בניית דף נחיתה

קודם כל – מה זה בכלל דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף עצמאי שלא מקושר לאתר שלם ומטרתו היא פשוטה – לשכנע את האדם שנכנס אליו לצרוך מוצר או שירות מסוים. באמצעות ממשק נגיש ונוח הדף יקרא לקורא לבוא לכדי פעולה. אז איזה דברים מאפיינים דף נחיתה?

1. יצוף בגוגל

בסופו של דבר, מבלי שהדף יצוף בגוגל – הוא לא שווה יותר מידי. מטרת האתר היא לקרוא לגולשים שמגיעים אליו ליזום פעולה אך ללא השיווק הנכון, אלה פשוט לא יגיעו אליו. בניית דף נחיתה טוב צריכה לדאוג גם לעניין הזה. באמצעות קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בפייסבוק תוכלו לדאוג לכך שדף הנחיתה שלכם יגיע לכל מי שצריך.

2. אטרקטיבי ומיוחד

על מנת שהדף יצליח לשכנע את המשתמשים שמגיעים אליו לצאת לפעולה, הוא צריך להיות משכנע. דף נחיתה טוב מאופיין בגרפיקה ברמה גבוהה, עיצוב אלגנטי, תוכן ברמה גבוהה וממשק נגיש ואטרקטיבי. כל אלה הופכים אותו לכיפי לשימוש וכיוצא בזאת – למשכנע.

3. נפרד מאתר שלם

כשהלקוחות הפוטנציאליים יחפשו את השירות של מנהל דף הנחיתה, הם יגיעו לדף עצמאי  ונפרד מכל אתר אחר. הסיבה לכך היא פשוטה – הדף צריך לשכנע במהירות את הגולשים מבלי להלאות אותם בכמות גדולה מידי של מידע. אפשרות נוספת אגב, היא לאפשר לגולשים להגיע מדף הנחיתה לאתר השלם של בית העסק, אמנם לא מדובר באופציה הכרחית.

בואו נבחן דוגמא לדף נחיתה

ניקח לדוגמא מקרה, בו נרצה לחפש קורס פסיכומטרי:

דוגמא לבניית דף נחיתה-1

התוצאות הראשונות שנראה בחיפוש, יהיו כמובן בתי עסק שדאגו לעצמם לקידום ממומן.
אם תיכנסו לתוצאות, תוכלו לשים לב שאתם לא מגיעים לאתרים רגילים, אלא לדפי נחיתה שמנסים לשכנע אתכם להירשם לקורס הפסיכומטרי של בעלי העסק. ניקח למשל את דף הנחיתה של קורס הפסיכומטרי "קידום". בחלק העליון של דף הנחיתה, תינתן לנו האפשרות להשאיר פרטי קשר:

דוגמא לבניית דף נחיתה-2

בהמשך הדף, "קידום" יסבירו לנו מה מייחד אותם מבין הקורסים האחרים:

דוגמא לבניית דף נחיתה-3

ובהמשך קידום גם יסבירו לנו על אנשי הצוות שלהם, יציגו בפנינו ביקורות חיוביות שהם קיבלו ובשורה התחתונה – יסבירו לנו מה הופך אותם לכל כך טובים.

עכשיו, את הקורס של קידום אמנם לא יצא לי לקחת אבל מה שכן – אני יכול לומר לכם שהאדם שבנה להם את דף הנחיתה עשה עבודה טובה. למה?

1. הוא השקיע בעיצוב

העיצוב של הדף הוא אלגנטי ותואם את העובדה שתחום העיסוק של קידום הוא הכנה לפסיכומטרי – הלוגו של קידום בנוי בצורה יפה, הדף מאורגן בצורה אלגנטית שמשרה תחושה לימודית ואפילו מוצגת דמות של סטודנטית לצד התוכן.

2. הוא דאג לטקסט משכנע

קידום מסבירים בדף שלהם מה הופך אותם למיוחדים לא רק בפני עצמם, אלא גם ביחס לאחרים ולא פעם אחת – לאורך הדף מוצגים "כלי הלמידה שלהם", "נבחרת" המרצים המוכשרת, ביקורות חיוביות שהם קיבלו במהלך השנים ואפילו הסבר ישיר על מה הופך אותם לראשונים בתחומם.

3. לא שכח לקרוא לפעולה

אחרי שהעיצוב האטרקטיבי תפס את העין, הטקסט המשכנע עורר בגולשים סקרנות, נחזור לחלק הבולט ביותר בדף הנחיתה של אתר קידום – פינת השארת הפרטים. נקודת השארת הפרטים היא הראשונה אליה הלקוח הפוטנציאלי נחשף והיא בולטת, נוחה וברורה למדיי. אין מקום לספק או בלבול – מי שישאיר את הפרטים שלו, יקבל מענה טלפוני בזמן זה או אחר.

לסיכום, דף הנחיתה של קידום בנוי באופן אטרקטיבי ולגמרי עושה את העבודה.

אז מתי תצטרכו לבנות דף נחיתה?

כל עסק שרוצה לעזור לעצמו לשגשג יכול להיתמך באמצעות דף נחיתה. דף הנחיתה יעזור לעסק שלכם לתפוס את העין ללקוחות פוטנציאליים ובסופו של דבר לזכות בעבודה נוספת וברווחים. אם אתם שואלים אותי, כל עסק כמעט יכול להרוויח מדף נחיתה, אבל הנה הן כמה דוגמאות למקרים בהם שדף נחיתה יכול להביא לשינוי של ממש.

1. הקמת עסק חדש

אחרי שדאגתם לארגונים הבירוקרטיים, שכרתם לעצמם מקום משלכם ואפילו דאגתם להעסיק אנשי מקצוע ראשונים בתחומם – רק נשאר לכם למצוא לקוחות. כשמדובר בעסק חדש, מציאת לקוחות היא אף פעם לא קלה. דרך מצוינת במיוחד להגיע ללקוחות חדשים היא פשוט להקים דף נחיתה. בדף יוכלו הלקוחות להשאיר פרטים ולקבל מכם מידע נוסף על השירות שאתם מספקים. כיוון שהם היו אלה שמלכתחילה פנו אליכם – שיחת טלפון חוזרת היא אקט מנומס ומקצועי.

2. מחפשים לקוחות חדשים

במידה ואתם עסק וותיק שההצלחה שלו דעכה, אתם כנראה מחפשים את הדרך הנכונה למצוא לקוחות חדשים. דף נחיתה יכול לעזור לגולשים להיזכר בכם ולאפשר לכם להביע בפשטות את הניסיון הרחב שלכם ואפילו לצרף ביקורות חיוביות להן זכיתם בעבר. כך תוכלו לכבוש את לבבות הגולשים מחדש.

3. מיתוג מחודש

במידה והחלטתם למתג את העסק שלכם מחדש, יכול להיות ששווה לכם להקים דף נחיתה. בדף הנחיתה תוכלו להתייחס לשינויים שעשיתם או אפילו להתייחס לעסק שלכם כעסק חדש לגמרי.

האם תוכלו לבנות דף נחיתה בעצמכם? קחו חמישה טיפים לדרך

1. כתיבת תוכן איכותי

כמו שכבר יצא לי לומר לכם – התוכן באינטרנט הוא המלך. כתיבת תוכן יכול לעזור לאנשים להבין את העסק שלכם, ליצור איתם קרבה ובסופו של דבר – לקרוא להם לפעולה. תוכן ברמה גבוהה יכול להקפיץ את הרמה של דף הנחיתה שלכם, ליצור עניין בקרב הגולשים ואפילו לעורר בהם סקרנות. התוכן שתכתבו הוא לא פעם מה שיפריד בין הגולשים שלכם לבינכם – תקדישו לכך את מידת הכבוד וההשקעה הראויה.

2. גרפיקה מושקעת

אחד הדברים החשובים ביותר בדף הנחיתה הוא העיצוב עצמו. הגרפיקה שמאפיינת את דף הנחיתה של העסק שלכם לא רק צריכה להיות מושקעת ויוקרתית, אלא להתאים במידה מה לתחום העיסוק שלכם. כמו שהראיתי לכם בדף הנחיתה של קידום – בעיצוב הדף הייתה נגיעה בעולם האקדמאי שגרמה לדף להיראות מקצועי, אלגנטי ומשכנע הרבה יותר.

3. שדה השארת פרטים

בסופו של דבר, ללא שדה להשארת פרטים דף הנחיתה שלכם לא עשה שום דבר. דף הנחיתה לא רק צריך לקרוא לפעולה בקרב הגולשים, אלא גם להקל עליהם לקחת אותה. חשוב ששדה הפרטים של דף הנחיתה שלכם יהיה מינימלי ופשוט למענה – במידה ותסבכו את הדברים יותר מידי, הגולשים יעזבו את הדף שלכם ויעברו לאחד אחר.

4. קישורים לסרטונים

אמצעים ויזואליים כמו תמונות וסרטונים זאת אחלה דרך לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לבחור בשירות שלכם. בסרטונים שתעלו לדף הנחיתה תוכלו לדבר קצת על עצמכם, על העסק שלכם ועל הדברים שמייחדים אתכם מהעסקים האחרים. מומלץ כמובן שיהיה מדובר בסרטונים יחסית קצרים, שלא ישעממו את הגולשים.

5. הוכחת יעילות

כמו שנהוג לומר, אין כמו מראה עיניים. במידה ואתם רוצים לשכנע את הלקוחות שלכם שאתם הכי טובים – תביאו הוכחות. תוכלו להציג בדף הנחיתה עבודות שלכם מהעבר, ביקורות מהללות שקיבלתם מלקוחות קודמים ותמונות מהעסק שלכם שיעוררו עניין. אנשים אוהבים הוכחות, אנשים אוהבים לדעת.

מה ההבדל בין דף נחיתה חינמי לשירות בניית דף נחיתה?

קיימות כיום פלטפורמות חינמיות רבות ברשת שיכולות לאפשר לכם לבנות דף נחיתה משלכם בינהן WordPress, Suqerspace, Wix, Site123 ועוד. הפלטפורמות בחלקן חינמיות ובחלקן גובות תשלום סמלי מהמשתמשים בהן. בסופו של דבר, כל חובבן יכול עם המדריכים הנכונים והידע הבסיסי לבנות דף נחיתה משלו. הבעיה? לא בטוח בכלל שדף הנחיתה שלכם יביא לתוצאות… אז למה לגשת לשירות בניית דף נחיתה?

1. מקצועיות

בבניית דף נחיתה מוצלח בוורדפרס צריך לא רק את הידע הבסיסי הנדרש לכתיבת התוכן ובניית הממשק, אלא את המקצועיות בניהול כל אלה בצורה נכונה. ניהול נכון של התוכן, הגרפיקה והעיצוב משמעותי מאוד להגעה לתוצאות משמעותיות בשיווק העסק שלכם. ולכן אם אתם מחפשים הישג משמעותי – כנראה שעדיף לכם לגשת לאיש מקצוע בעל ניסיון בנושא.

2. תוצר שנשאר

בסופו של דבר, בנייה של דף נחיתה היא השקעה חד פעמית שנשארת איתכם הרבה זמן קדימה. במידה ומדובר בתוצר איכותי, ההשקעה שווה את זה ותלווה אתכם עוד תקופת זמן ארוכה.

3. מחיר אטרקטיבי לבניית דף נחיתה

עובדה מעניינת שאולי לא כולכם יודעים – מחיר בנייה של דף נחיתה זול משמעותית מזה של בניית אתר שלם. דף נחיתה יכול לעלות לכם כשליש ממחיר בנייה של אתר שלם רגיל. כלומר, במידה והתפשרתם על בניית אתר באופן עצמאי, אולי שווה לכם להשקיע את הכסף בעיצוב מקצועי של דף נחיתה אטרקטיבי שימשוך לגולשים שלכם את העין.

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שהצלחתי לעורר בכם עניין. בניית דף נחיתה היא עסק מיוחד שצריך להעניק לו את החשיבות שמגיעה לו. אז מה נעשה ביחד?

נשוחח על העסק שלכם

בסופו של דבר, מה שיהפוך את דף הנחיתה שלכם למושלם זה לא רק איש מקצוע שמכיר את העבודה – אלא איש מקצוע שמעוניין גם להכיר אתכם. דף הנחיתה צריך להציג אתכם כאטרקטיביים ביחס למתחרים ולכן התוכן והעיצוב שנמצא בו צריך להיות ייחודי ולהתאים לאישיות שלכם ושל העסק שלכם. לפני שנתחיל לעבוד נשוחח קצת עליכם, על האג'נדה שלכם ועל העסק שלכם. לכל עסק יש סיפור ואני מאמין שדף הנחיתה צריך להעביר אותו במידה מה.

נדאג לעיצוב

אחרי שאכיר את העסק שלכם קצת יותר מקרוב, אתייעץ איתכם בנוגע לאפשרויות העיצוב שיעלו לי לראש. ביחד נחשוב על הדרך הנכונה ביותר להביא לידי ביטוי את העסק שלכם בעיצוב דף הנחיתה ולעורר עניין בלקוחות הפוטנציאליים שיכנסו אליו.

נדאג לכתיבת תוכן

במקביל לעיצוב, אדאג לכתיבת תוכן איכותי שיסביר את הייחודיות של העסק שלכם על פני המתחרים בתחומכם. אעורר עניין בגולשים, אקרא להם לפעולה ואסביר להם מה הופך אתכם לכל כך מיוחדים.

נחפש את הדרך הנכונה ביותר

בבניית דף הנחיתה ניצור מספר אפשרויות מתחרות ונעלה את כולן. לאחר ההעלאה נמפה את דף הנחיתה המוצלח ביותר ונבין מה גרם לו להתעלות על פני המתחרות.

נדאג לשיווק

אחרי שיצרנו את דף הנחיתה המוגמר, כל מה שנשאר לעשות זה רק לדאוג שהלקוחות יגיעו אליו. ביחד איתכם אחשוב על הדרך הנכונה ביותר לשווק אותו ואדאג לקידום ממומן בגוגל, פייסבוק והרשתות החברתיות האחרות.

לעומת עבודה עם חברות גדולות שיתנו לכם יחס קר ומנותק, העבודה איתי תהיה לא רק מקצועית אלא גם אישית, מצחיקה וכיפית. אני מבטיח לחלוק איתכם את השיקולים שמלווים אותי בביצוע העבודה, לשתף אתכם בכל שלב בתהליך ולא להפסיק לעבוד עד שנגיע ביחד לתוצאה שמספקת אתכם.

אם הצלחתי לשכנע אתכם שאני האדם הנכון עבורכם, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל, בואצאפ ואפילו בשיחת טלפון. כאן בשבילכם לכל שאלה, עדן.

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
מחפש משהו, יש לך שאלה ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)