חייגו אתם נגמר לי הטוקמן

עודכן לאחרונה בתאריך כי אפילו הוד רוממותי צריך להראות לגוגל שאני לא ישן על המשמר.

היום שאחרי כתיבת הספר – איך לפרסם אותו בגוגל כמו מקצוענים?

מה נעבור בדרך להצלחה המפוארת שלכם? (כן זה תוכן עניינים)

אם נספר לכם כי כתיבת הספר היא החלק הקל, כיצד אתם תגיבו? הסיבה שכתיבת הספר תהיה החלק הקל היא מכיוון שאתם אוהבים לעשות את זה.

האזינו לכתבה

יש כאלה שמספרים כי הכתיבה זורמת להם בעורקים, מבחינתם לעשות זאת מבוקר עד ערב. אך מה קורה ביום שאחרי כתיבת הספר? יהיה עליכם להצליח לפרסם אותו בצורה אפקטיבית. תיקחו בחשבון כי במקביל לספר שלכם ישנם עוד ספרים אחרים שיוצאים לאור. לפיכך תצטרכו להבין איך תוכלו לפרסם את הספר באופן שגם יביא איתו את התוצאות הרצויות. תדמיינו מצב שבו הספר שהשקעתם רבות בכתיבתו כמעט ולא יימכר, מה תהיה ההרגשה? ההרגשה תהיה הרגשה נוראית, אך אפשר לתקן את המצב. בין אם המכירות של הספר נחלו כישלון צורם ובין אם לא התחלתם לפרסם – המאמר הבא בשבילכם. במאמר הבא תקבלו המון טיפים שיאפשרו לכם לפרסם את הספר כמו מקצוענים אמיתיים.

היום שאחרי כתיבת ספר איך לפרסם אותו כמו מקצוענים

כל מה שחשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם

1. מדוע קשה למכור ספרים חדשים?

הסיבה שבגללה קשה למכור ספרים חדשים היא כי יש המון ספרים אחרים על המדף. בשונה ממוצרים אחרים, ספרים מחזיקים מעמד זמן רב, לרוב הם רלוונטיים תמיד. זה שכתבתם ספר חדש זה לא נותן לכם יתרון על פני ספרים אחרים שנמצאים על המדף. לעיתים הקוראים יעדיפו מראש לרכוש ספר של סופר מוכר, כזה שהם מכירים אותו מבעוד מועד. סופרים מתחילים עשויים להתקשות לנפץ את תקרת הזכוכית שגורמת לסופרים רבים לפרוש. על מנת למכור את הספר בכמויות גבוהות יהיה עליכם לסקרן את מי שנדרש לקרוא אותו. באותה נשימה תצטרכו לדאוג לפרסם אותו בכל פלטפורמה אפשרית כדי להגיע לכל פינה שהיא. החדשות הטובות הן שעומדות לרשותכם המון דרכים לפרסם את הספר החדש. אחרי קריאת המאמר הבא הפרסום של הספר לא יהיה מסובך או קשה כפי שנדמה לכם.

2. למה בכל זאת להוציא ספרים כתובים?

ראשית כל אחד יכול לבחור את התחום שבו יעסוק הספר שאותו הוא כותב. ספרים לא חייבים להיות ספרים שמספרים סיפורים כפי שאתם מכירים בחנויות הספרים. ניתן לכתוב ספרים על תחומים מסוימים, כאלה שיהיו דומים מאוד לקורסים מוקלטים. בו בזמן אצל חלק מהאנשים ההרגשה היא הרגשה של שליחות כאשר הם רושמים ספר. עבורם זה הייעוד שלהם בחיים, ולכן הם מחויבים ליישם אותו בכל מחיר. כל אחד מאיתנו צריך לעשות בחיים את מה שהוא הכי אוהב או הכי מעוניין לעשות. לא כל שיקול חייב להיות שיקול שמכניסים בתוכו את העניין הכספי. אם תעשו את מה שאתם אוהבים תמצאו את עצמכם פותחים לעצמכם המון דלתות בכל מיני תחומים. בשלב מסוים העניין יהפוך להיות עניין משתלם אפילו בהיבט הכספי עם כמה שזה נשמע מוזר.

3. מתי מתחילים לפרסם את הספר?

כל אחד יכול לבחור את הטיימינג שעבורו יהיה המתאים ביותר. תנסו לבחור את המועדים שבהם מכירת הספרים נמצאת בשיאה, יש כמה מועדים כאלה. אנו מדברים על שבוע הספר או על השבוע שלפני יום כיפורים, זמנים שבהם רוכשים המון ספרים. בו בזמן תזכרו כי הפרסום של הספר חייב להיעשות עוד לפני שהוא בכלל יוצא לאור. הרי תרצו להכין את הקרקע לזמן שבו הספר כבר יהיה בחנות עצמה לצורך מכירה. אם תתחילו לפרסם את הספר כאשר הוא יהיה בחנות זה עלול לאבד מהכוח שלו. עד שהפרסום יספק את הסחורה יכול להיות כי התזמון יהיה מאוחר מידיי. עבודה מקדימה לפני פרסום הספר עצמו תאפשר לכם להנות מכך שתקצרו את הפירות. עם פרסום הספר תראו כיצד הוא נמכר בכמויות גבוהות, אפילו מעבר למה שתכננתם לעצמכם. לכם אמורים להיות את השיקולים שלכם לפני שתתחילו לפרסם את הספר עצמו. אך תבינו כי הטיימינג יכול לעשות את ההבדל כולו.

4. האם להוציא ספר אלקטרוני או פיזי?

יש כאלה שיגדירו את השאלה הזאת בתור שאלת השאלות שאותה יהיה עליכם לשאול. כל בחירה שתעשו אמורה לקדם אתכם עוד צעד אל עבר הגשמת החלום שלכם. בו בזמן יש כאלה שכבר חושבים על הספר הבא שהם יוציאו, מיד לאחר הוצאת הספר הזה. ספרים פיזיים היו פופולאריים מאוד בעשורים הקודמים, אך כיום נדמה כי הפופולאריות שלהם ירדה. המון אנשים משתמשים באפליקציות בפלאפון החכם כדי לקרוא ספרים בצורה קלה. היכולת לרכוש את הספרים בכל מקום מבלי הצורך ללכת לחנויות השונות היא קריטית לרובנו. עם זאת הטיפ שלנו אליכם הוא לנסות להוציא ספר אלקטרוני שיהיה גם פיזי בחנויות עצמן. כך תוכלו לתת מענה לאלה שמחפשים ספר פיזי, לצד אלה שמחפשים ספר אלקטרוני. ההתקדמות צריכה להיות בעולם הדיגיטלי כי בו הסיכונים יהיו פחותים. אך אל תשכחו כי יש כאלה שחייבים להחזיק את הספר ביד כדי לקרוא אותו כמו שצריך.

5. מה עושים אם הפרסום לא מצליח?

עליכם לקחת בחשבון כי ישנה סבירות שהפרסום לא ישיג את תוצאותיו. בדיוק כמו שכל חברה שמפרסמת את עצמה לוקחת את העניינים הללו כאפשריים. גם כאשר מבצעים קידום אורגני לאתר אינטרנט, לא תמיד משיגים את התוצאות הרצויות. החוכמה תהיה לנסות לבצע תיקונים בזמן אמת על מנת להפוך את הקערה על פיה. גם אם דרך אחת לא הצליחה כמו שרציתם יהיה עליכם לחפש דרך אחרת לפרסם באמצעותה את הספר. ללא פרסום אפקטיבי וחזק תתקשו להגיע לנקודה שבה אתם שואפים להיות מבחינת המכירות. כל מי שיחפש ספר לקריאה, לא יהיה מודע כי יש ספר שאותו אתם פרסמתם בעצמכם. לשמחתכם אנו הולכים להציע לכם כמה דרכים אידיאליות לפרסם את הספר שלכם. כך שאם דרך אחת לא הצליחה תוכלו לבחור בדרך אחרת שתספק את הסחורה ככל הנראה. הכי חשוב שלא תפסיקו לרגע כי ברגע שאתם עוצרים כל הרוח עשויה לרדת מהמפרשים.

איך מפרסמים ספר חדש בצורה מוצלחת?

הצעדים השונים שתנקטו רגע לפני פרסום הספר הם אלה שאמורים לשנות את התמונה. המטרה שלכם תהיה להביא את עצמכם למצב שבו הספר יגיע למחוזות הרצויים מבחינתכם. תאפשרו לעצמכם לנצל את כל הכלים שעומדים לרשותכם על מנת לפרסם את הספר בהצלחה. לא בכל יום אתם ניצבים בפני סיטואציה כל כך גורלית שעשויה לשנות את חייכם מקצה לקצה. ברגע שהספר הראשון מתפרסם בצורה מוצלחת זה כבר יהיה פשוט פי כמה לפרסם את הספר השני. אם הספר הראשון לא השיג את התוצאה הרצויה, כל הרוח תצא לכם מהמפרשים. הבאנו לכם 4 טיפים חשובים שהולכים לאפשר לכם לפרסם את הספר החדש כמו תותחים. לא מן הנמנע כי אם תיישמו את כל הטיפים או אפילו רק חלק מהם תעלו על דרך המלך. מי שימתין שהספר יעשה את העבודה בשבילו ימצא את עצמו משתרך מאחור.

1. פרסום ממומן לדחיפה הראשונית

קידום אורגני לא יכול להיות אפקטיבי במקרה של קידום ספר מכיוון שהוא מיועד לטווח הרחוק. המטרה שלכם תהיה לנסות לנפץ את תקרת הזכוכית בהקדם האפשרי בכל מה שקשור לחשיפת הספר לציבור. ההתמקדות שלכם צריכה להיות בקידום ממומן בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת שניצבת לפניכם. הרי אם לא תבצעו פרסום ממומן, אף אחד לא יכיר את הספר החדש שאותו פרסמתם. ברגע שהפרסום הממומן יתפוס תוכלו לראות את הספר מגיע לתוצאות הרצויות מבחינתכם. תיקחו בחשבון כי פרסום ממומן עולה לא מעט, בטח אם תרצו ליישם אותו לטווח הרחוק. תפנו מראש תקציב לטובת פרסום הספר בכל מיני פלטפורמות אפשריות. ברגע שהפרסום יצליח תהיה אופציה עם הזמן גם לכסות את ההשקעה שאותה השקעתם. קידום ממומן הוא המפתח לפרסום מוצלח של ספר חדש שיצא זה עתה לאור.

2. הקמת אתר אינטרנט לטובת הספר

זה אולי נשמע לכם צעד קיצוני, אך הוא בהחלט יכול לעזור מאוד. תפתחו לספר אתר, תוכלו אפילו למכור באתר עותקים של הספר מבלי לתת אחוזים לגוף חיצוני. את אתר האינטרנט שתקימו תהיה אופציה לקדם באופן אורגני וגם באופן ממומן. מצד אחד הקידום האורגני נעשה תוך כדי מחשבה קדימה, לשבועות או אפילו לחודשים הבאים. הקידום הממומן של האתר כמו שציינו קודם יאפשר לכם למצוא קונים בטווח הזמן המיידי. הקמת אתר אינטרנט זה לא עסק מורכב כמו שהיה בעבר, לכן תוכלו ליישם אותו ללא בעיות. רק תמצאו בונה אתרים מנוסה שבידיו תפקידו את המשימה החשובה הזאת. אחרי שהוא יבין בדיוק מה אתם רוצים וצריכים הוא יבנה לכם אתר אידיאלי שיספק את הסחורה. הכי חשוב שבסופה של הדרך תוכלו להשתמש באתר כדי להגיע לקונים פוטנציאליים. נדגיש כי אין חובה למכור את הספר בבלעדיות רק דרך האתר שאותו הקמתם בעצמכם.

3. תנצלו את הכוח של הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות יכולות להיות מקום מעולה שבו תפרסמו את הספר שלכם. מה הופך את הרשת החברתית למקום האידיאלי בשבילכם? ראשית תוכלו להגיע לכמות גדולה של קוראים פוטנציאליים במהירות גדולה. כל עוד תספרו על הספר ותציגו אותו בצורה בררוה, לא מן הנמנע כי כמות ההזמנות תעלה. באותה מידה ניתן להגיד כי ברשת החברתית יכולים להכיר אתכם או את היכולות שלכם בתור סופרים. כתוצאה מכך יהיה לכם את הכוח להביא את הספר למקום שבו תרצו שהוא יהיה. נדגיש כי ברשת החברתית ישנה אופציה לבצע קידום אורגני על ידי פרסום פוסטים רגילים. במקביל תהיה לכם האופציה לבצע פרסום ממומן שידחוף את הפוסטים חזק יותר. כל אחד יבחר את שיטת העבודה שתהיה מתאימה עבורו על פי המציאות בשטח. כל הזמן תהיה לכם האופציה לעבור בין הפרסום הממומן לפרסום האורגני ולהפך.

4. הקימו דוכנים שבהם תמכרו את הספר

אחרי שהצגנו המון דרכים לפרסום דיגיטלי, אסור לשכוח כי יש אפשרות לפרסם את הספר בדרך אחרת. אנו מציעים לכם לעשות זה על ידי הקמת דוכנים בכל מיני אזורים שונים. בו בזמן תוכלו לנצל את המומנטום הנכון שבו תדחפו את הספר עוד יותר קדימה. מה הופך את הדוכן לכוח משמעותי למרות העולם הדיגיטלי? שמי שקונה את הספר רואה גם מי כתב אותו. יש כאלה שיעצרו על מנת לשאול אתכם שאלות טרם רכישת הספר. אין דבר יותר מרגש מאשר לדעת כי מי שכתב את הספר גם נותן לך אותו באופן אישי. אם בא לכם לעשות צעד שיווקי נוסף תהיה אופציה לרשום הקדשה לכל אותם אנשים שיקנו את הספר. הנוכחות הפיזית שלכם בדוכן תהפוך את הספר להיות תפוח אדמה לוהט. לאחר מכן תוכלו כבר לתכנן את הספר הבא שאותו אתם הולכים לכתוב.

תתכבדו בפירורי לחם חברים:

קידום אתרים » שאלות איך ? » היום שאחרי כתיבת הספר – איך לפרסם אותו בגוגל כמו מקצוענים?
רוצים שגם גוגל יתחיל להכיר אתכם אישית? תשאירו כאן פרטים או תתקשרו
ל-050-9595003. מבטיח לא לדחוף לכם קידום ממומן (לפחות לא מיד).

עוד דברים שאולי יגרמו לכם להישאר כאן עוד קצת

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)