חייגו אתם נגמר לי הטוקמן

עודכן לאחרונה בתאריך כי אפילו הוד רוממותי צריך להראות לגוגל שאני לא ישן על המשמר.

קידום אתרים לעורך דין – מתי מישהו ימצא אתכם בגוגל?

פס גוגל

מה נעבור בדרך להצלחה המפוארת שלכם? (כן זה תוכן עניינים)

אתם עורכי דין, נכון? אז מה עושים היום כדי שיגיעו אליכם? לא פלאיירים ברחוב, לא המלצות מפה לאוזן, ובטח לא טלפון מאמא של לקוח. הפתרון? קידום אתרים. כלומר, הדרך לגרום לגוגל לחשוב שאתם האורים והתומים של תחום עריכת הדין. מה זה דורש? אה, כלום בערך – רק השקעה קבועה, טכניקות סופר חכמות, ומישהו שמבין מה לעשות עם כל זה.

האזינו לכתבה
איך לקדם אתרי עורכי דין בגוגל

למה עורכי דין זקוקים לקידום אתרים? אה, שאלת השאלות!

אולי תופתעו, אבל גם השם הכי נוצץ בשוק לא יספיק כדי להוביל את האתר שלכם ישירות למעלה. התחום המשפטי הוא לא פחות מזירת אגרוף: עורכי דין על כל פינה, כולם מתחרים על כל לקוח, וכולם משאירים פירורים למי שלא משקיע. ברוכים הבאים לעידן שבו אם לא ימצאו אתכם בגוגל – אתם פשוט לא קיימים.

הערה

ממש חשוב לדעת: אם אתם מנסים לשמור את כל המידע על המשרד שלכם בראש של הלקוחות – תשכחו מזה. הם רוצים למצוא אתכם במרחק קליק, ועדיף בלי הרבה מאמץ. תנו לגוגל לעשות את העבודה – הוא כבר ימצא דרכים הרבה יותר מתוחכמות לזכור אתכם.

עכשיו, אם אתם מתכוונים להסתפק ב"דף הבית" של האתר הישן שלכם ולקוות שמישהו ימצא אותו, בואו נבהיר משהו: זה לא יקרה. כל חיפוש בגוגל לוקח את הלקוחות למי שהשקיע בקידום האתר שלו, והתחרות כאן היא אמיתית. רוצים להופיע גבוה? קידום אתרים טוב יכול לקחת אתכם לשם.

אז איך בכלל אפשר לקדם אתר של עורך דין? אל חשש, יש המון דרכים

1. קידום ממומן בגוגל – לרגעים שאתם לא יכולים לחכות

יש מקרים בחיים שבהם אתם פשוט לא רוצים לחכות: כאן נכנס הקידום הממומן של גוגל. רוצים להופיע ראשונים עכשיו? תשלמו ותקבלו. אבל רגע, אם אתם מקווים שהקישור שלכם יהיה לגמרי "טבעי" בעיני הגולשים, תחשבו שוב. "פרסומת" זה שם המשחק. חוץ מזה, זה יעלה לכם, והרבה. כן, כל הקלקה עולה הון קטן – אז עדיף לחשוב על זה כפתרון זמני, לא אסטרטגיה לטווח הארוך.

2. רשתות חברתיות: לא מה שחשבתם

כן, לא טעיתם. גם עורכי דין, אפילו המאופקים ביותר, צריכים לשקול להיות ברשתות החברתיות. פייסבוק? אינסטגרם? אולי טוויטר? אל תצחקו – פוסט טוב, טיפ משפטי כאן, פסק דין מעניין שם, והופ – אתם מול אלפי זוגות עיניים. וכשאתם מעלים את הרף לדף מקצועי ואיכותי – גולשים יכולים אפילו לחשוב שאתם מבינים מה אתם עושים.

3. פרסום באינדקסים משפטיים – כן, זה עדיין קיים

אינדקסים של עורכי דין: יש דבר כזה, וזה עובד! אולי זה לא יהפוך אתכם לכוכבים ברגע, אבל כל קישור חיצוני קטן שנוסף לאתר שלכם נותן "המלצה" לגוגל על האתר שלכם. אז למה לא? זה אולי לא ישבור את האינטרנט, אבל לפחות תקבלו עוד נקודות אצל גוגל.

4. קידום אורגני – הדרך הבטוחה אך המאמצת לטפס

בואו נדבר תכל'ס: אם אתם רוצים לראות את עצמכם בעמוד הראשון לאורך זמן, קידום אורגני הוא המפתח. נכון, זה מסע. נכון, זה דורש השקעה, ומאמץ, ולא מעט סבלנות. אבל עם המקדם הנכון, תתחילו לראות תוצאות שנשארות איתכם הרבה אחרי שהקמפיין הממומן נגמר.

הערה

עצה של מומחים: אל תחכו שהאתר יעלה בדירוג ביום הראשון. כמו כל דבר טוב – קידום אורגני לוקח זמן ומחייב מעקב, בדיקות, ושיפורים שוטפים. אבל עם קצת סבלנות, התוצאות מגיעות ונשארות לאורך זמן.

מה היתרונות של קידום אורגני? ובכן, אתם עומדים לגלות את הקסם שמאחורי המאמץ

כולם רוצים תוצאות מיידיות, נכון? הרי אם אפשר להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בלחיצת כפתור – כולנו היינו עושים את זה. אז יש לי חדשות בשבילכם: אפשר. קוראים לזה קידום ממומן, וזה עובד מצוין – כל עוד חשבון הבנק שלכם מספיק עמוק. אבל, אם אתם רוצים משהו שיחזיק מעמד יותר מאשר הפרסומת על החטיף החדש שאתם רואים כל חמש דקות, קידום אורגני הוא התשובה, גם אם זה דורש קצת יותר סבלנות (אוקיי, הרבה יותר סבלנות). אז למה בעצם כדאי להתאמץ וללכת על קידום אורגני? קחו כיסא – הנה מגיעות התשובות.

1. זה נראה טבעי ואותנטי – כי אף אחד לא אוהב להרגיש שמוכרים לו משהו

הדבר הכי מעצבן בעולם? להיכנס לגוגל, לחפש משהו, והופ – מה אנחנו רואים? פרסומת בעיצוב זוהר עם אותיות בולטות שצורחות "לחץ כאן!" ככה עובד קידום ממומן. לעומת זאת, קידום אורגני הוא כאילו האתר שלכם פשוט התברג שם בטבעיות – בלי לחץ, בלי צעקות, פשוט שם. אתם לא נדחפים כמו איזה איש מכירות נואש בכניסה לקניון. הגולשים מקבלים תחושה שהם מצאו אתכם בכוחות עצמם, מה שמעלה משמעותית את הסיכוי שיקחו אתכם ברצינות ולא ירגישו שאתם מנסים "לדחוף" להם שירות.

2. אפס לחץ – בלי דדליין מרושע שמאיים להעלים אתכם מהרשת

דמיינו את זה: בקידום ממומן, ברגע שמפסיקים לשלם, הקישור לאתר שלכם פשוט מתנדף כמו בלון הליום שאיבד את הגז. בקידום אורגני, לעומת זאת, ברגע שהגעתם למעלה – יש מצב טוב שתישארו שם. אוקיי, אז זה דורש תחזוקה שוטפת, אבל לפחות אתם לא רצים אחרי השעון כמו במרוץ עכברים. עם תחזוקה טובה, יש סיכוי מצוין שהאתר שלכם ישב שם בנחת, וימשוך גולשים כמו מגנט לאורך זמן.

3. אתם בונים לעצמכם נכס – ולא סתם משכירים חדר ליום-יומיים

השקעה בקידום אורגני היא כמו לקנות בית ולא סתם לשכור דירה לעונת הקיץ. אתם בונים מוניטין, יוצרים קהילה נאמנה של גולשים ומביאים תוכן שאנשים רוצים לצרוך לאורך זמן. ברגע שהשקעתם בתוכן איכותי, חקר מילות מפתח ועבודת קידום נכונה, זה שלכם לתמיד. רוצים להופיע בגוגל ולהשאיר רושם לאורך זמן? זה הנתיב.

4. זה חוסך לכם כסף בטווח הארוך – כי לא כל יום יש חשק להוציא "כמה גרושים" על פרסומות

אז כן, בהתחלה קידום אורגני דורש השקעה: בתוכן, בזמן ובעבודה של מקדם רציני (או מקדמת, שלא נקפח). אבל ברגע שהתשתית בנויה ואתם מתחילים לראות תוצאות, עלויות הקידום יורדות פלאים. לעומת זאת, בקידום ממומן, תצטרכו לשלוף את כרטיס האשראי כל פעם מחדש. מרגישים שאתם מוציאים הון? כי אתם באמת מוציאים הון! קידום אורגני הוא אמנם תהליך יותר "איטי", אבל הוא מבטיח החזר השקעה גבוה יותר בטווח הארוך.

5. גם גוגל אוהב אתכם יותר – כי הם מעדיפים את "הילדים הטובים"

שימו לב, גוגל אוהב אתרים שעובדים לפי הכללים שלו – אתרים עם תוכן איכותי, שמדורגים גבוה לא כי מישהו שילם להם, אלא כי הם רלוונטיים ועונים על הצרכים של הגולשים. כשאתם משקיעים בקידום אורגני, אתם בעצם עובדים יחד עם האלגוריתם ולא מנסים "לעבוד עליו". התוצאה? מערכת יחסים בריאה עם גוגל, שמעלה אתכם לאט ובזהירות למעלה, אבל נותנת לכם הרבה יותר יציבות לטווח הארוך.

6. בניית אמון – כי מוניטין לא קונים בפרסומות

בסופו של דבר, קידום אורגני הוא כמו המלצת חבר טוב: אנשים מרגישים שהם "גילו" אתכם ולא שאתם דחפתם להם את עצמכם בכוח. כשאנשים רואים את האתר שלכם גבוה בתוצאות באופן טבעי, זה מרגיש להם הרבה יותר אמין מאשר כשלינק ממומן מביט בהם מלמעלה עם המילה "מודעה". ובואו נודה בזה, אף אחד לא אוהב פרסומות.

אז אם קידום אורגני נשמע לכם כמו השקעה נכונה – כנראה שאתם לגמרי מבינים עניין

אז כן, קידום אורגני זה מסע, לא ספרינט. הוא דורש זמן, השקעה ומעט סבלנות. אבל התוצאה? הלקוחות שלכם יגיעו אליכם מרצון, בלי לדחוף להם שום דבר, וגוגל יתחיל לראות בכם שחקן רציני בשוק.

קידום אתרים לעורכי דין

אז איך עושים קידום אורגני לאתר של עורך דין – המדריך למי שרוצה להראות מקצועי באינטרנט בלי להיראות נואש

תשמעו, לקדם עורך דין בגוגל זה לא כמו לשים מודעה על טוסטר חדש. כאן צריך finesse. אנחנו רוצים להופיע יפה בתוצאות החיפוש, להגיד "היי, אני כאן" בלי להיראות כאילו אנחנו צועקים מהמרפסת. אז איך עושים את זה כמו שצריך, בלי לתת תחושה שהאתר שלכם הוא פרסומת משומשת? הנה המתכון לקידום אורגני איכותי (אבל עם טוויסט).

הערה

הידעת? חקר מילות מפתח לאתר שלכם זה בערך כמו הכנה למשפט. אתם צריכים לדעת מה הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים לפני שאתם מתחילים לשווק את עצמכם. ככל שתהיו מכוונים יותר – ככה יקליקו עליכם יותר.

1. חקר מילות מפתח – AKA: להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים כשהם תקועים בצרה
הדבר הראשון – מילים. מה אנשים מקלידים כשהם צריכים עורך דין ולא מתחשק להם לקרוא את החוק בעצמם? הם בטוח לא מחפשים "עורך דין אלוהי שיעשה לי קסמים", אלא דברים כמו "עורך דין פלילי", "איך יוצאים מהבלאגן הזה", או "סוגרים תיק בבית משפט". כאן נכנס החקר הזה של מילות המפתח, שבו אתם צריכים למצוא את המילים המדויקות שמושכות גולשים. תחשבו על זה: תעשו את החיפוש כמו לקוח עם כאב ראש – כי זה בדיוק מה שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מרגיש. ברגע שיש לכם את הרשימה הזו, אתם בדרך הנכונה.

הערה

המלצה לדרך: רק שתדעו – כתיבת תוכן טוב זו ממש לא משימה קלה, בטח שלא בתחום עריכת הדין. אנחנו מדברים על תוכן שמניע אנשים ליצור קשר. אז לא חייבים להמציא את הגלגל – תמצאו כותב שיודע איך להציג אתכם, ולהשאיר לגולשים רושם ראשוני של אמינות ומקצועיות.

2. כתיבת תוכן מקצועי – אבל גם מעניין, כי אף אחד לא בא לקרוא חוקים יבשים
אוקיי, אז יש לכם מילות מפתח. עכשיו צריך להכין מהן משהו שגורם לאנשים להישאר באתר יותר מ-5 שניות. אנחנו מדברים על כתיבת תוכן מקצועי – כלומר, כזה שגורם ללקוח להרגיש שהוא הגיע למקום הנכון, עם עורך הדין הנכון, ושאתם באמת מבינים על מה אתם מדברים. אבל אל תכתבו כאילו אתם הרובוט של גוגל – זה צריך להיות תוכן עם קצת עניין, חיבור ומעט הומור. תחשבו שאתם כותבים לבני אדם, לא לאיזה בוחן סופי. ותאמינו לי, כשזה מגיע לתחום המשפטי – כשזה כתוב טוב, הם ירגישו שהם בידיים טובות.

הערה

הידעת? האלגוריתם של גוגל לא באמת מתרשם מתמונות של ילדים חמודים וכלבים. מה שהוא כן אוהב זה אתר מהיר, נקי, ועם תוכן מדויק. אז לא, זה לא הזמן להתרפק על תמונות מהטיול האחרון שלכם.

3. קישורים – סוג של "תראה לי עם מי אתה מסתובב ואגיד לך מי אתה"
בואו נדבר רגע על קישורים – ה"חבר'ה הטובים" של האתר שלכם. גוגל אוהבת אתרים שיש להם "חברים" – כלומר, אתרים אחרים שקושרים אליהם ומפנים אליהם תנועה. זה כמו סוג של המלצה באינטרנט. אבל לא סתם כל אתר עם שם מצחיק יעשה את העבודה; אנחנו רוצים קישורים מאתרים אמינים, רציניים, ובעלי רלוונטיות. למצוא שותפים טובים לקישורים בעולמות עריכת הדין זה לא קל, כי מי רוצה לשתף את התהילה עם אחרים? בדיוק כאן נכנס מקדם האתרים שלכם, שיידע למצוא עבורכם שיתופי פעולה יצירתיים – כמו עם קולגות מתחום משלים, או עם עורכי דין שעובדים בעיר אחרת.

4. בקרה טכנית – בואו נוודא שהאתר שלכם לא עושה צרות עם טעינות אינסופיות
אז יש לכם תוכן ויש לכם קישורים, אבל רגע – האתר שלכם צריך להיטען תוך פחות מיום שלם, לא? בקרה טכנית היא כמו לקחת את האתר לטיפול שנתי במוסך, לוודא שהוא עובד חלק ולא מתקלקל בדיוק כשמישהו מנסה להגיע אליכם. זה כולל מהירות גלישה, התאמה למובייל (כי 90% מהאנשים מחפשים עורך דין מהטלפון), תעודת SSL כדי שאנשים ירגישו בטוחים להישאר באתר, והקפדה על חוויית משתמש הגיונית – בלי סיבוכים מיותרים. מקדם אתרים טוב יבדוק את כל זה ויוודא שהאתר שלכם נראה ומרגיש מקצועי בדיוק כמו השירות שלכם.

הערה

הידעת? היבטים טכניים של האתר, כמו מהירות טעינה ואבטחה, הם ממש "הדייט הראשון" שלכם עם גוגל. אם האתר שלכם איטי ומסורבל, גוגל פשוט יעבור הלאה. במילים אחרות – נסו להיות קלים על ה"סרבר".

5. שמירה על חזות מקצועית – לתת לאתר שלכם "פרצוף" שמזכיר למבקרים שאתם לא פה בשביל צחוק
בואו נבהיר: זה אתר של משרד עורכי דין, לא בלוג על בישול טבעוני. חשוב שתהיה לכם נוכחות מקצועית באתר – עיצוב רציני, טקסטים ברורים, ותמונות שמתאימות למשרד עורכי דין. רצוי להוסיף גם דף "אודות" שאומר משהו כמו "אנחנו פה להילחם בשבילכם, אבל לא עם חרבות". המטרה היא שהמבקרים יגיעו ויידעו: הגעתי למקום הנכון. כאן אקבל ייצוג חכם ולא חפירה מיותרת.

6. לא לשכוח את הביקורות – כי בסוף, גוגל מקשיב גם למה שאחרים אומרים עליכם
שימו לב: הלקוחות שלכם הם השגרירים הכי טובים שלכם – גוגל מסתכלת על הביקורות כמו שרופא עוקב אחרי דופק. ביקורות אמיתיות, אמינות, שנותנות לגולשים שלכם תחושה שאתם יודעים את העבודה. טיפ בונוס: קבלו גם את הביקורות הלא-מושלמות כמו גדולים. יש לזה מראה טוב של אותנטיות, ואף אחד לא יחשוד שאתם "משחקים" עם הנתונים.

הערה

הידעת? ככל שיש לכם יותר ביקורות חיוביות בדף העסקי בגוגל – ככה אתם עולים בתוצאות החיפוש. אז לא, זה לא הזמן להיות צנועים – תבקשו מהלקוחות המורצים שלכם להשאיר לכם מילה טובה. זה לא מזיק לאגו, וזו אחלה דרך להיראות טוב במנועי החיפוש.

האם אני יכול לקדם את משרד עורכי הדין שלי בעצמי?

אז ככה: עקרונית, ברור שאתה יכול לקדם את משרד עורכי הדין שלך בעצמך – אם במקרה יש לך את כל הזמן שבעולם, סבלנות ברזל ורצון עז ללמוד את התורה של גוגל מאפס. הרי אין כמו לשבת בערבים ולקרוא מדריכי SEO במקום לבלות את הזמן עם המשפחה, לא?

הערה

רגע של כנות: אם אתם בעניין של "לעשות לבד", תכינו לעצמכם קפה חזק ובלוק זמן רציני ביומן. למה? כי קידום אתרים הוא לא תחביב. זה מקצוע. אז אם אתם עו"ד עם לוח זמנים עמוס, תחשבו טוב אם זה מה שבאמת מתחשק לכם אחרי יום עבודה.

האמת היא שקידום אתרים זו לא משימה שלוקחים בכיף על הדרך. מדובר באומנות הדורשת ידע, אסטרטגיה, ויכולת להבין את כל השינויים התמידיים במנועי החיפוש – בקיצור, עבודה במשרה מלאה. אז נכון, תוכל לנסות ולכתוב תוכן בעצמך, אולי להסתבך קצת עם מחקר מילות מפתח ולהשתעשע בהחלפת קישורים. אבל אז, כשתגלה שאת רוב הזמן אתה מבזבז על ניתוחים ותחזיות במקום לייצג לקוחות, אולי תחשוב פעמיים.

בקיצור: האם זה אפשרי? כן. האם זה מומלץ? רק אם אתה מתעקש על חוויית DIY שתעלה לך ביותר כאב ראש מאשר הצלחה. אבל אם אתה שואל אותי – השאר את הקידום למי שמתמחה בזה ותמקד את הכישורים המשפטיים שלך בעזרה ללקוחות שלך.

ועכשיו החלק של השאלות המוזרות שתמיד חוזרות על עצמן

שאלה: למה אני צריך קידום אורגני? הרי אני עורך דין, לא כוכב רשת.

תשובה: נכון מאוד, אתה עורך דין – לא מישהו שרוצה שימצאו אותו בקלות בגוגל כשמישהו מחפש בדיוק את השירותים שאתה מציע. ברור שהרעיון להיות בין התוצאות הראשונות נראה מיותר כשאפשר פשוט להמשיך להסתמך על פלאיירים ובקשות לחברים בפייסבוק. אבל אם איכשהו חשקה נפשך בלקוחות שאשכרה מגיעים אליך בזכות מנוע החיפוש – אז קידום אורגני זו התשובה.


שאלה: אז כמה זמן ייקח לי להגיע לדף הראשון בגוגל? שבוע? שבועיים?

תשובה: אם גוגל היה עובד כמו שמזמינים משלוח פיצה, אז כן – היינו מבטיחים לך מקום בדף הראשון תוך 30 דקות או פחות. אבל בחיים האמיתיים? קידום אורגני לוקח זמן. אנחנו מדברים על חודשים של עבודה רציפה, ניתוח, והתמדה. אז אם אתה בעניין של "כאן ועכשיו," אולי כדאי לך לבדוק את גוגל אדס – אבל לא נשקר, גם שם זה יעלה לך לא מעט.


שאלה: אין דרך פשוטה יותר? כל ה-SEO הזה נשמע כמו כאב ראש אחד גדול.

תשובה: בהחלט, אפשר פשוט לא לעשות את זה. ולקוות שיום אחד יתחילו לקוחות להגיע מעצמם, דרך כוחות הקסם. מצד שני, SEO זה בערך כמו לקחת את הכאב ראש ולתת לו משמעות – כי בסוף זה מביא תוצאות. לא רוצה את כאב הראש? יש מקדמי אתרים שממש מתמחים בזה, והם אפילו נהנים לעשות את זה. מי אנחנו שנשפוט?


שאלה: האם אני יכול לעשות את הקידום לבד? או שאני צריך לשכור מישהו מקצועי?

תשובה: בטח, אתה לגמרי יכול לעשות את זה לבד! כל מה שאתה צריך זה להבין באופטימיזציה, מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן שמושך גולשים וקישורים איכותיים – אה, וגם קצת זמן פנוי, נגיד, 20 שעות בשבוע. אבל כן, אתה בהחלט יכול לעשות את זה בעצמך, אם הרעיון של ללמוד מקצוע חדש על חשבון העבודה שלך נשמע לך כיף.


שאלה: איך אפשר לדעת אם הקידום האורגני שלי עובד?

תשובה: תתכונן לזה – יהיה ממש מפתיע אם פתאום יתחילו להגיע אליך פניות מכל מיני לקוחות פוטנציאליים שאשכרה מצאו אותך בגוגל. עוד סימן שעשית משהו נכון? אתה עובר על הדוחות של גוגל אנליטיקס ופתאום רואה שהאתר שלך מתחיל לתפוס גובה. פשוט וקל! ואם אתה ממש אוהב נתונים וגרפים, תוכל לראות את זה עולה עם הזמן ולהתרגש בכל פעם שגרף קטן צומח.


שאלה: מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

תשובה: טוב ששאלת! קידום אורגני הוא כמו לבנות אימפריה שתישאר שם לאורך זמן (ולא תדרוש ממך תשלום יומיומי לגוגל). קידום ממומן הוא פשוט לשלם לגוגל על המקום שלך ברשימת התוצאות, עד שתיגמר לך הסבלנות או התקציב. האורגני נותן תחושה טבעית ומיועד לטווח ארוך, אבל אם אתה חייב להופיע מחר בכל מחיר – הממומן יעשה את זה עבורך. בינתיים.

הערה

ממש לא בדיחה: בכל מה שנוגע לקידום אורגני – המפתח הוא התמדה. אז נכון, בהתחלה תרגישו כאילו אף אחד לא שם לב, אבל אל דאגה – זה חלק מהעניין. גוגל אוהב לראות שאתם רציניים לפני שהוא שולח לקוחות לדלת שלכם.


שאלה: איך גוגל מחליט מי מופיע קודם?

תשובה: נו באמת, מה חשבת? שגוגל רק בוחן את "כמה טוב אתה כעורך דין"? ממש לא. הם בוחנים איזה אתר הוא הכי מתאים, אמין ומושקע, וכל זה באמצעות מאות קריטריונים סודיים. במילים אחרות, זה כמו לנסות לרצות שופט ממש תובעני שאף פעם לא נותן לך את כל ההוראות בכתב, אלא רק רומז רמזים. קידום טוב פשוט יגרום לגוגל לאהוב אותך יותר.

הערה

טריק קטן שעושה הבדל גדול: אל תנסו להיות משוררים בכתיבת תוכן. כשזה מגיע לקידום, אנחנו מכוונים למילות מפתח ברורות ולא למצעד פואטי. זה אתר אינטרנט, לא פרס נובל לספרות.

תתכבדו בפירורי לחם חברים:

קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרים לעורך דין – מתי מישהו ימצא אתכם בגוגל?
רוצים שגם גוגל יתחיל להכיר אתכם אישית? תשאירו כאן פרטים או תתקשרו
ל-050-9595003. מבטיח לא לדחוף לכם קידום ממומן (לפחות לא מיד).
פס גוגל

עוד דברים שאולי יגרמו לכם להישאר כאן עוד קצת

קידום אתרים בבית שמש

קידום אתרים בבית שמש

קצת על קידום אתרים בבית שמש בעולם של ימינו, האדם הממוצע מעביר שעות ארוכות באינטרנט. באינטרנט אנחנו צורכים ידע ותרבות, שומרים על קשר עם חברים,

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)