גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » מחפשים בונה אתרים? 10 דברים שאתם חייבים לבדוק!

מחפשים בונה אתרים? 10 דברים שאתם חייבים לבדוק!

הגעתם למסקנה כי אינכם יכולים להסתדר מבלי שיהיה לכם אתר אינטרנט? למרות שבניית אתרים לא מורכבת כמו בעבר, עדיין מוטב להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות. עם זאת בחירה בונה אתרים היא בחירה קשה, תרצו לבחור את האיש הנכון מבין היצע רחב של אפשרויות. אז מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים איש מקצוע לבניית אתר אינטרנט? הכנו לכם רשימה של 10 דברים שאותם אתם תהיו מחויבים לבדוק טרם הבחירה.

האזינו לכתבה

אם תבדקו את כל הדברים האלה, תדעו כי אתם ככל הנראה עושים בחירה מוצלחת. הדברים האלה יכולים להיות אפקטיביים גם כאשר תבחרו איש מקצוע אחר בתחום בניית האתרים. מהרגע שהאתר שתבנו יהיה באוויר, תוכלו לראות איך כל מה שהיה נראה לכם בלתי אפשרי יהפוך למציאותי. עם אתר אינטרנט מוצלח השמיים הם הגבול מבחינת העסק שלכם, מהסיבה הזאת תרצו לחפש בונה אתרים.

מחפשים בונה אתרים

1. ניסיון בבניית אתרים מכל הסוגים

בחיפוש אחר בונה אתרים, השאיפה תהיה לחפש איש מקצוע שיש לו ניסיון עשיר. הסיבה לכך היא שבוני אתרים עם ניסיון ידעו לבצע כל מיני פעולות שונות. הרי חלק גדול מהפעולות הן פעולות שרק בוני אתרים מנוסים יודעים לבצע. כל מיני בקשות חריגות שונות שאמורות להפוך את האתר שלכם לאתר מיוחד ושונה. אם לא תיקחו איש מקצוע שיש לו ניסיון, תתקשו להגשים את שאיפותיכם.

עליכם לדעת כי הניסיון בבניית האתרים עשוי לגרום לכך שתשלמו יותר על בניית האתר. אך שווה לכם לדעת כי את המושכות בהקשר הזה אתם מפקידים בידיים הנכונות. איש מקצוע מנוסה יבצע את העבודה בדיוק כמו שאתם רוצים שהיא תתבצע הלכה למעשה. אם יהיו לכם שאלות שאין לכם תשובה עליהן, תוכלו לשאול את אותו איש מקצוע שיודע את העבודה.

2. יחסי אנוש יוצאים מגדר הרגיל

לאורך הדרך תראו את עצמכם מתייעצים עם אותו איש מקצוע שבונה לכם את האתר לא מעט. המטרה שלכם תהיה לדעת כי בצד השני ישנו איש מקצוע שקשוב לכם, כזה שתוכלו לשאול אותו. יחסי אנוש הם עניין מהותי מאוד בבחירת אנשי מקצוע שונים, בטח איש מקצוע כל כך משמעותי. ברגע שיחסי האנוש יהיו טובים תוכלו להביא את הבקשות שלכם לפועל לכל אורך הדרך.

מה יקרה אם לאיש המקצוע שתבחרו לא יהיו יחסי אנוש טובים? אתם תמצאו את עצמכם חושבים פעמיים לפני שתבקשו בקשה כזאת או אחרת. לאורך הדרך יכולים להיות שינויים, תרצו לדעת כי יהיה אפשר לבצע התאמות. ברגע שיחסי האנוש יהיו לשביעות רצונכם, לא תהיה סיבה שלא תמליצו על אותו איש מקצוע לאחרים. תזכרו כי בסוף היום עם יחסי אנוש טובים הכל הופך להיות פשוט בהרבה.

3. זמינות בהתאם ללוח הזמנים שלכם

תוך כמה זמן אתם רוצים שתהיה לכם אפשרות להשתמש באתר? יש כאלה שמגיעים עם לוחות זמנים מאוד צפופים, כאלה שלא מאפשרים התמהמהות. אם אתם מגיעים עם לוח זמנים צפוף, תרצו לדעת כי בונה האתרים רואה איתכם עין בעין. אם יהיו בעיות מבחינת לוחות הזמנים יהיה עליכם לדעת אותם מבעוד מועד. עוד לפני שאתם עושים בחירה מכל סוג שהוא.

לא לכל בוני האתרים יש את אותה הזמינות, לכל איש מקצוע תהיה את מידת הזמינות שלו. את העניין הזה יהיה עליכם לוודא מראש על מנת למנוע מצבים של אי נעימות. אם בונה אתרים אחד לא יהיה זמין ביום ובשעה הנכונים לכם, תוכלו לחפש בונה אתרים אחר. זה שיש מבחר של בוני אתרים זה אמור לאפשר לכם לעשות את הבחירה שמתאימה לרצונות שלכם.

4. העלות של בניית אתר בהתאם לדרישות

גיבשתם רשימה של דרישות שקשורה לבניית האתר שבו אתם מעוניינים? אחרי שתגידו מה אתם רוצים לקבל יהיה אפשר לתת לכם הצעת מחיר מסודרת. הצעת המחיר בין בוני האתרים השונים משתנה, לכל אחד יש את התעריפים שלו. המטרה הטבעית תהיה לנסות לבנות את האתר במחיר שתוכלו לעמוד בו. הרי התקציב שלכם לבניית האתר יהיה קצוב, כך שתרצו לדעת שאתם עושים בחירה שתהיה ראלית. מה שראלי מבחינתכם זה לא בהכרח מה שיהיה ראלי עבור האחרים.

בהקשר של המחיר חשוב להעיד כי מחיר בניית אתרים קשור קשר ישיר לדרישות שלכם. אם תגישו רשימה ארוכה של דרישות, מן הסתם שהמחיר יגדל בהתאם. המורכבות של האתר חייבת להיות כזאת שתואמת למחיר שאותו תצטרכו לשלם על האתר בשלמותו. השאיפה היא שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו לא יהיה לכם חור בכיס. על ידי השוואת מחירים תוכלו להוריד עוד קצת את הצעת המחיר הראשונית שאותה קיבלתם.

5. המלצות של בעלי עסקים אחרים

לפניכם היו עוד לא מעט אנשים שונים שפנו בדיוק לאותו בונה אתרים שאליו אתם רוצים לבנות. מדוע שלא תשמעו מה יש להם לספר על אותו איש מקצוע בדיוק? יכול להיות שהם יספרו לכם כל מיני דברים שונים שלא יצא לכם לשמוע לפני כן. דברים שלא הייתם מכירים אילולא הייתם שומעים את אותן המלצות. בנוסף להמלצות באתרים השונים אפשר לקרוא גם ביקורות על אותו איש מקצוע.

כמובן שכל מה שאתם קוראים אתם צריכים לקחת בעירבון מוגבל. עם זאת ברגע שמדובר על מספר רב של המלצות או מספר רב של ביקורות, יהיה אפשר להרכיב את תמונת המצב. אתם תבינו בדיוק אל מי אתם פונים, ומה אתם צפויים לקבל בתמורה. חוות דעת על בוני אתרים אפשר למצוא בכל מקום שבו אתם נמצאים. בין אם ברשתות החברתיות או בכל מיני אתרים שונים שבהם הם מציעים את השירות שלהם.

6. תבקשו לראות אתרים באוויר

בונה אתרים מסוים נותן לכם הבטחות מפה ועד הודעה חדשה? עליכם לקחת בחשבון כי לא תמיד מה שהם אומרים זה מה שקורה הלכה למעשה. כדי לבחור את בונה האתרים האידיאלי יהיה עליכם לבקש לראות דוגמאות לאתרים באוויר. כלומר כל מיני אתרים פעילים שונים שאותם בונה האתרים בנה בעצמו. כך תוכלו להבין מהן היכולות שאותן יכול ליישם אותו איש מקצוע שבו אתם בוחרים.

אם איש מקצוע כזה או אחר לא יציג אתרים שונים באוויר זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. הרי זה מה שאמור לאפשר לכם להבין פחות או יותר מה אתם מקבלים. באופן טבעי כל אחד יכול להבטיח הבטחות, אך מה לגבי היכולת ליישם אותן בשטח? הבטחה שלא תהיה מיושמת היא הבטחה שאינכם צריכים להתייחס אליה. אם תיק העבודות לא יהיה מרשים בעיניכם, תמיד תוכלו לחפש בונה אתרים אחר. אף אחד לא מחייב אתכם לעבוד עם איש מקצוע מסוים לבניית אתרכם.

7. שירותים נוספים מלבד בניית אתרים

אחרי שהאתר יהיה באוויר, אתם תרצו לדעת כי תקבלו עוד שירותים נוספים בהתאם לצורך. הרי אחרי בניית האתר יהיה עליכם לבצע עוד כל מיני פעולות שונות. הפעולות האלה נועדו כדי למקסם את הפוטנציאל של האתר שאותו אתם מקימים. אם לא תמקסמו את הפוטנציאל של האתר, הוא יישאר בדיוק כפי שהוא כרגע. המטרה היא לגרום לעוד גולשים ולעוד אנשים להכיר אתכם ואת העסק שעבורו נבנה האתר.

ההמלצה שלנו אליכם היא לחפש איש מקצוע שגם בונה אתרים, וגם מציע עוד כל מיני שירותים נוספים. כך תדעו כי כל צורך כזה או אחר שיעלה במעלה הדרך יקבל מענה אפקטיבי. אותו בונה אתרים יספק לכם מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת מבלי שיהיה עליכם ללכת רחוק מידיי. במקום לעבוד עם מספר אנשי מקצוע שונים, תוכלו לעבוד עם איש מקצוע אחד שיספק את הכל.

8. עלויות שמתאימות לתקציבכם

יש לכם תקציב מוגדר לבניית האתר האידיאלי? יהיה עליכם לדעת כי אותה בונה אתרים מסוגל לעמוד במסגרתו. הרי הטעות הכי גדולה תהיה להגיע למצב שבו אתם בונים אתר ללא תקציב מוגדר. במקרה כזה ההוצאה הכספית יכולה להיות גבוהה מאשר התמורה שאותה תקבלו מהאתר עצמו. לכן תשימו לב היטב כי בונה האתרים יהיה מסוגל לבנות לכם את האתר בדיוק בתקציב שאותו הקצבתם כרף עליון. השוואת מחירים בין בוני אתרים שונים יכולה להוזיל את העלויות שתאלצו לשלם.

אך באותה הזדמנות חשוב להבין כי לא תוכלו לבנות אתר איכותי תמורת כמה מאות שקלים. בניית אתר זה עסק מורכב, כזה שמצריך לא מעט השקעה מצידו של איש המקצוע. לכן יהיה עליכם לשלם סכום מסוים שמתאים לתקציב שאותו הוא רואה לנכון. תיאום ציפיות בהקשר הזה יכול לחסוך לכם אי נעימות רבה בהמשך הדרך. כי אחרי שהאתר כבר יהיה בנוי, לא תהיה אפשרות להחזיר את הגלגל לאחור.

9. הפלטפורמה שבה נבנה האתר

לכל בונה אתרים יש את הפלטפורמה שבה הוא משתמש לבניית האתר. יש כאלה שבקיאים בכל הפלטפורמות השונות, אחרים מתמצאים רק בחלק מהן. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי האתר שנבנה עבורכם יבנה בפלטפורמה המתאימה לכם. תקראו על כל הפלטפורמות הקיימות, כך תוכלו למצוא את הפלטפורמה האידיאלית. אם האתר לא יבנה בפלטפורמה הרצויה זה עלול להביא לכם כאבי ראש רבים.

אם פניתם לאיש מקצוע מסוים עליכם לוודא כי הוא מומחה בפלטפורמה שבה הוא מתעסק. הרי אם אותו איש מקצוע לא יהיה מומחה בפלטפורמה שבה הוא בונה אתרים זה עלול להיות בעייתי. לא רק שהאתר לא יבנה כמו שאתם רוצים שהוא יבנה, זה עלול לגרום לכך שהוא יהיה חלקי בלבד. כאשר תרצו לפתור כל מיני בעיות באתר, אותו איש מקצוע לא ידע מה לעשות כדי לספק את מבוקשכם.

10. אפשרות לשינויים עתידיים באתר

גם אם האתר נראה לכם היום מעולה, אולי בעתיד יכול להיות שהוא לא יספק אתכם. הרי המטרה היא תמיד לנסות להרחיב את העסק, באותה נשימה תרצו גם להרחיב את האתר. לפיכך אותו בונה אתרים אמור לספק לכם שירותי בניית אתרים גם בעתיד. כלומר לאפשר לכם לבצע שינויים באתר בתמורה לתשלום סימלי. הרי אין אינטרס שתשלמו שוב מחיר מלא על בניית האתר, שכן האתר עצמו כבר עומד קיים.

את העניינים האלה חשוב להסדיר מראש כי למנוע מצבים שונים של אי נעימות. אם המצבים האלה לא יוסדרו מראש, זה עלול להקשות עליכם מאוד ביום שבו תרצו לבצע את הפעולות האלה. מה שאתם לא מסדירים מראש בתוך ההסכם עם בונה האתרים, מבחינת כל הנפשות הפעולות זה לא קיים. לכן תעלו את העניין הזה עוד בשיחה הראשונית עם בונה האתרים. זה ימנע בעיות מיותרות שעלולות לעכב אתכם מלהשיג את המטרות שאותן הצבתם לעצמכם.  

שאלות נפוצות על חיפוש בונה אתרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על חיפוש בונה אתרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי חיפוש בונה אתרים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של חיפוש בונה אתרים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על חיפוש בונה אתרים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

איך פותחים בלוג באינטרנט

איך פותחים בלוג באינטרנט?

מתי נפתח בלוג באינטרנט? בלוג אינטרנטי יכול לעסוק במגוון אדיר של נושאים. הוא יכול לעסוק בספרים שקראנו ואנחנו אוהבים, בטיפים אישיים שלנו לשמירה על אורח

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)