גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » איך בונים נוכחות באינטרנט? 10 דרכים שיביאו תוצאות!

איך בונים נוכחות באינטרנט? 10 דרכים שיביאו תוצאות!

הנוכחות שלכם באינטרנט היא הסיבה שבגללה הרבה מאוד אנשים מכירים אתכם. האינטרנט מאפשר לכם להגיע בקלות לאלפי לקוחות פוטנציאליים שלא ידעו עם קיומכם.

האזינו לכתבה

אך מה קורה כאשר אינכם נמצאים באינטרנט? במקרה כזה תתקשו מאוד להרים את העסק למקום שאליו אתם שואפים להגיע. אך אין סיבה שתמצאו את עצמכם משלימים עם רוע המצב או עם המציאות כפי שהיא. אנו הולכים להציג לכם 10 דרכים להגדיל את הנוכחות שלכם באינטרנט. הגיע הזמן כי תעברו ממצב של פאסיביות למצב של אקטיביות.

כמובן שיכול להיות שאתם מכירים את הדרכים השונות להגברת הנוכחות באינטרנט. עם זאת זה לא מספיק להכיר את הדרכים החשובות האלה, יהיה עליכם ליישם אותן. הרי לא תרצו לראות את כל המתחרים שלכם גוברים עליכם בתחרות על הגולשים. כל גולש מבחינתכם אמור להיות לקוח פוטנציאלי שיכול לבצע עסקה. אם הנוכחות שלכם באינטרנט תהיה מאסיבית, אין סיבה שלא תשיגו את מבוקשכם. כלומר שהעסק שלכם יגיע למקום תמיד רציתם או חלמתם שהוא יגיע אליו. צעד קטן עשוי לשנות את המציאות שאותה התרגלתם להכיר.

למה נוכחות באינטרנט כל כך חשובה?

במציאות שאותה אנו חיים היום, הנוכחות באינטרנט חשובה מכל דבר אחר. הסיבה לכך היא שכולם נמצאים באינטרנט, לכן גם אתם חייבים להיות שם. הרי לא מעט מהעסקאות והרכישות מתבצעות באופן מקוון, מבלי שיש צורך לצאת מהבית. מהסיבה הזאת הנוכחות באינטרנט יכולה לשנות את כל מה שאתם מכירים עד כה. לא מעט עסקים שהתקשו מאוד להשאיר את הראש מעל למים, הצליחו לעשות שינוי. זה שהם קיימים באינטרנט גרם לכך שלא מעט אנשים שונים הצליחו להכיר אותם.

נדגיש כי הנוכחות המקוונת לא צריכה לבוא על חשבון הנוכחות הפרונטלית של העסק. היופי באפשרות הזאת זה שכל הדברים יכולים להשתלב ביחד מבלי שיהיה עליכם לבחור. ברגע שאתם מצליחים להראות נוכחות בכל המישורים האפשריים זה רק יחזק אתכם. אף אחד לא אמר לכם לעשות ויתורים שונים שתתקשו לעשות. אתם רק צריכים להמשיך לחזק את העסק בכל מיני היבטים אפשריים.

איך בונים נוכחות באינטרנט

לוקח זמן לבנות נוכחות ברשת האינטרנט

פתחתם ממש לאחרונה את העסק שלכם? הנוכחות הפרונטלית שלכם עדיין עושה עבודה טובה? עליכם לקחת בחשבון כי לבנות נוכחות מקוונת זה לא דבר של מה בכך. בניית הנוכחות לוקחת זמן, בטח אם אתם נדרשים לבנות אותה לגמרי מאפס. לפיכך מוטב כי לא תתעכבו עם בניית הנוכחות יתר על המידה. כי כאשר תרצו לבנות את הנוכחות זה כבר עשוי להיות מאוחר מידיי.

מעבר לעניין הזה, בניית נוכחות באינטרנט חייבת להיעשות בצורה נכונה וטובה. כל עסק יכול לבחור מסלול קצת שונה לבניית הנוכחות העסקית, כך שהיא תתאים לו. עד שמגבשים את התוכנית הנכונה זה עלול להביא לכך שיעבור לא מעט זמן. גם בגלל העניין הזה מוטב כי לא תתמהמהו יתר על המידה. תזכרו כי העולם מתקדם, ואתם מוכרחים להתקדם יחד איתו. מה שהיה נכון עד לפני כמה שנים, זה לא בהכרח מה שנכון היום.

10 דרכים שעובדות לבניית נוכחות באינטרנט

  • השלב הראשון בבניית נוכחות דיגיטלית היא להקים נכסים שונים. כאשר אנו מדברים על הקמת נכסים, לא מדובר רק על אתר אינטרנט לעסק. יהיה עליכם להקים פרופילים ברשתות החברתיות השונות שמטרתם להגביר את החשיפה. כל נכס דיגיטלי שאמור באופן כזה או אחר להגביר את החשיפה יכול לעזור. יש עסקים שיכולים לחשוב על כל מיני נכסים שמתאימים להם באופן אישי. תזכרו כי ככל שיהיו לכם יותר נכסים באינטרנט, כך מידת החשיפה וההיכרות תעלה. בו בזמן עליכם לזכור כי כל נכס שכזה דורש תחזוקה ולא מעט תשומת לב.

  • על מנת לבנות נוכחות אפקטיבית באינטרנט יהיה עליכם לבצע קידום אורגני לאתר. קידום אורגני הוא בעצם קידום טבעי שאמור לשפר את הדירוג של האתר בגוגל. ככל שהדירוג של האתר יעלה, כך מן הסתם גם הנוכחות תהפוך להיות גדולה במיוחד. גוגל זה מנוע החיפוש הגדול בעולם אליו נכנסים בכל יום מיליוני ישראלים. הנוכחות שלכם במיקום גבוה בתוצאות החיפוש תגרום לכך שיהיה בלתי אפשרי לפספס אתכם.

  • תדאגו להגביר את הפעילות שלכם ברשתות החברתיות השונות. אל תסתפקו רק בהקמת פרופילים ברשתות החברתיות, תדאגו להיות פעילים הלכה למעשה. ישנם בעלי עסקים שמחליטים להעסיק אנשים ספציפיים שיתעסקו עם העניין הזה. חשוב שלא תיקחו את העניין של הרשתות החברתיות כעניין שהוא מובן מאליו. לא מעט מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ברשת חברתית כזאת או אחרת. הנוכחות שלכם שם יכולה לעשות את כל ההבדל מבחינת העתיד העסקי כולו.

  • הבלוג באתר שלכם יכול להיות אמצעי מעולה להגברת הנוכחות באינטרנט. הרי הבלוג הוא המקום שבו אתם יכולים לשפוך את כל הידע המקצועי שלכם. תוכלו לנצל את הפלטפורמה הזאת על מנת להכין כתבות שונות שיעניקו ידע לגולשים. כמובן שעם התוכן תוכלו לקדם את האתר דבר שחשוב מאוד כחלק מהגברת הנוכחות. אך הבלוג יכול להיות מקום נוסף שממנו תוציאו תוכן מקצועי שאתם תכתבו בעצמכם.

  • אתם חושבים שיש לכם משהו שאין לאף אחד אחר? תנצלו זאת על מנת להפיץ סרטונים שלכם בכל פלטפורמה אפשרית. זה לא סוד כי סרטונים הרבה יותר יעילים מתמונות או כל אמצעי אחר. ברגע שאתם מספרים מה שאתם יודעים זה באופן אוטומטי תופס את העין. את הסרטונים תוכלו להפיץ באתר, ביוטיוב או בכל רשת חברתית שבה יש לכם פרופיל. הסרטונים יכולים להפוך להיות ויראליים במהירות דבר שיסיייע מאוד להגברת הנוכחות.

  • רוצים לקדם את האתר תוך זמן קצר? במקום קידום אורגני ארוך, תוכלו לעשות קידום ממומן. הקידום הממומן יאפשר לכם להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל במהירות. כל זאת כאשר התשלום מתבצע ישירות לגוגל, כך שתקבלו תיעדוף בתוצאות החיפוש. עם זאת קידום באופן הזה נשאר רלוונטי כל עוד אתם משלמים עליו כסף. אך הוא בוודאי מגביר את הנוכחות של האתר שלכם באינטרנט.

  • האם אתם יודעים כי עדיין יש כאלה ששמים לב ללוח המודעות השכונתי שלהם? תוכלו להכין מודעה יפה שבה אתם מציגים את העסק ואת האתר העסקי. כתוצאה מכך תוכלו להשיג נוכחות הרבה יותר גדולה ממה שהייתה לכם בעבר. זה אולי נשמע קצת מיושן, אך במבחן התוצאה זה באמת עובד. כל מי שיראה את המודעה יוכל לגלוש לאתר באופן מידיי דרך הפלאפון החכם שלו.

  • לוח המודעות השכונתי פחות מדבר אליכם? תוכלו להפיץ את האתר שלכם במייל לאנשים שונים שקיבלתם מהם את הסכמתם. נדגיש כי שליחת הודעות למייל חייבת להיות מאושרת על ידי האדם שאליו תשלחו את ההודעה. אחרי שיהיה לכם מאגר של אנשים שהביעו את הסכמתם לקבל מכם הודעות תוכלו לפרסם להם. האפקטיביות של פרסום במייל יכולה לעשות עבודה מעולה באופן כמעט מידיי. הנוכחות האינטרנטית שלכם תגדל באופן משמעותי.

  • במקרה שבו יש לכם קצת זמן פנוי, תוכלו לתעל אותו על מנת לנהל קהילה מצליחה. את הקהילה תוכלו לנהל בכל רשת חברתית שבה אתם רואים פוטנציאל גדול. ניהול קהילה יאפשר לכם להגיע בקלות לעשרות אלפי אנשים מבלי להתאמץ בכלל. מספיק שתפרסמו הודעה אחת קטנה, ומיד כולם יוכלו לראות אותה. ניהול קהילות לצורך בניית נוכחות באינטרנט זה הדבר הבא בעולמנו.

  • תעשו תחרויות ותחלקו פרסים לכל מי שיסייע לכם להשיג את המטרות שלכם. הרי מי לא ירצה לקבל פרס כזה או אחר שמתאים לו כמו כפפה ליד? כל מי שמנהל עסק יודע כי הוא חייב להביא משהו קצת אחר. ברגע שאתם עושים הגרלות או שאלונים עם פרסים תוכלו להגדיל את החשיפה לעסק שלכם. לא מעט אנשים ירצו להשתתף כתוצאה מכך הם ישתפו את הפוסטים ואת ההודעות שתעלו.

באיזה שלב מומלץ להתחיל לבנות נוכחות?

הטיימינג הוא קריטי כאשר אנו מדברים על בניית נוכחות באינטרנט. מצד אחד לא תרצו לעשות זאת מאוחר כי אתם עוד עלולים לפספס את הרכבת. מצד שני לא תרצו לעשות זאת מוקדם כי תבזבזו את הקלפים החזקים שלכם. אז מתי הכי כדאי לכם להתחיל לבנות את הנוכחות האינטרנטית שלכם? זוהי שאלת מיליון הדולר.

את הנוכחות שלכם באינטרנט מוטב להתחיל לבנות כאשר יש לכם תשתית מסוים. התשתית המסוימת חייבת להיות מספיק יציבה על מנת שהיא תמשוך אליה מספיק התעניינות. אם לא תהיה לכם תשתית חזקה זה עלול לגרום לכך שהעבודה פשוט לא תתרומם כלפי מעלה. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים שיסבירו לכם באופן אישי מתי נכון לעשות את הצעד הזה.

האם ניתן לבנות נוכחות אינטרנטית לבד?

על מנת שתוכלו לבנות את הנוכחות שלכם באינטרנט יהיה עליכם להיעזר באיש מקצוע. לבעלי עסקים מאוד קשה לבנות נוכחות באינטרנט לגמרי לבד, בטח כאשר הם מתחזקים את העסק. תזכרו כי המטרה היא שאחרי שתבנו את הנוכחות גם העבודה שלכם תגדל באופן משמעותי. כך שאם תהיו עסוקים בבניית הנוכחות יהיה לכם מאוד קשה להמשיך את העבודה. לכן מוטב כי תפנו לאיש מקצוע שיעשה את העבודה הזאת בשבילכם.

בו בזמן נדגיש כי יש דברים קטנים שתוכלו לעשות אותם לבד על מנת להתחיל את בניית הנוכחות. אך ברגע שאתם מרגישים כי אתם מתחילים לאבד כיוון מוטב כי תעצרו לחשב מסלול מחדש. כל צעד שתעשו אמור להיות צעד שיאפשר לכם להפוך את החלום שלכם למציאות. העסק הוא מקור הפרנסה שלכם, לכן חובה עליכם לעשות כל מה שאפשר כדי להגביר את הנוכחות שלו.

איך בוחרים חברה לבניית נוכחות באינטרנט?

החלטתם כי אתם מעדיפים לעבוד עם חברה שתבנה עבורכם את הנוכחות? אין שום בעיה, קחו בחשבון כי יש לא מעט חברות שמתמחות בבניית נוכחות באינטרנט. איך תוכלו לבחור את החברה הנכונה? ראשית יהיה עליכם לבחון את התוצאות שאותן החברה השיגה עד כה. תרצו לראות את העסקים השונים שלהם החברה בנתה נוכחות, בהתאם לכך לראות איפה הם היום. הרי החברה צריכה להיות גאה בתוצאות השונות שאותן היא הצליחה להשיג.

בנוסף לכך יהיה עליכם לקבל המלצות מאנשים שונים שנמצאים במצב שלכם. הרי אתם לא הראשונים שמעוניינים לבנות את הנוכחות באינטרנט, יש עוד בעלי עסקים שכבר עשו זאת. הם מצידם יכולים להמליץ לכם על חברות שונות שהם עבדו איתם, ועשו עבודה מעולה. בין כל זה יהיה עליכם לדעת כי המחיר של העבודה יהיה מחיר שאתם יכולים לעמוד בו. הרי בניית נוכחות זה לא עניין של מה בכך, לעיתים זה גם יכול לקחת לא מעט זמן.  

שאלות נפוצות על נוכחות באינטרנט

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על נוכחות באינטרנט. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי נוכחות באינטרנט בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של נוכחות באינטרנט הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על נוכחות באינטרנט?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מהו קידום ממומן

מהו קידום ממומן?

אחד מדגמי הפרסום היעילים ביותר הקיימים בשוק הוא קידום ממומן או תשלום לפי קליק – .PPC מדובר בעצם בפרסומות, שהכסף בשבילן נמשך מתקציב הפרסום רק כאשר

קרא עוד »
קידום אתרים בנהריה

קידום אתרים בנהריה

נהריה וקידום אתרים – מה הקשר? בעולם של ימינו, כולנו נמצאים באינטרנט. באמצעות מנועי החיפוש אנחנו חווים את העולם, מתעדכנים על המתרחש בארץ ובמדינות אחרות,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)