גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרים לאדריכלים – איך לקדם אתר של אדריכלים בגוגל?

קידום אתרים לאדריכלים – איך לקדם אתר של אדריכלים בגוגל?

מה זה קידום אתרים לאדריכלים?

בעולם של ימינו, כולם מעבירים את זמנם באינטרנט. מנועי החיפוש והרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמה אידיאלית עבור רבים מאיתנו לטובת צריכה של מידע חדש וחדשות, שמירה על קשר עם משפחה וחברים, פיתוח תחביבים חדשים ואפילו שופינג. ולכן, זה לא באמת מפתיע שהאינטרנט הפך למקום מצוין עבור אנשים רבים גם למציאה של אנשי מקצוע טובים.

האזינו לכתבה

אדריכלים בפרט ובתי עסק רבים נוספים, מנצלים כיום את העוצמה של גוגל כמנוע חיפוש אנשי מקצוע באמצעות טכניקות שונות של קידום אתרים לאדריכלים. קידום אורגני (SEO) בפרט, אשר נתפס עבורי ככלי הקידום היעיל, העוצמתי והאיכותי ביותר, מנצל את האלגוריתם של גוגל שמדרג ומתעדף את תוצאות החיפוש השונות, ומשפר את היבטיו השונים של האתר במטרה להעלות אותו במעלה רשומת התוצאות. מדובר בתהליך ממושך, שדורש השקעה, זמן ומשאבים אבל בשורה התחתונה – מדובר בהשקעה שלחלוטין תחזיר את עצמה.

קידום אתרים לאדריכלים-1

למה קידום אתרים יכול לתרום לאדריכלים?

1. פלטפורמה נפוצה

עד לא מזמן העולם הקידומי התמקד בערוצי תקשורת אחרים כמו טלוויזיה, רדיו ואפילו חלוקת פלאיירים לעוברי אורח ברחוב. בעולם של ימינו, חשוב לנצל את האינטרנט, בתור פלטפורמה שימושית וכזו שנגישה לציבור הרחב בישראל. אדם שמעוניין למצוא אדריכל כיום, סביר שיתחיל את חיפושיו במנוע החיפוש – בקידום איכותי, הוא יוכל למצוא אתכם ממש שם.

2. אין דד ליין פרסומי

לעומת קידום קלאסי בטלוויזיה, ברדיו ואפילו באינטרנט באמצעות קידום ממומן, כשמדובר בקידום אורגני איכותי ואמיתית, אין באמת דד ליין לפרסום שלכם. היפוטתית, כל מי שיכול ורוצה למצוא אתכם ברגע הנתון הזה – יכול לעשות את זה באמצעות חיפוש קצר. אז נכון, האלגוריתם של גוגל משתנה מידי פעם, אבל התוצאה של הקידום האיכותי ותחזוקה שוטפת שלו, יכולה ללוות אתכם לפרק זמן ממושך.

3. ובשורה התחתונה – הגדלת רווחים

בשורה התחתונה, עם עבודת קידום איכותי, תוכלו להנות מהגדלה משמעותית של החשיפה של משרד האדריכלות שלכם מול קהל יעד עצום וכיוצא בזאת להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ובהתאם – גם את הרווחים. ולכן אם אתם שואלים אותי, קידום אתרים אורגני לאדריכל הוא לגמרי השקעה שתחזיר את עצמה.

קידום אתרים לאדריכלים-2

מה צריך לכלול קידום אורגני איכותי של אתר לאדריכלים?

כאמור, גוגל בתיעדוף ודירוג האתרים השונים לוקח מגוון פרמטרים בחשבון, מתוך ההבנה שאתר יכול וצריך להימדד על מבחר רבדיו השונים. על כן בהתאם עבודת הקידום תבחן שלל היבטים שונים של האתר ותדאג לשיפור ושימור של אלה. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, כך נראית עבודת קידום איכותית של אתר של אדריכלים.

1. מחקר מילות מפתח לאדריכלים

מחקר מילות מפתח הוא ללא ספק הצעד הראשון שמקדם אתרים יעשה בעבודת הקידום. מחקר מילות המפתח נועד למפות את מאפייני החיפוש של הגולשים ולמצוא את אותן מילות המפתח, המילים החזקות בהן משתמשים הגולשים כשהם מחפשים אתכם. בסיום חקר מילות המפתח, המקדם ייגבש רשימה של עשרות עד מאות מילות חיפוש, בהן ייעשה בהמשך שימוש בכתיבת התוכן שיועלה לאתר.

2. תוכן איכותי בתחום האדריכלות

לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך – כשמדובר באינטרנט, לתוכן יש השפעה רבה על האופן בו מנועי החיפוש תופסים את האתר העסקי שלכם. מקדם האתרים לאדריכלים במרבית הפרויקטים דואג להזנה של תוכן שהוא כותב בעצמו או שכותב מקצועי כותב עבורו. עם זאת, כשמדובר בתחום מורכב ומקצועי כמו אדריכלות, ישנו יתרון משמעותי וחשוב שהאדריכל יהיה מעורב בכתיבת התוכן.

גוגל כשמדובר באתרים בעלי השפעה אישית על חיי אדם ונכסיו, בוחנת את התכנים שמועלים לאתר יותר מקרוב. בנוסף, כשמדובר בתחום מורכב כמו אדריכלות, יש חשיבות להעלאה לאתר האישי שלכם תוכן איכותי, נכון ומדויק שישאיר על הגולשים רושם חיובי אודותכם.

במילים אחרות, כשמדובר בקידום של אתרי אדריכלים, נהוג שמקדם האתרים לא ידאג לכתיבת התוכן בעצמו לחלוטין. אפשרות אחת היא לוודא כי האדריכל בוחן את איכות התוכן לפני שהתוכן מועלה והשנייה היא שהאדריכל יהיה כמובן מעורב בכתיבה ויכווין את המקדם כיצד התוכן צריך להיראות ואיזה נישות חשובות בתחום יש לשים עליהן דגש. תוכן נרחב ואיכותי כשכתוב בצורה טובה ומכיל בתוכו את מילות המפתח יכול להשפיע משמעותית על האופן שבו גוגל תופסת את האתר שלכם ולהועיל מאוד לקידום שלו.

קידום אתרי אדריכלים בגוגל

3. קישוריות טובה לאתר האדריכל (גם לרשתות החברתיות)

גוגל תופסת קישור לאתר באופן דומה בו אנחנו תופסים המלצה. כאשר גוגל רואה אתר שמקושר לאתרים אחרים היא מניחה שמדובר באתר איכותי וחזק, שכנראה יכול להיות אטרקטיבי לגולשים. במילים אחרות, יש חשיבות מהותית לקישוריות של האתר האישי שלכם דרך אתרים אחרים. את הקישורים ניתן יהיה לפזר באתרי הקבלנים שביצעו שימוש בשירותיכם, אתרים של מעצבים שאתם עובדים איתם, מגזינים שעוסקים בנדל"ן ואדריכלות ועוד. מקדם האתרים כחלק מתפקידו צריך לדאוג לגבש רשימת גורמי קשר לשיתופי פעולה לטובת החלפות קישורים.

4. דף עסקי בגוגל של האדריכל

דרך מצוינת וחינמית לקדם את אתר העסק שלכם תהיה לבצע שימוש בפלטפורמה העסקית של גוגל, Google My Business. גוגל מאפשרת לכל בית עסק שמעוניין בכך, להשאיר בדף עסק ייעודי מגוון פרטים אודותיו – החל משעות הפתיחה והכתובת של בית העסק ועד לדירוגים של בית העסק שהשאירו לקוחות, דרכים ליצור קשר וכמובן, הקישור לאתר. נוסף על כך שמדובר בדרך מצוינת נוספת לחזק את הקידום לאתר שלכם, בית העסק גם יופיע ב-Google Maps, שזה כשלעצמו הישג חשוב.

5. רזומה וקישורים לפרויקטיי עבר

גוגל כאמור, בוחנת אתרים של אדריכלים שנוגעים לתחומים שעוסקים בנכסים של אדם וחיי אדם, הרבה יותר לעומק ובהתאם, יש חשיבות בהקניית תחושה של מקצועיות לאתר העסק שלכם. העלאה של רזומה עם רשומת הפרויקטים שעבדתם עליהם לאורך השנים, תאפשר לגוגל להכיר אתכם יותר מקרוב ולגבש אודותיכם רושם חיובי. הדבר נכון אגב לא רק על גוגל אלא גם על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, דבר שכמובן חשוב לזכור. ברזומה תוכלו לשלב כמובן תמונות, עדויות של גולשים וקישורים לכל הפרויקטים השונים שיצא לכם לעבוד עליהם.

קידום אתרים לאדריכלים-3

6. תמונות ברמה גבוהה באתר האדריכל

שילוב של תמונות איכותיות, במיוחד כשמדובר בתחום נראותי כמו אדריכלות, היא חשובה במיוחד. האידיאל הוא כמובן תמונות של הפרויקטים האישיים שעבדתם עליהם, שצילם צלם איכותי שהעסקתם. עם זאת, לפחות בהתחלה אם אין לכם תמונות, ניתן להיעזר במגוון תמונות חינמיות להמחשה שנמצאות ברשת. כשמדובר בהעלאה של תמונות איכותיות, יש חשיבות לבחירת מאפייני התמונה בקידום האורגני – מצד אחד, חשוב שיהיה מדובר בתמונה ברזולוציה גבוהה ומצד שני, יש לבצע אופטימיזציה למשקל של התמונה, כך שתיטען במהירות.

7. היבטים טכניים

נוסף על התוכן שנמצא באתר, גוגל לוקחת בחשבון שלל היבטים טכניים שונים ומגוונים בינהם מהירות הגלישה, מנגנוני האבטחה של האתר והתאמה לממשק מובייל. בנוסף, כחלק מהעבודה הטכנית על האתר, מקדם האתרים לאדריכלים צפוי גם לבצע אופטימיזציה לתוכן ולמבנה של האתר ולדאוג שאלה בנויים היררכית הגיונית ומאורגנים באופן שנגיש לגוגל. אתר שהתוכן והמבנה שלו נגישים לגוגל, הוא כזה שנוח לגוגל יותר להכיר מקרוב ובהתאם, אחד שהיא יותר אוהבת.

8. תספרו קצת על עצמכם

בשביל ליצור רושם חיובי על הגולשים וגם על גוגל, חשוב שתיצרו דף שבו תספרו על עצמכם – על ההקמה של משרד האדריכלות שלכם, האדריכלים השונים שעובדים בו והאג'נדה האישית של המקום. מדובר במקום מצוין לדבר בו בנימה מעט אישית יותר ולספר קצת על הנפשות הפועלות.

9. פלטפורמה ליצירת קשר

הוספת פלטפורמה ליצירת קשר היא דרך מצוינת להראות לגוגל שיש מישהו שעומד מאחורי התכנים שמעולים לאתר. חשוב שתאפשרו לגולשים ליצור איתכם קשר באמצעות טמפלייט להשארת הודעה שתישלח למייל האישי שלכם, קישור לפייסבוק או לאינסטגרם, מספר הטלפון של המשרד האישי שלכם או צ'אט ייעודי איתכם.

קידום אתרים לאדריכלים-4

איזה פרמטרים מגדירים מקדם איכותי של אתר לאדריכלים?

אז נכון, מציאה של מקדם אתרים לאתר אדריכלים שירצה לעזור לכם לקדם את אתר האדריכלות שלכם היא לא באמת משימה יותר מידי מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יאפשר לכם להנות מרשומה ענקית של מקדמי אתרים ברחבי הארץ שרק ישמחו לעזור. בנוסף, בגלל שמדובר במקצוע שלהם – יהיה פשוט למדיי למצוא אותם. ובכל זאת, מציאה של מקדם אתרים איכותי שגם נעים לעבוד איתו, היא משימה קצת יותר מורכבת. בשביל לעזור לכם למצוא את איש המקצוע הנכון בשבילכם, אלו הם כמה פרמטרים שבעיניי הופכים מקדם אתרים לאיכותי ומקצועי.

1. בעל קהל לקוחות מרוצה

אולי הדרך הראשונה הכי טובה לגבש רושם על כל איש מקצוע ובפרט מקדם, תהיה כמובן לבחון את קהל לקוחות העבר שלו. יש קהל לקוחות רחב? השאירו ביקורות נלהבות ומרוצות? סיכוי לא רע שמדובר באיש מקצוע איכותי. מקדם אתרים מקצועי יהיה אחד שצבר ניסיון מגוון בתחום על בשרו, באמצעות מבחר עשיר של פרויקטים בשלל תחומים.

2. שקוף בכל הנוגע לעבודה

מקדם אתרים מקצועי לא רק יודע את העבודה, אלא גם את החשיבות שבלשתף אתכם בכל הנוגע לעבודה. לפני שאתם סוגרים עם איש המקצוע, חשוב שתבינו מה תוכנית העבודה הקיימת, איך הוא מתכנן לנצל את הזמן שלו והמשאבים וכמה הוא סובר שהפרויקט מורכב. עבודה שקופה היא לא רק מקצועית יותר אלא טובה יותר – חשוב שמקדם האתרים יתייעץ איתכם, יחשוב איתכם ויתלבט איתכם, אתם אמנם לא מקדמים אבל אתם אדריכלים והוא לא. עבודה משותפת תביא לתוצאות הטובות ביותר.

3. מציע תמחור הגיוני

אז נכון, התמחור נקבע בין היתר על בסיס המוניטין שמקדם האתרים צבר לאורך הזמן. עם זאת, המורכבות של הפרויקט והמשאבים שצריך להשקיע בפרויקט משפיעים אף הם על המחיר הסופי. במילים אחרות, חשוב שכשמקדם האתרים מספר לכם על המחיר שהוא מציע, הוא יוכל לפרט במידה ותהיו מעוניינים לשמוע, על המקום אליו הולכים המשאבים שהקצתם

4. וכמובן – מקצועי

והכי חשוב – מקצועי. מקדם אתרים טוב הוא פשוט אחד שיודע את העבודה. הוא תכלסי, ענייני ומוכן להתמודד עם כל אתגר שעומד בדרך. הוא יהיה חברי וידבר איתכם בגובה העיניים ויחלוק איתכם את הדילמות שעומדות על הפרק בכל שלב ושלב בפרויקט.

נעים להכיר אני עדן – מקדם אתרים לאדריכלים

אז היי, אני עדן, מקדם אתרים במקצועי. בשנותיי בעולמות הקידום הספקתי לצבור ניסיון עשיר בקידום של מגוון אתרי עסקים וחנויות אינטרנטיות. אם אתם מחפשים איש מקצוע שייתן עבודה, ידבר איתכם בגובה העיניים ועל הדרך יציע אחלה מחיר – יכול להיות שאני האדם הנכון בשבילכם.

אני מזמין אתכם לשלוח לי הודעה ולהתייעץ איתי, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי הקידום שלי. שיהיה לכם המון בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרים לאדריכלים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרים לאדריכלים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרים לאדריכלים בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרים לאדריכלים הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרים לאדריכלים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בבני ברק

קידום אתרים בבני ברק

מה זה קידום אתרים בבני ברק? בעולם המודרני של ימינו, מרבית האנשים בבני ברק וברחבי הארץ מעבירים את הזמן באינטרנט ובפרט במנועי החיפוש. מנוע החיפוש

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)