גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מסחר באינטרנט » המדריך המקיף – איך בוחרה חברה מומלצת לאיחסון אתרים?

המדריך המקיף – איך בוחרה חברה מומלצת לאיחסון אתרים?

יש לכם עסק בתחום כזה או אחר? אתם בוודאי מבינים כי אתם מוכרחים להקים אתר אינטרנט. הנוכחות הדיגיטלית היא חשובה במיוחד על מנת לנפץ את תקרת הזכוכית ולפרוץ קדימה.

האזינו לכתבה

עם זאת הקמת אתר באינטרנט זה לא דבר של מה בכך, יהיה עליכם לעשות זאת כמו שצריך. הרי טעות אחת קטנה במעלה הדרך עלולה לגרום לכך שהתמורה של האתר לא תהיה כמצופה. הבסיס לבניית אתר זה לרכוש אחסון שעליו תוכלו להקים את האתר עצמו. 

מה הבעיה ברכישת אחסון, כל מה שצריך זה רק למצוא את החברה הנכונה. אך הבעייתיות נובעת מכך שקיימות לא מעט חברות המעניקות שירותי אחסון. אתם מבחינתכם תצטרכו למצוא את החברה הנכונה שאיתה תעבדו. יש לא מעט פרמטרים שיהיה עליכם לבחון בעת רכישת אחסון לאתר. אתם צריכים לדעת לייחס חשיבות לכל הדברים האלה, כדי לבחור את החברה הכי מומלצת. זאת שתאפשר לכם להפיק מהאתר את מירב התועלת ואת מלוא הפוטנציאל. הרי להקים אתר עם אחסון בעייתי זה מתכון לצרות שמוטב למנוע אותם מראש.

מה זה אחסון אתרים?

לא מעט בעלי עסקים שמקימים לראשונה אתר לא מבינים את המשמעות של אחסון אתרים. אחסון האתר הוא אחד מהמרכיבים הקריטיים ביותר להקמתו, ללא אחסון לא תוכלו להקים את האתר. האחסון הוא התשתית שעליה האתר יושב, בלעדיה הוא לא יהיה באוויר. כאשר יש באחסון בעיות, כתוצאה מכך גם האתר נפגע מכך. זוהי הסיבה שבגללה אתם מוכרחים שיהיה לכם אחסון ברמה גבוהה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי הציפיות שלכם מהאתר יתממשו אחת אחרי השנייה.

עם זאת חשוב להבהיר כי אין חובה לאחסן את האתר בארץ. אחסון אתרים ניתן למצוא גם מחברות בארץ וגם מחברות בחו"ל. כל אחד יכול לבחור את החברה שתהיה הכי נכונה עבורו. יש כאלה שמסיבות שונות מעדיפים לאחסן את האתר שלהם בארץ. אחרים מסיבותיהם שלהם מעדיפים לאחסן את האתר בחו"ל. אחרי שתעשו את השיקולים שלכם, תוכלו לבחור היכן תרצו לאחסן את האתר שלכם.

המדריך המקיף איך בוחרים חברה מומלצת לאיחסון אתרים

למה אסור להתפשר ברכישת אחסון אתרים?

נדמה לכם כי תוכלו לבחור חברת אחסון אתרים ללא מחשבת תחילה? אנו מציעים לכם לשקול את העניין הזה פעם נוספת. החשיבות של האחסון של האתר גדולה יותר ממה שאתם בוודאי מדמיינים לעצמכם. אחסון איכותי מביא איתו יתרונות רבים, בעוד אחסון לא איכותי עשוי להביא איתו בעיות רבות. מדוע אסור לכם להתפשר על האחסון של האתר שלכם? יש לנו כמה סיבות שלא אמורות להשאיר לכם מקום לספק.

  • התדמית של אתרכם מושפעת לא מעט מהאחסון שעליו הוא יושב. אם האחסון לא יהיה איכותי האתר יעלה באיטיות, והזמינות שלו תהיה ירודה. כתוצאה מכך הגולשים עלולים לחשוב כי האשמה מוטלת על אתרכם. אותם גולשים יעדיפו לפנות לאתרים אחרים על מנת לבצע את העסקה או הרכישה. אתם מהצד שלכם מוכרחים להשאיר רושם ראשוני טוב על הגולשים שנכנסים אליכם לאתר.

  • לאורך הדרך אמורות לצוץ לכם כל מיני בעיות שונות. אחסון אתרים איכותי יהיה אחסון שיספק לכם גיבוי מקיף ופתרון אפקטיבי לכל עניין. כך לא תמצאו אתכם במצב שבו אתם נאלצים להיות עם הגב לקיר. אחסון לא איכותי הוא אחסון שלא יספק לכם את התמיכה הנדרשת בתור לקוחות. כמו שאתם דואגים ללקוחות שלכם, כך תרצו לדעת כי האחסון יספק לכם מענה מקצועי.

  • הקידום האורגני של האתר בנוי לא מעט על האיכות של האחסון שעליו האתר יושב. אם האחסון יהיה ברמה ירודה, ניתן יהיה לראות את זה מתבטא גם בקידום האתר. תתקשו מאוד לקדם את האתר למקום שאליו אתם רוצים שהוא יגיע. הדירוג של האתר בגוגל משפיע על כמות הגולשים שאמורה להיכנס אליו בכל יום. השאיפה שלכם תהיה כי האתר שלכם ידורג במיקום גבוה ככל האפשר.

טיפים לבחירת חברת אחסון אתרים מומלצת:

  • רוצה לעשות בחירה שתעניק לך שקט לזמן רב? לפני שתבחר חברת אחסון מסוימת תקרא חוות דעת עליה. חוות דעת אמורה להכיל בתוכה גם המלצות וגם ביקורות מצד בעלי אתרים. מדובר על אנשים שגם הם חיפשו את חברת האחסון הכי טובה בדיוק כמו שאתם מחפשים. הם יכולים לספר לכם בהתאם לחוויה שלהם על השרתים של החברה. לאחר מכן תהיו יותר חכמים לדעת איזה חברת אחסון תעמוד בציפיות שלכם. אין סיבה שתורידו בדרישות שלכם רק בגלל שחברת האחסון לא תוכל לעמוד בהם.

  • תבקש מחברת האחסון לראות כל מיני אתרים שונים שמאוחסנים על שרתי החברה. זוהי הדרך שלכם לראות כי ההבטחות שאותן החברה מספקת הן הבטחות שמתכתבות עם המציאות. כאשר תבדקו את האתרים תוכלו לראות את המהירות שבה האתר עולה. חשוב שהאתר יעלה במהירות על מנת שיהיה ניתן לספק לכל גולש חווית גלישה אולטימטיבית. עם זאת ברגע שהשרתים יהיו איטיים יהיה ניתן לראות זאת מיד באותם אתרים שאליהם אתם אמורים להיכנס.

  • חברת אחסון מומלצת לא חייב להיות חברת האחסון הכי ותיקה. עם זאת ישנה בעיה לסמוך על חברות אחסון חדשות שרק נפתחו לאחרונה. לכן תחפש חברת אחסון ותיקה, כזאת שכבר יודעת בדיוק את העבודה. חברות אחסון חדשות לא תמיד יספקו לכם בדיוק את מבוקשכם. לכן גם אם המחיר של חברת אחסון ותיקה יהיה יותר גבוה, ההשקעה תהיה משתלמת. בסוף התמורה שתקבלו עשויה להיות שונה בהרבה בין חברה ותיקה לבין חברה חדשה.

  • בחיפוש אחר חברת האחסון המושלמת יהיה עלייך לראות אילו חבילות היא מציעה. המטרה שלך תהיה למצוא חברה שמציעה מגוון רחב של חבילות אחסון אתרים. כך לא תמצא את עצמך במצב שבו אתה צריך לעשות התפשרות כזאת או אחרת. חברה שמציעה מגוון רחב של חבילות תוכל להתאים לך את החבילה הנכונה לאתר שלך. הרי כל אתר דורש משאבים שונים, כל אחד דורש אחסון מסוג אחר.

  • כאשר עולה לכם שאלה בהקשר כזה או אחר תרצו לדעת שיש לכם אל מי לפנות. חברות אחסון אתרים צריכות להיות חברות שמפעילות תמיכה מסביב לשעון. התמיכה הטכנית מטרתה העיקרית היא לענות לכם על כל שאלה שמעסיקה אתכם. מחוץ לשעות הפעילות שירותי התמיכה אמורים לפתור כל מיני בעיות שונות. חברת אחסון מומלצת תהיה כזאת שתעמיד לרשות הגולשים מגוון דרכים ליצירת קשר. כך תדעו שתמיד יהיה לכם עם מי לדבר ואל מי לפנות.

  • בעת הבחירה של חברת האחסון יהיה עלייך לחשוב על העתיד. הרי אתה מהצד שלך לא תרצה להחליף את החברה שבה תאחסן את אתרך באופן קבוע. החברה אמורה להיות חברה שמעניקה לך פתרונות גם להווה וגם לעתיד. כזאת שלא תגביל את אפשרויות הצמיחה שלך – לא משנה באילו אפשרויות צמיחה מדובר. חברת האחסון אמורה להיות זאת שתתמוך בכם להגשים את כל השאיפות וכל המטרות.  

  • אל תשכח לקרוא את כל האותיות הקטנות שאמורות להגיע יחד עם ההסכמים. כל חברת אחסון מחויבת להציג בפנייך את כל האותיות הקטנות שאותן תהיה מחויב לדעת. אם זאת החברה לא תהיה מחויבת להציג את כל הדברים האלה בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים. אך האחריות שלכם תהיה לקרוא את כל האותיות הקטנות לפני שתסכמו על חוזה.

  • הכר את פאנל הניהול שבו חברת האחסון משתמשת כדי לתחזק את האתרים. קיימים לא מעט אפשרויות בהקשר הזה, ולכל חברה יש את המדיניות שלה. אתה תרצה לדעת כי האתר שלך יהיה בנוי על פאנל ניהול שתדע לתפעל אותו. כך לא תמצא את עצמך במצב שבו לא תוכל לעבוד על האתר. הבדיקה הקטנה הזאת יכולה למנוע הרבה מאוד אי נוחות בהמשך הדרך.

  • המחירים הם לא הפרמטר הכי חשוב, עם זאת לא תוכל להתעלם מהם. אתה מהצד שלך תרצה לקבל את המחירים הכי נוחים אלה שיתאימו לתקציב שעומד לרשותך. ההוצאה על האחסון היא הוצאה חודשית קבועה כזאת שיהיה עליכם לקחת אותה בחשבון. מראש יהיה עלייך לבחור בחברת אחסון שלוקחת מחירים הגיוניים על השירות. עם זאת אל תתפתה למחירים נמוכים יתר על המידה כי משמעותם תהיה שירות באיכות נמוכה.

  • אל תתעלמו מההרגשה האישית שלכם בשיחות הראשונות עם נציגי החברה. אתה תרצה לדעת כי אתה סומך על חברה שתוכל לפנות אליה בכל עניין. אם ההרגשה שלך תהיה טובה, ככל הנראה ההתקשרות תהיה ארוכת טווח. עם זאת במקרה שבו ההרגשה לא תהיה טובה, זה עניין של זמן עד שתחפש חברה אחרת. עסקים עושים רק עם שותפים שכיף לך לעבוד יחד איתם. חברת האחסון היא אחת מהשותפות הראשונות שתצטרך לעבוד איתה.

האם לאחסן את האתר בארץ או בחו"ל?

יש כאלה שרואים את השאלה הזאת בתור שאלת מיליון הדולר. המחשבה הראשונה היא תמיד לנסות לאחסן את האתר בארץ כי עדיף לבחור במוכר ובידוע. עם זאת לכל אחת מהבחירות שתעשו יהיו השלכות לטובה או לרעה. כל בעל אתר יוכל לבחור איפה לאחסן את האתר האישי שלו. עם זאת חייבת להיות תמיד מחשבת תחילה כדי לעשות את הבחירה הנכונה.

אז מתי צריך לאחסן את האתר בחברת אחסון ישראלית? ברוב המקרים רצוי להעדיף חברת אחסון ישראלית על פני חברת אחסון בחו"ל. הסיבה לכך היא שיהיה לכם הרבה יותר נוח להתנהל מול החברה בשפה שאתם מכירים. עם זאת המחיר שתשלמו יהיה יותר יקר בהשוואה לאחסון אתרים מעבר לים. כל עוד הגולשים באתר צפויים להיות גולשים ישראלים, האתר צריך לשבת בארץ. כך תוכלו להרוויח ממנו הרבה יותר מכיוון שהשרתים נמצאים קרוב.

באילו מקרים מוטב לאחסן את האתר בחברת אחסון בחו"ל? לרוב תעשו את זה אם אתם יודעים כי הגולשים צפויים להיכנס לאתרכם מכל העולם. ישנם אתרי מסחר שונים או אתרי מידע שפונים לגולשים מכל העולם, ולא רק לגולשים מישראל. מעבר לכך יש כאלה שיבחרו באפשרות הזאת על מנת להוזיל את העלויות. אך אל תשכחו כי המרחק של השרתים מהגולשים באתר עלול לגרום לכך שהאתר יהיה איטי.

בחירת חברת אחסון אתרים מומלצת זה לא עניין של מה בכך, אך חשוב לעשות אותו בצורה הנכונה. קחו את כל השיקולים בחשבון כדי שתוכלו לעשות בחירה שתהיו בטוחים לגביה. אם התשתית של האתר תהיה חזקה ויציבה, אין סיבה שהאתר לא יעמוד בכל הציפיות שלכם. יהיו לכם לא מעט ציפיות מהאתר, אך הם לא יתממשו אם האחסון לא יהיה מספיק חזק. אחסון שלא נופל כל כמה ימים, כזה שיאפשר לאתר לעלות במהירות. הפרמטרים האלה ישפיעו על האפשרות להגשים את המטרות מהאתר של העסק שלכם.   

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בעפולה

קידום אתרים בעפולה

מה זה קידום אתרים בעפולה? בעולם של ימינו, כולנו מעבירים חלק משמעותי מהשגרה היומיומית באינטרנט. באמצעות האינטרנט אנחנו שומרים על קשר עם האנשים שאנחנו אוהבים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)