חיפוש באינטרנט. ברגע שהנוכחות הדיגיטלית שלכם לא תהיה קיימת, זה עלול לפגוע בכמות המטופלים שיפנו אליכם. לא כולם מסתובבים ברחובות על מנת למצוא רופאים מומחים בכל מיני תחומים. לא תמיד ההמלצות עליכם ממטופלים אחרים יהיו מספקים כדי שתמלאו את היומן.

מה כל כך מסובך בבניית אתר לרופאים?

בניית אתר לרופא זה לא דבר מסובך, בטח אם הדרישות הן יחסית דרישות בסיסיות. אך למרות זאת עליכם לזכור כי הרושם הראשוני עליכם בתור רופאים מגיע מהאתר. כל מטופל שייכנס לאתר ירצה לראות כי הוא יכול לסמוך עליכם בעיניים עצומות. ברגע שהאתר לא יראה טוב או לא יהיה מרשים זה יפגע בתדמית עליכם. מהסיבה הזאת אסור להקל ראש כאשר בונים אתר לכל איש מקצוע באשר הוא.

החשיבות הופכת להיות גבוהה הרבה יותר כאשר אנו מדברים על אתרים של רופאים. איך אפשר לסמוך על רופא בכל תחום שהתדמית עליו היא תדמית שלילית? אפילו אם יש לכם אתר תדמית באינטרנט, יכול להיות שהגיע הזמן לחדש אותו. הרי מה שהיה נכון וטוב בעבר, כבר לא יהיה נכון וטוב גם היום. מדובר על מרדף שמחייב אתכם לשמור תמיד על הדבוקה מבלי שהיא תשאיר לכם אבק.

האם רופא יכול לבנות לעצמו אתר אינטרנט?

באופן עקרוני רופאים יכולים לבנות לעצמם אתרים – אך למה להם לעשות את זה? הרי במקום להתעסק עם בניית האתר, הם יכולים לקבל עוד מטופלים אחרים. בניית אתרים לרופאים זה לא עסק קל, בוודאי אם אין לכם ניסיון קודם בהקמת אתרים. כמו שניגשים לרופא על מנת לקבל טיפול, כך פונים לבונה אתרים לבניית אתר. לא אמורה להיות סיבה שתיקחו על עצמכם משימות שאתם יודעים שלא תעמדו בהן.

אז מדוע אתם צריכים להכיר את כל הטיפים השונים שאותם ניתן לכם כאן? כי גם כאשר איש מקצוע מנוסה יבנה לכם את האתר, תרצו לדעת כי הוא נבנה ברמה הנדרשת. תוכלו לציין כל מיני דברים שונים שיהיו חשובים לכם בהתאם לטיפים האלה. השאיפה העיקרית תהיה הכי האתר יגדיל את החשיפה שלכם ויגרום לכך שהיומן יתמלא בתורים. זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לוודא כי האתר עושה את העבודה כמו שאתם מצפים ממנו.

כמה משלמים על בניית אתר לרופא?

המחיר של בניית אתרים לרופאים הוא עניין שלא תוכלו להתעלם ממנו. הרי לכל רופא יהיה מחיר מוגדר מראש שממנו הוא לא מתכוון לחרוג בעת בניית האתר. אם עדיין לא גיבשתם תקציב מקסימלי, מוטב כי תעשו זאת לפני שתצאו לדרך בהקמת האתר. אז כמה נהוג לשלם לבונה אתרים לשם בניית אתר תדמית לרופא? האמת היא שהמחיר נקבע בהתאם לדרישות השונות שיהיו לכם.

במרבית המקרים המחיר נע בין 2000 ש"ח לאתר בסיסי עד 6000 ש"ח לאתר ברמה מאוד גבוהה. לכל בונה אתרים יהיה את המחיר שאותו הוא ידרוש בהתאם לשיקול דעתו. השוואת מחירים בין בוני אתרים שונים תאפשר לכם להשיג מחיר מעולה ואתר ברמה גבוהה. עם זאת תזכרו כי ההוצאה הגדולה הינה הוצאה חד פעמית שתחזיר את עצמה תוך זמן קצר. כך ששווה לשלם גם מעבר למה שחשבתם לעצמכם כל עוד תקבלו אתר ברמה הנדרשת.

1.    הציגו את כל השירותים בעמוד הראשי

אילו שירותים אתם מספקים בתור רופאים? זה הדבר העיקרי שיעניין את הגולשים שנכנסים אליכם לאתר. הם הרי ירצו לראות כי הינכם מספקים את השירות שאותו הם מחפשים. לפיכך העמודים צריכים להיות מוצגים בצורה ברורה בעמוד הראשי של האתר, כך שלא יפספסו אותם. מעבר לכך תוכלו לצרף גם מידע על כל שירות שאותו אתם מספקים, מה עושים במסגרתו. המידע שתוסיפו יסייע גם לקידום האורגני של התר במנועי החיפוש. ברגע שאחד מהגולשים יחפש שירות או טיפול מסוים,

מיד הוא יגיע אליכם. הוא יקרא את המידע שאותו אתם מתארים, ומיד לאחר מכן הוא גם יוכל לפנות אליכם. הגולשים ירצו להחכים על הדרך כאשר הם נכנסים אל תוך האתר שלהם. יכול להיות שאחרי שהם יקראו את מה שאתם כותבים הם יבינו כי מוטב להם לפנות אליכם. בשונה ממקרים אחרים שבהם רוב הזמן יהיו סימני שאלה שלא תהיה להם תשובה.

2.    הראו לגולשים כי אפשר לסמוך עליכם

אחת מהמשימות הכי מורכבות תהיה לגרום לגולשים לסמוך עליכם מבלי שהם ראו אתכם. לא תהיה לכם אפשרות להשאיר רושם ראשוני כפי שהייתם עושים אילולא היו מגיעים לקליניקה. אך זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על האפשרות הספציפית הזאת. מה שיהיה עליכם לעשות זה להראות לגולשים שאפשר לסמוך עליכם באמצעות המידע באתר.

תנסו לספק לגולשים מידע מקצועי דרך האתר, כך שהם יראו כי אתם מתמחים בתחום. מעבר לכך תצטרכו להציג את עצמכם בדף האודות, מומלץ מאוד להוסיף גם תמונה שלכם. בשלב הזה כבר תראו איך המחסומים בניכם לבין הגולשים יוסרו כמעט לחלוטין. כל הטיפים האלה לא עזרו לשכנע את הגולשים כי אתם מנוסים בתחום? תוכלו לצרף סרטונים שלכם מדברים בכל מיני אזורים שונים באתר. אל תבחלו באמצעים כאשר זה נוגע לאופציה שהגולשים אמורים לסמוך עליכם.

3.    התאימו את האתר לגלישה מהנייד

הרספונסיביות של האתר היא אחד מהדברים החשובים ביותר בהקמת כל אתר אינטרנט. נכון להיום קרוב ל-80 אחוז מהכניסות לאתר יעשו דרך מכשיר נייד ולא דרך מחשב נייח. מה שאומר שהאתר שאתם מקימים חייב להיות נוח לגלישה מכל מכשיר, בעיקר ממכשירים ניידים. מהצד שלכם תרצו לדעת כי כל גולש שנכנס לאתר דרך המכשיר הנייד יצליח לבצע פעולות שונות.

הוא אמור לקבל את המידע הנדרש, וגם לקבוע תורים או ליצור אתכם קשר. מספיק שהאתר לא יהיה נוח בהקשר הזה, ותמצאו את עצמכם מתמודדים עם מציאות אחרת. כמות גדולה של גולשים תעזוב את האתר מבלי שהם יבצעו אינטראקציה אתכם. לכן רספונסיביות זה עניין שלא תוכלו לעבור עליו לסדר היום. כל מי שבונה אתרים לרופאים חייב לדאוג כי האתר יהיה רספונסיבי מא' ועד ת'. אם האתר לא יהיה רספונסיבי, אתם תמצאו את עצמכם משלמים על כך ביוקר.

4.    הציעו מספר דרכים ליצירת קשר

מה קורה ברגע שאתם משכנעים גולש מסוים כי תוכלו להעניק לו את הטיפול האידיאלי? בשלב הזה המטרה תהיה להביא אותו למצב שבו הוא ישאיר לכם פרטים או יפנה אליכם. מרבית הגולשים מעדיפים להשאיר פרטים כי זה מצריך מהם פחות מאמץ. מה שחשוב שתדעו זה שלכל גולש יהיו את הסטנדרטים שלו כאשר זה נוגע לאפשרות של יצירת קשר.

יש כאלה שיעדיפו ליצור קשר בדרך אחת, ואחרים יעדיפו ליצור קשר בדרך אחרת. מה שאתם צריכים לעשות זה לתת לגולשים כמה שיותר דרכים ליצור אתכם קשר. ברגע שהגולשים יראו שיש המון דרכים ליצירת קשר, לא תהיה סיבה שהם ימנעו מלעשות זאת. מי שיגביל את הגולשים עם אופציה אחת או עם שתי אופציות בלבד עלול להיתקל בקשיים. הגולשים מצידם יעדיפו לחפש אתרים של רופאים אחרים ששם יהיה להם מבחר עשיר של אופציות. בעולם של היום כל גולש יודע כי הכוח נמצא בידיים שלו.

5.    הבליטו המלצות של מטופלים קודמים

יצא לכם לטפל עד כה במאות רבות של מטופלים בכל מיני סיבות שונות? על מנת שתוכלו להשאיר רושם טוב על הגולשים יהיה עליכם לדאוג לפרסם את ההמלצות שלהם. ההמלצה יכולה להיות כתובה, אך היא יכולה להיות גם המלצה מצולמת.

כל המלצה שתוסיפו לאתר תהיה כזאת שיכולה לשכנע את הגולשים לפנות אליכם. אם לא תהיינה כמות גדולה של המלצות זה עשוי להצטייר בצורה פחות טובה בעיני הגולשים. הרי איך אף אחד מהמטופלים לא מוכן להגיע עליכם משהו טוב? כל מי שיקבל טיפול רפואי איכותי ירצה להודות לרופא שעזר לו. זוהי הסיבה שבגללה פרסום של המלצות בתוך האתר זוהי חובה, לא משנה אילו טיפולים אתם מספקים. תוכלו לבקש מהמטופלים לכתוב עליכם המלצה או לחכות שהם יעשו זאת מיוזמתם. אל תוותרו על האפשרות הזאת כי היא יכולה להשפיע בצורה ניכרת.

6.    תפרסמו תמונות של לפני ואחרי הטיפול

הטיפולים שאתם מבצעים הם טיפולים שאפשר לראות אותם באופן מוחשי? אם כן מוטב כי תפרסמו תמונות של לפני ואחרי הטיפולים השונים כסוג של תיק עבודות בתוך האתר. אומנם קשה לקרוא לטיפולים תיק עבודות, אך זה פחות או יותר מה שמעניין את הגולשים. הם ירצו לדעת כי הם יוכלו לסמוך עליכם שתביאו אותם להשגת התוצאה הנדרשת. מבלי שיהיו תמונות של לפני ואחרי הטיפולים, לגולשים לא תהיה אסמכתא לאיכות הטיפול. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לא להתפשר על העניין הזה בשום שלב. אתם אלה שאמורים לדאוג לצלם את המטופל לפני שתתחילו את הטיפול וגם לאחריו.

אם תעשו זאת כל הזמן, יהיו המון תמונות שתוכלו לפרסם באתר. ככל שתיק העבודות בתוך האתר יהיה יותר עשיר, כך תקבלו כמות גדולה של פניות. מדובר כאן על אינטרס שלכם שלא ניתן להישאר אליו אדישים.

שאלות נפוצות על בניית אתרים לרופאים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על בניית אתרים לרופאים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי בניית אתרים לרופאים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של בניית אתרים לרופאים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על בניית אתרים לרופאים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)