גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי » הקמת קמפיין דיגיטלי לפירסום ושיווק בדיגיטל

הקמת קמפיין דיגיטלי לפירסום ושיווק בדיגיטל

הכנתם קמפיין מעולה שרק מחכה לעלות לאוויר? קחו לעצמכם כמה דקות לעבור על הצ'ק ליסט הבא. הרי אין דבר יותר מבאס מאשר לגלות כי הקמפיין שהכנתם לא יעמוד בציפיות שלכם. זה קורה לרוב בגלל שלא מקפידים על כל מיני דברים שונים שיכולים להיות קריטיים.

האזינו לכתבה

אנו כאן כדי לסייע לכם לבחון היטב כי לא שכחתם שום דבר לפני שתעלו את הקמפיין. ווידאתם כי הכל נמצא כמו שצריך? תוכלו לעלות את הקמפיין מבלי להיות בלחץ. כמובן שתוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע נוספים לפני שתעלו את הקמפיין לאוויר. אך מה שבטוח זה שאתם צריכים לוודא כי כל הדברים השונים נמצאים במקומם. קמפיין מוצלח הוא קמפיין שמביא איתו הכנסה גבוהה וממצה את הפוטנציאל שטמון בו. בחלק מהמקרים גם קמפיין פחות איכותי יצליח להביא הרבה מעבר למה שחשבתם לעצמכם. אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לקמפיין שאותו אתם עומדים להרים לאוויר.

הקמת קמפיין שיווק דיגיטלי

מתי צריך לעבור על רשימת הצ'ק ליסט הזאת?

חשוב שתנסו לעבור על הרשימה מוקדם ככל האפשר כדי שתוכלו להיות מוכנים. החובה תהיה לעבור על הרשימה לפני שאתם משחררים את הקמפיין לאוויר. מה יקרה אם תעברו על הרשימה שהקמפיין כבר נמצא באוויר? קודם כל בוודאי כבר ראיתם כי הקמפיין לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו. הסיבה לכך היא שלא מן הנמנע כי שכחתם כל מיני דבירם שונים שאמורים להיות קריטיים. אך גם אם הקמפיין בעבר רשימת הצ'ק ליסט המלאה שלנו יכולה לעזור לכם רבות. אם מדובר על קמפיין שאפשר לתקן אותו, תוכלו לבצע כל מיני התאמות שונות. במקרה שבו הקמפיין לא ניתן לתיקון, תוכלו לדעת מה לעשות בפעם הבאה שתשחררו קמפיין לאוויר. המעבר על הרשימה ייקח לכם רק כמה דקות, כך שתוכלו לקרוא את הרשימה מכל מקום.

מה יקרה אם תעברו על רשימת הצ'ק ליסט?

יש לכם כאן רשימת צ'ק ליסט מלאה לקמפיין דיגיטלי שנוצרה בדיוק בשבילכם. אז למה שלא תנצלו אותה? הרי לקרוא את הרשימה הזאת לא עולה לכם כסף, אך כן תוכלו להרוויח ממנה המון. בו בזמן הקמפיין שתעלו לאוויר לאחר קריאת הרשימה המלאה אמור להיות מוצלח בהרבה בהשוואה לקמפיין המקורי. גם אם לא עשיתם שינויים מהותיים, השינויים הקטנים יכולים לעשות את ההבדל. הפלוסים שתוכלו להרוויח מקריאת רשימת הצ'ק ליסט הם רבים, זה לא משנה איזה קמפיין דיגיטלי תעלו לאוויר. הרשימה היא כזאת שמתאימה לכל סוגי הקמפיינים ללא יוצאים מן הכלל. כמובן שתוכלו כל סעיף וכל דגש לקחת לכיוון שלכם כדי להוציא ממנו את המירב. אנו מדגישים כי האחריות על יישום ההמלצות השונות היא עליכם בלבד, שכן היישום לא תמיד יהיה קל.

1.    הטמיעו פיקסל לקבלת נתונים

איך תוכלו לדעת מה קורה עם הקמפיין הדיגיטלי שהעליתם לאוויר? זוהי ככל הנראה תהיה השאלה הראשונה שתשאלו את עצמכם. גם מקמפיינים לא מוצלחים תוכלו ללמוד המון לפעם הבאה שתעלו קמפיין. פיקסל זה קוד מעוצב שמטרתו לדלות את הנתונים השונים מהקמפיין ולהציג אותם מולכם. אין לכם פיקסל? מדובר על בעיה שתימנע מכם להצליח להבין מה קורה עם הקמפיין שכבר נמצא באוויר. זוהי אולי הסיבה שבגללה לא הצלחתם עד כה לדלות את המידע המדויק מהקמפיינים האחרים. עם הטמעת הפיקסלים תמונת המצב תהיה שכל הדברים יהפכו להיות ברורים מאי פעם. קמפיינים מוצלחים יהיו כאלה שתוכלו לראות את ההבדל בניהם לבין האחרים. אם הקמפיין פחות יצליח על סמך הנתונים שתקבלו תוכלו להוריד אותו בדיוק בזמן. הרי חלק לבזבז את הזמן ואת הכסף על קמפיין דיגיטלי שלא מספק את הסחורה. פיקסל הופך את העולם להרבה יותר בטוח והרבה יותר ברור גם למפרסמים חסרי ניסיון.

2.    מספר טלפון ייעודי לכל קמפיין

זה אולי נשמע לכם מוזר, אך מרבית העסקים פותחים מספר ייעודי לכל קמפיין שהם מעלים לאוויר. מדוע ישנה חשיבות לייצר מספר טלפון שונה בכל פעם שמריצים קמפיין? ראשית כדי לנתב את השיחות, ולדאוג כי כל שיחה תגיע למקום הנדרש. אם יש אנשים מסוימים בתוך העסק שמתעסקים עם התחום הזה, הם יהיו אלה שיקבלו את השיחה. אך אולי סיבה חשובה יותר תהיה הרצון לקבל כמות מדויקת של שיחות בהתאם לכל קמפיין. הרי זה לא מספיק לרבו כמה אנשים נכנסו לתוך דף הנחיתה שאותו הקמתם במסגרת הקמפיין. הדבר החשוב באמת יהיה להבין כמה שיחות מלקוחות פוטנציאליים קיבלתם לאחר שהם נכנסו לדף. זה יהיה המדד הכי טוב שיאפשר לכם להבין עד כמה הפרסום עושה את העבודה. כמובן שאחרי שסיימתם קמפיין אחד תוכלו לקחת את מספר הטלפון לטובת קמפיין אחר. תוכלו לנסות למצוא מספר טלפון קליט כזה שיהיה קל לזכור אותו.

3.    לכל קמפיין דיגיטלי מכניסים עמוד תודה

גם העניין של עמוד תודה לא מקבל את מלוא החשיבות שהוא אמור לקבל. בעלי עסקים רבים שמעלים קמפיינים לאוויר חושבים כי מדובר על עמוד שולי שאין לו תועלת. אך בראש ובראשונה אתם צריכים להראות לגולשים כי אתם מעריכים את הפעולה שהם עשו. תוכלו על הדרך גם לתת להם איזה צ'ופר קטן על כך שהם השאירו פרטים. אך העניין המהותי הוא שתוכלו לראות כמה אנשים באמת הגיעו לעמוד הזה. בדומה למספר טלפון ייעודי לקמפיין, העמוד הזה מראה מי באמת השאיר את הפרטים שלו. לא מדובר על הגולשים שלחצו על הקמפיין ונותבו ישירות לאותו עמוד נחיתה. מדובר על אותם לקוחות שעשו מעשה והשאירו פרטים בשבילכם. מבחינתכם מדובר על לקוחות פוטנציאליים שבקרוב מאוד יכולים להיות גם לקוחות קיימים. זוהי הדרך הכי טובה למדוד עד כמה הקמפיין מצליח. כמות גדולה של המרות תאפשר לכם לדעת כי אתם נמצאים על הגל.

4.    ניסוח מודעה עניינית ולא ארוכה

הקמפיין שלכם בנוי על מודעה שיש בתוכה כמות גדולה של מלל? קחו בחשבון כי כמות גדולה של מלל עשויה להרחיק את הגולשים שנדרשים לקרוא את המודעה. מה אתם יכולים לעשות במקום למלא את המודעה במלל רב? תוכלו לקצר את המידע, תנסו לספק רק את המידע הרלוונטי עבור הגולשים. מה שצריך להרחיב תוכלו להרחיב בטלפון או אפילו בתוך דף הנחיתה עצמו. בנוסף תוכלו גם להוסיף קטע וידיאו או כל דבר שימנע כתיבה מרובה. תדמיינו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לקרוא המון מלל בזמן גלישה באינטרנט. מי שלא חייב לעשות את זה, פשוט לא יעשה את זה בזמנו הפנוי. חבל שתפספסו כמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים בגלל העניין הזה. תנסו למצוא אלטרנטיבות שונות למלל רב, ותנסו לקצר כמה שרק אפשר במובן הזה.

5.    הגדירו יעדים לכל קמפיין בנפרד

על מנת שיהיה לכם לאן לשאוף יהיה עליכם להגדיר את המטרות הרצויות כבר מתחילת הדרך. מי שלא יגדיר מטרות ויעדים לכל קמפיין יתקשה להבין מה היא המטרה הגדולה. גם אם המטרות נראות לכם גדולות והיעדים נראים לכם רחוקים, תמיד תוכלו לשאוף להגיע אליהם. גם אם לא תשיגו את היעדים והמטרות, תוכלו לנסות לשאוף להתקרב ככל האפשר. הטעות הכי גדולה תהיה לעלות לאוויר קמפיין מבלי להבין מה אתם רוצים שיקרה כתוצאה ממנו. עבודה מסודרת תמנע מצב שבו לא תדעו מה לעשות אם ההצלחה תגיע. כמובן שתמיד תצטרכו להכין את עצמכם למקרה שבו הקמפיין לא יתקדם כמו שאתם רוצים. אך תבינו כי המטרות והיעדים הם אלה שאמורים להיות הרוח הגבית שתקדם אתכם הלאה. המציאות מלמדת אותנו כי כל מי שקובע מטרות ויעדים עושה הכל כדי להגשים אותם.

6.    מענה מהיר ללידים השונים

הצלחתם להשיג לידים מהקמפיין שאותו אתם מריצים? מענה מהיר ללידים הוא הכרחי כדי לנצל את אותם עד תום. המציאות מלמדת אותנו כי לידים שלא מקבלים מענה מהיר עלולים להיעלם כמו לא היו. אין דבר יותר מבאס מאשר לראות לקוחות פוטנציאליים חומקים לכם מבין האצבעות. ישנם בעלי עסקים שממנים עובדים ספציפיים שיעבדו במענה מתמיד לכל ליד שאותו תקבלו. כמובן שתנסו לשמור על פאסון, ולענות ללידים כעבור כמה שעות. ברגע שתבינו איך מוציאים את המירב מכל ליד שתקבלו תוכלו לנצל את הקמפיינים השונים. אנו מציעים לכם לראות איך בעלי עסקים אחרים מיישמים את הלידים השונים שאותם הם מקבלים. ככל שכמות הלידים תהיה יותר גדולה כך יהיה עליכם לעבוד יותר קשה כדי לענות לכולם. קחו בחשבון כי אם אתם מתכננים לעשות קמפיין אגרסיבי העבודה תהיה בהתאם. יש לכם ספקות? מוטב כי יהיו אנשי מקצוע שימתינו מאשר שתפספסו את הלקוחות הפוטנציאליים.

7.    תלמדו מהקמפיינים הקודמים

אם זה לא הקמפיין הראשון לכם, תוכלו לנסות ללמוד מכל הקמפיינים שנמצאים מאחוריכם. גם אם הקמפיינים הקודמים לא היו מוצלחים, תוכלו ללמוד מהם לא מעט. הבעיה העיקרית היא שבעלי עסקים מנסים ללמוד רק מקמפיינים מוצלחים, אך לא כולם כאלה. דווקא מקמפיינים פחות מוצלחים יהיה אפשר ללמוד יותר בהשוואה לקמפיינים המוצלחים. ברגע שתסקרו את כל הטעויות שעשיתם תוכלו ללמוד מה לא לעשות בקמפיין הקרוב. אם מכל קמפיין כושל תלמדו דבר אחד או שניים תוכלו ליצור בסופו של יום את הקמפיין המושלם. ברגע שמשאירים את הקמפיינים הקודמים מאחור הטעויות עשויות לחזור על עצמן פעם אחר פעם. במקרה כזה לא תוכלו להביא את עצמכם למציאות שבה אתם רוצים להיות. כל בעל עסק שלומד מהקמפיינים הקודמים יצליח במהירות לשפר את מה שהוא עושה. אם אין מה ללמוד מהקמפיינים הקודמים תוכלו רק לעיין בהם כדי להיות בטוחים.

8.    מחקר מילות מפתח מבעוד מועד

הבסיס להצלחת הקמפיין שלכם יהיה מחקר אפקטיבי של מילות המפתח השונות. הרי איך ימצאו את הקמפיין שאותו אתם מריצים וככל הנראה משקיעים בו המון כסף? על ידי חיפוש במנועי החיפוש השונים. עם מחקר מילות מפתח תוכלו לגרום ללקוחות הפוטנציאליים להגיע לקמפיין החדש. תוכלו לבצע מחקר מקיף על מנת למצוא את מילות המפתח עם תחרות בינונית אך נפח חיפושים גבוה. ככל שהתחרות תהיה יותר קלה, כך תוכלו להשיג את התוצאות הרצויות מבחינתכם. כל עוד הקמפיינים לא יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש תתקשו להשיג את מבוקשכם. מדובר על קמפיין קצר מועד? קידום אורגני לא יצליח לספק את הסחורה. במקרה כזה דווקא קידום ממומן יכול להיות אפקטיבי ולהביא אתכם למקום הרצוי. בין אם תבצעו קידום אורגני או ממומן יהיה עליכם לעשות מחקר מילות מפתח. זה הבסיס שלכם להצלחה גם בקידום האורגני של האתר ובכל קמפיין שאותו תריצו.

שאלות נפוצות על הקמת קמפיין פירסום דיגיטלי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על הקמת קמפיין פירסום דיגיטלי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי הקמת קמפיין פירסום דיגיטלי בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של הקמת קמפיין פירסום דיגיטלי הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על הקמת קמפיין פירסום דיגיטלי?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)