גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מסחר באינטרנט » מה זה ניהול אתרים ומי אחראי לנהל לכם את האתר?

מה זה ניהול אתרים ומי אחראי לנהל לכם את האתר?

האם יש אדם מסוים שאחראי על ניהול האתר שלכם? מאוד יכול להיות כי אין לכם תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. הסיבה לכך היא שברוב המקרים לא מעט אנשים מתחזקים את האתר בעת ובעונה אחת.

האזינו לכתבה

כאשר כל אחד מאותם אנשים יהיה אחראי על תחום מסוים שקיים בתוך האתר עצמו. מה שאתם צריכים לדעת כי ניהול אתרים זה לא עסק קל. זה לא באמת משנה איזה אתר יש לכם או מה הגודל הנוכחי שלו.

את המעמסה של ניהול האתר תוכלו להעביר לידיים מקצועיות של חברה מנוסה. במקום שכמה אנשים יחלקו את העבודה, תהיה חברה אחת שתספק את מבוקשכם. הרבה מאוד בעלי אתרים מספרים כי הבחירה הזאת היא הבחירה ששינתה את התמונה כולה. גם אם האתר שלכם מצליח, זה לא אומר שאתם צריכים להמשיך לנהל אותו לגמרי לבד. בדיוק בשביל זה יש חברות שעושות את כל העבודה הקשה.

יכולות לעלות לכם לא מעט שאלות בנוגע לניהול אתר על ידי חברה חיצונית. מה זה אומר ניהול אתרים? ומי אחראי על ניהול האתר? איך בוחרים חברה לניהול של אתרים? על כל השאלות האלה אתם הולכים לקבל מענה במאמר הבא. אחרי שתסיימו לקרוא אותו לא יהיה לכם ספק לגבי הכדאיות של ניהול חיצוני לאתר. הפלוסים שתוכלו להרוויח גדולים יותר מכל מינוס שיצא לכם לחשוב עליו.

מה זה ניהול אתרים?

ניהול אתר זה שירות שמסופק לרוב על ידי חברות מקצועיות שמגיעות מתוך העולם הדיגיטלי. המטרה של השירות היא לאפשר לבעלי עסקים להמשיך לתחזק את האתר בכל מצב. קיימים לא מעט בעלי עסקים שלא מתחזקים את האתר העסקי מסיבות כאלה ואחרות. השירות הזה מטרתו לאפשר לכל אחד להעמיד אתר אינטרנט שיעמוד בכל הציפיות שלו. הרי כל מי שיש לו עסק יודע כי הנוכחות הדיגיטלית היא חשובה מאוד להצלחה.

החברה המיומנת תיקח על עצמה את כל המשימות הקשורות לתחזוקת האתר. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה רק לקצור את הפירות על העבודה הקשה שאותה החברה עושה. השירות כולל בתוכו בין היתר גם הוספת תכנים לאתר, ואפילו גם קידום אורגני במנועי החיפוש. כל זאת בשביל שתוכלו לראות את עצמכם מוציאים ממנו את המקסימום האפשרי. הרי בדיוק מהסיבה הזאת החלטתם להקים אתר לעסק שלכם.

מה זה ניהול אתרים ומי אחראי לנהל לכם את האתר

כיצד תורם ניהול מקצועי לאתר?

אנו מבינים את סימני השאלה שיכולים לצוץ בכל מה שקשור לשירות הספציפי הזה. אך אחרי שתשמעו את היתרונות השונים לא אמורות להיות לכם ספקות. בסופו של יום המטרה היא שתורידו מעצמכם את העול של ניהול האתר העסקי. איזה תרומה תוכלו להשיג על ידי בחירה באפשרות של ניהול אתרים מקצועי ע"י חברה חיצונית?

  • המטרה המרכזית של ניהול אתרים היא שהאתר ינוהל על ידי גוף אחד מיומן. ברגע שמספר אנשים מתעסקים עם האתר יהיה קשה מאוד להביא אותו להצלחה. כאשר תתעורר בעיה לא תהיה לכם אפשרות לדעת למי לבוא בטענות.

  • חברת דיגיטלית מקצועית תביא איתה את האנשים המנוסים שלה. מדובר על עוד מוחות שיכולים לזהות הזדמנויות שונות שחובה לנצל אותן. ברגע שהניהול של האתר נמצא בידיים שלכם, תתקשו לשים את האצבע על כל ההזדמנויות השונות.


  • ניהול אתרים באופן מקצועי יביא להגדלת הרווחים של העסק. האתר העסקי הוא אחד מהאמצעים הכי מתקדמים להרחבת הפעילות העסקית. כל עוד חברה מיומנת תהיה אחראית על הניהול שלו, ניתן יהיה לקצור את הפירות תוך זמן קצר.


  • זמן שווה כסף, כל בעל עסק יודע עד כמה המשפט הזה נכון. את הזמן שאתם מקדישים לניהול האתר לא תוכלו להחזיר לעצמכם בהמשך היום. מהסיבה הזאת מוטב כי חברת ניהול אתרים תהיה זאת שתנהל את האתר, בזמן שהתפנה תוכלו לדאוג לעסק.

  • חברה מיומנת תדע איך להגדיל את החשיפה לאתר על ידי נקיטת פעולות שונות. אנשים שלא מגיעים מהעולם הדיגיטלי לא ידעו אילו צעדים יהיו הצעדים הנכונים. חברה מנוסה שמתעסק כל היום עם אתרים בתחומים שונים תבחר את המסלול האידיאלי.

למה שלא תנהלו את האתר בעצמכם?

בראש ובראשונה עליכם לדעת כי אתם יכולים לנהל את האתר בעצמכם. ישנם בעלי עסקים שעושים זאת, אין בזה שום דבר פסול. אך עדיין ישנם בעלי אתרים שמעדיפים להוריד מעצמם את המעמסה הזאת. לנהל אתר עסקי זה לא דבר קל, בטח אם האתר מצליח לעבוד בצורה טובה. יהיה עליכם לדאוג כל היום להזמנות שמתבצעות דרך האתר, ודאוג לענות לכל לקוח.

מעבר לכך ניהול אתרים ידרוש מכם להשקיע פחות זמן בעסק שלכם – דבר שלא תמיד יהיה מקובל. הרי השאיפה שלכם אמורה להיות להגדיל תמיד את הפעילות העסקית. לא תרצו להגיע למצב שבו האתר העסקי הוא זה שמונע מכם להפוך את החלום שלכם למציאות. בכל יום נתון יהיה עליכם להשקיע שעות מרובות בניהול ובתחזוקת האתר, עניין חשוב מאין כמותו.

תזכרו כי לרוב בעלי העסקים אין את הידע הנדרש על מנת לנהל את האתר. ניהול אתר מצריך ידע רב, כזה שלא תמיד אפשר ללמוד תוך זמן קצר. גם אם נראה לכם כי אתם מנהלים את אתרכם בצורה טובה, תמיד יהיה מקום לשיפור. עם חברה מיומנת בניהול אתרי אינטרנט לא יהיו ספקות. תוכלו לדעת כי אתם מפקידים את האחריות בידיים הכי מנוסות והכי טובות שיש.

ניהול אתרים לעסק קטן – מומלץ?

בעלי עסקים קטנים יכולים למצוא את עצמם עסוקים המון בקידום העסק. הרי לעסק קטן יהיה קשה יותר להצליח בהשוואה לעסק שכבר ביסס את המעמד שלו. זוהי הסיבה שבגללה דווקא עסקים קטנים צריכים לפנות לחברות מנוסות שינהלו להם את האתר העסקי. מה בעל עסק קטן יכול להרוויח ברגע שהוא משחרר את המושכות לחברת ניהול מקצועית? האמת היא שהרבה מעבר למה שאתם מצליחים לדמיין לעצמכם.

ראשית בעל העסק יוכל להתפנות באמת לקדם את העסק בכל מיני מישורים שונים. הרי העבודה בשנה הראשונה של העסק היא עבודה מאסיבית בכל גזרה אפשרית. ברגע שאתר האינטרנט של העסק נמצא על הכתפיים שלכם, תתקשו מאוד לממש את הפוטנציאל של העסק. לא מעט בעלי עסקים קטנים סוגרים את העסק בשנה הראשונה רק בגלל המעמסה הכבדה על הכתפיים שלהם. עם חברת ניהול שתנהל את אתר האינטרנט זה לא יקרה.

שנית אתר האינטרנט הוא האמצעי העיקרי שעומד לרשותכם לגיוס לקוחות. עסק קטן יהיה חייב להשיג לקוחות במהירות האפשרית על מנת לשמור את הראש מעל למים. עסקים קטנים שלא ימצאו לקוחות במהירות עלולים להתקשות לשרוד את החודשים הראשונים. עם חברת ניהול אתרים תוכלו להיות בטוחים כי יהיה לכם הרבה יותר פשוט למצוא לקוחות חדשים. החברה תדאג שכל הלקוחות הפוטנציאלים ימצאו את האתר ויכירו את העסק שלכם.

איך בוחרים חברה לניהול אתר אינטרנט?

החיפוש אחר חברת ניהול אתרים הוא חיפוש לא פשוט, יהיה עליכם לדעת לעשות בחירה נכונה. הרי לא תרצו לבחור חברה שלא תספק לכם את הסחורה כפי שאתם מצפים ממנה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתעשו את הבחירה שנכונה לכם? ריכזנו לכם רשימה של קריטריונים שאתם לא יכולים לוותר עליהם בעת בחירת חברה לניהול אתרי אינטרנט. אם תקפידו לבחון את כל הפרמטרים האלה, לא תהיה סיבה שלא תעשו את הבחירה הנכונה. תזכרו כי חברה לא מקצועית עלולה להסב יותר נזק מאשר תועלת כאשר תסתכלו לאחור.

  • מוטב לחפש חברה עם רזומה עשיר, כזאת שמתעסקת בתחום זמן רב. הרי התחום של ניהול האתרים הוא לא תחום חדש, מדובר על תחום יחסת ותיק. אין סיבה שלא תמצאו חברות שעוסקות בתחום הזה זמן רב, ויכולות לתרום לכם מהניסיון שלהן.


  • המלצות של בעלי אתרים אחרים על חברת ניהול אתרים יכולה לסייע לכם רבות. הרי אם בעל אתר מסוים ממליץ על חברה שהוא מכיר, ככל הנראה שיש לכך סיבה. אולי בעתיד תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם תהיו בצד שימליץ על אותה חברה.


  • חברות ניהול אתרי אינטרנט יכולות להציג לכם דוגמאות לאתרים שהן מנהלות. מה שיאפשר לכם לראות תוצאות בשטח, ולא רק הבטחות שנזרקות לאוויר. תיק העבודות של אותה חברה לניהול אתרים באינטרנט יכול להעלים את כל סימני השאלה.


  • העלות של השירות זה עניין שאף בעל אתר לא יכול להתעלם ממנו. הרי התשלום הוא תשלום קבוע שיהיה עליכם לשלם אותו על השירות שתקבלו. אתם מבחינתכם תרצו להיות בטוחים כי הסכום הנדרש יהיה סכום שתוכלו לעמוד בו.


  • החברה שמנהלת לכם את האתר תהיה חייבת להיות זמינה כל הזמן. בטח אם יש לכם אתר עסקי שעובד באופן מאסיבי יחסית, העבודה תהיה מרובה. מוטב כי תהיו בטוחים כי החברה תהיה מספיק זמינה להתעסק איתו. זמינות ירודה תפגע בתוצאות שאותן האתר שלכם יהיה מסוגל להשיג.


  • האינטראקציה שלכם עם החברה שמנהלת את האתר תהיה אינטראקציה קבועה. המטרה שלכם היא לבחור חברה שתרגישו בנוח לשתף אותה במה שאתם מרגישים. רק כך תוכלו להביא את האתר העסקי שלכם למקום שאליו אתם רוצים שהוא יגיע.

כמה צריך לשלם לחברת ניהול אתרים?

על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עליכם להכיר את העלויות. לא תרצו למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו העלויות הכספיות יהיו גבוהות מידיי עבורכם. למרות העניין הזה עליכם לקחת בחשבון כי העלות הכספית לא אמורה להיות העניין המרכזי בשיקול הדעת. העלות הכספית היא עוד נדבך שיהיה עליכם לבחון אותו כדי לעשות את הבחירה האידיאלית. אם תשלמו מחיר נמוך – זה עלול לבוא לידיי ביטוי באיכות העבודה.

אז כמה יעלה לכם לעבוד עם חברת ניהול אתרים? המחיר הוא לא מחיר קבוע, המחיר משתנה בין האתרים השונים. המחיר הסופי נקבע בהתאם לדרישות של בעל האתר, שמן הסתם יהיו מאוד דינאמיות. לכל אתר יש את המטרות שלו, והחברה אמורה להיות זאת שהופכת את החלום למציאות. מעבר לכך תוכלו לקבל עוד רשימה ארוכה של שירותים שגם הם יכולים לייקר את העלות הסופית.

העלות של ניהול אתרים מקצועי יכולה להתחיל מ-1000 ₪ עד 1500 ₪ לחודש עבור אתרים קטנים. עם זאת במקרה שמדובר על אתרים בינוניים או גדולים תוכלו לשלם 2500 ₪ עד 3000 ₪ לחודש. אך תזכרו תמיד כי האתר אמור להניב לכם הכנסה נוספת בתוך זמן קצר, הרבה מעבר למה שתשלמו. כך שההוצאה הזאת היא הוצאה שככל הנראה תחזיר את עצמה מוקדם ממה שאתם מדמיינים לעצמכם.

שאלות נפוצות על ניהול אתרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על ניהול אתרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי ניהול אתרים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של ניהול אתרים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על ניהול אתרים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

איך פותחים בלוג באינטרנט

איך פותחים בלוג באינטרנט?

מתי נפתח בלוג באינטרנט? בלוג אינטרנטי יכול לעסוק במגוון אדיר של נושאים. הוא יכול לעסוק בספרים שקראנו ואנחנו אוהבים, בטיפים אישיים שלנו לשמירה על אורח

קרא עוד »
מהו קידום ממומן

מהו קידום ממומן?

אחד מדגמי הפרסום היעילים ביותר הקיימים בשוק הוא קידום ממומן או תשלום לפי קליק – .PPC מדובר בעצם בפרסומות, שהכסף בשבילן נמשך מתקציב הפרסום רק כאשר

קרא עוד »
קידום אתרים בכפר יונה

קידום אתרים בכפר יונה

מה זה קידום אתרים בכפר יונה? בעולם של ימינו אין אחד שלא נמצא באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו מגיעים לאתרים שימושיים ועשירים בידע, נגישים לחדשות

קרא עוד »
קידום אתרים באילת

קידום אתרים באילת

אילת וקידום אתרים – מה הקשר? בתכלס אין על אילת. אילת כבר במשך תקופה ארוכה ממשיכה להתפתח ולצבור תאוצה וכיום, ניתן למצוא מבחר עשיר של

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)