גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » הכנתם קורס, הרצאה או סדנה מקוונים באינטרנט? כך תשווקו אותם בגוגל

הכנתם קורס, הרצאה או סדנה מקוונים באינטרנט? כך תשווקו אותם בגוגל

עבדתם מאוד קשה להכין את הקורס, ההרצאה או הסדנה שלכם – כעת הגיע הזמן לשווק אותם. המשימה הקשה באמת מתחילה כאשר אתם תרצו שאנשים יכניסו את היד לכיס.

האזינו לכתבה

בו בזמן לא תוכלו לחלק את הקורס, ההרצאה או הסדנה שלכם בחינם, אין בכך כל כדאיות כלכלית. מה תוכלו לעשות כדי לצלוח את המהמורה שניצבת מולכם? יהיה עליכם לנסות להבין כיצד לפעול כדי להשיג את התוצאה הרצויה. יש כל מיני פעולות שונות שיסייעו לכם לשווק בצורה שגם תביא איתה תוצאות חד משמעיות.

קודם נגיד כי את ההכנות השונות יהיה עליכם לעשות עוד לפני שהדברים עולים לאוויר. מבחינתכם כאשר הקורס, ההרצאה או הסדנה מתפרסמים, תהיו ערוכים לשווק אותם. כל יום שעובר הוא יום שבו אתם יכולים למצוא עוד לקוחות שיבצעו רכישה. מהסיבה הזאת, גם אם זה נראה לכם קשה ישנה חשיבות שתגיעו מוכנים. עוד לפני שתכירו את הטכניקות השונות נגיד לכם כי תוכלו לעשות לבד. שיווק של קורס, הרצאה או סדנה מקוונים זוהי פעולה שתוכלו לעשות אותה באופן עצמאי.

הכנת קורס הרצאה או סדנה באינטרנט איך תשווק אותה נכון

מדוע זה מסובך לשווק קורס, הרצאה או סדנה מקוונים?

אף אחד לא אמר שזה מסובך, אך פעולת השיווק דורשת מכם לגייס כל מיני יכולות שונות. לא בטוח שיהיה לכם בשלב הראשוני את הידע או את ההבנה כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. בו בזמן אסור לכם לשכוח כי במקביל אליכם מתפרסמים קורסים, הרצאות וסדנאות כל הזמן. מדובר על תחום שצבר תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות, כל אחד בהתאם לידע שלו.

אם לא תעשו את הפעולות בצורה נכונה, המתחרים ישאירו לכם אבק. הגולשים מצידם יעדיפו לרכוש רק מוצר אחד, כזה שיספק להם את הסחורה. אם הם לא יתרשמו ממה שאתם מציעים, הם פשוט יפנו לאופציות אחרות. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם להבין מה אתם עושים, ולא לפעול מהבטן. כל טעות קטנה במעלה הדרך עלולה לקחת אתכם כמה צעדים אחורה במקום כמה צעדים קדימה.

היתרונות של שיווק באמצעות האינטרנט

מתלבטים איך תוכלו לשווק את הקורס, ההרצאה או הסדנה שאותה הכנתם? לשיווק דרך האינטרנט ישנם יתרונות רבים ששמורים רק לו. מה שאומר שאם תבחרו באפשרות הזאת תוכלו להשיג את כל היתרונות האלה על המקום. נכון להיום כל מי שמבצע שיווק מבין כי השיווק האינטרנטי יספק את הסחורה. הינה כמה סיבות שככל הנראה הולכות לשכנע גם אתכם לבחור בדרך הספציפית הזאת:

  • התוצאות של השיווק הדיגיטלי מגיעות על המקום ללא המתנה ארוכה. כל עוד הקורס, הסדנה או ההרצאה שלכם באוויר תרצו לדעת כי רוכשים אותן. ככל שהימים עוברים, כך כל הרוח מהמפרשים יוצאת החוצה ויהיה לכם קשה להתעלם מהעניין. במקום לחכות כמה שבועות או חודשים עד שפרסומים אחרים עובדים, כאן המציאות היא אחרת. תוך שעות בודדות תוכלו לראות איך הפרסום שהכנתם עושה את העבודה.



  • היכולת להגיע למאות אלפי אנשים תוך זמן קצר היא קריטית. תזכרו כי תרצו לדעת כי כל מי שנוגע אליו הקורס, ההרצאה או הסדנה ירכוש אותן. ברגע שאתם בוחרים באמצעי שיווק שמגיע לכמות מועטה של אנשים, הסיכון הוא גבוה. במקרה של שיווק באמצעות האינטרנט תוכלו להגיע לכמות לא נתפסת של רוכשים פוטנציאלים. הכמויות הן כמויות שאפילו לא תוכלו לדמיין אותן אצלכם בראש.



  • לא השארתם לעצמכם הרבה כסף בצד על מנת לשווק את הקורס, הסדנה או ההרצאה שהכנתם? זה ברור כי ככל שהתקציב יהיה יותר גבוה, כך מרחב האפשרויות יהיה יותר מרווח. עם זאת גם עם תקציב יחסית מוגבל תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים להישגים מרשימים. אינכם מחויבים לשלם סכומים מאוד גבוהים כדי להפוך את השיווק באינטרנט ליעיל. בשונה מאופציות אחרות שעלולות להכניס אתכם להרפתקאות לא אידיאליות.

איך משווקים באינטרנט כמו מקצוענים אמיתיים?

  • תאפיינו את קהל היעד שאליו מיועד הקורס:
    השאיפה היא שהקורס יהיה רלוונטי לכמה שיותר תלמידים פוטנציאליים. עם זאת יש כאלה שעבורם הקורס לא יהיה פרקטי בשום צורה שהיא. כדי שתהליך השיווק יהיה יעיל קודם כל תצטרכו לאפיין את קהל היעד שאליו אתן פונים. כך לא "תבזבזו" את התקציב שלכם על אנשים שהקורס לא מעניין אותם. תוכלו לאפיין את קהל היעד לפני גיל, לפי תחומי עניין, לפי מיקום או לפי הכנסה. כל אמצעי שיסייע לכם לסנן אנשים לא רלוונטיים רק יצעיד אתכם אל עבר השגת המטרה.


  • מגדירים מראש תקציב שיווק חודשי קבוע:
    אף אחד אומר לכם מראש לקבוע מעכשיו תקציב שאיתו תרוצו כמה חודשים קדימה. עם הזמן יכול להיות שתמצאו את עצמכם עושים כל מיני שינויים גדולים וקטנים. אך כן תרצו לדעת שיש לכם סכום מוגדר של כסף שיאפשר לכם לפרסם את הקורס, הסדנה או ההרצאה כמו שצריך. אם הסכום יהיה מאוד נמוך זה עלול למנוע מכם להגיע למקום שאליו תרצו להגיע. כל מי שמכין קורס, סדנה או הרצאה חייב להבין כי ללא שיווק אפקטיבי ההצלחה לא תגיע.


  • הציגו בצורה ברורה את הערך המוסף שלכם:
    מה אפשר למצוא אצלכם שלא ניתן למצוא בקורסים, סדנאות או הרצאות אחרים? הרי אם לא תבליטו את הערך המוסך שלכם זה עלול למנוע מתלמידים לקחת את הצעתיכם. שיווק טוב מתחיל קודם כל בכך שאתם מבליטים את נקודות החוזקה שלכם. ברגע שכל מי שיראה את המודעה יבין מה הוא מקבל מכם בשונה מהשאר, ההצלחה היא עניין של זמן. כמובן שתצטרכו לעשות זאת בצורה נעימה ומכבדת, אבל באותה מידה גם ברורה וחד משמעית.


  • תכינו כותרת מושכת שלא יהיה ניתן לפספס אותה:
    עוד לפני שתלמידים ירכשו את הקורס, הם יקראו את הכותרת של המודעה שאותה תפרסמו. על סמך הכותרת הם יחליטו האם להמשיך לקרוא או שלא. מהסיבה הזאת תרצו לדעת כי הכותרת שאתם מכינים היא כותרת מפוצצת שאף אחד לא יפספס אותה. כל מי שיקרא את הכותרת ירצה לקרוא את שאר הפרסום שאותו הכנתם. אם הכותרת לא תעשה את העבודה, הפרסום יבלע כמו לא מעט פרסומים אחרים לפניו.


  • תעשו מחקר מילות מפתח מקיף ויסודי:
    על ידי מחקר מילות מפתח תוכלו לדאוג לכך שהמודעה תהיה כזאת שקל למצוא אותה. הרי אם המודעה לא תתמקד במילות המפתח כי מחופשות, אף אחד לא יגיע אליה. לא חבל שתכינו מודעה מרשימה, ובפועל לא ימצאו אותה? מילות המפתח צריכות להיות מילות מפתח עם כמות חיפושים גדולה. אך תיקחו בחשבון כי העדיפות תהיה למצוא מילות מפתח עם תחרות נמוכה או בינונית. הרי לא תרצו להילחם ראש בראש עם חברות או עסקים גדולים שאותם כולם מכירים.

באילו ערוצים דיגיטליים ניתן לעשות שימוש?

  • אתר אינטרנט: הקורס, הסדנה או ההרצאה שלכם חייבים לשבת באתר ייעודי עבורם. הרי המטרה תהיה שיהיה אפשר למצוא אותם בקלות מבלי ללכת לאיבוד. האתר יכול להיות הגוף שבאמצעותו תקשרו את כל הערוצים הדיגיטליים ביחד. קידום אורגני של האתר במנועי החיפוש יאפשר לכם להביא אילו גולשים רבים. כך לא תהיה סיבה שהקורס, הסדנה או ההרצאה שהכנתם לא יצליחו כמו שדמיינתם מלכתחילה. ללא אתר אינטרנט תתקשו לעשות את הצעד המתבקש בהקשר של שיווק דיגיטלי.

  • בלוג: את הבלוג אפילו תוכלו להקים דרך אתר האינטרנט שאותו פתחתם. עם זאת יש כאלה שמעדיפים להקים בלוג בנפרד שבאמצעותו יהיה ניתן להגיע לקורס, להרצאה או לסדנה. היתרון של בלוג הוא שתוכלו לספר דברים שונים שאמורים לעניין את מי שנמצא בצד השני. בו בזמן המילים גם מעולות לקידום אורגני, מדובר על עניין שיכול להטיס אתכם למעלה.


  • דף נחיתה: יש כאלה שלא מבינים את ההבדל בין דף נחיתה לבין אתר אינטרנט. דף נחיתה הוא דף של עמוד אחד בלבד, כזה שמרכז בתוכו את המידע החשוב. אתר אינטרנט ברוב המקרים מכיל בתוכו מספר עמודים שונים שלכל עמוד יש את החשיבות שלו. ישנה אפשרות לתפעל את דף הנחיתה במקביל לאתר על מנת לפרסם את הקורס, הסדנה או ההרצאה בעוד דרך.


  • רשתות דיוור: נדמה כי רשתות הדיוור כבר איבדו מהכוח שהיה להן בעבר. זה נכון שהן לא פופולאריות כמו פעם, אך הכוח שלהן עדיין מאוד משמעותי. כל מי שנכנס אליכם לרשת הדיוור יכול לקבל עדכונים חשובים  בזמן אמת על הקורס, הסדנה או ההרצאה. חשוב לשמור על קשר עם התלמידים כדי לשמוע את חוות הדעת שלהם, ולעניין אותם בדברים אחרים.


  • רשתות חברתיות: כמובן שאי אפשר שלא לדבר על הרשתות החברתיות שהן חלק בלתי נפרד משיווק של מוצרים שונים. אם אתם רוצים להגיע לכל פינה תוכלו לעשות זאת באמצעות הקמת פרופילים ברשתות שונות. על ידי הקמת פרופיל ברשת חברתית תוכלו למצוא בקלות תלמידים פוטנציאליים. מה שגם בתוך הרשת החברתית היחסים הם קצת יותר אישיים ופחות מרוחקים. כמובן שתוכלו לשלב אותה יחד עם אתר או כל ערוץ דיגיטלי אחר שבו אתם משווקים.

לסיכום, האם באמת אפשר להצליח בענק?

אף אחד לא יכול להבטיח לכם מראש כי תשיגו בדיוק את התוצאה שאותה תכננתם להשיג. הרי יש כאלה שחולמים בענק, הרבה מעבר למה שיהיה אפשר להשיג הלכה למעשה. ישנם אחרים שחולמים על דברים שונים, כאלה שלא קשורים בשום צורה לתוצאות של השיווק הדיגיטלי. אז מה אנו כן יכולים להגיד לכם? שאם תעבדו קשה אין סיבה שלא תהפכו את הקושי להצלחה. מה שהיה נראה לכם בלתי אפשרי יהפוך להיות מציאותי יותר מאשר בעבר.

בשלב הראשון תאמינו בעצמכם! תבינו כי אתם יכולים לעשות מהלכים גדולים כל עוד תאמינו שאתם מסוגלים. גם אם בהתחלה יהיה קשה, תנסו תמיד לראות את האור בקצה המנהרה. הרי ברגע ששיווק דיגיטלי עובד, הוא יעבוד גם מבלי שתצטרכו לעשות פעולות יזומות. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה רק לפקח כי הכל דופק כמו שעון. אין שום סיבה בעולם שלא תגיעו למקום הספציפי הזה.

בשלב השני תצטרכו להבין כי מצפה לכם תהליך ארוך, שבסופו גם יהיה משתלם. אל תחשבו כי שיווק דיגיטלי זה טיול בפארק, המציאות תלמד אתכם משהו אחר לגמרי. שיווק קורס, הרצאה או סדנה מקוונים זוהי עבודה לכל דבר ועניין. אך אחרי שהשקעתם לא מעט להרים את הפרויקט באוויר, אין מצב שאתם עושים שינוי בתוכניות. תנסו למצוא את הזמן שבו תוכלו לעבוד קשה כדי להביא את ההצלחה. אנו סבורים כי אם תיישמו את הטיפים שנתנו לכם כאן השמיים הם הגבול.   

שאלות נפוצות על שיווק קורס והרצאה באינטרנט

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על שיווק קורס והרצאה באינטרנט. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי שיווק קורס והרצאה באינטרנט בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של שיווק קורס והרצאה באינטרנט הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על שיווק קורס והרצאה באינטרנט?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים באשדוד

קידום אתרים באשדוד

מה זה בכלל קידום אתרים באשדוד? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים את הזמן באינטרנט. מדובר באחלה מקום לצבור ידע, להתעדכן על ההתפתחויות השוטפות בחדשות ובפוליטיקה,

קרא עוד »
קידום אתרים בהרצליה

קידום אתרים בהרצליה

מה זה קידום אתרים בהרצליה? בעולם של ימינו, אין אחד שלא נמצא באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו ניגשים לרשתות החברתיות, מתעדכנים במתרחש בארץ ובעולם, צוברים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)