גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מסחר באינטרנט » מעוניינים בבניית אתר חדש – 20 עצות לכל מי שמעוניין לבנות אתר שמתאים לקידום אורגני

מעוניינים בבניית אתר חדש – 20 עצות לכל מי שמעוניין לבנות אתר שמתאים לקידום אורגני

מעוניינים לבנות אתר חדש? זה לא באמת משנה מדוע אתם רוצים להקים אתר אינטרנט חובה לעשות זאת כמו שצריך. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מתאמצים, אך כל המאמץ ירד לטמיון.

האזינו לכתבה

הכנו לכם 20 עצות מפתח שיסייעו לכם לבנות את האתר שתמיד חלמתם עליו. אפילו אם חברה מקצועית בונה לכם את האתר, יהיה עליכם להכיר את הטיפים האלה. אתם אלה שמכתיבים את מה שיקרה בזמן הבנייה, והאחריות שלכם תהיה להיות עם האצבע על הדופק. ברגע שתהיו עם האצבע על הדופק תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו בדיוק את מבוקשכם. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם בונים אתר חדש? זה הזמן לצאת לדרך, ולהכיר את 10 העצות הכי חשובות לפני בניית אתר.

בניית אתר חדש 10 עצות לכל מי שמעוניין לבנות אתר חדש

10 העצות החשובות ביותר לפני בניית אתר

1. בחירת הפלטפורמה עליה יבנה האתר

בעבר לא היו עומדות לרשותכם כמות גדולה של פלטפורמות עליהן הייתם יכולים לבנות את האתר. במציאות הנוכחית תוכלו למצוא כמות עצומה של פלטפורמות, כל אחת מביאה את הפלוסים שלה. החוכמה מבחינתכם תהיה לבחור את הפלטפורמה שתהיה הכי מתאימה לכם ולשאיפות שלכם. אל תקבלו החלטות מלמעלה, תדאגו לבחור את הפלטפורמה שהכי תתחברו אליה.

תתנסו בכל מיני פלטפורמות וממשקים שונים עד שתמצאו את הבחירה הכי טובה שיש. בסופו של יום מדובר על החלטה שאיתה אתם אמורים לחיות למשך זמן רב. אם הפלטפורמה עליה תבנו את האתר לא תתאים לכם, יהיה מדובר על בעיה רצינית. תמצאו את עצמכם במצב שבו יהיה עליכם להחליף את הפלטפורמה, בין היתר גם לעשות ויתורים שונים. כל עוד תפעילו מחשבה לפני שתבחרו את הפלטפורמה לא אמורה להיות בעיה בעתיד. גם אם תהיה בעיה, תדעו כי אתם מהצד שלכם עשיתם את הכי טוב שהייתם יכולים לעשות.

2. הכירו היטב את כל המתחרים שלכם

לאחר הקמת האתר יהיה עליכם להתחיל להתחרות בכל מיני אתרים שכבר קיימים ברחבי הרשת. זה לא משנה באיזה תחום האתר עוסק, ככל הנראה יהיו המון מתחרים שונים. כדי שתוכלו להכין את עצמכם בצורה טובה למה שמצפה לכם תצטרכו להכיר את המתחרים.

ההיכרות צריכה להיות היכרות מעמיקה שתאפשר לכם לדעת איך לגבור עליהם. אם לא תכירו את המתחרים, תתקשו מאוד להגיע למצב שבו תהיו עדיפים עליהם. כל עוד אינכם עדיפים על פני המתחרים, תתקשו למקסם את הפוטנציאל של האתר שהקמתם. בדיוק כמו שבודקים את המתחרים לפני הקמת עסק, כך בודקים את המתחרים לפני הקמת אתר. עבור מרבית האנשים האתר הוא עסק שאותו הם מעוניינים לטפח ככל שעובר הזמן. בדיקה מקיפה של המתחרים תאפשר לכם לדעת עד כמה התחום יאפשר לכם גמישות. אם אתם תראו כי התחרות מאוד קשה, יכול להיות שתבצעו חישוב מסלול מחדש בהקשר הזה.

3. תתכננו את היררכיה של האתר

מבחינתכם הפעולה הכי פשוטה תהיה פשוט להקים את האתר כמו שאתם מדמיינים לעצמכם. אך ברגע שאתם מתחילים לשים שכבה על שכבה, העסק עשוי להפוך להיות מסובך ומורכב. על מנת שתוכלו להקל על הגולשים ועל האלגוריתם של גוגל יהיה עליכם לתכנן היררכיה. מצב שכזה יאפשר לכם למנוע סיטואציה שבה האתר יהפוך להיות סיוט אחד גדול.

אם האתר יהיה מסובך ומסורבל, הגולשים יעזבו אותו עוד לפני שהם יבצעו אתכם אינטראקציה. האלגוריתם של גוגל ילך לאיבוד בין העמודים השונים, וחלקם אפילו לא יסקרו כמו שצריך. תחשבו היטב כיצד אתם רוצים שיראה האתר, וכיצד הוא אמור להיות הכי נוח שרק אפשר. תצאו מהנעליים של בעל האתר, ותיקחו את הנעליים של הגולש שנכנס אליו. כמו שאתם עוזבים אתרים במקרה שבו הם מסורבלים, כך יהיה במקרה שלכם. הרי האתר שלכם אמור להיות בדיוק כמו כל האתרים האחרים שבהם אתם אוהבים לגלוש.

4. תרכשו אחסון ברמה גבוהה

לאחסון יש חשיבות מכרעת בתפקוד של אתרכם בהווה וגם בעתיד. השאיפה שלכם תהיה לרכוש אחסון איכותי עליו תוכלו להקים את האתר ללא בעיות. מדוע שווה לכם להשקיע קצת יותר על אחסון מהיר ואיכותי? קודם כל כי זה ימנע בעתיד כל מיני בעיות שונות שקשורות לזמינות האתר. מעבר לכך התפקוד של האתר יהיה טוב בהרבה בהשוואה לאתרים שמוקמים על אחסון איטי ופשוט.

בנוסף לכל העניינים האלה אסור לכם לשכוח את הצורך בקידום האורגני של האתר. אתרים שמוקמים אל אחסון חזק יוכלו להתקדם במעלה הדירוג של גוגל. בעוד אתרים שלא יבחרו אחסון איכותי ימצאו את עצמם משתרכים בהקשר הספציפי הזה. קידום אתרים אורגני קשור באופן ישיר לאיכות של האחסון עליו יושב האתר. אל תזלזלו בנושא הזה, גם אם מדובר על חיסכון בהוצאה החודשית שאותה אתם מוציאים.

5. הכינו מראש אסטרטגיית מאמרים

התוכן הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים בתוך האתר שלכם. הרי מדובר על הדרך שבה תוכלו להגיע אל ליבם של הגולשים שלא מכירים אתכם. הם אמורים לקרוא את מה שאתם רושמים, וגם להתחבר למילים האלה. אם לא תגבשו אסטרטגיה סדורה בהקשר הזה תמצאו את עצמכם מתמודדים עם בעיות רבות. לא רק שהאתר לא יעמוד בציפיות שלכם, תהיה בעיה גם לקדם אותו כמו שצריך.

התוכן שנכנס לאתר הוא מהאלמנטים הקריטיים ביותר של קידום אתרים במנועי החיפוש. אם לא תדאגו להכניס תוכן קבוע לאתר תמצאו את עצמכם מדשדשים באותו מקום. מתקשים להכין מאמרים איכותיים לאתר? תוכלו לעבוד עם כותבי תוכן מנוסים שיספקו את הסחורה. הכי חשוב שהאתר יתעדכן כל הזמן עם תוכן שאותו אתם מתאימים לגולשים. זוהי הדרך הכי טוב מבחינתכם לבלוט בהשוואה לכל שאר המתחרים האחרים.

6. השאירו בצד סכום חודשי לקישורים

כדי שתוכלו לקדם את האתר במנועי החיפוש יהיה עליכם לרכוש קישורים חיצוניים. בתור התחלה תתקשו לעשות החלפות או לארגן קישורים איכותיים בדרכים אחרות. על ידי רכישת קישורים תוכלו להשיג פלוס משמעותי על פני מרבית המתחרים שנמצאים מאחוריכם. מהסיבה הזאת בעת הקמת האתר יהיה עליכם לדאוג לסכום חודשי קבוע שאותו תצטרכו להוציא על רכישת קישורים.

אם לא תרכשו קישורים כל חודש מחדש זה עלול לפגוע בקידום האתר ובהשגת המטרות שאותן הצבתם לעצמכם. כמובן שככל שהתקציב יהיה יותר גבוה, כך מרחב האפשרויות יהיה יותר עשיר. תוכלו למצוא את עצמכם זוכים לכניסות לאתרכם מאותם אתרים שבהם אתם מעלים מאמרים. בו בזמן תוכלו לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות שמוכרות קישורים נכון להיום. הכי חשוב שתשיגו קישורים איכותיים מאתרים שיכולים לתרום לכם בעוד מישורים נוספים. מי שיוציא כל חודש קישורים לאתר יוכל להביא אותו תוך זמן קצר להיות אתר מוביל בתחום שבו הוא עוסק.

7. הוסיפו מגוון דרכים ליצירת קשר

מעוניינים לגרום לגולשים לפנות אליכם? מוטב כי תהיה יותר מדרך אחר ליצירת קשר אתכם. הרי ברגע שיש רק דרך אחת ליצירת קשר זה עשוי להגביל מאוד את הגולשים שנכנסים לאתר. המטרה שלכם תהיה לאפשר להם לפנות אליכם בדרך שתהיה להם נוחה, ולא רק לכם. אם בעבר מספר טלפון היה מספיק, כיום חובה עליכם להיות זמינים בעוד פלטפורמות.

חובה לעשות באתר דף יצירת קשר שבו יהיה אפשר להזין את הפרטים בכל רגע נתון. מעבר לכך תוכלו גם להוסיף אפשרות להתכתב בוואטסאפ, בפייסבוק או בכל מקום אחר שבו אתם נמצאים. ככל שיהיו יותר דרכים ליצירת קשר, כך תגדילו את הסיכוי של הגולשים לפנות אליכם. בכל פעם שהוספתם דרך נוספת ליצירת קשר תצטרכו לדאוג לעדכן אותה גם באתר. תוך זמן קצר תוכלו לראות איך ברגע שהוספת ריבוי דרכים ליצירת קשר תוכלו לקצור את הפירות.

8. תדאגו לתת לגולשים חווית גלישה אידיאלית

מה הגולשים חושבים עליכם כאשר הם נכנסים לאתר? זה אחד מהדברים הראשונים שאמורים לעלות לכם לראש. הרי הרושם הראשוני הוא זה שיקבע מה הגולש יעשה לאחר שהוא נכנס לאתר. כל עוד חווית הגלישה תהיה אידיאלית, הגולשים יקבלו עליכם רושם ראשוני טוב ככל האפשר. בו בזמן כאשר חווית המשתמש תהיה רעה, הרושם עליכם יהיה בהתאם לאותה חווית משתמש. כדי לשפר את חווית המשתמש יהיה עליכם לחשוב מה תוכלו לעשות כדי להקל על כל מי שנכנס אל תוך האתר.

אל תסבכו את העסק, כי אתרים מסובכים יהיו הרבה פחות מוצלחים מאתרים פשוטים. לעיתים היופי מגיע בכך שהאתר פשוט ונוח לתפעול, מבלי לוותר על היוקרה שלו. העניין הפעוט הזה יכול להיות זה שישנה את כל התמורה שאותה אתם תקבלו מהאתר. אתרים פשוטים נותנים תמורה מעולה, כזאת שאתרים מסורבלים לא יספקו כמותה.

9.תיכנסו לנעליים של הגולש באתר

מעוניינים לדאוג לכך שלגולשים תהיה חווית גלישה שהם לא יוכלו לשכוח אותה?  במקום לחשוב בראש של הבעלים שמנהל את האתר יהיה עליכם לחשוב בראש של הגולשים. תנסו לדמיין את המסע שאותו הם אמורים לעבור באתר עד אשר הם משאירים פרטים או מבצעים רכישה. ברגע שאתם תצאו מהנעליים שלכם ותיכנסו לנעליים אחרות תוכלו לראות את המציאות קצת אחרת.

יכול להיות שדברים שהיו נראים לכם מעולים, פחות יסתדרו בעיניהם של הלקוחות. אתם מתקשים לעשות מעבר כל כך חד? תוכלו לאפשר לגולשים עצמם להיות אלה שיתנו לכם משוב. בכל פעם שהם נתקלים בקושי מסוים, תבקשו מהם לעדכן אתכם על מהותו. זוהי עוד דרך אפקטיבית שתאפשר לכם ללמוד את הדרך שאותה עוברים הגולשים באתר. כל מה שהגולשים אומרים או דורשים אמור להיות מיושם הלכה למעשה בתוך האתר עצמו במהירות האפשרית.

10. תגייסו את אנשי הצוות הדרושים

נדמה לכם שלא תוכלו לנהל את האתר לבד? אנו בהחלט יכולים להבין את המחשבה שלכם. הרי הניהול של האתר זה לא דבר של מה בכך, בטח אם אתם עסוקים בדברים נוספים. כדי שיהיה אפשר להוציא את המקסימום מהאתר יהיה עליכם לגייס את האנשים הנכונים. אנשי צוות שיסייעו לכם להפעיל את האתר, ולספק לגולשים את מבוקשם. הרושם על האתר שלכם נבנה בין היתר בהתאם למה שאתם מציעים לגולשים. לפיכך תעשו את הצעדים האלה מראש, ותוודאו כי אתם מתכננים להרחיב את אנשי הצוות במידת הצורך. אם על ההתחלה תתקשו לנהל את האתר, המעמסה עשויה להכריע אתכם. לא רק שלא תקבלו את מבוקשכם מהאתר עצמו, אתם עוד עלולים לסגור אותו. לכן לפני שאתם מעלים את האתר לאוויר תוודאו כי אתם מוכנים לקראת מה שהולך לקרות בהמשך. בעלי אתרים שלא יהיו מוכנים למה שהולך לקרות ימצאו את עצמם מתקשים לממש את הפוטנציאל.

10 טיפים נוספים להתאמת האתר החדש לקידום האורגני בגוגל

החלטתם להקים אתר אינטרנט לעסק? על מנת שהאתר יהיה מצליח כמצופה תצטרכו להתאים אותו לקידום אורגני. כל עוד האתר לא יהיה מתאים לקידום אורגני, תתקשו למקסם את הפוטנציאל שלו. אנשים רבים מוצאים את עצמם במצב שבו הם מתקשים להרים את האתר כלפי מעלה מהסיבה הזאת בדיוק. במקום שתרגישו שאתם מדשדשים במקום, תוכלו לעשות הכנות מקדימות מראש. ברגע שהאתר יהיה בנוי בצורה נכונה תוכלו להוציא ממנו את המירב. גם בהקשר של הקידום האורגני, וגם בעוד כל מיני הקשרים אחרים שיהיו לכם חשובים. אין סיבה שהאתר שהשקעתם רבות בהקמה שלו לא יהיה כזה שתוכלו להוציא ממנו את המירב.

אל תצאו מנקודת הנחה כי האתר שמקימים לכם יהיה בנוי בצורה אידיאלית לקידום. הרי בסופו של יום לכל בונה אתרים יש את שיטות העבודה שלו. כל עוד לא תציבו את העניין הזה בראש סדרי העדיפויות, לא בטוח שלוקחים אותו בחשבון. כדי שהאתר יבנה בצורה האידיאלית תצטרכו להבין היטב מה תרצו להשיג ממנו. ברגע שאתם בונים לעצמכם סדרי עדיפויות יהיה פשוט להיות בדרך הנכונה להשגת כל המטרות. זה לא משנה אם מדובר על מטרות גדולות או על מטרות קטנות.

1. האם אפשר לבנות אתר אינטרנט ללא איש מקצוע?

כיום עומדים לרשותכם כלים מתקדמים שיאפשרו לכם לבנות אתר אינטרנט ללא ידע מקצועי. הבעיה מתחילה בכך שאתם נדרשים להתאים את האתר לקידום אורגני או לצרכים אחרים. בסיטואציות כאלה יהיה ניתן לראות את ההבדל בין בונה אתרים מיומן לבין בונה אתרים שלא יודע את העבודה. אם חשוב לכם שהאתר יבנה בצורה מושלמת  מוטב שלא תעשו זאת לבד. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי האתר שמקימים לכם ישרת אתכם בצורה הכי טובה שיש. אם הציפיות שלכם מהאתר הן נמוכות, תוכלו לבנות את האתר לגמרי בעצמכם. כל אחד צריך להבין מראש מה הוא ירצה להשיג רגע אחרי שהאתר יהיה באוויר. מרבית האנשים שמקימים אתר אינטרנט פונים לאיש מקצוע כי הוא חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים.

2. מהי העלות של הקמת אתר מותאם לקידום אורגני?

העלות של הקמת אתר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. מן הסתם ככל שהדרישות יהיו יותר מורכבות, כך המחיר של הבנייה צפוי לעלות בהתאם. הרי העבודה המרובה גורמת לכך שמי שבונה את האתר יצטרך להשקיע מחשבה מרובה. עם זאת המחיר של בניית אתר מותאם לקידום לא תהיה גבוהה בהרבה מהעלות של בניית אתר רגיל. אנו מדברים על עלות שמתחילה מ-2500 עד 3000 ₪ לאתר יחסית בסיסי לחברות שונות. במקרה  שבו מדובר על אתר מורכב או כזה שדורש עבודה מאומצת המחיר יכול להגיע ל-10,000 ₪. כמובן שאם תקציבו לעצמכם תקציב בתחילת הדרך יהיה אפשר לעשות את הבחירות שיהיו נכונות לכם. אין סיבה שתשקיעו סכום גבוה מהסכום שאותו תהיו מוכנים להשקיע בתחילת הדרך. בונה האתרים הוא זה שאמור להתאים את עצמו אליכם, כך לא תמצאו את עצמכם נכנסים להרפתקה לא מתוכננת. מוטב כי תבינו היטב למה אתם נכנסים ומה תוכלו להרוויח בסופו של יום.

3. ישנם אתרי אינטרנט שלא מתאימים לקידום אורגני?

באופן עקרוני אפשר לבצע קידום אורגני לכל סוגי האתרים, גם אתרים ישנים מאוד. כיום יש המון דרכים לקידום אורגני, מה שמאפשר להשיג תוצאות מעולות. עם זאת התאמת האתר לקידום חשובה כדי להתמודד עם תחרות קשה בכל מיני ביטויים שונים. לא תמיד התחרות על הביטויים שמעניינים אתכם תהיה תחרות קלה או בינונית. בחלק מהמקרים תמצאו את עצמכם מתמודדים עם חברות ועסקים מוכרים מאוד. מה שמחייב אתכם לעשות את ההתאמות הדרושות כדי שתוכלו לנפץ את תקרת הזכוכית. גם אם לא תעקפו את אותם אתרים, לכל הפחות תוכלו להיצמד אליהם בתוצאות החיפוש. אתרים שמותאמים לקידום אורגני יאפשרו לכם לנפץ הישגים קיימים כל הזמן. מה שהיה נראה בלתי אפשרי בעבר, יהפוך להיות מציאותי בכל יום שעובר. אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לאתר העסקי שלכם.

4. תיקחו השראה מהמתחרים

המתחרים משאירים לכם אבק בכל מיני פעולות שונות? על מנת שתוכלו להגיע למקום שבו הם נמצאים יהיה עליכם לקחת מהם השראה. יכול להיות שמה שהם עושים, הם עושים אותו בדיוק כמו שצריך לעשות. אז למה שלא תנסו להבין מה הם עושים שאינכם עושים כמו שצריך? זוהי לא בושה לקחת השראה מעסקים מובילים, כאלה שאתם יכולים ללמוד מהם רבות. עם השנים כאשר אתם תהיו עסקים מובילים בתחום שבו אתם עוסקים, עסקים אחרים ייקחו מכם השראה. גם בתור בני אדם אנו לוקחים השראה מכל מיני אנשים שונים שאותם אנו מכירים. איך תוכלו לגרום לכך שהלקוחות יעדיפו אתכם כאשר תעשו מה שהמתחרים עושים? כמובן שיהיה עליכם להביא את הייחודיות שלכם, את הדברים שמבדילים את העסק שלכם. ברגע שתעשו את הפעולה הזאת, לא צריכה להיות בעיה מכל סוג שהוא. תוכלו לקחת השראה, אך בו בזמן גם להבדיל אתכם מכל המתחרים.

5. בונה אתרים שמבין בקידום אורגני

כדי שהאתר יהיה בנוי בצורה נכונה יהיה עליכם לבחור בונה אתרים שמבין בקידום אורגני. ישנו הבדל מהותי בין בניית אתרים לבין קידום אורגני, מדובר על שני תחומים שונים. אם איש המקצוע שיבנה לכם את האתר לא מבין בקידום אורגני זוהי תהיה בעיה. הוא לא ידע מה צריך לעשות כדי שהאתר יהיה בנוי בצורה המושלמת לקידום במנועי החיפוש. באותה נשימה חשוב להגיד כי תחום הקידום האורגני משנה את פניו כל הזמן. מה שאומר שאם אותו בונה אתרים לא מגיע מהתחום הוא לא ידע אילו שינויים התחוללו בתקופה האחרונה. יכול להיות שהוא יבנה לכם אתר שכבר לא מתאים לקידום האורגני העכשווי. מהסיבה הזאת אנו מציעים לקחת את הזמן כדי לעשות את הבחירה הכי מוצלחת שתוכלו לעשות. איש מקצוע שיספק לכם אתר שיעמוד בכל אחת מהציפיות שתהיה לכם.

6. תבקשו לראות תיק עבודות מסודר

כל איש מקצוע שמספק שירותי בניית אתרים מחויב להציג לפניכם תיק עבודות מסודר. מה אתם אמורים לראות בתיק העבודות? במקרה שבו תרצו לבחור בונה אתרים שיבנה לכם אתר לקידום אורגני יש כמה דברים שצריך לבחון. קודם כל יהיה עליכם לבחור בונה אתרים שיבנה אתר בדיוק לטעמכם האישי. אם האתר לא יהיה בנוי בצורה שתאהבו, הקידום האורגני לא יהיה משנה כל כך. לפיכך אל תתפשרו על הנראות של התוצר שאותו אתם מקבלים, גם אם הוא מיועד לקידום אורגני. בסוף אפשר לשלב עיצוב מרשים לצד עיצוב שיהיה מתאים לקידום אתרים במנועי החיפוש. מהצד השני יהיה עליכם לבחון את הדירוג של האתרים שאותו בונה אתרים עשה. אם הוא מתמחה בבניית אתרים שמתאימים לקידום לא אמורה להיות בעיה. הוא ישמח להראות לכם כיצד הם התקדמו בתוצאות החיפוש כל אתר בתחום שלו.

7. אתר רספונסיבי זוהי חובה

אתם רוצים שהאתר יעמוד בציפיות שלכם? יהיה עליכם לוודא כי האתר שאותו בונה אתרים מקים לכם יהיה אתר רספונסיבי. אתר רספונסיבי הוא אתר שמותאם לגלישה מכל מיני פלטפורמות שונות. בדגש על גלישה מהנייד שמהווה נתח משמעותי בהקשר של הגלישה באתרי אינטרנט נכון להיום. אם האתר לא יהיה רספונסיבי ברמה גבוהה, הוא לא יתקדם במנועי החיפוש. האלגוריתם של גוגל בוחן קודם כל את הרספונסיביות של האתר. רק לאחר מכן הוא מתעמק בכל מיני נושאים אחרים שגם הם חשובים לא פחות. אך כאן מדובר על עניין יחסית בסיסי שמאוד קל ליישם אותו הלכה למעשה. גם אם האתר שלכם לא רספונסיבי יהיה אפשר להפוך אותו לכזה בכמה פעולות פשוטות. אם אתם בונים אתר חדש, מרבית בוני האתרים דואגים לעניין הזה. הם לא יציבו אתכם במצב שבו האתר לא יהיה מתאים עבור רוב הגולשים שנכנסים לגלוש בו.

8. התמזגות האתר עם הרשתות החברתיות

בעלי עסקים רבים מתפעלים פרופילים מצליחים ברשתות החברתיות. ישנה חשיבות למזג בין האתר לבין הפרופילים השונים ברשתות החברתיות לצורך הצלחה. אם האתר לא יהיה מחובר לרשתות החברתיות הפוטנציאל שלו פוחת באופן דרסטי. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי כל הגולשים שנמצאים ברשתות החברתיות יגיעו גם לאתר באופן כזה או אחר. החיבור הזה הוא קריטי מכל מישור שתבחנו אותו, בטח בהקשר של קידום האתר במנועי החיפוש. אפילו תוכלו להוציא באופן קבוע קישורים לאתר דרך הפרופילים השונים ברשתות החברתיות. הכי חשוב שתמקסמו את ההצלחה של הרשת החברתית כדי שהיא תעזור לאתר שזה עתה הקמתם. אם יש לכם פרופיל מצליח ברשת חברתית מסוימת, זהו כוח חסר תקדים. כזה שתוכלו להשתמש בו כדי להוציא ממנו את המירב בהיבט הספציפי הזה.

9. ביצוע אופטימיזציה לתמונות

תמונות הן חלק בלתי נפרד מאתר אינטרנט, לא משנה איזה אתר אינטרנט אתם בונים. מבלי לשלב תמונות באתר יהיה לכם קשה מאוד להפוך אותו לאתר מיוחד ושונה בהשוואה לכל השאר. עם התמונות יהיה אפשר גם לטשטש את הריחוק בנינו לבין הגולשים שנמצאים בקצה השני. אם זאת התמונות יכולות להיות אויב גדול לקידום האורגני במידה ולא תטפלו בהן כראוי. ראשית הכנסת תמונות לאתר חייבת להיעשות תוך הקפדה על גודל מינימלי. אם תעמיסו על האתר עם תמונות גדולות וכבדות זה עשוי לגרום לכך שהוא לא יעמוד בציפיות. ברגע שהאתר יהיה עם תמונות בגודל הנכון הוא יטען במהירות המקסימלית בהתאם לשרת עליו הוא מאוחסן. בנוסף תוכלו להוסיף לכל תמונה באתר תיאור כדי שהוא יסייע לקדם את האתר במנועי החיפוש. האלגוריתם של גוגל סורק גם את התמונות באתר ולא רק את התוכן שאתם מעלים. מה שאומר ששילוב נכון של תמונות באתר יכול לעשות לכם חיים קלים.

10. הוספת בלוג מאמרים לאתר

עם הקמת האתר יהיה עליכם לדעת כי אתם לוקחים על עצמכם את האחריות לנהל בלוג עם מאמרים. הסיבה לכך היא שהוספת תוכן לאתר היא הבסיס להצלחה בכל מה שנוגע לקידום אורגני. ברגע שהאתר לא יהיה עם בלוג מאמרים פעיל, יהיה מאוד קשה לקדם אותו. הוספת בלוג תאפשר לכם על הדרך לתת לגולשים כל מיני אינפורמציה חשובה שהם צריכים לדעת. הרי זוהי הזכות שלכם לתרום מהידע שאותו צברתם לאורך השנים לגולשים באתר. ברגע שיהיו גולשים שיחכימו מהמידע שנתתם להם, אתם עשיתם את שלכם. כמובן שתוכלו לעשות זאת בדרך שתהיה לכם הכי נוחה והכי טובה להוציא את המקסימום מהאתר. קשה לכם לנהל את הבלוג של האתר בעצמכם? תוכלו לפנות לכותב תוכן שיהיה אחראי על הכנת המאמרים לאתר.

שאלות נפוצות על בניית אתר חדש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על בניית אתר חדש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי בניית אתר חדש בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של בניית אתר חדש הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על בניית אתר חדש?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים בחיפה

כולם כיום נמצאים באינטנרט בעולם של ימינו, כולם נמצאים באינטרנט. אנחנו גולשים באינטרנט במחשב, בסמארטפון, בטאבלטים ובכל מקום שבו אנחנו נוכחים. באינטרנט אנחנו נחשפים למידע

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)