גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי » הקמת אתרי שופיפיי: כל היתרונות והחסרונות שחובה להכיר

הקמת אתרי שופיפיי: כל היתרונות והחסרונות שחובה להכיר

מעוניינים להקים חנות מקוונת? בשלב הראשון יהיה עליכם לבחור את הפלטפורמה שאיתו תעבדו. בחירת הפלטפורמה קריטית מאוד כדי שתוכלו להשיג את מבוקשכם.

האזינו לכתבה

בחירה שגויה של פלטפורמה עלולה לגרום לכל העבודה הקשה לרדת לטמיון. אז מהי הפלטפורמה הנכונה שבאמצעותה תוכלו להקים חנות באינטרנט? כל אחד יכול לעשות את הבחירה שתהיה מתאימה עבורו. ההצעה שלנו אליכם היא לבחון את כל האפשרויות שנמצאות על הפרק. כך תוכלו להקים חנות מקוונת שתעמוד בסטנדרט אחיד עם הציפיות שאתם מצפים ממנה.

אנו רוצים לספר לכם את אחת מהפלטפורמות הנפוצות ביותר להקמת חנות מקוונת. יצא לכם לשמוע על אנשים שממליצים לפתוח חנות ב-Shopify? המונח שופיפיי הפך להיות שגור בפיהם של בעלי חנויות רבים. הפלטפורמה הזאת היא אחת מהפלטפורמות הכי פופולאריות להקמת חנות מקוונת. אם האתר שאתם מקימים מיועד להיות חנות בלבד, לא מן הנמנע כי זוהי הבחירה המושלמת לכם. אנו כאן על מנת לסקור את הבחירה הזאת כדי שתוכלו להרוויח ממנה את התועלת המרבית.

הקמת אתרי שופיפיי כל היתרונות והחסרונות שחשוב להכיר

שופיפיי הינה פלטפורמה ייעודית להקמת חנויות מקוונות

שופיפיי היא חברה אשר מטרתה ליצור ולהקים חנויות מסחר אלקטרוני באופן אינטרנטי. אם חנות מקוונת דרך אינטרנט עד לא מזמן הייתה פחות מוכרת בשוק הישראלי, ניתן לשים לב כי התופעה עם השנים הולכת וצוברת תאוצה לבעלי עסק שרוצים לקדם עצמם בפלטפורמת האונליין.

אם טרם בניתם אתר ורוצים לדעת מה הופך אתר מכירות לטוב – מוזמנים לקרוא במאמר הקודם שלי על אתרי מכירות – הכל על בניית אתר מכירתי לחצו כאן.

אז מה גורם לפלטפורמה הזאת לזכות לאהדה רבה של בעלי חנויות מקוונות רבים? חלק מהם בוחרים בפלטפורמה הזאת רק בגלל שהיא זוכה לאהדה של אחרים. אחרים מבינים כי מדובר על הפלטפורמה היחידה שהיא ייעודית להקמת חנויות מקוונות באינטרנט. כל שאר הפלטפורמות יהיו כאלה שאפשר להקים באמצעותן חנויות מקוונות מעולות. אך כאן אתם יכולים להקים אך ורק אתרים מקוונים, מה שאומר שלא תלכו לאיבוד. הפלטפורמה הזאת מעדכנת את עצמה כל הזמן עבור בעלי חנויות שמעוניינים לשדרג את החנות שלהם. במקום שתעבדו עם פלטפורמות סבוכות, כאן אתם פוגשים עולם שונה לחלוטין. כזה שמיועד לכל מי שחלם להקים חנות מקוונת, אך לא היה לו את הידע כיצד לעשות זאת.

אחרי שהסתכלתם על חצי הכוס המלאה, אפשר להסתכל גם על הצד השני. אומנם זה פלוס גדול שהפלטפורמה הזאת מיועדת רק להקמת חנויות מקוונות, אבל זה משהו שעלול להגביל אתכם. אם בעתיד תרצו להפוך את החנות המקוונת לאתר אינטרנט, לא תוכלו לעשות זאת באמצעות שופיפיי. יהיה עליכם לחפש אחר פלטפורמה אחרת שתאפשר לכם לעשות זאת בצורה יעילה. לא כולם בנויים לעשות שינויים כל כך משמעותיים כמו השינוי הספציפי הזה. אם אתם מתכננים להתרחב בעתיד ולהציע עוד שירותים לגולשים – קחו את העניין הזה בחשבון. אין סיבה שתתאמצו לבנות אתר בשופיפיי בידיעה כי בעוד כמה חודשים תעברו לפלטפורמה אחרת. המחשבה אמורה להיות גם על ההווה, אך גם על העתיד של מה שצפוי להגיע.

כמה עולה להקים אתר בשופיפיי?

המחיר לא אמור להיות הפרמטר העיקרי שעל פיו תעשו את הבחירה החשובה. אחרי שתכירו את היתרונות ואת החסרונות של המערכת, תוכלו לעשות את ההחלטה הסופית. עם זאת לא משנה כיצד נצייר את המצב, המחיר ישפיע עליכם בעת קבלת ההחלטות. תרצו לדעת כי הקמת חנות דרך שופיפיי זוהי בחירה שתוכלו לעמוד בה. הרי ההוצאה הכספית צריכה להיות כזאת שתוכלו להשלים אותה בצורה מוצלחת. אם לא יהיה לכם מספיק כסף להקמת האתר, יהיה עליכם לעצור את העבודה באמצע. אפילו אם אתם לא הספקתם להקים את האתר כמו בכל מיני מקרים אחרים.

בהזדמנות הזאת חשוב להגיד כי המחיר הסופי נקבע בהתאם לפרמטרים רבים. כל דרישה נוספת בחנות עשויה לגרום לכך שהמחיר שתשלמו יהיה גבוה ממה שחשבתם לעצמכם. אך זה לא אמור למנוע מכם לעשות את המהלך הזה, שצפוי להגדיל את היקף המכירות. אז מה משלמים על אתר שופיפיי? החבילה הבסיסית עולה 30 דולר, החבילה הסטנדרטית עולה 79 דולר והחבילה המתקדמת עולה 300 דולר. הבינו היטב מה כל חבילה מספקת לכם כדי שתוכלו לעשות בחירה שלא תתחרטו עליה לאחר מכן.

מה זה שופיפיי יתרונות וחסרונות של המערכת

היתרונות של הקמת חנות שופיפיי:

  • פשוטה מאוד ללימוד והבנה:
    כיאה לחנות מסחר אלקטרונית שדרך פעולתה מקוונת, שופיפיי פותחת צוהר נוסף להרחבה וקידום החברה מעבר לגזרה הפיזית. הפעילות העסקית הדיגיטלית מצמיחה רווח ממקור רלוונטי, מרכזי ולא מבוטל שבאמצעותו ניתן להגיע במיקוד ונגישות רבה אל קהל היעד.

    החשש העיקרי של מרבית בעלי החנויות הוא שהם לא יסתדרו עם הפלטפורמה החדשה. החדשות הטובות הן שכל מי שהתנסה בשופיפיי מספר כי הלמידה היא יחסית פשוטה. אף אחד לא צריך להיות מומחה גדול באתרים כדי לתפעל את המערכת. תוכלו לקרוא כל מיני מדריכים שונים שילמדו אתכם כיצד לעשות את הפעולות הנדרשות. הכי חשוב שלא תסתבכו עם ניהול החנות כי זה ימנע מכם להוציא ממנה את המירב. מוטב כי תעבדו עם פלטפורמה נוחה שתוכלו להכיר אותה בצורה מעמיקה ואפקטיבית. תוכלו ללמד בקלות את הצוות שלכם להשתמש בחנות, גם עובדים חדשים.

  • מתאימה לקידום אתרים:
    אנו לא הולכים לדבר כאן על היתרונות של המערכת הזאת בהשוואה למערכות אחרות. מה שאתם צריכים לדעת זה שהמערכת הזאת מתאימה באופן כללי לקידום אורגני. כל עוד אתם תעשו את הפעולות כמו שהן אמורות להתבצע, החנות תטוס בתוצאות הדירוג. אסור לשכוח כי כדי שתוכלו להביא קונים לאתר יהיה עליכם לדאוג שהוא יהיה מקודם. אם האתר לא יהיה מוקדם תתקשו למצות את מלוא הפוטנציאל שטמון בו. לכן חשוב שהפלטפורמה שתבחרו תהיה מתאימה לקידום אורגני.

    חנות אינטרנטית זו מאובטחת לחלוטין ב-SSL ומקיימת בתוכה תבנית פנימית כנגד עקיצות או הונאות אשראי. ככלל, חנות השופייפי פועלת כאוטומציה ולכן היא קלה לתפעול. המערכת בנויה על תבניות מוגדרות שמבקשות מהלקוח רק העלאה כמו העלאת לוגו, תמונות האתר, בחירת הצגת קופונים או מבצעים בדף.
    התפעול קל מאוד כך שמלבד הכנסת הדומיין בעל העסק לא צריך לשבור את הראש בהתקנת תוספים או עניינים טכניים כמו כאמור אבטחה והרשאות משתמשים, מכאן שהחנות פותרת את בעל העסק מהליכים הפרוצדורים שמתקיימים באתרים מסוג אחר כמו וורדפרס או וויקס.

  • מחירים נוחים באופן יחסי:
    יתרון בולט נוסף בחנות שופיפיי הוא העלות הנמוכה של חנות המסחר האלקטרוני הנ"ל לעומת שירותיים אינטרנטיים אחרים. לדוגמה, המערכת מספקת אחסון בחינם כך שעל הצרכן רק להירשם בתור משתמש והוא יכול להקים ישירות את האתר.

    מרבית החבילות מגיעות עם תג מחיר שפוי ביחס לתמורה שאותה תקבלו. אולי יש פלטפורמות שיהיו זולות בהשוואה לשופיפיי, אך התמורה שלהן בהתאם. אי אפשר לרצות לקבל מעל ומעבר כאשר משלמים מחיר נמוך על הקמת חנות באינטרנט. במקרה הזה אתם משלמים מחיר יחסית נמוך, ומקבלים אפשרויות רבות. אם התקציב שלכם להקמת החנות יהיה מוגבל יכול להיות שזוהי הבחירה המושלמת. עם זאת כדי שתהיו שלמים עם הבחירה תוכלו לעשות השוואת מחירים מול פלטפורמות אחרות.

  • תוספים לשדרוג החנות:
    רוצים להכניס משב רוח רענן אל תוך החנות? מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף כמה תוספים חדשים. בשופיפיי ניתן יהיה למצוא כמות אדירה של תוספים שזמינים באופן מידיי. כמו שאתם מבינים כל התוספים הם תוספים שמיועדים רק לחנויות וירטואליות שרוצות למכור בענק. אם החנות מדשדש במקום מה שאתם צריכים לעשות זה רק להוסיף כמה תוספים לתוכה. אחרי שתוסיפו תוספים שונים החנות תהיה שונה ממה שהיא הייתה לפני כן. פעולה יחסית פשוטה שלא דורשת מכם לעשות צעדים מרחיקי לכת.

  • ניהול אפקטיבי של החנות:
    בגלל שהפלטפורמה הזאת מיועדת עבור חנויות מקוונת היא מאפשרת ניהול מעולה של החנות. יש בתוך הפלטפורמה את כל הכלים הדרושים לכם כדי לנהל את החנות. ניהול של החנות יאפשר לכם להשיג את המטרות השונות שאותן הצבתם לעצמכם. בהשוואה לפלטפורמות אחרות, כאן מרחב אפשרויות הניהול יהיה מרחב מאוד מגוון. כמובן שהאפשרויות רק גדלות עם הזמן, הרי הפלטפורמה משפרת את עצמה באופן קבוע. זה מה שגורם לה להיות פלטפורמה כל כך נחשקת ומבוקשת.

    שופיפיי כוללת בתוכה מגוון רחב של תכונות כמו ניוזלטרים, קופונים, באנרים ניהול בלוג וכו' אלו נועדו על מנת לעודד רכישת הלקוח מוצרים נלווים תחת הקטגוריות השונות. כמו כן, בעידן הדיגיטל והטכנולוגיה אין ספק כי נראות האתר היא חשובה עבור משיכת תשומת לב הלקוח. על כן, חנות השופיפיי מוסיפה אס מנצח תכונת הרספונסיביות מתקיימת בה. כלומר, בניית חנות וירטואלית בה הנראות הגרפית, הוויזואלית נגישה, אסתטית ומעוצבת לכל מסך, גם למכשיר המובייל.

החסרונות של הקמת חנות שופיפיי:

  • מערכת בקוד סגור:
    זוהי מערכת סגורה מאפשרויות אינסופיות שעשויות לבלבל את בעל העסק החדש שרוצה להנגיש את אתרו לקהלו. היא ממוקדת לפעילות העסקית אך עם זאת ההיצע שלה הוא רק שלושה מוצרים בסייסים שאלו ברירות המחדל.

  • שירותי סליקה בתעריף גבוה:
    הדרך האידיאלית לגבות תשלום מלקוחות היא על ידי סליקה. הרי לא תמיד הלקוחות יוכלו להגיע אליכם לקנות כדי להשלים את העסקה. מרביתם המכריע יעדיף פשוט להזין את נתוני האשראי כדי שהרכישה תתבצע. עלויות הסליקה בשופיפיי גבוהות מאוד בהשוואה לכל מיני אלטרנטיבות שונות. עם כל הנוחות של הפלטפורמה הזאת יהיה עליכם לדעת גם את זה. הרי לא תוכלו תמיד לעמוד בעלויות סליקה גבוהות שיגיעו על חשבון הרווח שלכם. ככל הנראה בעתיד יהיה פתרון לעניין הזה, אך היום הוא עדיין לא פתיר. עלויות הסליקה מבריחות חלק גדול מבעלי החנויות שבדקו לגבי האופציה הזאת.

  • אפשרויות עיצוב בעייתיות:
    מה בעייתי באפשרויות העיצוב של שופיפיי? ראשית תוכלו למצוא מאגר של עיצובים מוכנים עליהם תוכלו להקים את האתר. הבעיה מתחילה מכך שהיצע העיצובים יחסית מוגבל, בטח אם לקחתם חבילה בסיסית. לא בטוח שמה שיציעו לכם זה מה שאתם תצטרכו כדי להקים את החנות. החלטתם ללכת על אפשרות שלא הייתה חלק מהחבילה שלכם? תמצאו את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם משלמים ביוקר. לעיתים יהיה יותר זול פשוט לפנות למעצב כדי שיספק לכם עיצוב מאפס.

  • אין תמיכה רשמית בשפה העברית:
    באופן רשמי שופיפיי עדיין לא עשתה עלייה, למרות שישראלים רבים אוהבים אותה. עד שהפלטפורמה תעשה עלייה באופן רשמי אפשר להגיד שהיא פחות מתאימה לשוק המקומי. אם אתם מכוונים ללקוחות מהעולם, האופציה הזאת תהיה אופציה יוצאת מן הכלל. מכיוון שהפלטפורמה לא תומכת בעברית תתקשו לבצע כל מיני פעולות שאמורות לקדם אתכם. מצד שני יש פלטפורמות אחרות שתומכות תמיכה מלאה בעברית. תוכלו לבצע את הפעולות השונות באותן פלטפורמות בקלות רבה.

  • ממשק שמבוסס כולו על טפסים:
    מי שהתנסה בשופיפיי ראה כי הממשק כולו מבוסס על מילוי של טפסים. הזמן הראשוני עשוי להיות מאוד מעייף כי הוא ידרוש מכם למלא טפסים כל הזמן. חלק מהטפסים יהיו ארוכים מאוד, לכן הם יגזלו מכם זמן יקר שלא תרצו לבזבז אותו. עם זאת אל תשכחו כי ברגע שתלמדו איך הכל עובד יהיה לכם קל. אך יש כאלה שרק המחשבה על מילוי טפסים קבוע מעייפת אותם.  

תהליך ההרשמה לשופייפי – איך?

תהליך ההרשמה נעשה באמצעות הלינק לשופיפיי אתר החברה הרשמי.

שופיפיי - איך מקדימים חנות אינטרנטית
  1. באתר מכניסים את כתובת המייל שלנו (באמצעותו נפתחת הגישה לחנות עבור 14 ימים להתנסות חינמית ללא התחייבות).

  2. לאחר מילוי ההוראות ומילוי סיסמה ושם החנות המיועדת לוחצים על Create your store.

  3. לאחר מילוי הפרטים הנוספים (ישנה אופציה גם של "דלג") מגיעים אל מערכת ניהול החנות במסך הבית. כאן, אנו לפני עיצוב ויזואלי של החנות ולוחצים על "Add product" כדי שיהיה את הבסיס לעיצוב.

  4. כשמוסיפים את המוצרים יש להכניס כותרת, תמונה, רצוי כמה שיותר תיאורים עם מילות מפתח בנושא, מחיר, תגיות, קטגוריות וכולי (גם מהסיבה הפשוטה שגוגל יוכלו לקדם את החנות שלכם). מומלץ כמה שיותר פרטים המכילים אינפורמציה כדי לתת ללקוח את כל המידע הנחוץ לו לשם רכישת המוצר.

  5. לכל אלו מתווסף צורך לייבא מוצרים לשופיפיי, לאחר שבחרתם מה תרצו להוסיף לחנות יש ללחוץ על הכפתור הירוק בתחתית כל מוצר ("Add to import list") ולאחר מכן import list על מנת לצפות במוצרים שנבחרו ולערוך אותם כרצונכם.

  6. לאחר השלבים הללו תוכלו להגיע אל עיצוב החנות האינטרנטית, לשחק עם האפשרויות השונות עד לקבלת המראה הרצוי מבחינתכם, להגדיר את כתובת הדומיין בשופיפיי ולסיום להגדיר את אפשרויות התשלום באתר.

לסיכום, מומלץ להקים חנות אינטרנטית עם שופיפיי?

  • בעולם האיקומרס, הבחירה במערכת השופיפיי אכן עשויה להביא לכדי חשיפה ולסמן הצלחה רחבת היקף על אף החסרונות בה, בהתחשב לשפע הרב שהחנות הדיגיטלית מציעה, היא ממקדת את המנוי בצורה המיטבית מבלי הצורך לבנות אתר מהבסיס. לאור הסקירה ניתן לראות כי בסופו של דבר היא יעילה במקסום המכירות גם בעזרת כלים מאוד פשוטים שקיימים בה, לעסק המתחיל זהו פתרון אפקטיבי לטווח הארוך, קהל הלקוחות יכול להתרשם יותר בזכות אמצעי וירטואלי גמיש זה.
  • אחרי שקראתם את היתרונות ואת החסרונות, תוכלו לעשות החלטה נכונה ואמיתית. יש כאלה שיתרשמו יותר מהיתרונות, אחרים ימצאו את עצמם חוששים מהחסרונות. מהסיבה הזאת חשוב להציף את הדברים לפני שתעשו בחירה כל כך משמעותית. נזכיר כי הבחירה הזאת היא בחירה שצפויה להשליך את ההצלחה העתידית של העסק. גם מי שיש לו חנות פרונטלית שעובדת יהיה חייב להיפתח לעוד אפיקים. האפיק של הקמת חנות באינטרנט הוא כבר מזמן אפיק שכולם בוחרים בו.
  • מה שבטוח זה שאתם מוכרחים להקים חנות באינטרנט כדי להגדיל את החשיפה הקיימת. בעתיד הלא רחוק נראה עוד חנויות פרונטלית נסגרות, שאת המקום שלהן יתפסו חנויות מקוונות. אסור לכם לאחר את הרכבת הזאת כי אם תאחרו אותה זה יעלה לכם ביוקר. הקמת חנות בשופיפיי למי שאין לו חנות בכלל זה צעד מתבקש. בעתיד גם תוכלו להחליט לעבור לפלטפורמה אחרת, אם שופיפיי לא תעמוד בציפיות שלכם.

אחרי שתקימו את החנות באמצעות שופיפיי או בכל פלטפורמה אחרת תוכלו לחלום בגדל. מה שהיה נראה לכם בלתי אפשרי יהפוך להיות מציאותי בכל יום שעובר ומקרב אתכם למטרה. זה לא סוד כי אנשים שיש להם חנויות באינטרנט הגדילו את היקפי המכירות במאות אחוזים. הקורונה רק הוכיחה כי העתיד נמצא בעולם הדיגיטלי, לכן חובה עליכם להיות בו חזקים יותר מאשר הייתם בעבר. הקמה של חנות באינטרנט היא עוד צעד שיאפשר לכם לראות כי השמיים הם הגבול מבחינתכם.   

שאלות נפוצות על הקמת אתרי שופיפיי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על הקמת אתרי שופיפיי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי הקמת אתרי שופיפיי בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של הקמת אתרי שופיפיי הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על הקמת אתרי שופיפיי?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בכפר ורדים

קידום אתרים בכפר ורדים

קצת על קידום אתרים בכפר ורדים בעולם של ימינו, כולנו נמצאים באינטרנט. מדובר במקום שבו אנחנו מעבירים את שעות הפנאי שלנו, צורכים מידע וחדשות, שומרים

קרא עוד »
קידום אתרים בהוד השרון

קידום אתרים בהוד השרון

קידום אתרים והוד השרון – מה הקשר? הוד השרון היא ללא ספק אחת הערים הנעימות והמיוחדות ביותר בארץ. בעיר ניתן להנות מפארקים וגינות ציבוריות, מבחר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)