גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » איך למחוק תוצאות מאתר תולעת המשפט בגוגל? האם זה אפשרי?

איך למחוק תוצאות מאתר תולעת המשפט בגוגל? האם זה אפשרי?

תולעת המשפט – מהי המערכת הזו?

תולעת המשפט היא עמותה ללא מטרות רווח שברצונה להנגיש בצורה פתוחה וגולמית נתונים על הנעשה בבתי המשפט בישראל, באופן פומבי. פסקי הדין המתפרסמים שם הם מכל סוג, מקטן ועד גדול.

האזינו לכתבה
כיצד להסיר תוצאות מתולעת המשפט

אמנם המערכת מביאה עמה שקיפות, אך כשתוצאות אלו מופיעות בראשית מנוע החיפוש זה מהווה מגרעת בעיקר לבעלי עסקים אשר שמם מתנוסס בכותרות הראשיות תחת תגיות לא סימפטיות של תביעות.

כאמור, מערכת תולעת המשפט מעלה את שם הבן אדם מקטן ועד גדול ולכן גם אם אדם שנקשר בתביעה שהוא עצמו הזכאי או שאלו תביעות קטנות שעניינן לא קשור לתחום העסק (לדוגמה נגד ביטוח לאומי) הדבר עשוי לערער ולהרתיע את הלקוח העתידי.

פרנסתו של בעל העסק עומדת בחשש מול מערכת שכזו, בעלי מקצוע כמו עורכי דין, בעלי חברה לניהול מוניטין בעצמם, פוליטיקאים או כל בעל עסק אחר שתכנים אלו בעלי השלכות הרסניות ועלולים להכתים את שמם על לא עוול בכפם.

ישנם אתרים משפטיים בישראל כמו תקדין, רולינג, פסיקה שמאשרים להסיר תכנים מסוג כזה תמורת תשלום ותוצאות החיפוש יורדות מגוגל תוך הבאת נימוק מוצדק להסרה אך בתולעת המשפט אין אופציה לשירות מסוג כזה, הם מסרבים בכל תוקף להסיר תכנים אלו מתוך עקרונות אידיאולוגיים שבבסיס זכות הציבור.

איך למחוק תוצאות מאתר תולעת המשפט

איך בכל זאת ניתן להתגבר על זה?

נכון, לא ניתן להסיר את התכנים מאתר תולעת המשפט אך אחת מהדרכים המרכזיות שניתן להתגבר על המערכת היא ע"י יצירת פעילות אינטרנטית ענפה והגברת נוכחות חיובית עם ביטויים ספציפיים שישמשו כנגד הערכים השליליים המאוזכרים.

כמו כן, ניתן להגיש בקשה להסרת תוכן בגין סיבה משפטית, בקשה לאיסור פרסום ועד להגשה לתביעה משפטית נגד גוגל בגין אירוח תוכן בלתי חוקי אך פעולות אלו מרבית הסיכויים לא יניבו את התוצאות ושמכם יישאר כפי שהוא.

דרך טובה יותר להתמודד עם המערכת היא זו ע"י השבה ב"התקפה" אקטיבית, כשגוגל ייראה שיש שיעורי לחיצה על התכנים החיוביים הוא יחשוף אותם יותר וידחוק מטה את האזכורים הפחות הולמות בעת הגלישה עד כדי מצב שיהיו קבורים בדפים האחרונים של מנוע החיפוש. שורה תחתונה את גוגל מעניין שיעורי ההקלקות של הגולשים!

איך עושים את זה נכון? כמה טיפים!

שיפור תדמית עסקית הוא דבר בפני עצמו. בניית אתר תדמיתי יקדם ואת העסק ויקרא לפעולה חיובית, להרחבה על כיצד לשפר את העסק באמצעות אתר תדמיתי היכנסו כאן.
יש לא מעט פעילויות אינטרנטיות שניתן לייצר את דחיקת האזכורים כמו למשל פתיחת בלוגים, העלאת סרטונים, הרחבת חשיפה ברשתות החברתיות עמודי פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, הקמת חשבונות שייצרו ביקורת חיובית על המוצג/מותג/עסק. כל אלו על מנת שישתלטו על הדפים הראשונים של מנוע החיפוש.

טיפ חשוב – פעילויות אלו מחייבות עדכונים שוטפים ותדירות קבועה על מנת להוביל לתוצאות הללו. לכן, יש גם עסקים שמעדיפים לקחת בעל מקצוע שהוא אחראי על הקידום הדיגיטלי האישי והציבורי. מקצוע זה נקרא ניהול מוניטין ועיקר תחומי אחריות המקצוע בדיוק מתנקז לזה – לדחוק את התוצאות השליליות באמצעות SEO  ואסטרטגיות שונות שישפיעו על המיקום במנוע החיפוש של גוגל.

בעת העלאת התוכן חשוב לשים לב כי התוכן אכן משקף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, שקהל הגולשים שקורא את הבלוג שפרסמתם לדוגמה, יראה בבירור כי מדובר במביני עניין ומומחים של ממש.

הצלחתם לשפר את התדמית לעסק?
עוד בנושא – למאמר הקודם שלי על בדיקת מיקומים בגוגל היכנסו כאן.

בהצלחה!
מוזמנים לשתף אותי 😊

שאלות נפוצות על תולעת המשפט

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על תולעת המשפט. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי תולעת המשפט בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של תולעת המשפט הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על תולעת המשפט?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)