גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי » מהו קידום ממומן?

מהו קידום ממומן?

אחד מדגמי הפרסום היעילים ביותר הקיימים בשוק הוא קידום ממומן או תשלום לפי קליק – 
.PPC

מדובר בעצם בפרסומות, שהכסף בשבילן נמשך מתקציב הפרסום רק כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על הפרסומת ועובר לאתר אותו אנו מקדמים, לחנות הייעודית או למשאב יעודי אחר. כלומר, המפרסם משלם רק עבור פעולות ממוקדות של המשתמש, אשר בפוטנציאל גבוה יכול להפוך ללקוח משלם. מודל פרסום זה משמש בפרסום טסקט ווידאו, ומאפשר לייעל עלויות לקידום העסק באינטרנט.

מהו קידום ממומן

מהו PPC?

כאשר הופיע לראשונה פרסום ממומן, התשלום ברוב המקרים בוצע עבור מספר מסוים של הופעות הפרסומת שלנו, מודל הPPC – מפרסמים חויבו בכתשלום עבור כל 1000 הופעות של הפרסומת. יחד עם זאת, איש לא הבטיח שמי שצפה בפרסומת יכנס לאתר ויבצע רכישה של המוצר או השירות המקודמים. כשהופיעו קמפיינים של תשלום לפי קליק, מי ששילם עבור פרסום כבר הבינו כמה מאלה שצפו בהם היו בכלל פעילים. העובדה שאדם נכנס לאתר מסויים אינה מבטיחה רכישה, אך פעולותיו הנוספות כבר מנותחות בהקשר אחר (לא מתעניין במבחר, המחירים גבוהים מדי, תנאי עבודה לא ברורים וכו').

היכן ניתן ליישם את מודל הPPC?

שיווק ב-PPC הוא מודל אופטימיזציה שמתאימה לא רק להשקה והפעלת קמפיינים ממומנים. אך יכול גם לשמש לסוגים אחרים של קידום באינטרנט. המפרסם בעצמו בוחר על מה הוא ישלם – פר הופעות (CPM) או פר פעולות (CPA).

בחירת מודל הקמפיין תלויה בגורמים רבים. קודם כל, אנחנו צריכים לשקול את המטרות והיעדים של האסטרטגיה השיווקית. לדוגמה, אם המטרה היא להגביר את המודעות למותג, ניתן להשתמש בתשלום לכל הופעה (שכן, מבלי ללחוץ על הקישור, המשתמש יזכה להציץ בשם החברה או המותג). אם המטרה היא להגדיל את התנועה, להגדיל את המכירות ואת מספר הלקוחות החדשים, אז תשלום לפי קליק יהיה חסכוני יותר.

פרסום PPC

פרסום PPC הוא מודל המשמש ברשתות חיפוש לתוצאות טבעיות עבור שאילתות מילות המפתח, רשתות טיזר ושיווק שותפים. באמצעות הצבת באנרים פרסומיים או פרסומות באתרים אלו, תוכלו לקדם מגוון רחב של מוצרים, ושירותים.

המשימה העיקרית של מודל התשלום לקליק היא למשוך את המספר המרבי של לקוחות פוטנציאליים. על ידי משיכה של אדם למשפך המכירות שלה, החברה עובדת עם גולש נאמן יותר, לוקחת בחשבון את תחומי העניין וההעדפות שלו ואת העניין שלו במוצר.

לאילו סוגי פעילויות תוכלו להשתמש בסוג תשלום עלות לקליק:

  1. מכירת מוצרי צריכה (בגדים, נעליים, ציוד, אביזרים ועוד);
  2. מכירת מוצרים עבור B2B. מדובר בציוד, חומרי גלם ואספקה, תוכנה ורכיבים;
  3. שירותים לצרכני קצה, למגזר העסקי.

ההבדל בין PPC לCPC

הפרסום באינטרנט מציג מודלים שמטרתם לשלם עבור פעילות מסוימת של קהל היעד. הם משתמשים באינדיקטורים סטנדרטיים הבאים:

  1. PPC – הוא המודל שלפיו נוצרת העלות לקליק.
  2. CPC – היא עלות ההמרה שמשלם המפרסם לקליק על המודעה.

מחיר ההמרה יכולה להיות קבועה או גמישה. המרה גמישה משמשת בפרסום ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש. השונות של העלות לקליק תלויה ברמת התחרות (ככל שהתחרות גבוהה יותר, העלות לקליק יקרה יותר), באיכות הבאנר ובמשאב הייעודי אליו עובר הקונה הפוטנציאלי. כל מערכת פרסום מפתחת מדיניות תמחור משלה, אותה יש לקחת בחשבון בעת ​​אופטימיזציה של עלויות הקידום בפלטפורמה הספציפית של החברה.

יעילות ויתרונות של מודל PPC

לפרסום קונטקסטואלי במודל PPC יש את היתרונות הבאים:
אופטימיזציה של עלויות הקידום. המפרסם משלם רק עבור פעולה ממוקדת של לקוח פוטנציאלי.
היכולת לנתח את האפקטיביות של קידום אתרים, חנות ייעודית, או דף נחיתה.
עלייה בתנועה ממוקדת. פרסומת נלחצת על ידי משתמשים שכבר מתעניינים במוצר או השירות ובפוטנציאל גבוה להפוך ללקוחות משלמים.

כאשר מעריכים את האפקטיביות של מודל הפרסום המשמש לקידום, מדדים שונים נלקחים בחשבון, ולא רק העלות לקליק. מדד חשוב הוא ROI -החזר השקעה, המראה כמה רווח נטו מקבלת חברה מביצוע קמפיין פרסומי, לאחר ההוצאות.

אחריות של מומחה PPC

פרסום ממומן ואף כל פרסום באינטרנט עדיף להשאיר לאנשי מקצוע. מומחה PPC אחראי על קמפיינים פרסומיים, מנתח תמחור מודלים של פלטפורמות שונות, בוחר את ערוצי הקידום האופטימליים, וכן מקיים אינטראקציה עם מחלקת המכירות. מומחה מבין מי מבקר באתר ולאיזו מטרה, ומאיזו סיבה הם מבצעים או לא מבצעים את הזמנה. ולכן, תמיד עדיף להשתמש בשירותים של מקצוענים, כאלה שייתנו לכם החזר השקעה בזמן הקצר ביותר.

נכתב בשיתוף עם https://maaseinu.co.il/

שאלות נפוצות על פירסום ממומן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על פירסום ממומן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי פירסום ממומן בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של פירסום ממומן הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על פירסום ממומן?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בנס ציונה

קידום אתרים בנס ציונה

נס ציונה וקידום אתרים – מה הקשר? בעולם של ימינו, כולם מעבירים את הזמן ברשת. האינטרנט הוא מקום מעולה להגדיל את הידע הכללי שלנו, להתקדם

קרא עוד »
קידום אתרים בהרצליה

קידום אתרים בהרצליה

מה זה קידום אתרים בהרצליה? בעולם של ימינו, אין אחד שלא נמצא באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו ניגשים לרשתות החברתיות, מתעדכנים במתרחש בארץ ובעולם, צוברים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)